کدام ارزهای دیجیتال ۱۰ دلار می شوند ؟

کدام ارزهای دیجیتال ۱۰ دلار می شوند ؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

شاید برای شما نیز این سوال پیش بیاید که کدام ارزهای دیجیتال ۱۰ دلار می شوند ؟ معامله گران ارزهای دیجیتال در حال حاضر احساسات صعودی را تجربه می کنند زیرا قیمت بیت کوین در چند روز گذشته عملکرد خیره کننده ای داشته است و ساعاتی قبل نزدیک به 43 هزار دلار معامله شد. در میان نظرات و دیدگاه های متفاوت، بسیاری از طرفداران ارزهای دیجیتال معتقدند که احتمال صعودی شدن بیت کوین به دلیل عواملی مانند هاوینگ بیت کوین بیشتر است.

کدام ارزهای دیجیتال ۱۰ دلار می شوند ؟

با وجود احساسات فعلی بازار، چندین پروژه احتمالاً رشد قیمت قابل توجهی را تجربه خواهند کرد و سطوح مقاومت جدیدی را در سال 2024 هدف قرار خواهند داد. با تمرکز بر قیمت 10 دلار، فینبولد سه ارز دیجیتال زیر را شناسایی کرده است که احتمالاً امسال به این ارزش دست خواهند یافت.

فایل کوین (FIL)

فایل کوین با تقاضای روزافزون برای ذخیره سازی داده های امن و مقرون به صرفه تلاش می کند. شبکه غیرمتمرکز آن جایگزینی برای پلتفرم‌ های ذخیره‌ سازی ابری سنتی ارائه می‌ کند که نوید بخش امنیت، هزینه‌ های کمتر و کنترل کاربر است.

با افزایش آگاهی از نگرانی‌ های مربوط به حریم خصوصی داده‌ ها و جلب توجه برنامه‌ های Web3، ارزش پیشنهادی منحصربه‌ فرد فایل کوین می‌تواند FIL را به مرز 10 دلار برساند. اگر چرخه صعودی بازار آغاز شود، احتمالا این اتفاق رخ خواهد داد.

قابل توجه است که FIL در سال 2023 عملکرد درخشانی داشت، اما رکود اخیر بازار روی توکن تأثیر گذاشته است. در هفت روز گذشته، این توکن 2.70 درصد کاهش یافته است و در زمان انتشار این مقاله با قیمت 5.35 دلار معامله می شود. در واقع، اکنون سطح 5 دلار به عنوان یک حمایت قوی عمل می کند.

لیدو دائو (LDO)

لیدو دائو (LDO) مشارکت در بلاک چین های اثبات سهام (PoS) مانند اتریوم (ETH) را ساده می کند. با ادغام وجوه کاربران، Lido به هر کسی اجازه می‌ دهد تا بدون هیچ مشکلی در اجرای گره‌ های اعتبارسنجی خود، جوایزی را کسب کند.
این دسترسی، همراه با نفوذ فزاینده Lido در اکوسیستم اتریوم، LDO را به عنوان پیشرو بالقوه در فضای DeFi قرار می دهد و راه را برای افزایش بالقوه قیمت آن هموار می کند.

در زمان انتشار، LDO با قیمت 3.08 دلار معامله می شود و در بازه زمانی روزانه حدود 3 درصد سود داشته است. در همین حال، در نمودار هفتگی، LDO بیش از 7 درصد افزایش یافته است.

آربیتروم (ARB)

اتریوم، پلتفرم پیشرو بلاک چین، اغلب با ازدحام و کارمزد تراکنش های بالا دست و پنجه نرم می کند. از این رو آربیتروم به عنوان یک راه حل مقیاس‌ پذیری لایه 2 ظاهر می‌ شود و تراکنش‌ های سریع‌ تر و ارزان‌ تری را ارائه می‌ دهد و در عین حال مانند اتریوم از امنیت بالایی برخوردار است.
با ادامه رشد فعالیت DeFi در اتریوم، توانایی Arbitrum برای کاهش مشکلات مقیاس پذیری می تواند موجی از کاربران را جذب کند و تقاضا برای ARB را افزایش دهد. در زمان انتشار، ARB با قیمت 1.84 دلار با ضرر هفتگی 0.83 درصد معامله می شود.

finbold

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !