بهترین جایگزین آمازون برای خرید آنلاین کتاب

10 بهترین جایگزین آمازون برای خرید آنلاین کتاب

زمان مطالعه 7 دقیقه

آمازون بزرگترین فروشنده کتاب در جهان است، اما تنها گزینه نیست. در اینجا بهترین جایگزین آمازون برای خرید آنلاین کتاب آورده شده است.

اگر می خواهید به صورت آنلاین کتاب بخرید، آمازون بزرگترین نام در این صنعت است. اما از کامل بودن فاصله زیادی دارد. سایر کتابفروشی های آنلاین اغلب ارزان تر هستند و در ژانرهای خاص تخصص بیشتری دارند.

بنابراین، برای ارائه گزینه های بیشتر در هنگام خرید کتاب، فهرستی از بهترین جایگزین های آمازون برای کتاب ها را گردآوری کرده ایم.

1.بهترین جایگزین آمازون برای خرید آنلاین کتاب: Powell’s Books

این کتابفروشی که در پورتلند، اورگان مستقر است، هم امکان خرید فیزیکی در مکان های مختلف در سراسر شهر دارد و هم وب سایتی که به کسانی که در پورتلند زندگی نمی کنند خدمات می دهد.

استفاده از این وب سایت آسان است و به خوبی سازماندهی شده است. شما می توانید کتاب های جدید و دست دوم و همچنین نرم افزارهای مختلف، سی دی و دی وی دی را در آنجا پیدا کنید. برای کمک به شما در انتخاب عاقلانه، در بخش «Staff Picks» می توانید توصیه های مختلفی را بیابید که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید کدام کتاب ها را بخوانید، از جمله لیستی از انتخاب های هر ماه و لیستی از کتاب هایی که حتما باید خوانده شوند. پاولز همچنین راهی را برای شما فراهم می کند تا کتاب های خود را به صورت آنلاین و در فروشگاه بفروشید.

Powell’s به ویژه برای ارائه منظم نسخه های منحصر به فرد کتاب های امضا شده توسط نویسندگان قابل توجه است. با این حال، مطمئن شوید که مراقب هزینه های حمل و نقل باشید. آنها گرانتر از برخی از رقبای خود هستند.

سیاست بازگشت شرکت نیز به طرز شگفت آوری سختگیرانه است. شما نمی توانید بابت سفارش های کتاب های 10 یا بیشتر (با همین عنوان)، و همچنین بازی های باز شده، دی وی دی یا کتاب هایی که دارای رسانه الکترونیکی هستند، بازپرداخت دریافت کنید.

2.بهترین جایگزین آمازون برای خرید آنلاین کتاب: Books-A-Million

Books-A-Million (BAM) زندگی خود را در سال 1917 در آلاباما آغاز کرد. اکنون دومین خرده فروش کتاب در ایالات متحده است و یکی از بهترین مکان ها برای خرید کتاب است. فروشگاه های فیزیکی دارد و در سال های اخیر به یک کتابفروش آنلاین نیز تبدیل شده است.

BAM موجودی متنوعی را ارائه می کند که شامل کتاب های جدید، استفاده شده و مقرون به صرفه است – اغلب با تگ های قیمتی جذاب. همچنین اسباب ‌بازی ‌ها، بازی ‌ها و مجلات فهرست ‌شده در وب ‌سایت و همچنین کتاب ‌های الکترونیکی را خواهید یافت.

بزرگترین نقطه ضعف BAM عدم پشتیبانی از فروش کتاب های خود است. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید عناوین خود را با سایر خوانندگان مبادله کنید، باید جای دیگری را جستجو کنید.

3. Alibris

این کتابفروشی آنلاین فقط از طریق کتابفروشان شخص ثالث فعالیت می کند. این بدان معناست که وقتی کتابی را از Alibris ، در واقع آن را از یک کتابفروشی مستقل می‌ خرید. که ان موضوع این پلتفرم را برای کسانی که به دنبال عناوین استفاده شده، کمیاب یا کلکسیونی مانند نسخه های اول، عناوین عتیقه و کپی های امضا شده هستند، عالی می کند.

این وب سایت به طور مکرر تخفیف های مختلفی را بر روی کتاب ها در قالب کوپن، تخفیف دانشجویی و حتی یک بخش کامل از عناوین 0.99 دلاری ارائه می دهد. Alibris همچنین ارسال رایگان تمام اقلام را ارائه می دهد.

علاوه بر داستان ‌های تخیلی و غیرداستانی، کتاب ‌های درسی، کتاب ‌های آشپزی، کتاب ‌های سرگرمی ‌ها و کتاب ‌های کودکان را نیز خواهید یافت.

متأسفانه، شما یک بار دیگر با یک سیاست بازگشت پیچیده مواجه شده اید. از آنجایی که شما از فروشندگان مستقل مختلف خرید می کنید، این سیاست بر اساس فروشنده به فروشنده متفاوت است. اطمینان حاصل کنید که قبل از متعهد شدن به خرید، سیاست بازگشت فروشنده خود را متوجه شده اید.

4.بهترین جایگزین آمازون برای خرید آنلاین کتابک Peachpit

Peachpit یک برند Pearson (پیرسون، شرکت رسانه های گروهی بریتانیایی و چندملیتی است، که در زمینه انتشارات روزنامه، مجله و کتاب، همچنین مدیریت بر مدارس و آموزش و پرورش، فعالیت می نماید.) است که در فروش کتاب، کتاب الکترونیکی و سایر مطالب آموزشی به افرادی که در حرفه های خلاق هستند تخصص دارد. طیف وسیعی از عناوین مرتبط با عکاسی، هر آنچه که برای شروع با Adobe Photoshop نیاز دارید، منابع آکادمیک برای طراحی و توسعه وب و راهنماهای ساخت ویدیو را خواهید یافت.

این کتابفروشی فقط بر کتاب ‌های چاپی تمرکز نمی ‌کند، بلکه دوره‌ های آنلاین و مواد دیجیتالی را برای زبان ‌آموزان در حال پیشرفت ارائه می ‌دهد. این وب‌ سایت حتی وبلاگی دارد که در آن می ‌توانید بینش اعضای جامعه را در مورد استفاده از نرم ‌افزارها و ابزارها و پذیرش سبک زندگی دیجیتالی بیابید.

عیب آن هزینه آن است. برخی از عناوین کمی گران به نظر می رسند. با این حال، Peachpit سیستمی از تخفیف ‌ها، از جمله معاملات هفته، و «بسته‌ های» تبلیغاتی را ارائه می ‌کند تا به شما در صرفه ‌جویی در هزینه کمک کند.

5. Barnes & Noble

اگر به دنبال یک کتابفروشی غیر از آمازون هستید، Barnes & Noble گزینه محکمی است. Barnes & Noble با بیش از پنج میلیون عنوان کتاب و صدها کتابفروشی فیزیکی یکی از بزرگترین خرده فروشان آنلاین کتاب است. همچنین یکی از بهترین کتابفروشی های آنلاین است.

اگر به دنبال خرید همزمان تعداد زیادی اقلام بدون پرداخت هزینه اضافی برای حمل و نقل هستید، باید Barnes & Noble را بررسی کنید. هزینه حمل و نقل آن پس از رسیدن به حداقل آستانه سفارش 35 دلاری رایگان است. و اگر راضی نیستید 14 روز فرصت دارید تا کتاب های خود را برگردانید.

6. Valore Books

Valore Books یک کتابفروشی آنلاین است که در زمینه کتاب های درسی تخصص دارد. این یک فرصت عالی برای صرفه جویی در هزینه کتاب های درسی با خرید نسخه های استفاده شده و/یا نسخه های قدیمی تر است.

این وب سایت همچنین اجاره کتاب را با هزینه کمتر و همچنین بازخرید ارائه می دهد. این دو ویژگی به طور همزمان به شما این امکان را می دهد تا در هزینه خود صرفه جویی کنید و شرکت بتواند موجودی کتاب های قابل اجاره خود را برای سایر کاربران افزایش دهد.

هیچ کتاب غیر درسی برای فروش پیدا نمی کنید. اگر می خواهید داستان بخوانید، به سراغ این فروشگاه نروید.

7. BetterWorldBooks

BetterWorldBooks فقط یک کتابفروشی نیست، بلکه یک موسسه خیریه با ماموریت تغییر جهان از طریق بهبود سواد در سراسر جهان است. جدا از خرید و فروش کتاب، این شرکت اهدای کتاب را می پذیرد تا بتواند از آنها در طرح های سوادآموزی جهانی استفاده مجدد کند یا آنها را بازیافت کند.

انتخاب های زیادی در دسته بندی کتاب های جدید و دست دوم وجود دارد که بر اساس ژانر قابل جستجو هستند. بسیاری از بهترین کتاب های جدید و همچنین کتاب های کلاسیک را برای خواندن پیدا خواهید کرد. این شرکت همچنین حمل و نقل رایگان و سیاست بازگشت انعطاف پذیر را ارائه می دهد (البته به خاطر داشته باشید که بازپرداخت ممکن است تا 60 روز طول بکشد تا در حساب شما تسویه شود).

8. ThriftBooks

Thriftbooks یکی از بهترین کتابفروشی های آنلاین برای کتاب های ارزان و دست دوم است. برخی از رقابتی ترین قیمت ها را در هر کجای وب ارائه می دهد.

در واقع، این شرکت بزرگترین فروشنده مستقل کتاب در جهان است. هر کتاب استفاده شده در فهرست موجودی سایت به صورت دستی درجه بندی می شود، بنابراین قبل از زدن دکمه خرید، درک دقیقی از کیفیت کتاب خواهید داشت.

انتخاب کتاب در ThirftBooks بسیار سخت و شگفت انگیز است. تا حدی، این به دلیل تعداد زیادی از کاربرانی است که کتاب اهدا می کنند. با این حال، بیشتر به دلیل ارتباط شرکت با کتابخانه ها است. آنها تعداد زیادی کتاب از کتابخانه قبلی را به ThirftBooks می فرستند که سپس با قیمت پایین به دست مصرف کننده می رسد.

9.بهترین جایگزین آمازون برای خرید آنلاین کتاب: Bookshop.org

Bookshop.org در تلاش است تا با حمایت از کتابفروشان محلی و مستقل، جایگاه آمازون را تصاحب کند. چندین ابزار برای این منظور ارائه می دهد، از جمله نقشه فروشگاه های محلی که به شما این امکان را می دهد تا 100 درصد سود را به یک فروشگاه خاص هدایت کنید، و همچنین یک برنامه وابسته که 10 درصد سود را به فروشگاه های مشارکت می دهد. و بهتر از آن، 75 درصد از کل سود به فروشگاه ها، انتشارات، و نویسندگان در جامعه کتاب گسترده تر می رسد.

می ‌توانید از Bookshop.org برای خرید کتاب ‌های داستانی، غیرداستانی، کتاب ‌های کودکان و حتی کتاب‌ های اسپانیایی زبان و کتاب ‌های معمایی استفاده کنید.

10. Biblio

توصیه نهایی ما برای خرید کتاب به جز آمازون، Biblio است. این گزینه در زمینه کتاب ‌های مستعمل، کمیاب و چاپ نشده از کتاب‌ فروشان مستقل تخصص دارد، به این معنی که عناوینی که در Biblio پیدا می‌ کنید بعید است در کتابفروشی آمازون ظاهر شوند.

این سایت 30 روز ضمانت بازگشت ارائه می دهد و اطمینان می دهد که تمام محموله های جهانی آن 100٪ از نقطه نظر کربن جبران می شود.

بهترین کتابفروشی های آنلاین کدامند؟

اگرچه همه کتابفروشی های آنلاین ذکر شده در بالا مزایای خود را دارند، اما آمازون هنوز یکی از شناخته شده ترین نام ها در این صنعت است. وب‌ سایت آن بسیار کاربرپسند است، در سطح بین ‌المللی ارسال می کند، مجموعه گسترده ‌ای از انواع کتاب ‌ها را دارد و یافتن یک کتاب خاص را در کمترین زمان آسان می ‌کند.

در عین حال، افراد بیشتری سعی می‌ کنند از استفاده از آمازون اجتناب کنند و به استفاده از شرکت ‌های کوچک ‌تر و اخلاقی ‌تر روی بیاورند. ما قصد نداریم به شما بگوییم که کدام رویکرد درست است. فقط می خواهیم که مطمئن شوید که یک کتابفروشی آنلاین مناسبی را پیدا کرده اید که نیازهای شما را برآورده کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT