کسب درآمد ارزی از سایت Rev.com

کسب درآمد ارزی از سایت Rev.com

زمان مطالعه 3 دقیقه

اگر رشته زبان شناسی یا مترجمی خوانده‌اید، شغل‌های عالی فریلنسری برای شما وجود دارد. به عنوان مثال کار در سایت‌هایی مانند Appen یا Lionbridge به عنوان سنجشگر موتور جستجو و شبکه‌های اجتماعی، یا به عنوان مترجم از جمله این موارد است. در این مقاله به کسب درآمد ارزی از سایت Rev.com می‌پردازیم که به عنوان سایت محبوب دورکاری برای مترجمان شناخته می‌شود.

سایت Rev.com چیست؟

دفتر درآمد ارزی از سایت Rev.com

سایت Rev.com در سال ۲۰۱۰ توسط Josh Breinlinger و Jason Chicola با هدف خدمات ترجمه و رونویسی راه‌اندازی شد. همچنین خدمات عنوان‌گذاری روی ویدیو هم بعدتر اضافه شد، به نحوی که برای هر دقیقه عنوان گذاری، مشتریان فقط یک دلار پرداخت می‌کردند که در حقیقت بازار اینکار را به شدت تغییر داد.

دفتر مرکزی Rev.com در سانفرانسیسکو قرار دارد و در ابتدای سال ۲۰۲۰، نزدیک به ۱۷۰ هزار مشتری داشت و هم اکنون ۱۴ هزار فریلنسر هم با این سایت همکاری می‌کنند.

مشتریان این سایت بسیار متنوع و البته شناخته شده هستند و طیف وسیعی شامل، خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها، مراکز دولتی اروپایی و آمریکایی، شرکت‌های تبلیغاتی آمریکای شمالی، سازمان‌های غیر انتفاعی و پژوهشی مشتریان این سایت هستند.

خدمات سایت Rev.com چیست؟

خدمات درآمد ارزی از سایت Rev.com

به طور میانگین فریلنسرها در این سایت بین ۳۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار درآمد دارند؛ اما مبالغ کمتر و بیشتر بسته به میزان فعالیت فریلنسر هم وجود دارد. این سایت چهار نوع فعالیت برای فریلنسرها قابل اجرا است:

۱) مترجمی: ترجمه ۳۵ زبان دنیا امکان‌پذیر است. اینکه چه زبانی به چه زبان دیگری ترجمه شود بستگی به پروژه دارد.

  • دستمزد فریلنسر: ۵ تا ۷ سنت برای هر کلمه

۲) عنوان گذاری: ویدیوهای انگلیسی زبان باید توسط فریلنسر مورد بررسی قرار گیرد و عنوان مناسب در زمان مناسب روی ویدیو قرار داده شود.

  • دستمزد فریلنسر: ۰/۵ دلار تا ۱/۱ دلار برای هر دقیقه

۳) قرار دادن زیر نویس: ویدیو‌ها اکثرا انگلیسی زبان هستند که باید به دیگر زبان‌ها زیرنویس شود. بیشتر  موارد مستندهای علمی و فیلم‌های آموزشی ناسا می‌باشد.

  • دستمزد فریلنسر: ۱/۵ تا ۳ دلار برای هر دقیقه

۴) رونویسی و نسخه برداری: فایل‌های صوتی انگلیسی باید به متن انگلیسی نوشته شود و اگر چند سخنران یا مصاحبه شونده دارد، باید متن نوشتاری تمام این موارد را به خوبی تفکیک شده نشان دهد.

  • دستمزد فریلنسر: ۰/۳ تا ۱/۱ دلار برای هر دقیقه

مراحل ثبت نام برای کسب درآمد ارزی از سایت Rev.com

۱) وارد سایت Rev.com بخش همکاری به عنوان فریلنسر شوید (اینجا را کلیک کنید)

۲) فرم ثبت نام را پر کنید و روی گزینه POSITION زمینه کاری مدنظرتان را انتخاب کنید (مواردی که هنوز اشباع نشده است قابل رویت می‌باشد). همچنین کشور را ترجیحا غیر از ایران انتخاب کنید تا در آینده مشکل ساز نشود.

درآمد ارزی از سایت Rev.com

۳) پس از ثبت‌نام، یک آزمون زبان انگلیسی و گرامر از شما گرفته می‌شود.

۴) در مرحله بعد برای شما یک نمونه کار ارسال می‌شود، شما باید آن را ترجمه کنید یا عنوان گذاری کنید (بسته به شغلی که انتخاب کرده‌اید). چند روزی طول می‌کشد تا کار شما بررسی شود.

۵) اگر کار شما تایید شد، آنگاه می‌توانید به عنوان فریلنسر مشغول کار شوید.

۶) شما با فعالیت در سایت، ارتقاع سطح می‌گیرید و در نتیجه دستمزدها هم برای شما بالاتر می‌رود. سطح‌ها شامل Revver+ و Revver و Rookie می‌باشد که Rookie پایینترین سطح و Revver+ باسابقه‌ترین سطح است.

۷) پس از تحویل کار و پروژه، دو روز کاری طول می‌کشد که سایت هم تاییدیه بزند و پس از آن، دستمزد به اکانت شما واریز می شود.

۸) پس از کسب درآمد ارزی از سایت Rev.com ، شما می‌توانید برای نقد کردن درآمد ارزی از سایت اول پرداخت اقدام کنید تا در سریعترین حالت ممکن دستمزد شما به حساب بانکی‌تان واریز شود.

امتیاز 3.1/5 - از 40 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

4 دیدگاه

  1. شعیب صدیقی گفت:

    خوب

  2. شعیب صدیقی گفت:

    عالی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT