کسب درآمد از سایت NeoBux

کسب درآمد از سایت NeoBux | بررسی سایت کلیکی نئوباکس

زمان مطالعه 6 دقیقه

NeoBux یک سایت پرداخت به ازای کلیک (PTC) است که به کاربران برای کلیک روی لینک ها پول نقد ارائه می دهد. همچنین برای ارجاعات و انجام سایر کارهای ساده آنلاین به شما پول پرداخت می شود. این سایت برای اولین بار در سال 2008 تاسیس شد و از آن زمان تا کنون قوی عمل کرده است. در این مقاله به بررسی کسب درآمد از سایت NeoBux می پردازیم.

کسب درآمد از سایت NeoBux

NeoBux خود را به عنوان یک “سرویس دریافتی پرداخت” توصیف می کند. با فروش کلیک به تبلیغ‌کنندگانی که می‌خواهند ترافیک را به سایت‌هایشان هدایت کنند، کار می‌کند. سپس کاربران برای مشاهده این تبلیغات در ازای دریافت پول نقد ثبت نام کرده و کلیک کنند.

کسب درآمد از سایت NeoBux

کسب درآمد از سایت NeoBux

این سایت همچنین به کاربران این امکان را می دهد که برای فعالیت‌های NeoBux کمیسیون بگیرید. ضمن آنکه می‌توانید با تکمیل نظرسنجی و انجام بازی‌ها در NeoBux، پول نقد کسب کنید. این کار را از داشبورد اصلی انجام دهید.

چگونه با NeoBux درآمد کسب کنیم؟

تمام هدف عضویت در سایتی مانند این کسب درآمد ازNeoBux است. اما سه راه مختلف برای انجام این کار وجود دارد. برخی از روش ها سودآورتر از روش های دیگر هستند.
کلیک کردن روی تبلیغات
• با کلیک روی لینک ها و مشاهده وب سایت ها درآمد کسب کنید.

• در هر کلیک می توانید از 0.015 تا 0.02 دلار درآمد به دست آورید.

• به طور متوسط، یک عضو استاندارد با کلیک بر روی تبلیغات، روزانه 17 دلار درآمد دارد.

مشاغل کوچک
• با انجام وظایف برای NeoBux می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

• وظایف ممکن است شامل جستجوی داده ها، ورود داده ها، دسته بندی، آزمایش وب سایت و نظرسنجی باشد.

• به ازای هر 1 دلاری که از مشاغل کوچک به دست می آورید، به عنوان یک عضو استاندارد 12% پاداش دریافت خواهید کرد.

• پرداخت بسته به کار متفاوت است.

معرف
• برای کسب درآمد ازNeoBux کاربران دیگری را به سایت معرفی کنید.

• مبلغ اضافی با کلیک از مراجعین خود کسب خواهید کرد.

• می‌توانید برای اجاره رفرال‌ها پرداخت کنید و تا 30 روز از آنها درآمد کسب نمایید.

ثبت نام در NeoBux

ثبت نام با NeoBux کاملا رایگان است. شما به سادگی یک حساب کاربری ایجاد کرده و شروع به کلیک کردن می کنید. عضویت استاندارد پایین ترین سطح است و کمترین مبلغ را پرداخت می کند. با این عضویت، همچنان می‌توانید روی تبلیغات کلیک کنید و کارهای کوچک را انجام دهید، فقط انتظار پرداخت زیاد نداشته باشید.

به منظور کسب درآمد بیشتر، بسته های عضویت سالانه دیگری برای خرید وجود دارد. آنها توانایی کسب درآمد بیشتر را برای شما فراهم می کنند. مزایای هر بسته عضویت را در زیر مشاهده کنید.
طرح استاندارد
• عضویت رایگان برای کسب درآمد ازNeoBux .

• به ازای هر کلیک آگهی، 0.01 دلار دریافت نمایید.

• تا 300 رفرال اجاره ای ثبت نام کنید.

طرح طلایی
• 90 دلار در سال

• به ازای هر کلیک آگهی، 0.01 دلار دریافت کنید.

• تا 2000 مراجعه اجاره ای ثبت نام نمایید

طرح زمرد
• 290 دلار در سال

• دریافت 0.01 به ازای هر کلیک آگهی

• تا 2000 مراجعه اجاره ای ثبت نام کنید.

• 7 روز غیرفعال در حالت تعطیلات مجاز است.

طرح الماس/پلاتین
• 490 دلار در سال

• دریافت 0.01 دلار به ازای هر کلیک آگهی و کسب درآمد ازNeoBux

• تا 3000 مراجعه اجاره ای ثبت نام کنید.

• 15روز غیرفعال در حالت تعطیلات مجاز است.

طرح نهایی
• 890 دلار در سال

• به ازای هر کلیک آگهی، 0.02 دلار دریافت کنید.

• تا 4000 مراجعه اجاره ای ثبت نام کنید.

• روزهای تعطیل نامحدود در حالت تعطیلات (حساب در حالت تعطیلات تعلیق نخواهد شد)

ممکن است به نظر برسد که پرداخت برای سطح بالاتر به شما امکان می دهد پول بیشتری کسب کنید. اما باید مطمئن شوید که هزینه ها را با آنچه که احتمالاً می توانید به دست آورید، مطابقت دارد. اگر قصد ندارید به طور مداوم در سایت حضور داشته باشید، ممکن است به اندازه هزینه هایی که پرداخت می کنید، درآمد نداشته باشید.

8 روش مختلف برای کسب درآمد با نئوباکس

در زیر به روش های کسب درآمد از نئوباکس می پردازیم:

کسب درآمد از سایت NeoBux

کسب درآمد از سایت NeoBux

1. کلیک کردن بر روی تبلیغات
با کلیک بر روی تبلیغات منتشر شده در این پلتفرم پول دریافت می کنید. میزان پرداختی شما به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل مبلغ از پیش تعیین شده برای هر تبلیغ و سطح عضویت شما در Neobux است. قرار گرفتن در معرض تبلیغات شما نیز درآمد شما را تعیین می کند. پرداخت برای هر کلیک از 0.001 تا 0.020 دلار متغیر است.

2. نظرسنجی های پولی
Neobux به کاربران برای تکمیل پیشنهادات و نظرسنجی ها پول پرداخت می کند. با این حال، نظرسنجی پولی به همه ارائه نمی شود. بنابراین، این امکان وجود دارد که این روش کسب درآمد ازNeoBux به شدت برای کسانی باشد که در سطح عضویت یا کشور خاصی هستند.

3. AdPrize
Neobux به کاربران این امکان را می دهد که از فرصت های AdPrize درآمد کسب کنند. برای هر تبلیغ پولی که کاربر روی آن کلیک می‌کند، می‌تواند جایزه‌ای برنده شود. شما 3 شانس برای بردن یک جایزه خواهید داشت. AdPrize به شما امکان برنده شدن یک جایزه را می دهد. هر زمان که روی تبلیغات پولی کلیک می کنید، شانس برنده شدن یک جایزه را خواهید داشت.

جوایزی که باید برنده شوید شامل عضویت طلایی، نئوپوینت هایی از 10، 100، 1000 تا 10000 نئوپوینت، و جوایز پولی از 0.25 دلار، 0.50 دلار، 1.00 دلار، 2.00 دلار، 5.00 دلار، 10.00 دلار تا 25.0 دلار است.

4. مشاغل کوچک
شما نمی توانید با مشاغل کوچک در پلتفرم Neobux درآمد کسب کنید. این پیشنهاد کسب درآمد از Neobux با انجام کارهایی که مبالغ متفاوتی پرداخت می‌کنند، کار می‌کند. باز هم، این شرکت 25+ میلیون دلار به اعضا پرداخت کرده است.

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن افکار خود درآمد کسب کنید. آنها قبلاً 25+ میلیون دلار به 20+ میلیون عضو خود فقط برای به اشتراک گذاشتن افکار و نظرات خود پرداخت کرده اند. در ابتدا، مشاغل کم‌درآمدتری دریافت می‌کنید، در حالی که با پیشرفت در تکمیل کار، مشاغل آنلاین با درآمد بالاتر به شما پیشنهاد می‌شود.

برخی از وظایف عبارتند از دسته بندی تصاویر، دسته بندی فیلم ها، جستجوی گوگل، جستجوی اطلاعات در وب سایت ها و همچنین مشاهده تبلیغات.

اگر در کارهای کوچک شغلی خود 1 دلار به دست آورید، Neobux به شما جایزه می دهد. همچنین با نقد و بررسی Neobux برای کلیک کردن روی سایت پول دریافت می کنید.

5. پیشنهادات پولی
Neobux به اعضایی که برای دریافت پیشنهادات از پیام های پیشنهادی یک قدم فراتر می روند، پاداش می دهد. می‌توانید برای دانلود برنامه‌ها، ثبت‌نام برای آزمایش‌های رایگان یا شرکت در نظرسنجی‌های اضافی و غیره درآمد کسب کنید.

برای تکمیل پیشنهادات در این بخش، سکه های نئو به دست می آورید. سپس این سکه ها را می توان با پول نقد مبادله کرد. این یکی از روش های کسب درآمد ازNeoBux است.

6. بازی های پولی
بازی های پولی راه دیگری برای کسب درآمد از نئوباکس هستند. برای کسب درآمد بیشتر می توانید چند بازی انجام دهید. این بازی ها شامل بازی های آرکید، بازی های کارتی، بازی های کازینوی و بازی های استراتژیک و غیره است که هر چه تعداد بازی های بیشتری انجام دهید، لذت و پاداش بیشتری دریافت می کنید.
7. افراد را برای پیوستن به Neobux دعوت کنید
هنگامی که دوستان خود را برای استفاده از Neobux معرفی می کنید، می توانید از این سایت درآمد کسب کنید. می توانید از بنرها برای دعوت از دیگران برای پیوستن به Neobux استفاده کنید. شما این امکان را دارید تا بنر را به صورت آنلاین قرار دهید. بازدیدکنندگان سایت یا پلتفرم رسانه اجتماعی شما می توانند برای ثبت نام در این پلتفرم روی لینک کلیک کنند.

راه دیگر برای دعوت مستقیم افراد برای پیوستن به Neobux این است که با کسانی که می شناسید برای ثبت نام با استفاده از نام کاربری خود صحبت کنید. به این ترتیب می توانید به کسب درآمد ازNeoBux دست یابید.

8. ارجاعات اجاره ای نئوباکس
همچنین می توانید با استخدام افرادی که برای شما کار می کنند، افراد را به پیوستن به Neobux دعوت کنید. شما فقط ارجاعات اجاره ای دریافت می کنید که در 5 روز گذشته حداقل 11 آگهی کلیک کرده باشند. در صورت انجام این کار، کمیسیون پرداختی دریافت خواهید کرد.

شما می توانید از 0.21 تا 0.27 دلار برای اجاره ارجاعات از 1 تا 1750 در ماه پرداخت کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید اجاره را تمدید کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT