وسیله و ابزار برتر طراحی گرافیک

۱۰ وسیله و ابزار برتر طراحی گرافیک کدامند؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

برای اجرای بهترین طراحی، داشتن بهترین ابزار از شروط اساسی است. امروز با این مقاله می‌توانید ۱۰ وسیله و ابزار برتر طراحی گرافیک بشناسید. البته داشتن ابزار و وسایل بهتر، اهمیتش در آن است که می‌توان از آن در افزایش کمی و کیفی محصولات استفاده کرد.

البته طراحان با یک کامپیوتر یا لپتاپ هم می‌توانند طراحی کنند. برای مثال بسیاری از موس برای کارهای دیجیتالی استفاده می‌کنند. برای شروع خوب است اما افراد حرفه‌ای از تبلت طراحی برای این کار استفاده می‌کنند. پس فرق آنها در چیست؟ بزرگترین تفاوت در زمان انجام شدن کار است. طراحان با استفاده از تبلت طراحی دیجیتال سریع تر می‌توانند کار را تمام کنند.

۱۰ وسیله و ابزار برتر طراحی گرافیک

اگر شما طراح گرافیک نیستید، این موارد می‌توانند هدیه خوبی برای دوست طراح شما یا حتی یکی از اعضای خانوادتان باشد. لیست زیر توسط طراحان حرفه‌ای پیشنهاد شده است، پس در لیست خرید خود قرار دهید و لذت ببرید!

۱‌. کامپیوتر رومیزی  یا لپتاپ

وسیله و ابزار برتر طراحی گرافیک لپتاپ

در حقیقت این مهمترین ابزار است. من لپتاپ را پیشنهاد می‌کنم زیرا لپتاپ قابلیت حمل دارد .این به آن معنی نیست که کامپیوتر‌های رومیزی مناسب نیستند، بلکه لپتاپ را هر جایی که بخواهید می‌توانید ببرید.

از نظر من لپتاپ‌های Dell Inspiron است. با پردازشگر Core i7 و رم 8GR  با نمایشگر 17inch و حافظه داخلی 2GB SSD مناسبند.

۲. تبلت طراحی

وسیله و ابزار برتر طراحی گرافیک قلم نوری

با توضیحات کمی که ارایه کردم، شما باید اطلاعات بیشتری از تبلت‌های طراحی داشته باشید. پیشنهاد طراحان سراسر جهان Wacom Intuos Pro است. در مقایسه با Wacom، تبلت‌های ارزان قیمت وجود دارند اما کیفیت دلیل پیشنهاد کردن Wacom است.

سایز این تبلت13.2×8.5 است، با امکان استفاده از قلم با حساسیت 8192

۳. ست نقاشی

این بسته شامل مداد‌های هنری، مداد های معمولی، چسب‌ها و دفترچه طراحی نقاشی است. دفترچه‌ها برای زمانی که پروژه را شروع می‌کنید مناسب هستند. برای مثال زمانی که شما در حال طراحی لوگو یا  طراحی تصویر و یا طرح ریزی یک وبسایت هستید، بهتر است ابتدا روی کاغذ طرح‌های خود را ترسیم کنید.

۴. میز طراحی

وسیله و ابزار برتر طراحی گرافیک ست طراحی

میز‌های نقاشی یا میز‌های هنر همیشه برای طراحان مهم هستند. این میز‌ها بگونه‌ای طراحی شدند که بدن را در حالت راحت قرار دهند و از استرس کم کنند. نکته مهم یافتن میز درست است!

۵. حافظه قابل حمل

وسیله و ابزار برتر طراحی گرافیک تنظیم نوری

این وسیله دستی به کمک شما می‌اید تا اطلاعات مورد نیازتان را سریع تر از کامپیوتر تبلت یا تلفن همراه انتقال دهید. هارد اکسترنال  Sandisk ۲۵۶ GB با قابلیت اتصال به اینترنت برای این نیاز مناسب است. این وسیله از تمامی پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند و برای آن فرقی میانAPPLE ,WINDOWS ,ANDROID وجود ندارد.

۶. پورت های USB

وسیله و ابزار برتر طراحی گرافیک پورت USB

شاید زمانی برسد که پورت‌های USB کامپیوتر یا لپتاپ شما مشغول باشد و نتوانید به آن چیزی وصل کنید، پس بهتر است برای مواقع ضروری این وسیله را به همراه داشته باشید تا به راحتی بتوانید  تلفن همراه، فلش مموری و یا هر وسیله دیگری را به راحتی متصل کنید.

۷. دوربین دیجیتال

وسیله و ابزار برتر طراحی گرافیک دوربین

به عنوان طراح گرافیک معمولا نیاز داریم تا از عکس‌هایی استفاده کنیم. می‌توانیم از عکس دیگر افراد استفاده کنیم و یا آن را دانلود و خریداری کنیم. اما بعضی اوقات عکس مناسب را پیدا نمی‌کنیم، آن زمان است که باید به دنبال یک دوربین برای عکاسی باشیم‌.

از خوبی های داشتن یک دوربین دیجیتال مناسب مانند Canon EOS Rebel T6 این است که می‌توانید مانند یک عکاس حرفه‌ای عکاسی کنید. البته داشتن دوربین شخصی تسلط بیشتری روی کار به شما می‌دهد و دقیقا آن چیزی خواهد بود که شما می‌خواهید.

۸. کیف لپتاپ

وسیله و ابزار برتر طراحی گرافیک کیف

اگر شما طراح هستید و همیشه درحال حرکت هستید، داشتن کیفی که وسایل تان را در آن قرار دهید بسیار مهم است. کیف Targus Spruce Ecosmart Backpack جای کافی برای قرار دادن یک لپتاپ ۱۷ اینچ را دارد. البته جیب‌های کافی برای قرار دادن وسایل طراحی مانند مداد و خودکار و دفترچه در این کیف موجود است. جنس این کیف از نوعی پلاستیک کم وزن و قابل انعطاف است.

۹. کالیبراتور نمایشگر

وسیله و ابزار برتر طراحی گرافیک کالیبراتور

این از ابزار‌های ضروری برای تنظیم رنگ و روشنایی نمایشگر شماست. هر نمایشگری تنظیمات متفاوتی دارد و نمایش یک تصویر در نمایشگر a با نمایش آن در نمایشگرb متفاوت خواهد بود پس برای تنظیم آن نیاز به یک کالیبراتور است.

از ناجور نبودن رنگ‌ها در هنگام پرینت هم ترسی نداشته باشید، Datacolor SpyderX Pro ابزاری است که هماهنگی میان تصویر نمایش داده شده و تصویر چاپ شده ایجاد می‌کند.

۱۰. کتاب نمونه کار

وسیله و ابزار برتر طراحی گرافیک کتاب رنگ

Pantone Fan Guide مجموعه‌ای ساده از رنگ‌های پرینت شده روی کاغذ است. هر رنگ مشخص است و بر اساس آن می‌توانید رنگ را انتخاب کنید. ۱۸۶۷ رنگ چاپ شده در این مجموعه است. مهمترین کار این ابزار کمک به انتخاب کردن شماست.

این ابزار‌ها تمام کار ما را انجام نمی‌دهند بلکه آن به تصور و ذوق هنری ما بستگی دارد و این به خلاقیت ذاتی ما بستگی دارد که چگونه یک اثر جذاب طراحی کنیم.

ما تنها نیاز داریم تا این ابزار‌ها را بگونه‌ای مدیریت کنیم که در راه موفقیت به ما کمک کنند. حالا که با ۱۰ وسیله و ابزار برتر طراحی گرافیک آشنا شدید، اگر به عنوان یک گرافیست با شرکت‌های خارجی همکاری می‌کنید، می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی مجموعه اول پرداخت بهره ببرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT