کسب درآمد ارزی از سایت کلیکی PrizeRebel

کسب درآمد ارزی از سایت کلیکی PrizeRebel

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت‌ های کلیکی انواع مختلفی دارند که خیلی از این سایت‌ها به صورت تخصصی و با اهداف خاص کار می‌کنند. برخی برای بالا بردن عملکرد موتور جستجو، برخی برای بهتر دیده شدن ویدیوها، برخی برای افزایش رنکینگ گیم، برخی برای بهبود SEO، برخی برای کمک به هوش مصنوعی و همچنین برخی دیگر هم برای جمع آوری داده‌های نظرسنجی فعالیت دارند. در وبلاگ اول پرداخت قبلا چند سایت و اپلیکیشن کلیکی برای کسب درآمد دلاری را معرفی کرده بودیم که معروفترین آن سایت Swagbucks می‌باشد. در این مقاله کسب درآمد ارزی از سایت کلیکی PrizeRebel می‌پردازیم.

سایت PrizeRebel چیست؟

این سایت که از سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرد، به طور تخصصی در زمینه جمع آوری داده‌های نظر سنجی برای کمپانی‌های مختلف فعالیت می‌کند. کاربران با شرکت در نظرسنجی‌های مختلف، بابت فعالیتشان دستمزد می‌گیرند. از سال ۲۰۰۷ تا ابتدای ۲۰۲۰، بالغ بر ۲۱ میلیون دلار به کاربران دستمزد داده شده است و هم اکنون ۱۰ میلیون عضو فعال دارد.

برای درآمد ارزی از سایت کلیکی PrizeRebel چکار باید کرد؟

معرفی سایت کلیکی PrizeRebel

سه نوع فعالیت را می‌توانید در این سایت انجام دهید و بابت آن پول بگیرد که شامل تماشای ویدیو، اجرای پیشنهادات و شرکت در نظر سنجی است. که البته شرکت در نظرسنجی بهترین گزینه برای فعالیت در این سایت می‌باشد.

  • تماشای ویدیو: شما باید ویدیو‌ها را تمام و کمال تا اخر ببینید و شاید یک نظرسنجی کوتاهی هم در آخر ویدیو باشد که باید به آن پاسخ دهید.
  • اجرای پیشنهادات: معمولا از شما می‌خواهد که اپلیکیشنی را نصب کنید و یک سری فعالیت‌ها را با این اپلیکیشن انجام دهید. ( به طور کل این نوع فعالیت پیشنهاد نمی‌شود)
  • شرکت در نظرسنجی: سایت PrizeRebel به طور تخصصی در زمینه جمع آوری نظرسنجی فعالیت دارد و پروژه‌های زیادی برای آن وجود دارد. از جمله نظرسنجی‌های تحقیقات علمی یا روانشناسی و دانشگاهی، نظرسنجی در مورد خدمات یک شرکت یا محصولات و حتی تبلیغات مرتبط با آن و … می‌توان مثال زد.

۱) برای استفاده، ابتدا با فیلترشکن (IP ایران مجاز به فعالیت نیست) به سایت PrizeRebel وارد شده و ثبت نام را انجام دهید که شامل نام و نام خانوداگی و ایمیل می‌شود. یا می‌توانید اپلیکیشن PrizeRebel را روی تلفن همراه خود نصب کنید و از این طریق ثبت نام کنید.

۲) وارد اکانتتان شده و اطلاعات تکمیلی از قبیل سن، تحصیلات و … را پر کنید. برای شماره تلفن لازم است که شماره تلفن کانادا را وارد کنید. برای اینکار وارد سایت 5SIM شوید و روی پرچم کانادا کلیک کنید و شماره تلفن برای Others را اجاره کنید. یک کد تایید شماره تلفن برای شما مسج شده که تایید می‌کند شماره شما است.

۳) وارد بخش Earn شده و روی گزینه Survey کلیک کنید تا وارد مراحل کسب درآمد شوید. هرچند روشهای دیگری هم هست که می‌توانید امتحان کنید.

درآمد سایت کلیکی PrizeRebel

۴) نکته بسیار مهم و کلیدی این است که سایت طوری برنامه ریزی شده که مطمئن شود، شرکت کنندگان به طور واقعی به سوالات نظر سنجی پاسخ می‌دهند و اگر اثبات شود که نخوانده به سوالات پاسخ داده‌اید از سایت اخراج می‌شوید و پولی به شما تعلق نمی‌گیرد. بدین منظور، سایت سرعت پاسخ دهی شما را می‌سنجد اگر به مجموعه‌ای از سوالات نظرسنجی سریع‌تر از حد استاندارد پاسخ داده‌ باشید، به احتمال زیاد پاسخ را نخوانده انتخاب کرده‌اید. در بیشتر موارد، بسیاری از سوالات دوباره در همان نظرسنجی با بیانی متفاوت پرسیده می‌شوند و اگر اختلاف سوالات تکراری زیاد باشد، باز هم نشان دهنده بی‌توجهی کاربر بوده است. همچنین برخی نظر سنجی‌ها طوری طراحی شده‌اند یک کاربر باید ۲۴ ساعت بعد هم دوباره آن نظرسنجی را شرکت کند تا واقعی بودن جواب نظرسنجی اثبات شود.

۵) افرادی که به مرور زمان به نظرسنجی‌ها با دقت عالی پاسخ داده‌اند، رتبه گرفته و می‌توانند در نظرسنجی‌های حساستر شرکت کنند که به آنها علاوه بر دستمزد نقدی، گیفت‌کارت‌ شرکت‌های مختلف با تخفیف ویژه و عالی تعلق می‌گیرد.

ارز سایت کلیکی PrizeRebel

۶) دستمزدها یا به صورت گیفت کارت، مثل گیفت کارت iTouns، گیفت کارت آمازون یا گیفت کارت والمارت و … خواهد بود یا اینکه به صورت نقدی از طریق پی پال اماکن دریافت خواهید داشت.

۷) پس از کسب درآمد ارزی از سایت کلیکی PrizeRebel ، برای نقد کردن درآمدهای دلاری خود به راحتی می‌توانید از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید.

امتیاز 2.7/5 - از 15 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. جواد گفت:

    ممنون. از مقاله خوبتون
    آیا هنگام درخواست برداشت دستمزد،مدارک هویتی نمیخوان ؟

    1. فرید امیری گفت:

      چنین موردی به ما تا به حال گزارش نشده است

  2. الله یار گفت:

    واقعآ خیلی عالی است
    اما خوب من در کشور ایران زنده میکنم شماره کاندا چه قسم وارت کنم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT