درآمد ارزی از سایت Cults3d مدل های سه بعدی

کسب درآمد ارزی از سایت Cults3d | فروش طرح پرینت ۳ بعدی

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه بسیاری از اشیاء و وسایل، توسط پرینت‌های سه بعدی طراحی می‌شوند و دنیا به سمتی پیش می‌رود که هر شخصی بتوانید ابزار و وسایل مورد نیاز خود را در خانه یا اداره خود با پرینت کردن به دست آورد. در این مقاله به کسب درآمد ارزی از سایت Cults3d می‌پردازیم که می‌توان انواع طرح‌های پرینت ۳ بعدی را به فروش رساند.

معرفی سایت Cults3d

درآمد ارزی از سایت Cults3d پرینترهای سه بعدی

سایت Cults3d در کشور فرانسه مستقر است و به سرعت در حال رشد می‌باشد. سازندگان در این سایت می‌توانند فایل های سه بعدی خود را در آن به اشتراک بگذارند یا بفروشند. تعداد مدل‌ها و طرح‌های پرینتر سه بعدی که در این سایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد بالغ بر ۱۱۸ هزار طرح می‌باشد. این وب سایت از زبان‌های انگلیسی‌، فرانسوی و اسپانیایی پشتیبانی می‌کند.

برخی از مدل‌ها رایگان و برخی دیگر با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند. جالب است بدانید که این سایت مدل‌هایی بر اساس برندهای معروف دنیا به فروش می‌رساند از جمله برخی اشیا IKEA، قطعات Lego، ابزارهای یدکی GoPro و انواع قطعات شرکت‌های تولید کننده هلی شات و پهباد و … را می‌توان نام برد.

کسب درآمد ارزی از سایت Cults3d

درآمد ارزی از سایت Cults3d پرینتر

۱) برای کسب درآمد از فروش مدل‌ها و طرح‌های مخصوص پرینت سه بعدی، کافی است پایین صفحه سایت Cults3d رفته و گزینه Upload 3D model کلیک کنید.

۲) در ادامه با دو گزینه Add make و Add a 3D model مواجه می‌شوید. گزینه Add make برای کسانی است که پرینترهای سه بعدی حرفه‌ای دارند و می‌توانند مدل‌های پیچیده را بسازند و تحویل مشتری دهند. شما باید روی گزینه Add a 3D model کلیک کنید تا بتوانید مدل‌های خود را آپلود نمایید.

۳) در ادامه اطلاعات را وارد کنید کنید و گزینه register را بزنید تا اکانتتان ساخته شود.

۴) در مرحله بعد برای خود یک Nickname انتخاب کنید.

۵) برای آپلود مدل مد نظر، باید عنوان و توضیحاتی برای آن مشخص کنید. همچنین تگ‌ها و دسته بندی موضوع را تعیین نمایید. مدلها با فرمت STL, OBJ, CAD قابل آپلود هستند. همچنین بهتر است عکس مدل به صورت فایل GIF ارسال شود که در زوایای مختلف محصول نهایی را نشان دهد.

نقد درآمد ارزی از سایت Cults3d

۶) روی گزینه Next کلیک کنید و در این مرحله قیمت مدل را به دلار یا یورو تعیین کنید.

۷) با هر بار فروش، ۸۰ درصد قیمت فروش به شما تعلق می‌گیرد و ۲۰ درصد آن بابت کمیسیون به سایت تعلق می‌گیرد.

۸) پس از کسب درآمد ارزی از سایت Cults3d ، پول به اکانت شما واریز می شود. اگر اعلام تسویه حساب کنید، سایت از شما می‌خواهد که یک حساب پی پال را معرفی کنید. برای اینکار از خدمات نقد کردن درآمد ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات نقد کردن درآمدهای ارزی

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT