یافتن شغل دورکاری اکسل

5 وب سایت فریلنسری برای یافتن شغل دورکاری اکسل

زمان مطالعه 3 دقیقه

همه ما می دانیم که Microsoft Excel محبوب ترین نرم افزار در بین متخصصان حسابداری و امور مالی است. در این مقاله وب سایت هایی که فرصت های دورکاری مرتبط با اکسل را ارائه می دهند را به اشتراک بگذاریم.یافتن شغل دورکاری اکسل را با سایت های معرفی شده به سادگی انجام دهید.

بسیاری از متخصصان حسابداری به دلیل رقابت روزافزون در رشته خود، نمی توانند موقعیت های شغلی خوبی داشته باشند. برخی مجبور به تغییر شغلی خود می شوند و برخی برای مدت طولانی بیکار می مانند.

در مشاغل فریلنسری می توانید استراحت کنید و ساعات کاری خود را مشخص کنید. برای متخصصان MS excel نیز فرصت های شغلی فریلنسری زیادی وجود دارد.

ما بهترین وب سایت های ارائه دهنده مشاغل آنلاین اکسل را به دقت بررسی و انتخاب کرده ایم. تقریباً همه این وب‌سایت‌های فریلنسری از شما می‌خواهند قبل از درخواست شغل، یک پروفایل کاربری ایجاد کنید.

سایت Indeed.com

Indeed.com یکی از بزرگترین موتورهای جستجوی کار است که تقریبا همه کشورها را پوشش می دهد. شما می توانید آخرین شغل ها و فرصت های شغلی را در منطقه خود با جستجو بیابید.

Indeed وب سایت های خاصی برای هر کشور دارند. به عنوان مثال اگر در انگلستان هستید، می توانید به سایت indeed.co.uk مراجعه کنید.

همچنین می توانید از Indeed برای یافتن مشاغل دورکاری استفاده کنید و از هر کشوری درخواست دهید. می توانید مشاغل دورکاری اکسل را در موتور جستجوی آنها جستجو کنید.

سایت Codementor.io

Codementor.io یکی دیگر از پلتفرم های فریلنسری است که در آن می توانید به عنوان یک متخصص فناوری اطلاعات ثبت نام کنید. شما می توانید مشخصات و نمونه کار خود را با توجه به زمینه های تخصصی خود بسازید.

برای فریلنسرها تعداد زیادی فرصت شغلی در زمینه IT، توسعه نرم افزار، توسعه وب، ورود داده ها یا بازاریابی آنلاین وجود دارند و روزانه صدها فرصت شغل جدید ارسال می شود.

Codementor همچنین یک دسته جداگانه برای مشاغل MS Excel دارد. اگر در توسعه اکسل مهارت دارید، Codementor ممکن است بهترین مکان برای پیدا کردن کار باشد.

سایت TrueLancer

Truelancer یک پلتفرم فریلنسینگ آنلاین است که فرصت های شغلی فریلنسری را در سراسر جهان ارائه می دهد. از هر کشوری که باشید می توانید برای کار در Truelancer درخواست دهید.

Truelancer یک جامعه جهانی از مشتریان دارند که به طور منظم افراد حرفه ای را برای انجام کارهای IT خود استخدام می کنند. فرصت های شغلی مرتبط با IT معمولا شامل دستیار مجازی، نوشتن محتوا، طراحی و توسعه وب، توسعه اپلیکیشن موبایل و غیره است.

Truelancer همچنین روزانه تعداد زیادی کار آنلاین اکسل ارسال می کند. می توانید حساب کاربری خود را در پورتال آن به صورت رایگان ایجاد کنید و شروع به درخواست شغل کنید.

کیفیت پروفایل شما به نتایجی که در پروژه ها ارائه می دهید بستگی دارد. امتیاز بازخورد بالاتر به این معنی است که می توانید پروژه های بیشتری بگیرید.

سایت People PerHour

PeoplePerHour بزرگترین پلتفرم فریلنسری انگلستان است که جویندگان کار را با مشتریان کشورهای مختلف متصل می کند. هر کسی می تواند به صورت رایگان به این پلتفرم بپیوندد و نمایه خود را ایجاد کند. شما می توانید صدها شغل در زمینه فناوری اطلاعات در این پلتفرم پیدا کنید.

همچنین می توانید برای تبلیغ مهارت های خود قیمت ثابتی ارائه دهید. قیمت را می توانید خودتان تعیین کرد. دسته های اصلی مشاغل عبارتند از طراحی وب، توسعه وب، ترجمه، ویرایش فیلم و عکس، پشتیبانی کسب و کار، بازاریابی دیجیتال و غیره است.

PeoplePerHour یک دسته جداگانه برای مشاغل دورکاری اکسل دارند که می توانید برای آن ها درخواست دهید. رقابت در این پلتفرم زیاد است زیرا صدها کارشناس روزانه بر روی کارها پیشنهاد می دهند. نمایه خود را به روز نگه دارید و مهارت های خود را برای رقابت با سایر افراد به نمایش بگذارید.

سایت Upwork

Upwork یکی از پلتفرم های فریلنسینگ با بالاترین امتیاز در سراسر جهان است. امتیاز این پلتفرم تا کنون در مقایسه با سایر وب سایت های مشابه بسیار بالا است. می توانید در این پلتفرم یک نمایه به صورت رایگان ایجاد کنید و گواهینامه ها یا دوره هایی را که گذرانده اید را به آن اضافه کنید.

کاربران برای رقابت با سایر افراد برای مشاغل مختلف پیشنهاد می دهند. برای اینکه مشتری را متقاعد کنید که بهترین متقاضی هستید، باید تمام جزئیات مربوط به تجربه حرفه ای خود را در نمایه خود قرار دهید. ممکن است مدتی طول بکشد تا اولین شغل خود را پیدا کنید. بنابراین باید به طور منظم درخواست کار دهید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT