ابزار آنلاین ساخت QRcode

10 ابزار آنلاین ساده برای ایجاد QRcode

زمان مطالعه 6 دقیقه

اگر به دنبال یک ابزار آنلاین ساخت QRcode هستید، در این مقاله ده ابزار آنلاین ساده معرفی شده است که می توانید از آنها برای ایجاد این کدهای قابل اسکن استفاده کنید.

QRcode ها در چند سال اخیر به طور چشمگیری محبوب شده اند. از بسته بندی محصولات و کارت ویزیت گرفته تا تبلیغات و شیوه های پرداخت، می توانید آنها را در همه جا ببینید.

اگر شما هم به هر دلیلی نیاز به تولید یکی از این کد ها دارید، چندین ابزار آنلاین وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند. در ادامه، ما به معرفی ده وب‌سایت خواهیم پرداخت که به شما امکان می‌دهند QRcode ایجاد کنید.

ابزار آنلاین ساخت QRcode ساده: QR Code Generator

ابزار آنلاین ساخت QRcode ساده: QR Code Generator

ابزار آنلاین ساخت QRcode ساده: QR Code Generator

به عنوان یکی از اولین پلتفرم‌های QRcode، QR Code Generator به شما امکان می‌دهد از QRcode ها حداکثر استفاده را بکنید.

این ابزار به شما امکان می دهد انواع مختلفی ازQRcodeها را ایجاد کنید. که شامل کدهای ایمیل، اس ام اس، لینک رسانه های اجتماعی، فایل های PDF، تصاویر و حتی پرداخت ارزهای دیجیتال است. از آنجایی که به شما امکان می دهد کد را سفارشی کنید، می توانید شکل، قاب و رنگ QRcode را نیز تغییر دهید.

QRcodeها برای دانلود در قالب‌های مختلف از جمله وکتور در دسترس شما هستند. علاوه بر این، می توانید با استفاده از این ابزار صفحات فرود برای QRcode خود ایجاد کنید.

نسخه Pro همچنین ویژگی های بیشتری را ارائه می دهد. داشبورد ساده به کمک فولدر ها به شما کمک می کند همه QRcodeهای فعال یا غیرفعال خود را از یک مکان سازماندهی کنید.

هزینه اشتراک از حدود 6 دلار تا 42 دلار در ماه شروع می شود به همراه یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه. این طرح رایگان شامل یک QRcode داینامیک و پنج QRcode استاتیک است.

ابزار آنلاین ساخت QRcode به راحتی در: QRCode Monkey

ابزار آنلاین ساخت QRcode به راحتی در: QRCode Monkey

ابزار آنلاین ساخت QRcode به راحتی در: QRCode Monkey

QRCode Monkey یک تولید کننده QRcode ساده و رایگان است. که می تواند QRcodeها را برای URL ها، ایمیل ها، متن، تلفن، رسانه های اجتماعی، وای فای و پرداخت رمزارز ایجاد کند.

برای شروع، نوع QRcode را که می خواهید ایجاد کنید انتخاب کنید و فیلدهای مشخص شده را پر کنید. سپس رنگ موردنظر را انتخاب کرده و لوگوی خود را آپلود کنید.

روی گزینه «Create QR code» کلیک کنید، نرم افزار ظرف چند ثانیه یک کد ایجاد می‌کند. سپس می توانید آن را با فرمت های مختلف دانلود کنید.

قالب های QRcode می توانند به شما در طراحی کدهای زیبا کمک کنند. از آنجایی که QR Code Monkey به اشتراک و ثبت نام نیاز ندارد، بهتر است اگر نیاز به یک کد دارید، سریعا اقدام کنید.

بارکد ساز QRStuff.com

بارکد ساز QRStuff.com

بارکد ساز QRStuff.com

QRStuff.com یکی دیگر از وب سایت های قدیمی است که سال هاست در زمینه تولید QRcodeها فعالیت می کند. بیش از 25 نوع داده را پشتیبانی می کند که قابل توجه ترین آنها پی پال، زوم و دراپ باکس است.

این ابزار ساده به شما امکان می دهد در سه مرحله یک QRcode ایجاد کنید. یک پیش نمایش در سمت راست و یک گزینه دانلود در زیر آن را قرار دارد. مگر اینکه بخواهید به نسخه پریمیوم ارتقا دهید، لازم به ذکر است نیازی به ثبت نام نیست.

نسخه پریمیوم از QRcodeهای داینامیک پشتیبانی می کند. علاوه بر این، می توانید کدهای محافظت شده با رمز عبور ایجاد کنید. هزینه اشتراک ماهانه آن 12 دلار در ماه است.

اگرچه نسخه رایگان به خوبی کار می کند و نیاز های شما را پاسخگو می باشد،اما با محدودیت 50 اسکن روبرو هستید.

کیوآر کد ساز آنلاین goQR.me

کیوآر کد ساز آنلاین goQR.me

کیوآر کد ساز آنلاین goQR.me

به عنوان یک ابزار ساده، goQR.me به شما امکان می دهد 9 نوع QRcode استاتیک ایجاد کنید.

goQR.me گزینه های زیادی برای سفارشی کردن کدهای شما ارائه نمی کند. فقط می توانید رنگ ها و حاشیه را تنظیم کنید. با این حال، چندین فرمت برای دانلود وجود دارد.

اگرچه خود این ابزار به شما اجازه نمی‌دهد یک لوگو اضافه کنید، اما می‌توانید از آن‌ها درخواست کنید که یک لوگو برای شما ایجاد کنند. همانطور که احتمالا حدس می زنید شما باید برای این موضوع هزینه بپردازید، با این حال هم می تواند سرمایه گذاری ارزشمندی باشد.

استفاده از این سایت رایگان است و نیازی به ثبت نام ندارد. همچنین امکان استفاده تجاری و چاپی از کدهای شما را فراهم می کند.

بارکد ساز آنلاین Unitag

بارکد ساز آنلاین Unitag

بارکد ساز آنلاین Unitag

Unitag با استفاده از QRcodeها، NFC tag و iBeacon تلاش می‌کند تا دنیای آفلاین و آنلاین را به هم متصل کند.

از انواع محدودی از QRcodeها پشتیبانی می کند. می‌توانید برای کدهای خود، تغییراتی در زمینه رنگ، لوگو و غیره را سفارشی کنید. حتی می‌توانید از بین قالب‌های زیبا یکی را انتخاب کنید.

با استفاده از طرح رایگان، می توانید QRcodeهای نامحدود و سفارشی ایجاد کنید. گزینه های پولی حدود 112 تا 900 دلار در سال هزینه دارند و ویژگی هایی مانند QRcodeهای داینامیک و bulk generation و دانلود با وضوح بالا را ارائه می دهند.

ابزار آنلاین ساخت QRcode با QRTiger

QRTiger یک ابزار سودمند برای ایجاد QRcodeها ی سفارشی، داینامیک و استاتیک است.

برای سفارشی‌سازی، گزینه‌هایی برای تغییر رنگ، قاب و الگو ارائه میکند. برای شخصی سازی کد خود و افزایش تعداد اسکن ها می توانید یک لوگو اضافه کنید. علاوه بر این، از ادغام با برنامه هایی مانند Zapier و HubSpot پشتیبانی می کند.

نسخه رایگان تنها امکان ایجاد سه کد و 100 اسکن از QRcodeها ی داینامیک را فراهم می کند. سایر برنامه ها بین 7 دلار در ماه تا 37 دلار در ماه هزینه دارند که ویژگی های بیشتری را ارائه می دهند. برخی از این ویژگی ها عبارتند از محافظت از رمز عبور، تاریخ انقضا و اعلان‌های ایمیل برای اسکن.

ساخت کیو آر کد آسان Shopify QR Code Generator

ساخت کیو آر کد آسان Shopify QR Code Generator

ساخت کیو آر کد آسان Shopify QR Code Generator

غول تجارت الکترونیک، Shopify، چندین ابزار رایگان در وب سایت های خود برای بازاریابان و صاحبان مشاغل ارائه کرده است. که یکی از آنها یک تولید کننده QRcode رایگان است.

با این حال، فقط به شما اجازه می دهد تا برای URL ها، شماره تلفن، پیامک و متن کد ایجاد کنید. هیچ گزینه ای برای سفارشی سازی نیز وجود ندارد.

اگرچه ممکن است سازنده QRcode Shopify یک ابزار کامل نباشد، اما برای افرادی که از قبل با Shopify آشنایی دارند، رایگان، ساده و ایده‌آل است.

ساخت بارکد با Qrd°by

ساخت بارکد با Qrd°by

ساخت بارکد با Qrd°by

Qrd°by یک پلتفرم ساخت QRcode حرفه ای است که به شما کنترل زیادی بر روی QRcodeها ی خود می دهد.

با استفاده از این ابزار، می توانید برای رسانه های اجتماعی و پرداخت ها QRcode ایجاد کنید. ویژگی‌های دیگر آن عبارتند از ادغام Google Analytics، ردیابی موقعیت جغرافیایی، صفحات فرود، CTA و دامنه‌های سفارشی.

نسخه رایگان از یک QRcode پشتیبانی می کند. نسخه پولی از 5 دلار در ماه تا 35 دلار در ماه هزینه دارد. با این حال، می توانید کدهای استاتیک را به صورت رایگان و بدون ثبت نام ایجاد کنید.

ابزار آنلاین ساخت QRcode با LogoDesign.net

LogoDesign.net

LogoDesign.net

LogoDesign.net نیز یک ابزار ساخت QRcode ساده در وب سایت خود دارد که از شش نوع داده پشتیبانی می کند.

ایجاد یک QRcode در این ابزار ساده است و نیازی به ثبت نام ندارد. نوع داده را انتخاب کنید، جزئیات را وارد کنید سپس رنگ ها و طرح را انتخاب کنید. به سرعت یک کد برای شما ایجاد می شود که می توانید آن را دانلود کنید و در هر کجا که می خواهید استفاده کنید.

این ابزار رایگان است اما می تواند تنها QRcodeهای استاتیک با سفارشی سازی محدود تولید کند.

ابزار آنلاین ساخت QRcode با Wix QR Code Generator

ابزار آنلاین ساخت QRcode با Wix QR Code Generator

ابزار آنلاین ساخت QRcode با Wix QR Code Generator

Wix یکی از محبوب ترین سازندگان وب سایت است و یک ابزار ساخت QRcode رایگان نیز دارد. این ابزار از ده نوع داده و برخی از ویژگی های سفارشی سازی پشتیبانی می کند.

با استفاده از آن، می توانید موقعیت جغرافیایی، پیامک، تلفن، vcard، وای فای، تصویر و سایر QRcodeها را ایجاد کنید. این ابزار به شما امکان می دهد کدهای تولید شده را به صورت SVG، PNG یا JPG دانلود کنید. فقط از QRcodeهای استاتیک بدون محدودیت اسکن یا انقضا پشتیبانی می کند.

بدون دردسر QRcode ایجاد کنید!

چه به یک ابزار ساده یا یک پلت فرم کامل ساخت QRcode نیاز داشته باشید، این سایت ها نیاز شما را رفع می کنند. اکثر آنها یک طرح رایگان دارند، بنابراین می توانید خودتان آنها را یکبار امتحان کنید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT