گیفت کارت

گیفت کارت چیست؟ خدمات اول پرداخت جهت صدور انواع گیفت کارت

زمان مطالعه 3 دقیقه

گیفت کارت در زبان فارسی کارت هدیه نامیده می شود. وب سایت های زیادی هستند که با ارائه این کارت ها فروش خود را افزایش می دهند. کاربردهای گیفت کارت ها برای کاربران این سایت ها، در افزایش مصرف کنندگان آن ها تاثیر دارد. معمولاً سایت هایی که محصولاتی برای فروش دارند و یا خدماتی عرضه می کنند که رایگان نیستند، کارت ارائه می دهند. البته که کارت هدیه هر سایت، فقط قابل استفاده در همان سایت می باشد. خرید کارت هدیه سایت های خارجی با استفاده از یک کردیت کارت مثل مسترکارت یا ویزا کارت امکان پذیر می باشد. از آنجایی که دسترسی ایرانیان به این کارت ها تحریم می باشد، برای تهیه کارت های هدیه مختلف از خدمات ارزی اول پرداخت بهره ببرید.

چه سایت هایی کارت هدیه ارائه می دهند؟ آیا خرید کارت هدیه سایت های خارجی در ایران امکان پذیر است؟ کاربرد کارت های هدیه چیست؟ برای یافتن پاسخ این سوالات در این مقاله همراه ما باشید.

گیفت کارت چیست؟

برخی سایت ها، کارت هایی می فروشند، که عملکرد آنها دقیقاً مثل کارت های اعتباری مجازی مستر ویزاکارت مجازی و مستر کارت مجازی است. این کارت ها فقط قابل استفاده در همان سایت صادر کننده می باشند. به این نوع کارت، گیفت کارت یا کارت هدیه گفته می شود. تراکنش های این کارت ها شامل کارمزد نمیشود. همچنین قابل شارژ نیستند.

بیشتر سایت هایی از این کارت ها ارائه می دهند که محصولات متنوع با قیمت های مختلف عرضه می کنند. این قضیه باعث افزایش فروش می شود. سایت هایی که gift card ارائه می دهند بیشمار هستند. اما فقط برخی از آن ها هستند که در میان ایرانیان محبوبیت دارند. در این مقاله گیفت کارت هایی که در ایران پرکاربرد هستند معرفی می کنیم.

گیفت کارت آیتیونز

اگر از کاربران دستگاه های کمپانی اپل باشید، حتماً نام گیفت کارت اپل به گوش شما خورده. از کارت هدیه آیتیونز می توانید از اپ استور نرم افزار دانلود کنید یا پرداخت خدمات پولی تمامی اپ هایی که در app store ارائه شوند را انجام دهید. کاربرد دیگر این کارت های مجازی خرید از ایتیونز استور می باشد. برای دانلود آهنگ از اپل موزیک نیز می توانید از اطلاعات این کارت استفاده کنید.

گیفت کارت
گیفت کارت

برای خرید گیفت کارت آیتیونز می توانید در سایت اول پرداخت درخواست خود را ثبت نمایید.

گیفت کارت گوگل پلی

خرید گیفت کارت گوگل پلی ، به شما امکان خرید از تمام محصولات عرضه شده در این پلتفرم را می دهد. گوگل پلی فروشگاهی آنلاین انواع محصولات دیجیتال است. دانلود از این سایت برای دستگاه های اندروید و ویندوز امکان پذیر است. در این پلتفرم بیش از ۲٫۲ میلیون برنامه منتشر شده است.

به گزارش ars Technica برخی از محققان دریافته اند که دو نرم افزار منتشر شده در این سایت، مرتکب نوعی کلاهبرداری شده اند. این دو نرم افزار با بیش از ۱٫۵ میلیون بار دانلود، باعث کاهش عمر باتری دستگاه تلفن همراه، کاهش سرعت عملکرد و افزایش مصرف دیتای تلفن های همراه می شده اند.

برای مطالعه ی بیشتر به Google Play apps with 1.5 million downloads drained batteries and slowed devices بروید.

گیفت کارت پلی استیشن

کارت هدیه بعدی ازگیفت کارت پلی استیشن می باشد. همه ی ما با این اسم آشنا هستیم. اگرچه امروزه پلی استیشن، تنها یک کنسول بازی نیست بلکه سایتیبرای دانلود بازی و تماشای فیلم نیز هست. با کارت پلی استیشن می توانید از تمام محصولات این سایت خرید کنید. از انواع فیلم و بازی گرفته تا ابزار های مختلف بازی. گیفت کارت ps4 در قیمت های مختلفی ارائه می شود.

گیفت کارت استیم

همه ی گیمر ها و علاقه مندان به بازی های کامپیوتری، با فروشگاه آنلاین استیم آشنایی دارند. استیم پلتفرم ارائه دهنده انواع بازی های کامپیوتری است. استیم، مقصد نهایی برای بازی، خلق و ایجاد بازی هاست. برای دسترسی به بازی های پولی در این سایت، نیاز به خرید گیفت کارت استیم دارید.

برای خرید کارت های استیم همین الان در سایت اول پرداخت درخواست دهید.

گیفت کارت آمازون 

از بازی ها و محصولات دیجیتال که بگذریم، برخی افراد نیاز دارند انواع کالا ها را از فروشگاه های معتبر خریداری کنند. یکی از معتبر ترین فروشگاه های آنلاین در دنیا، وب سایت آمازون است. خرید از آمازون با انواع کارت های اعتباری خارجی امکان پذیر است. با خرید گیفت کارتآمازون می توانید از تمام محصولات سایت خرید کنید. همچنین این کارت در برخی سایت های دیگر که زیر مجموعه امازون هستند نیز پذیرندگی دارد.

گیفت کارت
آمازون

کارت هدیه امازون تاریخ انقضا ندارد. یعنی نیازی به نگرانی در مورد باقیمانده کارت خود نیست. کارت های امازون انواع مختلفی دارند. هر نوع امتیاز ها و دسترسی های منحصر به خود را دارد. امازون علاوه بر ارائه کالاهای فیزیکی، محصولات دیجیتال هم ارائه می کند. پس با خرید این کارت، با یک تیر دو نشانه می زنید.

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT