1 معرفی 6 منبع رایگان آیلتس جهت آمادگی برای آزمون

معرفی 6 منبع رایگان آیلتس جهت آمادگی برای آزمون

زمان مطالعه 4 دقیقه

تمرین مسئله‌ای مهم در آمادگی برای آیلتس است. البته ممکن است دسترسی به کسانی که انگلیسی صحبت کنند، نداشته باشید و شاید منابع چاپی کافی هم قوی و مناسب نباشند. اگر از شیوه تدریس به شکل قدیمی خسته شده‌اید همیشه یک راه تازه برای آمادگی آیلتس وجود دارد. در ادامه به معرفی ۶ منبع رایگان آیلتس جهت آمادگی برای آزمون می‌پردازیم.

۶ منبع رایگان آیلتس جهت آمادگی برای آزمون

3 معرفی 6 منبع رایگان آیلتس جهت آمادگی برای آزمون

به هر حال، هر کدام از شما ممکن است دلیلی داشته باشید که از تکنیک تدریس کنونی خود ناراضی باشید. اگر چنین است، در نظر بگیرید که منابع آنلاین فراوانی به شما در آمادگی برای آیلتس کمک خواهند کرد. خبر خوب این است که تعداد زیادی از این منابع به صورت رایگان در اختیار شما خواهند بود. در این مقاله به شش منبع خیلی خوب که می‌توانید جهت آمادگی برای آیلتس از آن‌ها استفاده کنید، اشاره خواهیم کرد. همچنین برای پرداخت هزینه آیلتس هم می‌توانید روی خدمات اول پرداخت حساب کنید و با خرید مستر کارت مجازی به راحتی هزینه ثبت نام آیلتس را بدون واسطه پرداخت کنید. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید این با ورود به صفحه پرداخت هزینه آیلتس ، این کار را به ما بسپارید.

۱. IELTS Buddy

4 معرفی 6 منبع رایگان آیلتس جهت آمادگی برای آزمون

این منبع، وبسایتی بسیار خوب برای دانشجویان آیلتس است. هر مبحث یک سری سوال و جواب خاص دارد. همچنین این وبسایت به شما توضیح می‌دهد که هر جواب چه امتیازی را ارائه می‌دهد و چرا این امتیاز کسب می‌شود.

در این وبسایت توصیه‌های کارآمد، دروس گرامر رایگان، سوالات و مقالات نمونه هم به شما کمک می‌کنند تا آمادگی برای آیلتس داشته باشید.

۲. The Britisgh Council

02 معرفی 6 منبع رایگان آیلتس جهت آمادگی برای آزمون

وبسایت British Council یک گلچین بزرگ از منابع خوب برای دانشجویان زبان انگلیسی تدارک دیده است.

ویدئوهایی از دانشجویان پیشین آیلتس در وبسایت قرار دارد که هر کدام از این افراد امتیازات خوبی کسب کرده‌اند و نکات آموزشی خود را به اشتراک می‌گذارند.

این سازمان شیوه‌ای تازه برای درک بهتر واژگان و گرامر ساخته و آن هم بازی‌های آنلاین است. پادکست‌ها و مجلات هم به شما در یادگیری زبان انگلیسی کمک می‌کنند. منابعی هم برای افرادی که انگلیسی را مخصوص کار کردن می‌آموزند انتخاب شده است.

۳. EngVid

03 معرفی 6 منبع رایگان آیلتس جهت آمادگی برای آزمون

این وبسایت صدها ویدئو رایگان را در اختیار می‌گذارد تا دایره لغات و گرامر انگلیسی خود را بهبود ببخشید.

ویدئوهای فراوانی با مضمون توضیح اصطلاحات مختلف وجود دارد و حتی این وبسایت لهجه‌های مختلف را هم می‌آموزد. این وبسایت منبع فوق‌العاده‌ای است و می‌توانید با استفاده از این ویدئوها مطمئن شوید که کلمات تازه را به درستی تلفظ می‌کنید.

۴. IELTS for Free

4 معرفی 6 منبع رایگان آیلتس جهت آمادگی برای آزمون

اگر به دنبال وبسایتی با تست‌هایی برای خواندن، نوشتن، گوش‌دادن و صحبت کردن هستید، حتما به این وبسایت سر بزنید. این وبسایت پر از مقالات و آزمون‌های گذشته است. همچنین منابع مختلفی برای بهبود گرامر و یادگیری کلمات جدید هم در این سایت موجود است.

۵. IELTS Liz

5 معرفی 6 منبع رایگان آیلتس جهت آمادگی برای آزمون

IELTS LIZ یک وب‌سایت نیست و یک کانال یوتیوب است. این کانال متعلق به لیز است که مشغول تدریس انگلیسی است و مدرسی با تجربه است. او ده‌ها ویدئو خوب برای دانشجویان آیلتس تدارک دیده و آمادگی برای آیلتس را تضمین می‌کند.

هر ویدئو بر روی یک بخش از آمادگی برای آیلتس تمرکز می‌کند و مهارت‌ها مختلفی را از این کانال خواهید آموخت. تنها کاری که باید بکنید این است که مطمئن شوید کدام ویدئو بیش‌تر به شما کمک خواهد کرد. لیز حتی به نکاتی مانند احوال‌پرسی با آزمونگر خود در تست اسپیکینگ هم اشاره می‌کند.

۶. IELTS-Simon

06 معرفی 6 منبع رایگان آیلتس جهت آمادگی برای آزمون

برای آشنایی با ذهنیت آزمونگر خود می‌توانید به این وبسایت سر بزنید. در حقیقت این وبسایت توسط یک آزمونگر واقعی آیلتس هدایت می‌شود و پر از منابع رایگان است. نمونه سوالات و همچنین توضیحات کامل در مورد نحوه برخورد با سوالات از مهم‌ترین خدمات این سایت هستند.

وبسایت به خوبی دسته‌بندی شده و جزئیات فوق‌العاده هستند. با سر به این سایت موقعیت این را دارید که کامل با ذهن یک آزمونگر آشنا شوید.

حال که با 6 منبع رایگان آیلتس جهت آمادگی برای آزمون آشنا شدید می‌توانید از خدمات ثبت نام آزمون‌های بین المللی سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خدمات ثبت نام آزمون‌های بین الملیی

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT