بازی موبایل رایگان بدون تبلیغات

10 بازی موبایل رایگان بدون تبلیغات و خرید درون برنامه ای

زمان مطالعه 7 دقیقه

در این مقاله بهترین بازی های موبایلی بدون تبلیغات و خرید درون برنامه ای را معرفی می‌کنیم که همگی در Android یا iPhone در دسترس هستند.

بازی با موبایل به این معنی است که در هر مکانی می‌توانید بازی کنید. پیدا کردن بازی های بدون تبلیغات یا خرید درون برنامه‌ای، سخت است.

آیا به دنبال بازی های رایگان و بدون تبلیغات برای اندروید و iOS هستید؟ لیست بازی های بدون آگهی ما را که می‌توانید رایگان دانلود کنید، اینجا بخوانید. خواهید دید که بازی های رایگان بدون تبلیغات نیز بسیار سرگرم کننده هستند و ساعت ها سرگرمی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

1.بازی موبایل رایگان بدون تبلیغات: PBS KIDS Games

آیا کودکی دارید که دوست دارد با تلفن همراه بازی کند؟ اگر چنین است، باید PBS KIDS Games را دانلود کنید.

دانلود بازی مناسب برای بچه ها می‌تواند دردسر بزرگی باشد. برخی از بازی ها سرگرم کننده و آموزشی هستند، اما می‌توانند تبلیغات یا پنجره هایی داشته باشند که برای کودکان مناسب نیست. همچنین ممکن است نگران این واقعیت باشید که کودک از طریق خریدهای درون برنامه کارت بانکیتان را خالی کند.

با PBS KIDS، می‌توانید همه این ترس ها را کنار بگذارید. PBS KIDS Games هیچ پنجره بازشو یا خرید درون برنامه ای ندارد. این برنامه همچنین برای دانلود رایگان است. بیش از 100 بازی وجود دارد که کودکان شما را سرگرم می‌کند و بر اساس شخصیت هایی است که آنها دوست دارند.

هر بازی به فضای اضافی برای دانلود نیاز دارد، اما همه آنها بدون صفحه تبلیغات و بازشو هستند.

2. ULTRAFLOW

یک پازل صاف می‌خواهید؟ پس پازل مینیمالیستی، ULTRAFLOW، ارزش بررسی را دارد. گرافیک بازی فوق العاده ساده است، گیم پلی بازی می‌تواند نسبتاً چالش برانگیز باشد.

هدف این است که توپ شماره گذاری شده را به دایره بزرگتر برسانید. این تعداد محدود در دایره کوچکتر نشان داده می‌شود. هنگامی که از آخرین پرش استفاده می‌کنید، اگر توپ به مقصد خود نرسیده باشد، منفجر می‌شود.

برخی از مراحل پیچیده هستند، بازی فاقد تایمر و محدودیت های دیگر است. بنابراین شما می‌توانید با سرعت بازی کنید. برای راه اندازی مجدد یک سطح، فقط دو بار روی صفحه ضربه بزنید. با 99 مرحله، ULTRAFLOW شما را برای مدتی مشغول نگه دارد.

اگر این کافی نیست، ULTRAFLOW 2 نیز وجود دارد، با 180 مرحله اضافی کاملاً رایگان. یکی از بهترین بازی های اندروید بدون تبلیغات است.

3.بازی موبایل رایگان بدون تبلیغات: GameStart Pixel Battle

GameStart Pixel Battle یک بازی موبایلی بدون آگهی است که باید دانلود کنید.

اگر می‌خواهید ادامه دهنده پلتفرم اسکرول جانبی قدیمی باشید، این یک انتخاب عالی است، زیرا GameStart Pixel Battle با گرافیک 16 بیتی عالی ظاهر می‌شود. موسیقی متن فیلم چیپ‌تون است که با نوستالژی دهه های 80 و 90 همراه است.

شما کنترل یک دختر به نام Alyse را به دست می‌گیرید و به او کمک می‌کنید تا خرابکاری ها را کشف کند و فعالیت آنها را غیرممکن می‌کند. از این گذشته، مطمئنا هیچ کس بازی های دشوار را سرگرم کننده نمی‌یابد.

GameStart Pixel Battle یک پلتفرم اسکرول جانبی است که شما را به چالش می‌کشد تا با دشمنان حرفه‌ای مبارزه کنید. مراقب بازی های حرفه‌ای باشید و شخصیت های بیشتری را باز کنید که هر کدام دارای توانایی های منحصربه فرد خود هستند.

حتی اگر تا به حال نام GameStart را نشنیده باشید، این جواهر به شما کمک می‌کند تا یکپارچه سازی با سیستم عامل را اصلاح کنید.

4. DATA WING

اگر به دنبال افزایش آدرنالین هستید، DATA WING و گرافیک های آینده نگرانه آن را امتحان کنید. موسیقی متن اصلی EDM هنوز هم بسیار دلپذیر است.

چیزی که DATA WING را از سایر بازی های مسابقاتی متمایز می‌کند، سیستم رانندگی منحصر به فرد آن است. وسیله شما به طور خودکار حرکت می‌کند، و برای هدایت به هر جهت، به چپ یا راست ضربه می‌زنید.

برای ترمز گرفتن، کافی است همزمان به هر دو طرف ضربه بزنید. شما همچنین می‌توانید از دیوارها بیرون بیاورید و از شتاب به نفع خود برای عبور از دیگر مسابقه دهندگان استفاده کنید.

اگرچه DATA WING مسابقه ای است، اما داستانی دو ساعته با 40 مرحله برای تکمیل دارد. در نهایت، این یک بازی مسابقه ای سرگرم کننده، داستان محور و رقابتی است سرگرم کننده است.

5.بازی موبایل رایگان بدون تبلیغات: OHM – A Virtual Science Centre

اگر به دنبال یک بازی آموزشی برای بچه ها هستید یا فقط می‌خواهید چیز جدیدی یاد بگیرید، OHM – A Virtual Science Center گزینه خوبی است.

OHM دارای طراحی زیبا است که آن را به یکی از زیباترین بازی های موبایل تبدیل می‌کند. گرافیک زیبا است و شما را به دنیای جذاب انرژی و برق می‌کشاند.

در OHM، با انرژی و نحوه عملکرد آن آشنا خواهید شد. این بازی نشان می‌دهد که چگونه انرژی از سطح اتم به الکتریسیته تبدیل می‌شود و به سمت اجسام حرکت می‌کند. این بازی شامل چندین فصل مبتنی بر پازل با موضوعات مختلف است که به شیوه ای سرگرم کننده و تعاملی توضیح می‌دهد.

معماهای OHM عمدتاً ساده هستند، این چیزی است که از یک بازی با هدف آموزشی انتظار دارید. با پیشرفت یادگیری، پازل ها پیچیده تر می‌شوند. با این حال، هرگز آنقدر پیچیده نمی‌شود که کودکان نتوانند بازی کنند.

چه کسی گفته است که نمی‌توانید همزمان سرگرم شوید و چیزی یاد بگیرید؟ این واقعاً یکی از بهترین بازی های تلفن همراه بدون تبلیغات است.

6. PewPew

عاشق جنگ هندسی هستید اما نمی‌خواهید حق اشتراک بپردازید؟ PewPew به شما این امکان را می‌دهد که بدون هیچ هزینه ای تیراندازی چند جهته را تجربه کنید.

گرافیک PewPew ابتدایی است. PewPew نرخ فریم بالایی دارد و دارای پنج حالت مختلف بازی است: Pandemonium، Dodge This، Assault، Chromatic Conflict و Asteroids.

Pandemonium شامل دشمنانی است که به محض مرگ منفجر می‌شوند یا به صورت دیوانه وار می‌چرخند و برای شما آسیب ایجاد می‌کنند. Dodge شما را به چالش می‌کشد تا جعبه ها را جمع آوری کنید و در عین حال از دشمنان دوری کنید. Assault مانند جنگ های هندسه کلاسیک است که در آن با امواج دشمنان مبارزه می‌کنید.

هدف Chromatic Conflict کشتن دشمنانی است که با رنگ فعلی شما مطابقت دارند و نیاز به دقت و صبر دارد. Asteroids مانند بازی کلاسیکی به همین نام است که احتمالاً قبلاً بازی کرده اید. باور کردنی نیست که این بازی رایگان و بدون تبلیغات است.

7.بازی موبایل رایگان بدون تبلیغات: Underhand

چیزی کاملا رایگان اما منحصر به فرد می‌خواهید؟ Underhand by Spoopy Squad را بررسی کنید، هیچ چیز دیگری مانند آن وجود ندارد.

Underhand خود را به عنوان CCG معرفی می‌کند که معمولاً مخفف “collectible card game” است، اما در اینجا مخفف “Cultist card game” است. در این بازی شما نقش یک رهبر فرقه را بر عهده می‌گیرید و باید منابع فرقه خود را به طور موثر مدیریت کنید.

در همین حال، شما باید به کارت های رویدادهای مختلفی که از نشان داده می‌شود پاسخ دهید. پاسخ شما به رویدادها تعیین کننده موفقیت فرقه شما و میزان پیشرفت آن است.

هدف اصلی فرقه شما احضار یک “Ancient One” است، اما باز هم، موفقیت به مدیریت منابع و موفقیت شما بستگی دارد. در غیر این صورت، فرقه ممکن است طعمه آزمایشات و مصیبت هایی شود. در هر صورت، Underhand یک ماجراجویی هیجان انگیز مبتنی بر انتخاب را فراهم می‌کند که هر کسی می‌تواند از آن لذت ببرد.

ما به شما توصیه می‌کنیم ابتدا آموزش را با دقت مرور کنید زیرا در غیر این صورت در بازی گم خواهید شد. با این حال، هنگامی که شروع به بازی کنید، متوقف کردن آن دشوار است.

8. Simon Tatham’s Puzzles

این بازی شامل 39 پازل (38 بازی برای iOS) است که متن باز، بدون آگهی و کاملاً رایگان هستند. برای درک بهتر هر پازل می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.

هر پازل یک چالش منحصر به فرد ارائه می‌دهد و ممکن است کمی زمان برای حل آن طول بکشد. اگر به دنبال به چالش کشیدن مغز خود و پر کردن زمان هستید، این بازی ارزش امتحان کردن را دارد.

9.بازی موبایل رایگان بدون تبلیغات: Cytoid: A Community Rhythm Game

تنها کاری که باید در این بازی انجام دهید این است که وقتی دایره ها ظاهر می‌شوند، روی صفحه ضربه بزنید. گاهی اوقات لازم است انگشت خود را در مسیر نشان داده شده بلغزانید. هر اتفاقی که بیفتد، موسیقی را بنوازید، موسیقی متن سرگرم کننده ای که شما را در طول بازی به پیش می‌برد.

افزایش دقت به شما امکان می‌دهد تا سطح خود را بالا ببرید و به مرحله بعدی بروید، جایی که همه چیز چالش برانگیزتر می‌شود.

Cytoid به صورت رایگان و بدون تبلیغات یا خرید درون برنامه ای در دسترس است، که با توجه به منحصر به فرد بودن این بازی موبایل، قابل توجه است.

10. Unciv

برای کسانی که عاشق بازی های نقش آفرینی هستند، Unciv مناسب است. این بازی متن باز است، به این معنی که برای همیشه رایگان و بدون تبلیغات باقی می‌ماند. این بازی استراتژی محبوب دهه 90 را تقلید می‌کند، جایی که شما برای ساختن تمدن خود و تسخیر محدوده دشمنان خود کار می‌کنید.

Unciv بیش از یک میلیون دانلود دارد و دارای امتیاز 4.7 ستاره است. برای یک بازی رایگان مانند این، یک موفقیت است. بسیاری از بازیکنان وفادار Unciv برای بهبود بازی در GitHub تلاش می‌کنند تا آن را روی سیستم عامل های جدیدتر اندروید وارد کنند.

اگر دستگاه اندرویدی دارید، Unciv باید را دانلود کنید.

بازی مورد علاقه شما کدام است؟

تعداد زیادی بازی موبایلی جدید وجود دارد، اما اکثر آنها پر از تبلیغات هستند و سعی می کنند خریدهای درون برنامه ای را به شما تحمیل کنند، که می‌تواند آزاردهنده باشد. خوشبختانه، همانطور که به شما نشان دادیم، هنوز هم تعدادی بازی موبایل رایگان و بدون تبلیغات در دسترس هستند.

همانطور که می‌بینید، تعداد زیادی برنامه آیفون و اندروید بدون تبلیغات وجود دارد که سرگرم کننده و هم سطح با بازی های پولی هستند. به لطف این بازی ها، در آینده نزدیک دیگر نیازی به انجام بازی های تبلیغاتی نخواهید داشت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT