فروشگاه بازی های ویدیویی

خرید از فروشگاه بازی های ویدیویی آنلاین

زمان مطالعه 5 دقیقه

به لطف اینترنت پرسرعت، دانلود بهترین بازی های ویدیویی در رایانه شخصی یا مک خود تنها چند دقیقه طول می کشد. در این مقاله به خرید از فروشگاه بازی های ویدیویی آنلاین می پردازیم.

خرید با پی پال

فروشگاه بازی های ویدیویی آنلاین

هرگز در تاریخ بشر، گیمر بودن آسان‌ نبوده است – و همه اینها به لطف اینترنت پرسرعت است. همین چند سال پیش، برای خرید جدیدترین بازی‌های ویدئویی، مجبور بودید در ترافیک شجاعانه بجنگید و برای یک جای پارک در مرکز خرید بجنگید. اکنون، به لطف اینترنت سریعتر و تعداد روزافزون وب سایت هایی که می توانید بازی های ویدیویی رایانه شخصی را به صورت آنلاین خریداری کنید، می توانید بهترین بازی ها را در عرض چند دقیقه پیدا و دانلود کنید.

خرید با ویزا کارت و مستر کارت

اگر به این فکر می کنید که از کجا می توانید بازی های ویدیویی ارزان را به صورت آنلاین بخرید، خوش شانس هستید. فقط باید بدانید کجا را ببینید. اگر بازی خاصی را در ذهن دارید که می‌خواهید خریداری و دانلود کنید، ارزش خرید یک فروشگاه مقایسه بین توزیع‌کنندگان مختلف را دارد. برای کمک به شما برای شروع، در اینجا لیستی از 10 مکان برتر برای خرید بازی های ویدیویی آنلاین آورده شده است.

خرید از فروشگاه بازی های ویدیویی Steam

Steam که در سال 2002 تأسیس شد، هنوز هم به طور گسترده توسط کاربران رایانه شخصی به عنوان بهترین مکان برای خرید آنلاین بازی های ویدیویی ارزان شناخته می شود. Steam به راحتی بزرگ ترین پلتفرم توزیع دیجیتال برای گیمرهای رایانه شخصی در اینترنت است که تا سال 2019 بیش از 34000 بازی و 95 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. به زبان ساده، اگر یک بازی ویدیویی رایانه شخصی وجود داشته باشد، آن را در Steam پیدا خواهید کرد. کاربران وفادار Steam امتیازهای Steam کسب می‌کنند که می‌توانند برای خرید بازی‌های ویدیویی ارزان از طریق فروشگاه Steam، سفارشی کردن آواتار انجمن Steam یا اهدای جایزه به اعضای انجمن خرج شوند.

خرید از سایت Humble Bundle

Humble Bundle شروع به ارائه مجموعه‌ای از بازی‌ها (بسته‌ها) با قیمتی که خریدار تعیین می‌کند، پرداخت که بخشی از قیمت صرف امور خیریه و مابقی بین توسعه‌دهندگان بازی تقسیم می‌شود. امروز یک فروشگاه معمولی ارائه می‌کند که در آن می‌توانید بازی‌های جداگانه خریداری کنید و در عین حال به فروش بسته‌های معروف خود ادامه دهید. مشترکین Humble Choice هر ماه یک بسته انتخابی از بازی‌های رایانه شخصی، بارگیری نامحدود ده‌ها بازی بدون DRM و 20٪ تخفیف برای هزاران بازی در فروشگاه Humble دریافت می‌کنند.

خرید از فروشگاه بازی های ویدیویی GOG

GOG که در ابتدا با نام Good ‘Ol Games شناخته می شد، یکی از بزرگترین توزیع کنندگان بازی های بدون DRM است. این به این معنی است که شما مالک کامل همه بازی‌هایی می‌شوید که خریداری می‌کنید و برای راه‌اندازی بازی‌های خود نیازی به اتصال به مشتری GOG ندارید. نکته دیگری که در مورد GOG قابل ذکر است این است که برای بازی هایی که فقط یک یا دو ماه قبل از آن منتشر شده اند، تخفیف های قیمتی ارائه می دهد. اگر ما را باور ندارید، فقط به صفحه اصلی GOG بروید تا تخفیف های 20٪ تا 90٪ را در نسخه های اخیر بیابید.

خرید از سایت Xbox Live

Xbox Live مکانی برای خرید بازی برای کنسول بازی Xbox و بازی های Xbox برای رایانه شخصی است. این سرویس از سه سطح تشکیل شده است: یک ردیف رایگان که در آن می توانید بازی های جداگانه خریداری کنید. یک ردیف مبتنی بر اشتراک، معروف به Xbox Live Gold، که شامل بازی های چند نفره، عضویت در انجمنی از بازی ها، و تخفیف های بازی می شود. و Xbox Game Pass برای رایانه شخصی، که شامل تمام موارد بالا و همچنین دسترسی به بیش از 100 بازی Xbox بسیار جذاب برای ویندوز 10 است.

خرید انواع گیفت کارت

خرید از فروشگاه بازی های ویدیویی Epic Games Store

فروشگاه Epic Games یک فروشگاه دیجیتالی برای بازی‌های ویندوز و MacOS است که توسط Epic Games اجرا می‌شود. کاتالوگ آن شامل بازی های ساخته شده توسط Epic Games مانند Fortnite، Battle Breakers و Shadow Complex و همچنین صدها عنوان شخص ثالث است. اگرچه به اندازه بازیکنان بزرگ‌ تر عناوین ندارد، اما فروشگاه اپیک گیمز دارای ده‌ها انحصاری است، از جمله Fortnite (بدیهی است) و جدیدترین نسخه از سری محبوب، The Walking Dead. به همین دلیل، اگر به دنبال چیز خاصی هستید که در جای دیگری نمی توانید پیدا کنید، ارزش آن را دارد که فروشگاه Epic Games را بررسی کنید.

خرید از سایت Origin

Origin قبل از اینکه EA آن را خریداری کند و آن را به فروشگاه دیجیتال رسمی خود تبدیل کند، به عنوان یک بازار دانلود دیجیتال مانند Steam و GOG آغاز شد. امروزه Origin تنها جایی برای خرید و دانلود بازی ها از کاتالوگ EA بدون نیاز به خرید نسخه فیزیکی است. اگر به دنبال دانلود بازی‌های سری محبوب EA مانند The Sims، Star Wars، FIFA، Madden NFL و NBA Live هستید، باید آنها را از Origin خریداری کنید.

خرید از سایت itch.io

itch.io یک بازار آزاد است که در آن کاربران می توانند بازی های ویدیویی مستقل را هاست کنند، بفروشند یا دانلود کنند. اگر سازنده بازی‌های ویدیویی هستید، می‌توانید به هر قیمتی که می‌خواهید بفروشید و صفحات خود را هر طور که دوست دارید طراحی کنید. اگر خریدار هستید، پس از هزاران خلاقیت منحصربه‌فرد و مستقل در هر دسته‌ای که قابل تصور است بهره‌مند خواهید شد. Itch.io دارای طیف وسیعی از محتوای پولی و رایگان است و اگر به دنبال انواع جدیدی از بازی‌های رایانه شخصی هستید، واقعاً مکانی عالی برای کاوش است.

خرید از سایت Green Man Gaming

Green Man Gaming به خودی خود یک توزیع کننده اصلی دانلود شخص ثالث است که هزاران بازی از ناشران شخص ثالث دارد. همچنین به شما امکان می دهد از طریق پلتفرم Steam به بازی ها لینک داده و به آنها دسترسی داشته باشید. اغلب تخفیف‌های خوبی برای بازی‌هایی دارد که در Steam نیز موجود هستند، بنابراین ارزش آن را دارد که قبل از دیدن فروشگاه Steam، قیمت آن را در Green Man Gaming بررسی کنید.

خرید از سایت Fanatical

Fanatical ناشر شخص ثالث دیگری است که به شما امکان می دهد به اکانت Steam خود لینک دهید. مانند Green Man Gaming، توصیه می‌کنیم قبل از خرید مستقیم از فروشگاه استیم، Fanatical را برای معاملات عالی در بازی‌های Steam بررسی کنید. Fanatical که در ابتدا با نام Bundle Stars شناخته می شد، هنوز بسته های زیادی را برای فروش ارائه می دهد. همچنین مکان خوبی برای یافتن محتوای قابل دانلود برای افزودن به بازی هایی است که قبلاً در رایانه شخصی یا مک دارید.

خرید از سایت CheapShark

CheapShark یک سایت مقایسه قیمت است که معاملات برتر را از 9 بازار دانلود دیجیتال از جمله Steam و GOG نمایش می دهد. در صفحه اصلی، هفت معامله فعلی برتر از هر فروشگاه را در کنار هم خواهید دید. می‌توانید روی هر یک از فروشگاه‌ها کلیک کنید تا همه معاملات را بر اساس قیمت، پس‌انداز، رتبه‌بندی معامله با رتبه‌بندی کاربر، و تاریخ انتشار مشاهده و مرتب کنید. اگر به دنبال یافتن معاملات زیرزمینی در چند عنوان هستید، این یک فروشگاه بسیار راحت است.

بهترین بازی ها فقط با چند کلیک فاصله دارند

بهترین مکان‌ها برای خرید بازی‌های ویدیویی آنلاین به شما رضایت فوری می‌دهند. فقط در میان عناوین جستجو کنید، عنوان مورد نظر خود را پیدا کنید، آن را خریداری کنید و سپس چند دقیقه صبر کنید تا کامپیوتر شما را دانلود کند. آسان تر از این نمی شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT