10 بهترین پلتفرم وبینار برای سال 2023

زمان مطالعه 13 دقیقه

از نمایش محصولات گرفته تا ارائه فروش، رویدادهای آموزشی و موارد دیگر، وبینارها همه جا هستند. بهترین پلتفرم وبینار را بشناسید.

آنها به عنوان محرک تغییر عمل می کنند و به برندها کمک می کنند تا مکالمات را با مخاطبان خود تسهیل کنند. بنابراین، یافتن بهترین پلتفرم‌های وبینار به شما کمک می‌کند تا بیشترین بهره را از وبینار ببرید.

خرید با پی پال

علاوه بر تسهیل میزبانی وبینارهای جذاب، یک پلت فرم قابل اعتماد به شما آزادی مقیاس و اندازه گیری موفقیت را می دهد.

اما چگونه می توان بهترین نرم افزار وبینار را برای مدیریت یکپارچه شرکت کنندگان، ارائه اطلاعات و جذب مخاطب انتخاب کرد؟

در این پست، ما عمیقاً در بهترین پلتفرم‌های وبینار غواصی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم راه‌حل مناسبی برای نیازهای رویداد مجازی یا ترکیبی خود پیدا کنید.

بیا شروع کنیم.

نرم افزار وبینار چیست؟

نرم افزار وبینار ابزاری برای میزبانی و اجرای سمینارهای مجازی یا کنفرانس های اینترنتی است. علاوه بر ارائه های جریانی، بهترین نرم افزار وبینار ممکن است به اشتراک گذاری صفحه نمایش، اشتراک گذاری فایل، نظرسنجی، ضبط ویدئو و غیره دسترسی داشته باشد. همچنین ممکن است یک جعبه چت زنده را ارائه دهد تا شرکت کنندگان با میزبان ارتباط برقرار کنند و به صورت زنده سؤال بپرسند.

پلتفرم‌های وبینار یک انتخاب ارجح برای مشاغل، متخصصان و مؤسسات آموزشی است که به دنبال میزبانی مجازی، رویدادها و جلسات آموزشی هستند.

چرا به نرم افزار وبینار نیاز دارید؟

اجازه ندهید کلمه “نرم افزار” شما را تحت تأثیر قرار دهد. نرم افزار وبینار در بسیاری از موارد به شما کمک می کند:

می توانید از نرم افزار وبینار برای ارتباط با مخاطبان در سراسر جهان استفاده کنید. برای ارائه ایده های خود نیازی به حضور در مکان فیزیکی دقیق نیست. این یک موهبت برای مشاغل یا سازمان هایی با مکان های متعدد است.

میزبانی رویدادهای مجازی یا ترکیبی از طریق نرم افزار وبینار به حرفه ای بودن یک برند می افزاید. وقتی محتوای باکیفیت را به مخاطبان خود ارائه می دهید، به اعتبار و اعتبار برند می افزاید.

چنین نرم‌افزاری با ویژگی‌هایی مانند اشتراک‌گذاری صفحه، اتاق‌های گفتگو و ضبط‌های محلی یا ابری، همکاری و برقراری ارتباط با شرکت‌کنندگان را آسان‌تر می‌کند.

نرم‌افزار وبینار با ارائه محتوای ارزشمند به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا منابع بیشتری را انتخاب کنند، فرصتی فوق‌العاده برای تولید سرنخ‌ها ارائه می‌دهد.

در نهایت، استفاده از نرم‌افزار وبینار می‌تواند گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه برای میزبانی یک رویداد یا جلسه حضوری باشد که سازماندهی آن می‌تواند هزینه‌بر و زمان‌بر باشد.

10 تا از بهترین پلتفرم وبینار

Wave.video

Wave.video یک ابزار آنلاین فوق العاده قدرتمند، فوق العاده ساخته شده و با ویژگی های غنی است. این پلتفرم بازاریابی ویدئویی چند منظوره که برای هر برند یا حرفه ای ضروری است، به شما امکان می دهد وبینارهای خیره کننده ای ایجاد و میزبانی کنید.

هیچ نرم افزار وبینار کاملاً مانند Wave.video وجود ندارد، زیرا به دلیل سادگی و قابلیت های آن است. ویرایشگر کشیدن و رها کردن، فرآیند راه اندازی وبینار را به سرعت شروع می کند. طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهد – نام تجاری، تم ها، پس زمینه، صدا، چت زنده، در دسترس بر اساس تقاضا و غیره.

شما می توانید تقریباً هر چیزی را در این بهترین نرم افزار وبینار تغییر دهید و سفارشی کنید. PDF و Google Slides را شامل کنید، وبینار را به وب‌سایت یا کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود پخش کنید، آن را سفارشی کنید، از طریق تنظیمات دسترسی سرنخ ایجاد کنید و حتی از محافظت با رمز عبور لذت ببرید. راهنمای ما در مورد اجرای وبینار خود با Wave.video را ببینید.

مزایا:

یک مجموعه سفارشی سازی همه جانبه برای وبینارهای شما

مقصدهای جریانی متعدد

وبینارهای محافظت شده با رمز عبور

پیوند با یک کلیک و قابل اشتراک گذاری

وبینارهای قابل جاسازی

معایب:

هیچ ویژگی وبینار در نسخه رایگان وجود ندارد. برای ایجاد و اجرای وبینارهای شگفت‌انگیز جذاب باید به برنامه پولی بروید

قیمت گذاری:

پخش کننده (16 دلار در ماه): ویرایشگر اصلی ویدیو، سازنده تصاویر بندانگشتی، یک کتابخانه سهام از 2 میلیون دارایی و الگو. پخش زنده تا 5 کانال، 10 مهمان، و حداکثر 4 ساعت در جریان، وضوح 1080p، 2 دوربین و 3 اشتراک گذاری صفحه نمایش/فیلم برای هر مهمان، صحنه های پخش زنده، اشتراک گذاری ارائه ها، وبینارها، پخش ویدیو از قبل ضبط شده، ضبط ویدیو با مکث/رزومه (حداکثر 4 ساعت)، مجوزهای اولیه. میزبانی ویدیو، تعبیه و سفارشی سازی

سازنده (24 دلار در ماه): ویرایشگر ویدیو، سازنده تصاویر کوچک، کتابخانه موجودی از 200 میلیون دارایی و الگو، زیرنویس‌ها و زیرنویس‌های شیک، حذف پس‌زمینه تصویر، نوشتار به گفتار + همه چیز در Streamer

کسب و کار (48 دلار در ماه): همه چیز در کسب و کار + ورود مشترک + پخش زنده پیشرفته تا 10 کانال، 12 مهمان و حداکثر 12 ساعت در جریان، وضوح 1080p، 4 دوربین و 4 اشتراک صفحه نمایش/فیلم برای هر مهمان، ضبط ویدیو با مکث/رزومه (تا 12 ساعت)، مجوزهای پیشرفته. گزینه های میزبانی ویدیویی پیشرفته با ابزارهای بازاریابی

حکم

Wave.video زمانی که نوبت به تکمیل وبینارها می شود، مورد علاقه صنعت است. ابزار وبینار Wave.video مانند سرویس ویرایش ویدیوی خود، ساده است. از آن برای شارژ کل سفر وبینار خود با اجزای قدرتمند استفاده کنید. از راه اندازی سریع تا تولید سرنخ بدون دردسر، همه چیزهایی را که برای تقویت بازی وبینار خود نیاز دارید را ارائه می دهد.

Demio

اگر به یک پلتفرم وبینار برای سنجش قصد کاربران نیاز دارید، Demio برای شما مناسب است. این به شما امکان می دهد ارزیابی کنید که چه کسی در چه نقطه تماسی با شما درگیر بوده است. به عنوان مثال، چه کسانی در نظرسنجی ها شرکت کردند، چه کسانی در چت بیشترین صحبت را داشتند، و غیره. بنابراین، وقتی از نظرسنجی ها، جزوه ها و غیره استفاده می کنید، برای افزایش تعامل مخاطبان، می توانید اقدامات آنها را برای به دست آوردن بینش عمیق دنبال کنید.

مزایا:

اعلان های ایمیل مارک دار و خودکار

ادغام با ابزارها و پلتفرم های بازاریابی ترجیحی شما

رویدادهای زنده و درخواستی

فیلدهای ثبت سفارشی

تجزیه و تحلیل دقیق

معایب:

هیچ طرح رایگانی وجود ندارد

برای شروع وبینارها به سرمایه گذاری قابل توجهی نیاز است

حکم

ابزاری عالی برای بازاریابانی که می‌خواهند مزایای وبینارها را تجربه کنند، Demio دارای یک رابط کاربری جذاب و برخی ویژگی‌های خارق‌العاده است. ادغام های زیادی وجود دارد و شما می توانید مخاطبان خود را با بینش واقعی بهتر درک کنید. قیمت‌های گزاف ممکن است یک نقطه ضعف باشد، اما برای کسانی که به ابزاری نیاز دارند که وبینار ایجاد می‌کند و بازاریابی را سریع می‌کند، انتخابی عالی است.

بهترین پلتفرم وبینار ClickMeeting

ClickMeeting بهترین نرم افزار وبینار برای وبینارهای زنده، پولی، درخواستی و خودکار است. ایده‌آل برای جلسات آموزشی و کلاس‌های درس، ClickMeeting یک پلتفرم مبتنی بر مرورگر است که مجموعه‌ای از ویژگی‌ها مانند حساب‌های فرعی، نظرسنجی، اتاق‌های پراکنده، پس‌زمینه مجازی، اشتراک‌گذاری صفحه و غیره را ارائه می‌دهد.

مزایا:

صفحات فرود وبینار نامحدود

تعدیل چت

انتشار خودکار ضبط‌ها در YouTube

ترجمه چت فوری

CTA های قابل تنظیم

معایب:

دوره آزمایشی رایگان فقط 30 روز طول می کشد

قیمت گذاری:

آزمایشی رایگان (به مدت 30 روز): حداکثر 25 شرکت کننده، جلسات و وبینارهای نامحدود، 8 دوربین در وبینار، 1 میزبان، 1 مجری، 1 رویداد موازی، ذخیره سازی ضبط 30 دقیقه، ذخیره سازی فایل 500 مگابایت، وبینارهای تکراری خودکار – 15 دقیقه / در هر رویداد و غیره

زنده (25 دلار در ماه): جلسات و وبینارهای نامحدود، 8 دوربین در وبینار، 1 میزبان، 1 مجری، 3 چند کاربر، 1 رویداد موازی، ذخیره سازی 6 ساعته ضبط، 1 گیگابایت حافظه فایل، ضبط با کیفیت HD، نام تجاری سفارشی، وبینارهای پولی ، و غیره.

خودکار (40 دلار در ماه): جلسات و وبینارهای نامحدود، 8 دوربین در وبینار، 1 میزبان، 1 مجری، 3 چند کاربر، 1 رویداد موازی، ذخیره سازی ضبط 10 ساعت، ذخیره سازی فایل 2 گیگابایت، وبینارهای تکراری خودکار نامحدود، ضبط با کیفیت HD، برندسازی سفارشی، وبینارهای پولی و غیره

طرح سفارشی (نقل سفارشی): حداکثر 10000 شرکت کننده، جلسات و وبینارهای نامحدود، 8 دوربین در وبینار، 1 میزبان، 4 ارائه کننده، 5 چند کاربر، رویدادهای موازی سفارشی، ذخیره سازی ضبط 10 ساعته، 2 گیگابایت حافظه فایل، رویدادهای آنلاین عظیم، وبینارهای تکرارشونده خودکار نامحدود، ضبط با کیفیت HD، نام تجاری سفارشی، وبینارهای پولی، SSO، راه حل های فروشنده، برچسب سفید و غیره.

حکم

اگرچه برای افرادی که نیاز به نرم افزار وبینار بدون نیاز دارند، ClickMeeting با ویژگی های عالی برای آموزش و نمایش محصولات بارگذاری شده است. همچنین به عملکردهای منحصر به فردی مانند پخش خودکار در رسانه های اجتماعی، جلسات موازی، حالت Edu و موارد دیگر مجهز شده است.

WebinarGeek

اگر نگران حریم خصوصی داده های خود هستید، WebinarGeek یک نرم افزار وبینار سازگار با GDPR است که می تواند به شما امکان میزبانی وبینارهای آسان و بصری را بدهد. این یک ابزار مبتنی بر مرورگر است که وبینارهای زنده، خودکار، درخواستی، ترکیبی، پولی و حتی RTMP را اجرا می کند.

با ضبط های خودکار و عناصر تعامل با مخاطبان مانند نظرسنجی، چت زنده، CTA و غیره، کاربران می توانند از وبینارهای خود نهایت استفاده را ببرند. آنها همچنین می توانند پیگیری های شخصی شده را بر اساس بینش های به دست آمده در طول جلسات برای شرکت کنندگان ارسال کنند.

مزایا:

کانال های وبینار

گزینه های ادغام چندگانه

اتوماسیون ایمیل

آسان برای استفاده

معایب:

هیچ طرح رایگانی وجود ندارد

با توجه به تعداد کم بیننده، قیمت ها در سطح بالاتری قرار دارند

قیمت گذاری:

پایه (52 دلار در ماه برای 50 بیننده): همه ویژگی های پایه، وبینارهای نامحدود با کیفیت HD+، 1 ارائه کننده، محدودیت جلسه 2 ساعته، وبینارهای زنده و درخواستی، کانال وبینار، پرداخت از طریق Stripe یا Mollie، نام تجاری WebinarGeek

Premium (از 84 دلار در ماه برای 125 بیننده شروع می شود): همه ویژگی های Premium، وبینارهای نامحدود با کیفیت HD+، 10 ارائه دهنده، محدودیت جلسه 8 ساعته، وبینارهای خودکار، نام تجاری سفارشی، ادغام بازاریابی، افزونه ها، RTMP

Enterprise (شروع از 319 دلار در ماه برای 500 بیننده): همه ویژگی های Enterprise، وبینارهای با کیفیت RTMP، 10 ارائه دهنده، محدودیت جلسه 12 ساعته، دامنه سفارشی، نامحدود کاربران اضافی، ادغام HubSpot، امنیت و پشتیبانی پیشرفته GDPR، SLA و تلفن ، نصب و CSM اختصاصی

حکم

WebinarGeek یکی از بهترین پلتفرم‌های وبینار برای مشاغل و برندهای کوچک است. همه این ویژگی ها را برای میزبانی وبینارهای بدون عارضه و جذاب ارائه می دهد. در حالی که قیمت گذاری آن می تواند برای برخی بدتر باشد، ویژگی ها می توانند آن را جبران کنند.

بهترین پلتفرم وبینار Zoom Events and Webinars

ما می دانیم که تقاضای زیادی برای جایگزین های Zoom وجود دارد، اما Zoom Webinars ممکن است نرم افزار وبینار مورد نظر شما باشد. قابل اعتماد، ایمن و دارای ادغام های اتوماسیون بازاریابی عالی مانند Marketo، Pardot و Eloqua است.

به علاوه، به شما امکان می دهد جلسات وبینار را تا 30 ساعت میزبانی کنید، که بسیار عالی است. همچنین یک ویژگی Expo Floor وجود دارد که شرکت کنندگان را قادر می سازد با حامیان مالی تعامل داشته باشند و در گفتگوهای زنده شرکت کنند.

مزایا:

برندسازی سفارشی

جلسات تمرین داخلی

ادغام های یکپارچه

ضبط های با کیفیت بالا

ویژگی های بررسی پس از رویداد

معایب:

برخی از کاربران اغلب از مشکلات اتصال و صوتی Zoom شکایت دارند

رابط کاربری به اندازه سایر پلتفرم های ذکر شده در لیست بصری نیست

هیچ طرح رایگانی برای رویدادهای زوم و وبینارها وجود ندارد (شما می توانید از Zoom One به صورت رایگان برای جلسات حداکثر 40 دقیقه و 100 شرکت کننده در هر جلسه استفاده کنید)

قیمت گذاری:

وبینارهای زوم (از 79 دلار در ماه/مجوز برای 500 شرکت‌کننده شروع می‌شود): جلسات وبینار، برندسازی رویداد یا جلسه، تجزیه و تحلیل رویدادها و گزارش‌دهی، ویژگی‌های تعاملی در جلسه، برندسازی جلسه، تهیه بلیط اولیه، جلسه تمرین، چت جلسه، عملکرد و مشارکت مخاطب گزارش ها، ضبط ابری/محلی، فقط چت درون وبینار و غیره.

جلسات زوم (شروع از 990 دلار در سال / مجوز برای 100 شرکت کننده): وبینار یا جلسه، همکاری تیمی، همه چیز در زوم وبینارها + ابزارهای تولید، مرکز رویداد، پلت فرم مدیریت رویداد، نام تجاری رویداد، اطلاعات بیوگرافی سخنران، بلیط پولی/رایگان، پشت صحنه ، داشبوردهای تجزیه و تحلیل دقیق و گزارش، فقط چت در جلسه و غیره.

رویدادهای زوم (از 1490 دلار در سال/ مجوز برای 100 شرکت‌کننده شروع می‌شود): وبینارها و جلسات، همه چیز در Zoom Sessions + نمایشگاه و حامیان مالی، پیش‌نمایش ویدیوی جلسه، حامیان رویداد، چت لابی، نظرسنجی رویداد، ویژگی‌های شبکه و غیره.

حکم

ابزار وبینار زوم برای مشاغلی که میزبان وبینارهایی با حداکثر 500 شرکت کننده هستند عالی است. اگرچه ممکن است کمی گران باشد، پلتفرم غنی از ویژگی ممکن است برای کاربرانی که به دنبال گزینه‌هایی مانند اشتراک‌گذاری صفحه، یکپارچه‌سازی CRM، پخش زنده به پلتفرم‌های شخص ثالث و وبینارهای دارای برچسب سفید هستند، مناسب باشد.

eWebinar

اگر می خواهید چندین وبینار را بدون مدیریت آنها اجرا کنید، eWebinar بهترین گزینه برای شماست. این پلتفرم وبینار خودکار، ویدیوی از پیش ضبط شده را با تعامل بی‌درنگ ترکیب می‌کند تا به کاربران اجازه می‌دهد تا وبینارهای تکراری را بدون قربانی کردن عناصر وبینار زنده میزبانی کنند.

یکی از نکات برجسته eWebinar سطح اشتراک آن است. به طور خودکار بر اساس تعداد وبینارهای فعال بالا و پایین تنظیم می شود. بنابراین، شما فقط برای وبینارهایی که میزبانی می کنید در یک چرخه صورتحساب پرداخت می کنید.

مزایا:

چت زنده

کاملا مبتنی بر مرورگر

ایمیل برای پاسخ های بعد از جلسه

جلسات به موقع و درخواستی

صفحات ثبت نام قابل تنظیم

معاب:

هیچ گزینه وبینار زنده وجود ندارد

قیمت گذاری:

سطح 1 (99 دلار در ماه): حداکثر 1 وبینار فعال، شرکت کنندگان نامحدود، جلسات تکراری نامحدود، اعضای تیم نامحدود، همه ویژگی های استاندارد

سطح 2 (199 دلار در ماه): همه چیز در طرح سطح 1، 2 تا 5 وبینار فعال

سطح 3 (299 دلار در ماه): همه چیز در طرح سطح 1، 6 تا 15 وبینار فعال + 15 دلار در ماه برای هر بار اضافی

حکم

eWebinar یک نرم‌افزار فوق‌العاده برای کسانی است که قبلاً از وبینارهای زنده استفاده می‌کنند و می‌خواهند آن‌ها را برای بزرگ‌سازی آسان خودکار کنند. این برای جلسات آموزشی تکراری، نمایش محصولات و وبینارهای داخلی عالی است.

GoTo Webinar

یکی از قابل اعتمادترین و بهترین پلتفرم های وبینار، GoTo Webinar یک انتخاب ارجح برای کسب و کارهای بزرگ است. علاوه بر حالت های قابل تنظیم و تجزیه و تحلیل های روشنگر، ادغام های قدرتمندی ارائه می دهد و به شما امکان می دهد اتاق های خود را به 3000 شرکت کننده افزایش دهید.

می‌توانید نظرسنجی، پرسش و پاسخ، و غیره را اضافه کنید و جزوه‌هایی را برای آگاهی و شناخت برند پس از رویداد به اشتراک بگذارید. و همچنین گزینه ای برای ایجاد و اعطای گواهینامه وجود دارد.

مزایا:

رویدادهای از پیش ضبط شده

منبع یابی

تجزیه و تحلیل سطح بالا

ضبط های خودکار

نظرسنجی ها و نظرسنجی های داخلی

معایب:

هیچ طرح رایگانی وجود ندارد

برای استفاده از آن باید نرم افزار را دانلود کنید

این نرم افزار نسبت به بسیاری از نرم افزارهای موجود در لیست قیمت بالاتری دارد

قیمت گذاری:

Lite (49 دلار/سازمان/ماه): 250 شرکت کننده، گزارش و تجزیه و تحلیل، ثبت نام کامل خدمات، ایمیل های خودکار، برنامه موبایل، نظرسنجی، جزوات، پرسش و پاسخ

استاندارد (99 دلار/سازمان‌دهنده/ماه): 500 شرکت‌کننده، همه چیز در Lite + پذیرش پرداخت، 1 مجوز، ضبط آنلاین و محلی، صدا، نام تجاری سفارشی، 5 صفحه کانال، GoTo Stage، URL سفارشی

حرفه ای (199 دلار/سازمان دهنده/ماه): 1000 شرکت کننده، همه چیز در استاندارد + فضای ذخیره سازی ابری نامحدود، ادغام، ردیابی منبع، رویدادهای ضبط شده، پخش زنده، اشتراک گذاری ویدئو، جاسازی ویدئو، ویرایشگر ویدئو، بدون دانلود، 10 صفحه کانال، گواهی ها، رونوشت ها ، رویدادهای مجازی

سازمانی (399 دلار/سازمان‌دهنده/ماه): حداکثر 3000 شرکت‌کننده + همه چیز در Pro

حکم

GoTo وبینار ابزاری عالی برای اجرای وبینارهای فراگیر است. رابط کاربری بصری است و برخی ویژگی‌های شگفت‌انگیز قوی برای درگیر کردن شرکت‌کنندگان و انجام اقدامات وجود دارد.

بهترین پلتفرم وبینار EasyWebinar

EasyWebinar یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی است که خواهان یک پلتفرم امن برای وبینارهای زنده و خودکار هستند. رابط کاربر پسند آن به ایجاد رویدادهای حرفه ای با حداقل تلاش کمک می کند.

همچنین می‌توانید صفحات فرود سفارشی ایجاد کنید، دکمه‌های فراخوان را اضافه کنید، و با تجزیه و تحلیل و گزارش‌دهی پیشرفته، بینش‌های مخاطب را عمیق‌تر کنید. همچنین گزینه ای برای پیگیری عملکرد وبینار شما و ارزیابی تعامل کاربر وجود دارد.

مزایا:

شما می توانید هر شرکت کننده ای را به یک مجری تبدیل کنید

حداکثر 4 مجری در یک وبینار زنده

اشتراک گذاری صفحه نمایش HD

فناوری TrueVoice برای صدای واضح با کاهش نویز

قابلیت EasyCast برای پخش زنده در چندین پلتفرم رسانه اجتماعی به طور همزمان

معایب:

هیچ طرح رایگان وجود ندارد و طرح اولیه فقط برای حداکثر 25 شرکت کننده است

قیمت ها پس از طرح اولیه به سرعت افزایش می یابد

قیمت گذاری:

پایه (از 20.83 دلار در ماه شروع می شود): 25 شرکت کننده زنده، 2 وبینار خودکار با حداکثر 25 شرکت کننده در هر وبینار، شرکت کنندگان زنده نامحدود با استفاده از ادغام زنده یوتیوب، دوره آموزشی بنیادهای وبینار، دسترسی به حضور در یک به یک، EasyCast™ Facebook Live و ابزار پخش زنده YouTube، پشتیبانی چت

استاندارد (شروع از 82.50 دلار در ماه): 100 شرکت کننده زنده، همه چیز در طرح پایه + وبینارهای خودکار نامحدود با حداکثر 100 شرکت کننده در هر وبینار

حرفه ای (از 165.83 دلار در ماه شروع می شود): 500 شرکت کننده زنده، همه چیز در طرح استاندارد + وبینارهای خودکار نامحدود با حداکثر 500 شرکت کننده در هر وبینار، فیلدهای سفارشی از ثبت نام

حکم

EasyWebinar با پلتفرم جامع خود برای وبینارهای زنده و خودکار کار بسیار خوبی انجام می دهد. همچنین ویژگی‌های مختلفی مانند ضبط و بایگانی وبینارها، اشتراک‌گذاری ارائه‌ها، پخش زنده در چندین پلتفرم رسانه اجتماعی و غیره را دریافت می‌کنید. با این حال، این گزینه مقرون به صرفه‌ترین گزینه نیست، به خصوص با تعداد محدود شرکت‌کنندگان، حتی در طرح‌های پولی.

Webex Webinars

Webex Webinars بهترین ابزار برای اجرای وبینارها برای استفاده تجاری و فراتر از آن است، به خصوص اگر به دنبال ترجمه بلادرنگ برای مخاطبان بین المللی خود هستید. می‌توانید تا 24 ساعت وبینارهای نامحدودی میزبانی کنید و از ویژگی‌های تعامل مانند اتاق‌های جدایی، نظرسنجی و پرسش و پاسخ لذت ببرید.

مزایا:

زیرنویس‌ها و ترجمه‌های بسته

صفحات ثبت نام با برند سفارشی

وبینارهای نامحدود تا 24 ساعت

مدیریت محتوای پیشرفته

گزارش فعالیت شرکت کنندگان

معایب:

هیچ طرح رایگان وجود ندارد و برنامه های پولی نیاز به سرمایه گذاری سنگین دارند

تنظیم به اندازه کافی صاف نیست

قیمت گذاری:

وبینارها (از 275 دلار/مجوز/ماه برای 1000 شرکت‌کننده شروع می‌شود): وبینارهای نامحدود تا 24 ساعت، ثبت نام، پخش زنده و ضبط برای پخش مجدد درخواستی، تعامل، فهرست ثبت‌کنندگان صادرات و شرکت‌کنندگان، مدیریت تولید و محتوا پیشرفته، زیرنویس‌ها و ترجمه ها، گزارش فعالیت شرکت کنندگان، ایمیل (الگوها، یادآوری ها)

رویدادها (نقل سفارشی): رویدادهای حضوری، مجازی و ترکیبی، حداکثر 100 هزار شرکت‌کننده، ثبت‌نام و در محل، پخش زنده، پخش مجدد شبیه‌سازی و درخواستی، تعامل، وبینارهای نامحدود تا 24 ساعت، مدیریت محتوا، زیرنویس‌ها و ترجمه‌ها ، کسب درآمد (بلیت و حمایت مالی)، مرکز رویداد با مکان مجازی از جمله برنامه رویداد تلفن همراه

حکم

Webex Webinars یک پلت فرم عالی برای کسب و کارهایی است که تیم ها یا مخاطبان بین المللی دارند. این ابزار مقدار خوبی از ویژگی‌های همکاری تیمی و تعامل با مخاطب را در خود جای داده است که باعث ایجاد مکالمات می‌شود.

بهترین پلتفرم وبینار GetResponse

ممکن است GetResponse را به عنوان یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی بشناسید، اما چیزی فراتر از این است. همچنین یک راه حل وبینار است که امکان سفارشی سازی URL وبینار را در کنار سایر ویژگی ها فراهم می کند، که آن را به یک انتخاب عالی برای مشاغلی تبدیل می کند که URL های وبینار را علامت گذاری می کنند.

سایر قابلیت‌ها عبارتند از صفحات فرود، پیگیری خودکار، نظرسنجی، اشتراک‌گذاری صفحه، دکمه‌های تماس برای اقدام (CTA)، قالب‌های ثبت نام و موارد دیگر.

مزایا:

ابزارهای داخلی بازاریابی ایمیلی

سفارشی سازی آسان URL برای لینک های وبینار مارک دار

نظرسنجی، نظرسنجی، و پیشنهادات

ضبط با یک کلیک

اشتراک گذاری سریع و آسان

معایب:

وبینارها در طرح رایگان در دسترس نیستند

قیمت گذاری:

اتوماسیون بازاریابی (از 41.30 دلار در ماه برای 1000 مخاطب شروع می شود): حداکثر 100 شرکت کننده، قیف های وبینار، ذخیره سازی ضبط 3 ساعته، 3 ارائه کننده، وبینارهای HD

بازاریابی تجارت الکترونیک (شروع از 83.30 دلار در ماه برای 1000 مخاطب): همه چیز در طرح اتوماسیون بازاریابی + حداکثر 300 شرکت کننده، وبینارهای درخواستی، وبینارهای پولی، ذخیره سازی ضبط 6 ساعته

MAX2 (منظور سفارشی): همه چیز در طرح بازاریابی تجارت الکترونیک + حداکثر 1000 شرکت کننده، حداکثر 20 ساعت ذخیره سازی ضبط، گزینه اتاق شکست

حکم

به طور کلی، GetResponse بسیاری از ویژگی های استاندارد را ارائه می دهد و رابط کاربری آسان است. اگر به یک راه حل بازاریابی همه کاره نیاز دارید که قابلیت میزبانی وبینار را فراهم می کند، می توانید آن را انتخاب کنید.

بهترین پلتفرم وبینار: نتیجه

بهترین پلتفرم‌های وبینار در این راهنما، همگی فوق‌العاده هستند، و نشان‌دهنده نقطه‌ی بالای آنچه در دنیای وبینارها در سطوح مختلف قیمتی ممکن است، هستند. همه ورودی‌های فهرست شامل ابزارهای امنی هستند که ویدیوهای با کیفیت و ویژگی‌های قوی را ارائه می‌دهند.

اگر می خواهید در مورد بازاریابی وبینار بیاموزید، در اینجا یک راهنمای جامع ارائه شده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT