ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج

13 ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج در سال 2023

زمان مطالعه 12 دقیقه

در حالی که تابستان ها معمولاً آفتاب و فرصتی برای استراحت یا سفر به ارمغان می آورد، برای دانشجویان کالج فصل فرصت متفاوتی را ارائه می دهد. ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج را در ادامه بخوانید.

راه اندازی یک کسب و کار کوچک در حالی که هنوز در کالج هستید می تواند به شما کمک کند بدهی شهریه را کاهش دهید و در ماه های تابستان تجربه در دنیای واقعی کسب کنید. حتی ممکن است پس از از سرگیری کلاس ها به یک کنسرت جانبی انعطاف پذیر تبدیل شود.

حتی خبر بهتر: راه‌ هایی وجود دارد که می ‌توانید تابستان خود را بر اساس چیزی که از آن لذت می ‌برید طراحی کنید، جایی که در آن در حالی که ساعات کاری خود را تنظیم می ‌کنید درآمد کسب کنید. هیچ کمبودی برای ایده های هوشمندانه کسب و کار کوچک برای دانشجویان وجود ندارد. اما کدام یک برای شما مناسب است؟

ایده ‌های کم ‌موانع را بررسی کنید که می‌ توانید با سرمایه‌ گذاری یا تجربه اولیه شروع کنید. آینده برای کسانی که آن را تصرف می کنند روشن است.

مزایای راه اندازی کسب و کار به عنوان یک دانشجو

ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج

ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج

مدرسه می‌ تواند به شما پشتوانه تحصیلی برای دنبال کردن حرفه رویایی ‌تان بدهد، اما راه‌ اندازی یک کسب‌ و کار به شما درس ‌های ارزشمندی می ‌آموزد که در کلاس درس نمی ‌توانید پیدا کنید. دنبال کردن یک ایده تجاری در کالج مزایای متعددی دارد – و هنوز دیر نیست که از آنها پول نقد کنید.

کسب تجربه دنیای واقعی در تجارت. مطمئناً، مدرسه بازرگانی می ‌تواند تئوری و فرمول‌ ها را به شما آموزش دهد، اما هیچ چیز مانند تجارت برای یادگیری مورد ‌ها نیست.

مهارت هایی را بیاموزید که ممکن است در برنامه درسی آموزش داده نشود. مهارت های خود را در زمینه همدلی، تفویض اختیار، مدیریت استرس، خدمات به مشتریان و موارد دیگر تقویت کنید. کارآفرینان دانشجو به محض ورود به بازار کار، بر روی دیگر فارغ التحصیلانشان تاثیر می گذارند. مهارت هایی که در خارج از کلاس یاد می گیرید به اندازه مهارت هایی که در کلاس یاد می گیرید ارزشمند می شوند.

شبکه حرفه ای خود را بسازید. تا زمانی که فارغ التحصیل می شوید، از قبل یک لیست تماس پر از افرادی دارید که می توانید برای مراجع، راهنمایی ها و حتی مشاغل به آنها مراجعه کنید.

قبل از فارغ التحصیلی یک صنعت را امتحان کنید. در حال تحصیل در رشته مدیریت مد؟ کسب و کار خود را با فروش آنلاین لباس راه اندازی کنید تا از این صنعت لذت ببرید.

رزومه خود را کامل کنید. به عنوان یک فارغ التحصیل جدید، رزومه شما ممکن است بسیار پراکنده باشد. اما اگر کسب و کار خود را در کالج اداره می ‌کنید، می ‌توانید «مدیرعامل» را به فهرست دستاورد های خود اضافه کنید.

پول نقد اضافی کسب کنید. پس انداز برای پرداخت هزینه ها و به حداقل رساندن بدهی ایده خوبی است اگر می خواهید پس از فارغ التحصیلی از بار آن بکاهید. یک شغل خرده فروشی پاره وقت نیز می تواند منبع درآمد باشد، اما وقتی رئیس هستید، پتانسیل درآمد به شما بستگی دارد.

از منبع درآمدی لذت ببرید که در حول و حوش تحصیل شما کار می کند. کشمکش رایج در برنامه ریزی یک کار پاره وقت در مورد مطالعه و کلاس ها می تواند استرس را افزایش دهد. بر روی کسب و کار خود با یک برنامه منعطف کار کنید و سپس به تعطیلات تابستانی خود ادامه دهید.

برای والدین و معلمان: دانش آموز جوان تری را می شناسید که به دنبال فرصت تابستانی باشد؟ ایده‌های تجاری مناسب سن نوجوانان یا ایده‌های تجاری برای بچه‌ها را مرور کنید و به آنها کمک کنید کسب‌وکاری را راه‌اندازی کنند که آنها را برای موفقیت آماده می‌کند.

13 ایده کسب و کار برای دانشجویان

ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج

ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج

چه تازه از دبیرستان فارغ التحصیل شده باشید و چه قبل از سال آخر دانشگاه در تعطیلات هستید، این لحظه شماست. چه زمانی دیگر در زندگی تان اینقدر زمان و انرژی جوانی برای جهش خواهید داشت؟

ایده های تجاری سودآور زیادی برای دانشجویان وجود دارد که نیاز به سرمایه گذاری اولیه کمی دارند و حتی می توانند از خانه شما (یا اتاق خوابگاه) اجرا شوند.

1. یک کسب و کار تدریس خصوصی راه اندازی کنید

به دانش ‌آموزان دبیرستانی با تحصیل تابستانی یا دانش ‌آموزان جوان ‌تر کمک کنید تا برای کلاس ‌هایی که ترم گذشته شرکت کرده ‌اید، آماده شوند.

2. فروش کالا های دست ساز

ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج

ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج

اگر خلاق هستید، کمی از کتاب ها فاصله بگیرید و با دستان خود کار کنید و کالا های دست ساز بفروشید. شما می توانید کالاهای خود را از طریق یک فروشگاه آنلاین، بازار یا رویداد های حضوری مانند بازار محلی بفروشید.

3. یک کسب و کار مبتنی بر خدمات محله راه اندازی کنید

ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج

ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج

چه خدماتی می توانید در جامعه خود ارائه دهید؟ یک وب سایت اساسی راه اندازی کنید تا در دسترس بودن خود را برای مراقبت از کودک، نگهداری از حیوانات خانگی، تحویل، خرید شخصی، نگهداری، محوطه سازی، یا خدمات نظافتی تبلیغ کنید— امکانات بی پایانی برای فروش چیزهایی غیر از محصولات وجود دارد.

4. dropshipping را امتحان کنید

Dropshipping به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به خرید محصولات از قبل یا مدیریت موجودی کالا ها را به مشتریان بفروشید. این یک ایده عالی برای کسانی است که در طراحی و بازاریابی مهارت دارند. محصولات اهمیت کمتری نسبت به نحوه مدیریت، بازاریابی و جایگاه آنها دارند.

5. یک تجارت یا غیرانتفاعی متمرکز بر جامعه راه اندازی کنید

اگر هدف شما پول درآوردن نیست، بلکه کسب مهارت و تجربه است، می ‌توانید یک کسب ‌و کار مبتنی بر علت را راه ‌اندازی کنید که به یک موسسه خیریه یا اجتماعی که به آن اهمیت می ‌دهید کمک می‌کند.

6. از محتوا یا برند شخصی کسب درآمد کنید

ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج

ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج

اگر در حال حاضر یک سوپراستار کوچک در پلتفرم رسانه ‌های اجتماعی مانند TikTok، YouTube یا Instagram هستید، از مخاطبان رو به رشد خود برای کسب درآمد استفاده کنید. محتوای حمایت شده را انجام دهید یا یک فروشگاه تجارت الکترونیک راه اندازی کنید تا کالا را به طرفداران خود بفروشید.

7. فروش کالا های چاپ بر اساس تقاضا

فروش کالا های چاپ بر اساس تقاضا گزینه عالی دیگری برای راه اندازی کسب و کار با بودجه کم است و یکی از ساده ترین ایده های کسب و کار آنلاین برای خلاقان است. اگر مهارت های هنری دارید، می توانید طرح های خود را بر روی هر چیزی از تی شرت گرفته تا لیوان اردو چاپ کنید. این مدل کسب و کار یک ایده راه اندازی عالی است که می توانید در اوقات فراغت خود راه اندازی کنید و بدون نظارت زیاد اجرا کنید.

8. یک فریلنسر شوید

ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج

ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج

خود را برای انجام کار های آزاد مانند ویرایش، نوشتن، تصویر سازی یا هر کاری که به بهترین شکل انجام می ‌دهید در دسترس قرار دهید. می توانید یک سایت نمونه کار راه اندازی کنید یا یک لیست در سایتی مانند Upwork ایجاد کنید. این ایده کسب ‌و کار سودآور هزینه‌ های راه ‌اندازی پایینی دارد و می تواند درآمد جدی برای شما به همراه داشته باشد.

9. ایجاد تجربیات

پس از سال ها تردید در مورد سفر، مردم هوس ارتباطات حضوری می کنند. آیا می توانید به عنوان مثال، تجربه ایجاد کنید و به گردشگران بفروشید؟ به تور های دوچرخه سواری یا آشپزی در مکان های مورد علاقه شهر خود فکر کنید. دانشجویان دانشگاه می توانند دیدگاه منحصر به فردی از محل تحصیل خود ارائه دهند.

10. فروشنده شوید

ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج

ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج

اگر به پتانسیل‌ های بالقوه توجه می ‌کنید، سایت‌ های خرید و فروش محلی یا فروشگاه‌ های صرفه ‌جویی را برای یافتن یافته‌ های جالب و قدیمی جستجو کنید. شما می توانید با تعمیر دکوراسیون خانه قدیمی یا لباس های قدیمی و فروش آنها در یک وب سایت اختصاصی یا بازار آنلاین، یک تجربه منحصر به فرد ایجاد کنید.

11. در مغازه ها و بازارهای پاپ آپ بفروشید

سبزیجات خود را بکارید و کنسرو درست کنید، کلوچه بپزید، کالا های دست ساز درست کنید، یا غذا های قدیمی درست کنید. هر مهارت یا علاقه ای که دارید، در نظر بگیرید که چگونه می توانید در بازار های آخر هفته یا یک فروشگاه موقت موقت فروش نقدی داشته باشید.

12. برنامه کمپ تابستانی را اجرا کنید

ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج

ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج

پس از سال ها تعادل بین مراقبت از کودک و مدرسه و کار در خانه، فرسودگی والدین را کاهش دهید. یکی از علایق خود را انتخاب کنید – مثلا ریاضی، نمایش یا اکتشاف در بیابان – و یک برنامه کمپ جذاب برای بچه های خردسال ایجاد کنید.

13. ارائه خدمات فنی

خدمات متعددی وجود دارد که می‌توانید به هم ‌دانشجویان یا جامعه محلی ارائه دهید، از جمله خدمات ترجمه، کمک در ویرایش مقاله، خدمات رونویسی و پشتیبانی فنی. کسب و کار های محلی نیز ممکن است به دنبال کمک برای بازاریابی دیجیتال باشند. مهارت های خود را در محوطه کالج خود تبلیغ کنید یا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

چگونه به عنوان یک دانشجوی کالج کسب و کار راه اندازی کنم؟

ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج

ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج

شروع به کار به آسانی تصمیم گیری برای انجام آن است. برای بیشتر ایده‌ های بالا، می ‌توانید در عرض چند دقیقه یک فروشگاه آنلاین راه‌ اندازی کنید و قبل از تعهد به یک برنامه، ابزار ها را احساس کنید. همانطور که می خواهید با منابع رایگان کارآفرینی مانند وبلاگ Shopify بیاموزید.

کدام ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج برای شما بهتر است؟ به طور خلاصه، استارتاپ شما باید علایق شما را منعکس کند و از نقاط قوت شما استفاده کند. سوالاتی از این قبیل بپرسید و پاسخ دهید:

  • من در چه کاری خوب هستم؟
  • چه مهارت هایی دارم که می تواند برای دیگران مفید باشد؟
  • آیا هر یک از سرگرمی ها یا علایق من می تواند به یک تجارت کوچک تبدیل شود؟
  • چه چیزی برای من مهم است و ارزش های من چیست؟
  • چقدر زمان دارم تا به یک تجارت کوچک متعهد شوم؟
  • هزینه راه اندازی یک کسب و کار چقدر خواهد بود؟
  • چگونه می توانم از منابع کالج خود برای کمک به شروع یک کسب و کار استفاده کنم؟

پاسخ به این سوالات همچنین پایه ای برای طرح کسب و کار و دستورالعمل های برند شما خواهد بود.

آزمون: ایده های کسب و کار انتخاب شده برای شروع در کالج

ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج

ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج

چه چیزی باعث می شود شما موردی را انتخاب کنید؟ پیش از این، تیپ شخصیتی منحصر به‌ فرد شما را بررسی می ‌کنیم و پیشنهادات کسب ‌و کار کالج را که فقط برای شما تنظیم شده است، ارائه می ‌کنیم.

1. بیرونی

برای خارجی ‌ها، راه ‌اندازی یک کسب ‌و کار در کالج می ‌تواند آرامش مالی را ایجاد کند – به شما امکان می ‌دهد کمتر روی پول تمرکز کنید و بیشتر روی فارغ ‌التحصیلی تمرکز کنید.

کسب و کاری را انتخاب کنید که با تعهد شما به تحصیل تداخل نداشته باشد. ساعات کاری خود را بسازید و حد و مرزهایی را تعیین کنید تا غرق نشوید. و به یاد داشته باشید که برای فعالیت ‌های اجتماعی وقت بگذارید – درس‌ هایی که با پیوستن به تیم ‌ها یا باشگاه‌ ها یا شرکت در رویداد های دانشگاه می‌ آموزید می ‌تواند به همان اندازه برای آینده شما ارزشمند باشد.

3 ایده کسب و کار کالج برای افراد خارجی

بر اساس هنر یا رشته تحصیلی خود به سایر دانش آموزان خدمات ارائه دهید

کالاهای دست ساز را در بازار های محلی یا داخل دانشگاه بفروشید

فروش محصولات دیجیتال به صورت آنلاین اگر یک کسب و کار اصلی هستید، الگو های طرح کسب و کار را بفروشید. رشته عکاسی؟ فروش پیش تنظیمات برای نرم افزار ویرایش. اگر در حال مطالعه موسیقی هستید، مجوز های موجود برای صدا ها یا آهنگ ها را بفروشید.

2. کوهنورد

به عنوان یک کوهنورد، شما از همه نشانه ها برای شروع کسب و کار در حالی که هنوز در کالج هستید، بیشترین احتمال را دارید. مزایا واضح است – و این عنوان رئیس برای لاف زدن عالی است.

شما یک مجری طبیعی هستید و حتی با وجود اینکه راضی هستید که همه عکس ‌ها را انجام دهید، مطمئناً در محاصره مردم پیشرفت می‌کنید. چرا از جذابیت طبیعی و توانایی های رهبری خود برای اداره کسب و کار دانشجویی خود استفاده نمی کنید؟

3 ایده کسب و کار کالج برای کوهنوردان

یک کانال یوتیوب راه اندازی کنید. یک مخاطب خاص یا کم خدمت پیدا کنید و محتوایی تولید کنید که ارزش ایجاد کند. هنگامی که یک پایگاه طرفداران وفادار ایجاد کردید، تبلیغات یا محتوای تبلیغاتی را بفروشید، یا یک فروشگاه تجاری راه اندازی کنید تا از برند شخصی خود کسب درآمد کنید.

یک کمپ درام تابستانی یا ورزشی برای بچه ها طراحی کنید.

خدمات خود را به عنوان مشاور بر اساس مهارت یا رشته تحصیلی خاص خود ارائه دهید.

3. Firestarter

اگر در حال حاضر چندین کسب و کار را از اتاق خوابگاه خود، Firestarter راه اندازی نکرده اید، شگفت زده خواهیم شد. اما اگر از استعداد های خود برای راه اندازی کسب و کار در دانشگاه استفاده نکرده اید، هیچ زمانی مانند زمان حال وجود ندارد!

اگر همه چیز چالش برانگیز، سریع و کمی مخاطره آمیز نباشد، به سرعت خسته می شوید. با در نظر گرفتن این موضوع، به دنبال کسب و کار هایی بگردید که بتوانید آنها را به سرعت بچرخانید یا تا کنید. هر چیزی را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد نسبتاً دور باشید تا بتوانید به اندازه کافی زیرک باشید تا ایده های جدید را دنبال کنید.

3 ایده کسب و کار کالج برای Firestarters

برای فروش محصولات پرطرفدار یک کسب و کار dropshipping یا چاپ بر اساس تقاضا راه اندازی کنید.

یک کسب و کار خدماتی راه اندازی کنید که در زمینه ای که مطالعه می کنید، مربیگری یا راهنمایی ارائه می دهد.

در سایر مشاغل کوچک سرمایه گذاری کنید. اگر مقداری پول اضافی برای بازی دارید، از پروژه هایی که شما را هیجان زده می کنند، حمایت کنید.

4. نقشه نگار

در میان همه نشانه ها، شما در مدیریت زمان و بودجه خود بهترین هستید. بنابراین، راه اندازی یک کسب و کار کوچک در طول تعطیلات تابستانی برای شما ایده آل است. شما باید رئیس باشید و پول نقد اضافی قبل از فارغ التحصیلی به کاهش بدهی – دشمن طبیعی شما – کمک می کند.

شما برای راه ‌اندازی یک کسب ‌و کار کوچک مناسب هستید که به‌ طور منطقی می ‌توانید به تنهایی در کنار تحصیلتان مدیریت کنید. به دنبال ایده های تجاری کم خطر و کم هزینه برای دانشجویانی مانند شما باشید که می توانند از خانه اجرا شوند.

3 ایده کسب و کار کالج برای نقشه کشان

کالا های دست ساز بسازید و از طریق فروشگاه یا بازار آنلاین به فروش برسانید.

محتوای آموزشی ایجاد کنید – مثلاً آموزش های صنایع دستی، طراحی یا سازماندهی خانه – و آن را به صورت آنلاین بفروشید.

خدمات دیجیتال مستقل مانند طراحی، نام تجاری، نوشتن، قالب ها یا توسعه وب سایت را ارائه دهید.

5. Trailblazer

محدودیت ‌های یک شغل دانشجویی معمولی می ‌تواند برای Trailblazer هایی مانند شما محدود کننده باشد. و از آنجایی که شما در ایجاد تعادل بین میلیون ‌ها چیز طبیعی هستید، چرا کمی به این ترکیب اضافه نکنید؟

یک کسب ‌و کار کوچک به شما این امکان را می ‌دهد که ایده ‌های خود را عملی کنید، خلاقیت خود را در یک علاقه به کار ببندید، و هر زمان که چیزی براق توجه شما را جلب کرد، بچرخید. محیط کاری را طراحی کنید که همیشه آرزویش را داشتید – بدون لباس پوشیدن، بدون ساعت مشخص و همکاری زیاد. بالاخره شما رئیس هستید.

3 ایده کسب و کار کالج برای Trailblazers

طرح‌ هایی را حول یک گرایش یا علاقه ایجاد کنید و از یک سرویس چاپ بر اساس تقاضا برای فروش آن ‌ها در محصولاتی مانند کیف‌ های حمل ‌و نقل یا لیوان‌ های مسافرتی استفاده کنید.

محصول یا خدماتی را اختراع کرده و بفروشید که مشکلی را حل می کند – به خصوص اگر به نفع دانشجویانی مانند شما باشد.

یک بازار (آنلاین یا پاپ آپ در محوطه دانشگاه) راه اندازی کنید تا به تقویت کارآفرینی در بین همتایان خود کمک کنید. خلاقیت های دیگران را بفروشید و برای سخت کوشی خود تلاش کنید.

قبل از کلاس فارغ التحصیل شوید

ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج

ایده کسب و کار برای دانشجویان کالج

بی نهایت ایده های کسب و کار کوچک برای دانشجویان وجود دارد. از این زمان هیجان انگیز در زندگی خود استفاده کنید و همه احتمالات را برای آینده خود کشف کنید – و با حمایت از همکلاسی های خود فارغ التحصیل شوید. چه محصولات یا خدماتی را به صورت آنلاین بفروشید یا فرصت های منحصر به فردی در رشته تحصیلی خود پیدا کنید، اکنون می توانید با انجام کاری که دوست دارید درآمد کسب کنید.

سوالات متداول ایده های کسب و کار دانشجویان کالج

بهترین ایده تجاری برای دانشجویان چیست؟

بهترین ایده تجاری برای دنبال کردن در زمانی که هنوز در کالج هستید، ایده ‌ای است که با برنامه، مهارت‌ ها و علایق شما مطابقت دارد. تعدادی خدمات وجود دارد که می توانید ارائه دهید که به نفع مخاطبان داخلی شما از دانش آموزان است. ایده‌ های تجاری سودآور با هزینه ‌های اولیه کم شامل خدمات فناوری در محوطه دانشگاه، فروش چاپ بر اساس تقاضا و کسب‌ و کار های سازنده است.

به عنوان دانشجو چه چیزی می توانم بفروشم؟

دانشجویان دانشگاه می‌توانند هر چیزی را بفروشند، مشروط بر اینکه محدودیت ‌های سنی برای فروش محصولاتی مانند الکل را بررسی کنید و قوانین محلی را که بر محصول یا خدماتی که می ‌فروشید را درک کنید. خلاقان می ‌توانند از طریق کسب ‌و کار عکاسی چاپ ‌های خود را بفروشند یا در ساخت جواهرات بپردازند. مهارت خود را از طریق مشاوره یا دوره های آنلاین پولی بفروشید. امکانات بی پایان هستند!

ایده های تجاری کم هزینه کالج چیست؟

ایده های تجاری کم هزینه برای دانشجویان آنهایی هستند که برای شروع نیازی به موجودی اولیه، تجهیزات تخصصی یا سایر هزینه ها ندارند. با پرداخت هزینه ای اندک، هر کسی می تواند با راه اندازی یک وب سایت ساده برای فروش کالا یا خدمات، کسب و کاری راه اندازی کند. شما می توانید برنامه شروع Shopify را امتحان کنید تا مستقیماً از حساب های اجتماعی خود شروع به کار کنید.

امیدواریم پس از مطالعه ی این مقاله بتوانید کاری مطابق با علایق و نظرات خود انتخاب کنید و بر اساس پیشنهادات ارائه شده در این مقاله برای توسعه ی آن تلاش کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT