کمپین ایمیل بلک فرایدی

8 کمپین ایمیل بلک فرایدی برای افزایش فروش

زمان مطالعه 12 دقیقه

ایجاد کمپین های ایمیل بلک فرایدی می تواند بسیار زیاد باشد. نه تنها باید مطمئن شوید که همه قطعات پازل با هم هماهنگ می شوند و مارکتینگ را در زمان مناسب شروع می کنید (برخی از برندها پیشنهادات خود را بیش از دو هفته قبل از رویداد واقعی شروع می کنند)، همچنین باید به محتوا و موضوع بلک فرایدی فکر کنید. کمپین ایمیل بلک فرایدی را در ادامه توضیح داده ایم.

در اینجا برخی از بهترین نمونه‌های ایمیل بلک فرایدی برای به جریان انداختن خلاقیت شما آورده شده است—حتی بهتر، همه اینها را می‌توان از طریق ایمیل Shopify برنامه‌ریزی و خودکار کرد تا بتوانید راحت بنشینید و استراحت کنید.

یک کمپین ایمیل مارکتینگ بلک فرایدی می تواند وفاداری به برند را افزایش دهد، پایگاه مشتریان شما را تقویت و گسترش دهد و فروش را افزایش دهد.

1. ایمیل یادآوری فروش ساده

موضوع: تا 40% تخفیف 😱

چیست: یک ایمیل ساده و به خوبی اجرا شده از برند سوتین Pepper که رویداد بلک فرایدی خود را در سراسر سایت اعلام می کند.

چرا کار می‌کند: این ایمیل برای کسب و کار ارسال می‌شود، اما به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و با برند ارائه می‌شود که به وضوح فروش بلک فرایدی Pepper را اعلام می‌کند. این عناصر کلیدی را که مشتریان باید بدانند در یک عکس فوری ارائه می کند: نام برند، زمانی که رویداد فروش رخ می دهد، مبلغ پس انداز، و تماس متمرکز برای اقدام (CTA) قبل از فروش بهترین اقلام به «اکنون خرید کنید». ساده نگه داشتن چیزها اغلب بهترین راه است.

نحوه اجرای آن: همان رویکرد ساده را برای کمپین های ایمیل بلک فرایدی خود در نظر بگیرید. یک موضوع واضح در مورد فروش یا تخفیف داشته باشید، و شامل یک تماس برای اقدام باشید که مشتریان را به صفحه فرود تخفیف شما بیاورد.

2. چشم نواز

موضوع: فقط یک یادآوری، شما ابتدا تخفیف های بلک فرایدی را دریافت می کنید!

چیست: HUM Nutrition از رنگ‌های پررنگ، نوار دسترسی اولیه متحرک و تصاویر چشم نواز برای اعلام فروش آخر هفته بلک فرایدی خود استفاده می‌کند.

چرا کار می‌کند: تصاویر سرگرم‌کننده و جذاب HUM در مقابل پس‌زمینه صورتی تند و پر جنب و جوش خودنمایی می‌کنند و با اعلامیه‌های فروش بی‌صدا که ممکن است در طول فصل تعطیلات به صندوق ورودی مشتریان برخورد کنند، مقابله می‌کند. بخش متن محدود است و به مردم می‌گوید که چه نوع تخفیف‌هایی را انتظار داشته باشند، از چه کدی استفاده کنند و از کجا شروع به خرید برای بزرگترین فروش سال کنند—با گذاشتن تصاویر به عنوان نقطه کانونی ایمیل.

نحوه پیاده سازی آن: استفاده از تصاویر و تصاویر منحصر به فرد را در کمپین های ایمیل بلک فرایدی خود شروع کنید، به خصوص اگر این سبک با هویت بصری برند شما همسو باشد.

نگهداشتن مهم ترین اطلاعات خود در بالای صفحه مهم است.

3. ایمیل هدیه رایگان

موضوع: نگه دارید! فروش بلک فرایدی اینجاست؟

چیست: Detox Market یک هدیه رایگان برای شیرین کردن استراتژی تخفیف چندسطحی خود ارائه می دهد و یک محصول با اندازه کامل را برای مشتریانی که بیش از 200 دلار خرج می کنند در دسترس قرار می دهد.

چرا کار می کند: مشتریان با وعده هدیه رایگان به فروشگاه آنلاین Detox Market جذب می شوند و به آنها فرصتی می دهد تا محصولات مختلف کاتالوگ خود را به نمایش بگذارند. ساختار طبقه‌بندی شده همچنین باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود.

طراحی ایمیل ساده و در عین حال موثر است، با جلوه چشمک زن روی متن تیتر و دکمه ای که آن را چشم نواز می کند.

نحوه اجرای آن: شما همچنان می‌توانید در کمپین ایمیل بلک فرایدی شرکت کنید، حتی اگر کسب‌وکار شما معمولاً تخفیف ندارد یا نمی‌توانید قیمت‌های خود را کاهش دهید. یا از یک هدیه رایگان برای تشویق به خرج کردن بیشتر استفاده کنید. مشوق هایی مانند یک هدیه رایگان با حداقل مبلغ خرید ارائه دهید که می تواند به راحتی در Shopify یا با یک برنامه از فروشگاه App Shopify انجام شود. فروش بلک فرایدی به شما دلیلی برای تماس با مشتریان می دهد، بنابراین پیشنهادی را که ایجاد کرده اید به آنها ایمیل کنید. ایمیل‌های خود را ساده نگه دارید—وقتی نوبت به کپی کردن می‌رسد، معمولاً کمتر است.

4. ایمیل دسترسی به VIP بلک فرایدی

چیست: TANIT Botanics از خریداران وفادار خود دعوت می کند تا به برنامه VIP خود بپیوندند و جشن بلک فرایدی خود را زودتر با دسترسی به معاملات و پیشنهادات ویژه قبل از هر کس دیگری آغاز کنند.

چرا کار می کند: آخر هفته بلک فرایدی زمان بسیار خوبی برای جذب مشتریان جدید و ایجاد آگاهی از برند است، اما TANIT از این فرصت استفاده می کند تا با مشتریان فعلی خود رفتار کند.

اطمینان از اینکه وفادارترین طرفداران آن قبل از شروع تبلیغ کمپین های عمومی تر بلک فرایدی خود راضی هستند، به حفظ مشتری و سطح رضایت کمک می کند. همچنین می‌تواند فروش را شروع کند و سر و صدایی در اطراف برند ایجاد کند.

نحوه اجرای آن: یک کمپین ایمیل بلک فرایدی به طور خاص برای مشتریان فعلی خود ایجاد کنید که از آنها دعوت می کند تا قبل از شروع رسمی در رویداد بلک فرایدی شما شرکت کنند. تخفیف بیشتر، هدیه‌های ویژه و زمان محدودی را برای خرید ارائه دهید.

5. ایمیل عجیب و غریب

موضوع: 20% تخفیف در کل سایت بگیرید!!

چیست: The Happy Goat Coffee Company از ایموجی ها برای افزودن شخصیت و طنز برای تبلیغ فروش آخر هفته بلک فرایدی خود استفاده می کند.

چرا کار می کند: این ایمیل بسیار متفاوت از ایمیل معمولی فروش بلک فرایدی است. تصویری از بز خندان با امضای این برند وجود دارد – اما کلاه تعطیلات بر سر دارد. این لمس های طنز با ایموجی های جشن و “ذهن دمیده” اضافه شده است.

این ایمیل به وضوح آغاز فروش روز بلک فرایدی شرکت Happy Goat Coffee را اعلام می کند و در عین حال احساسات مخاطبان هدف خود را جلب می کند: دوستداران قهوه و علاقه مندان. رویکرد مارکتینگ ساده بر فروش بلک فرایدی در سراسر سایت تأکید می کند، اما به فروش دوشنبه سایبری آینده آن نیز چشمکی می زند.

در این ایمیل کپی زیادی وجود ندارد، اما همچنان در انتقال کمپین بلک فرایدی شرکت Happy Goat Coffee موثر است.

نحوه اجرای آن: از مارکتینگ خود لذت ببرید. اگر برای برند شما مناسب است، با موضوعات منحصر به فرد برای ایمیل های خود آزمایش کنید و از تصاویر طنز و مرتبط استفاده کنید.

برای ارسال پیام در ایمیل های بلک فرایدی خود نیازی به کپی زیادی ندارید و همچنین نیازی به تبلیغ چند محصول ندارید—در عوض فروش خود را با یک محصول (یا چند محصول انتخابی) تبلیغ کنید. پرفروش ترین یا جالب ترین محصولات خود را انتخاب کنید.

6. ایمیل فوریت

موضوع: دسترسی آسان *اوایل* به بلک فرایدی

چیست: آدیداس با ایمیلی که به مشتریان یادآوری می‌کند آخرین روزی است که به برنامه عضویت رایگان آن ملحق می‌شوند و اولین روز برای باز کردن قفل دسترسی ویژه به رویداد فروش بلک فرایدی خود – تا 70 درصد تخفیف-، احساس فوریت را برمی‌انگیزد.

چرا کار می کند: آدیداس از فوریت در سراسر ایمیل استفاده می کند. «امروز به پایان می رسد»، «روز آخر» و «در حالی که هنوز می توانید!» همه عباراتی هستند که حس بی واسطه بودن را ایجاد می کنند. حتی خط موضوع بیانگر فوریت با انگیزه اضافی کاهش پول برای تأثیرگذاری بر مشتریان است.

البته، شخصیت برند در این ایمیل نیز با زبانی مانند “رویداد فروش 3-Stripes” می درخشد.

نحوه اجرای آن: بیاموزید که در ایمیل مارکتینگ خود، به خصوص در بلک فرایدی آخر هفته سایبری دوشنبه، فوریت و کمبود ایجاد کنید. از طریق کپی رایتینگ و استفاده از ایمیل ها فوریت ایجاد کنید تا به مشتریان خود یادآوری کنید که فروش شما به زودی به پایان می رسد. همچنین، زمانی که محصولات شما به سرعت در حال فروش هستند، به مردم بگویید!

7. ایمیل ماموریت محور

موضوع: بلک فرایدی نیاز به اصلاح دارد

چیست: پاتاگونیا از بلک فرایدی به عنوان فرصتی برای تشویق مشتریان به تعمیر لباس های قدیمی خود به جای خرید لباس های جدید استفاده می کند. به جای تلاش برای جذب مشتریان در فروشگاه با تخفیف، با وعده کارگاه‌ها و لوازم تعمیر، با عنوان “اگر خراب است، آن را تعمیر کنید!”

چرا کار می کند: اکثر خطوط موضوع ایمیل در این دوره شامل تخفیف و مهلت خرید است—این خط موضوع با اتخاذ رویکردی هدفمند متفاوت، بلک فرایدی را به چالش می کشد.

این استراتژی با تصمیم موسس برای انتقال مالکیت شرکت به یک سازمان غیرانتفاعی متمرکز بر آب و هوا هماهنگ است. برای روشن شدن این ارتباط، ایمیل به نامه موسس در پایین لینک می‌یابد.

نحوه اجرای آن: اگر از اجرای یک کمپین ایمیل بلک فرایدی هر سال خسته شده اید، یا مشتریان شما انتظار مشابهی از شما دارند، اوضاع را تغییر دهید. ایمیل بلک فرایدی امسال را در مورد ماموریت و ارزش های خود در نظر بگیرید. این می تواند فرصتی برای شما باشد که در عین حال یک تصویر مثبت از برند برای فروشگاه خود ایجاد کنید.

8. ایمیل فقط متنی

موضوع: ساعاتی باقی مانده برای 25% تخفیف 🖤

چیست: پالومای نیمه‌شب به نفع متن، از تصاویر پراکنده خودداری می‌کند. این ایمیل شخصی‌شده از بنیان‌گذار Tayler ارسال می‌شود و مستقیماً با مشتری صحبت می‌کند و خریدار را تشویق می‌کند تا راهنمای هدیه را بررسی کند تا برای افرادی که در لیست تعطیلاتشان هستند – و خودشان – هدیه بگیرند!

چرا کار می کند: خریداران امروزی تمایل به شخصی سازی دارند. این ایمیل مانند یک یادداشت شخصی از بنیانگذار است که مستقیماً با شما صحبت می کند. همچنین یک کد تخفیف و پیوند به محتوای مفید برای خریداران تعطیلات ارائه می دهد.

بسیاری از برندها با ارسال یک ایمیل تخفیف عمومی به کل لیست مشتریان خود از رویکرد تفنگ پراکنده استفاده می کنند. با پیشنهاد محصولات مرتبط به هر خریدار، Midnight Paloma ارتباط خود را با مشتریان عمیق تر می کند و تجربه ای منحصر به فرد ایجاد می کند.

نحوه اجرای آن: یادداشتی با احساس شخصی بنویسید که با تصاویر تزیین نشده باشد – بگذارید متن به تنهایی بماند. برای یافتن محصولاتی که مشتریان قبلاً به آنها علاقه نشان داده‌اند، محتویات را با استفاده از تقسیم‌بندی مشتری ایمیل و داده‌ها شخصی‌سازی کنید. کمپین‌هایی ایجاد کنید که به خریداران محصولات موجود در سبد خریدشان یا محصولاتی را که قبلاً بررسی کرده‌اند یادآوری می‌کند. فراموش نکنید که با تخفیف بلک فرایدی خود یک انگیزه نیز اضافه کنید.

  • چگونه کمپین ایمیل بلک فرایدی خود را ساختار دهید
  • فروش را از قبل اعلام کنید
  • جزئیات داخل فروشگاه را بدهید
  • شروع فروش را اعلام کنید
  • زمان پایان فروش را یادآوری کنید
  • شروع سایبر دوشنبه را اعلام کنید

ایجاد ایمیل‌های ایده‌آل برای کمپین مارکتینگ بلک فرایدی شما به مهارت‌های قوی در کپی‌نویسی و پیام‌رسانی هدفمند نیاز دارد. این نکات را برای راهنمایی در نظر بگیرید:

1. فروش را از قبل اعلام کنید

خریداران را در مورد رویداد بلک فرایدی آینده خود هیجان زده کنید. سر و صدا ایجاد کنید و به آنها اطلاع دهید که چه نوع تخفیف هایی را انتظار دارند. اگر کمپین فروش را اجرا نمی‌کنید و در عوض تمرکز خود را بر فعالیت یا فعالیت‌های ماموریت‌محور انتخاب می‌کنید، اعلامیه‌ای در مورد آن نیز ارسال کنید. در حالت ایده‌آل، ایمیل اعلام فروش خود را چند هفته قبل از BFCM و دوباره چند بار قبل از شروع بلک فرایدی ارسال کنید. اطلاعیه فروش خود را از قبل برنامه ریزی کنید. ابزارهایی مانند ایمیل Shopify می توانند کمک کنند.

مواردی که باید در ایمیل اعلام فروش خود لحاظ کنید:

. زمانی که معاملات بلک فرایدی شما شروع می شود

. رویداد بلک فرایدی شما چه مدت ادامه خواهد داشت؟

. مشتریان چه تخفیف هایی می توانند انتظار داشته باشند

. جایی که مشتریان می توانند برای باز کردن تخفیف ها مراجعه کنند

. پیشنهادات محصول بر اساس رفتار خرید گذشته

2. جزئیات را در فروشگاه ارائه دهید

بلک فرایدی به عنوان یک رویداد خرید درون فروشگاهی آغاز شد، اگرچه تکامل یافته است تا آنلاین را نیز در بر بگیرد. ریشه‌های آن را با ارسال یک ایمیل مخصوص خرده‌فروشی در مورد هر معامله در فروشگاهی که در طول BFCM اجرا می‌کنید، به خاطر بسپارید. به طور مشابه، به خریداران اجازه دهید بدانند چگونه می‌توانند قفل تخفیف‌ها را باز کنند، در چه محصولاتی می‌توانند در پول زیادی صرفه‌جویی کنند و در کدام فروشگاه‌ها تبلیغات را اجرا می‌کنید.

با برنامه ریزی یک یا دو هفته قبل، جزئیات فروش در فروشگاه خود را از قبل ارسال کنید. نکته کلیدی این است که وقتی خریداران به بلک فرایدی فکر می کنند، در صندوق ورودی قرار بگیرید تا بتوانند از قبل برنامه ریزی کنند – که برای خریدهای آجری بلک فرایدی ضروری است.

3. شروع فروش را اعلام کنید

به محض فعال شدن تخفیفات، شروع رویداد بلک فرایدی خود را با ارسال ایمیل اعلام کنید. به این ترتیب، خریداران زود درگیر می شوند. دوباره به آنها یادآوری کنید که کجا می توانند از تخفیف ها استفاده کنند. چند محصول را پیشنهاد دهید که ممکن است از آنها لذت ببرند، و برای جلب مشارکت و تشویق مشتریان خود، تخفیف را برجسته کنید.

4. زمان پایان فروش را یادآوری کنید

با پایان یافتن فروش بلک فرایدی، با ارسال یک ایمیل خلاصه، به فروش بیشتر ادامه دهید. به خریداران یادآوری کنید که هنوز زمان دارند تا از تخفیف های عمده بهره مند شوند و از طریق لینک های محصول، آنها را به صفحات فرود با اقلام محبوب راهنمایی کنید. ممکن است در این مرحله یک انگیزه اضافی و نهایی اضافه کنید، مانند هدیه رایگان، تحویل رایگان، یا درصد تخفیف بیشتر برای جذب بیشتر – و با فروش بیشتر شما را از خط پایان عبور دهید.

5. شروع سایبر دوشنبه را اعلام کنید

با پایان یافتن بلک فرایدی ، دوشنبه سایبری آغاز می شود. به سرعت با خریداران تماس بگیرید تا به آنها یادآوری کنید که معاملات هنوز تمام نشده اند. فرصت دیگری برای بهره مندی از تخفیف های بیشتر در دوشنبه سایبر وجود دارد.

مطمئن شوید که خریداران چه نوع تخفیف هایی را می توانند باز کنند، چه زمانی می توانند قفل آنها را باز کنند و چگونه می توانند این کار را انجام دهند، مشخص کنید. در نهایت، یک فراخوان برای اقدام برای هدایت افراد به سایت خود اضافه کنید.

اتوماسیون های ایمیل بلک فرایدی خود را فراموش نکنید

بلک فرایدی یک زمان شلوغ از سال است، بنابراین انتظار داشته باشید که چندین تلاش مارکتینگ را به طور همزمان انجام دهید، از جمله دوشنبه سایبری آینده و کمپین های تعطیلات آینده. با پیاده سازی اتوماسیون های ایمیل با Shopify Email به کمپین های خود کمک کنید تا به خوبی اجرا شوند.

این نه تنها هر گونه درگیری لحظه آخری را از بین می برد، بلکه می تواند به شما کمک کند تا با دستیابی به مشتریان در زمان مناسب، فروش خود را در آخر هفته خرید به دست آورید.

Shopify Email دارای مجموعه ای از قالب های کشیدن و رها کردن است که راه اندازی اتوماسیون های ایمیل مارکتینگ را تنها با چند کلیک آسان می کند.

آیا برای شروع به کار اتوماسیون ایمیل BFCM خود آماده هستید؟ در اینجا چند ایده اضافی برای شروع شما وجود دارد:

. اولین خرید ایمیل upsell. هنگامی که مشتری در بلک فرایدی خرید می‌کند، برای او یک پیگیری خودکار ارسال کنید که شامل افزایش فروش برای افزایش میانگین ارزش سفارش (AOV) می‌شود و او را در معرض محصولات دیگر در محدوده خود قرار می‌دهد.

. اتوماسیون مرور محصول زمانی که شخصی به محصولی نگاه کرده، اما هنوز آن را خریداری نکرده است، یک ایمیل خودکار ارسال کنید. آنها ممکن است فقط به یک تلنگر نیاز داشته باشند تا علاقه خود را به خرید تغییر دهند.

. اتوماسیون گاری رها شده از یک الگوی سبد خرید رها شده استفاده کنید تا خریدارانی را که قبلا علاقه نشان داده اند اما به دلایلی خرید نکرده اند، بازگردانید. به آنها یادآوری کنید که هنوز محصولاتی در سبد خرید خود دارند و ممکن است بخواهند دوباره نگاهی بیندازند. برای تشویق آنها به تکمیل تسویه حساب، از تخفیف اضافی بلک فرایدی استفاده کنید.

. ایمیل خوش آمد گویی ارسال یک “سلام!” هنگامی که مشتریان جدید به لیست مارکتینگ شما می پیوندند، به آنها ایمیل بزنید. این احتمال وجود دارد که هجوم مشترکان جدیدی را در بلک فرایدی دریافت کنید، و این می تواند به آگاهی از برند در هنگام پرورش مشتریان جدید کمک کند.

کمپین های ایمیل بلک فرایدی خود را شروع کنید

اگر ایمیل مارکتینگ بخش بزرگی از استراتژی رشد شما نیست، وقت بگذارید و بدانید چرا برای کسب و کار شما مهم است. اگر لیست ایمیل شما کوچک است، از هم اکنون شروع به ساخت آن کنید تا رویدادهای دوشنبه سایبری بلک فرایدی خود را به حداکثر برسانید.

با داشتن تعداد مناسب مشترکین درگیر و ایمیل های خوش ساخت، کسب و کار شما می تواند یک BFCM سودآور داشته باشد.

با این حال، می خواهید کاملاً آن را خرد کنید؟ نگاهی به این چک لیست BCFM بیندازید تا فروشگاه خود را برای موفقیت در این فصل تعطیلات قرار دهید.

سوالات متداول کمپین های ایمیل بلک فرایدی

چگونه یک ایمیل بلک فرایدی خوب بنویسید؟

در اینجا یک الگوی ساده ایمیل بلک فرایدی آمده است:

موضوع: برای بزرگترین رویداد خرید بلک فرایدی سال آماده شوید!

[Name] عزیز، دوباره آن زمان است—بزرگترین رویداد خرید بلک فرایدی سال نزدیک است! ما مشتاقیم که معاملات شگفت انگیزی را در مورد تمام مواردی که به آن توجه داشته اید، از جدیدترین فناوری تا آخرین مد، به شما ارائه دهیم. چه برای خودتان خرید کنید یا برای یک فرد خاص، چیزی عالی پیدا خواهید کرد. بهترین معاملات بلک فرایدی سال را از دست ندهید!

برای تخفیف ها و تبلیغات منحصر به فرد، در روز جمعه، 29 نوامبر، به [وب سایت] مراجعه کنید. به‌علاوه، برای سفارش‌های بیش از [مقدار] دلار ارسال رایگان دریافت کنید.

خرید خوبی داشته باشید! با احترام، [نام شما]

برای بلک فرایدی چند ایمیل ارسال کنم؟

تعداد ایمیل هایی که باید برای بلک فرایدی ارسال کنید به اندازه لیست مخاطبین شما و نوع محتوایی که قصد ارسال آن را دارید بستگی دارد. به طور کلی، بهتر است ایمیل ها را به دو یا سه ایمیل در هفته محدود کنید. همچنین مهم است که زمان و تعداد ایمیل های خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، ارسال بیش از حد در مدت زمان کوتاه می‌تواند منجر به خستگی ایمیل شود، در حالی که ارسال ایمیل‌ها با فاصله زیاد می‌تواند منجر به فراموشی تبلیغات شما توسط مشتریان شود.

چگونه یک فروش بلک فرایدی را اعلام می کنید؟

فروش بلک فرایدی را به شیوه ای جذاب و مشتاقانه اعلام کنید. مثالها عبارتند از:

ما مشتاقیم که تخفیف بلک فرایدی خود را اعلام کنیم!

از تاریخ 23 نوامبر، با 50 درصد تخفیف در اقلام انتخابی، صرفه جویی زیادی در محصولات مختلف داشته باشید.

این معاملات باورنکردنی را از دست ندهید – همین حالا خرید کنید و بهترین معاملات سال را دریافت کنید! #بلک فرایدی #فروش بلک فرایدی #همین الان خرید کنید

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT