بهترین برنامه های موبایل برای یادگیری برنامه نویسی

10 تا از بهترین برنامه های موبایل برای یادگیری برنامه نویسی

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگر میخواهید کدنویسی را یاد بگیرید یا مهارت های خود را بهبود دهید نیازی نیست حتما در کلاس های حضوری شرکت کنید. حتی مجبور نیستید زمان زیادی را برای تسط بر برنامه نویسی صرف کنید. بهترین برنامه های موبایل برای یادگیری برنامه نویسی را در ادامه معرفی کرده ایم.

خرید با پی پال

خرید با مستر کارت

برنامه‌های کدنویسی زیادی برای سیستم عامل های اندروید و iOS وجود دارند که می‌توانید به راحتی با استفاده از آن ها کدنویسی را در هر زمان و مکان با کم ترین هزینه یاد بگیرید.

در این مقاله بهترین برنامه های برنامه نویسی را که به شما کمک می کند مانند یک حرفه ای کدنویسی را یاد بگیرید معرفی می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین برنامه های موبایل برای یادگیری برنامه نویسی: SoloLearn

SoloLearn برای اندروید، ios و وب در دسترس است است و با آن میتوانید کدنویسی را یاد بگیرید. این برنامه دوره های مختلفی مانند جاوا اسکریپت، پایتون، جاوا و غیره ارائه می دهد. SoloLearn دارای یک برنامه آزمایشی رایگان و برنامه های ماهانه و سالانه پولی است.

Encode

Encode یک برنامه اندرویدی است که برنامه نویسی را با ارائه بخش های کوچک آموزش میدهد. این برنامه دارای چالش ها و تمرینات مختلف برنامه نویسی است که برای پیشرفت بیشتر باید آنها را حل کنید. همچنین شامل مثال‌های عملی است و به شما یاد می‌دهد که چگونه با HTML، CSS، جاوا اسکریپت و پایتون برنامه‌نویسی کنید. علاوه بر این این برنامه یک حالت آفلاین دارد و اگر به اینترنت وصل نباشید نیز میتوانید به یادگیری ادامه دهید.

بهترین برنامه های موبایل برای یادگیری برنامه نویسی: Codemurai

Codemurai صدها درس کد نویسی که توسط متخصصان توسعه وب، برنامه موبایل و توسعه بازی ایجاد شده است ارائه می دهد. این برنامه دارای درس هایی برای زبان های برنامه نویسی HTML، CSS، JavaScript، Python، TypeScript، Angular 2، MongoDB، Node، React و غیره است. شما با این برنامه برنامه نویسی را از طریق چالش های سرگرم کننده یاد خواهید گرفت، سپس با انجام آزمون ها مهارت های شما سنجیده میشود.

بهترین برنامه های موبایل برای یادگیری برنامه نویسی: Mimo

Mimo یک برنامه کد نویسی است که با آن میتوانید مهارت های برنامه نویسی خود را توسعه دهید و به شما در توسعه یک برنامه یا بازی، ایجاد یک وب سایت یا تبدیل شدن به یک هکر کمک می کند. شما بر اساس اولویت و علایق خود آموزش دریافت خواهید کرد و مهارت های لازم را به شما آموزش می دهد. این برنامه برای iOS و اندروید در دسترس است و دوره هایی برای زبان های جاوا اسکریپت، روبی، سویفت، سی، سی پلاس پلاس و سایر زبان های محبوب ارائه می دهد.

Grasshopper

Grasshopper یک برنامه رایگان برای iOS و اندروید است و از طریق چالش و معما جاوا اسکریپت را به شما یاد میدهد. استفاده از این برنامه بسیار آسان است. شما باید بلوک ها را به ترتیب منطقی مرتب کنید تا یک کد کار کند. همچنین در صورت حل مراحل بیشتر بازخورد دریافت می‌کنید و قفل دستاوردها را باز می‌کنید.

Programming Hero

Programming Hero یک برنامه اندرویدی است که آموزش های شخصی سازی شده ای را برای تسلط بر کدنویسی ارائه می دهد. هدف این برنامه آموزش کدنویسی به روشی سرگرم کننده است و این کار را از طریق آموزش ساخت بازی و در عین حال یادگیری کدنویسی انجام می دهد. این برنامه همچنین دارای انجمن هایی است که در آن می توانید با سایر کاربران برنامه چت کنید و دانش و نکات مختلفی را به اشتراک بگذارید و یاد بگیرید.

Tynker

Tynker در درجه اول برای کودکان و والدین یا مربیانی طراحی شده است که میخواهند به فرزندان و دانش آموزان کد نویسی را یاد بدهند. اما چیزهای زیادی را می توانید از این برنامه یاد بگیرید. این برنامه نه تنها از طراحی بازی، بلکه از اصول رباتیک و زبان های پیشرفته تر مانند جاوا اسکریپت و پایتون نیز پشتیبانی می کند. این برنامه چالش ها، آزمون ها و حتی لول ادیتور و ابزار خلق شخصیت را ارائه می دهد و برای iOS در دسترس است.

بهترین برنامه های موبایل برای یادگیری برنامه نویسی: Enki App

اگر می خواهید یک برنامه شخصی سازی شده ای داشته باشید که به شما کمک کند مهارت های برنامه نویسی خود را بهبود بخشید، برنامه Enki را امتحان کنید. هنگام یادگیری پایتون، لینوکس، جاوا اسکریپت، HTML، CSS، جاوا یا Git به راحتی می توانید پیشرفت خود را پیگیری کنید. چیزی که این برنامه را متفاوت می کند این است که می توانید اهداف روزانه را برای یادگیری برنامه نویسی و پیشرفت خود تعیین کنید. هر درس خلاصه ای از بخش اصلی آن روز و همچنین یک مقاله را ارائه می دهد که عمیق تر یاد بگیرید. Enki برای دستگاه های iOS و اندروید در دسترس است.

Programming Hub

Programming Hub به عنوان برترین برنامه گوگل پلی شناخته شده است. این برنامه از طیف گسترده ای از زبان ها پشتیبانی می کند و درس ها را به صورت بخش های کوچک و تعاملی ارائه می دهد. زبان هایی که این برنامه ارائه میدهد شامل جاوا، C++، C، HTML، CSS، جاوا اسکریپت و غیره است. این برنامه با همکاری متخصصان گوگل توسعه یافته است و برای اندروید و iOS در دسترس است.

بهترین برنامه های موبایل برای یادگیری برنامه نویسی: Easy Coder

Easy Coder یک برنامه اندرویدی است که بر آموزش برنامه نویسی جاوا تمرکز دارد. این برنامه درس های تعاملی، آزمون ها و چالش های برنامه نویسی را به صورت گام به گام را ارائه می دهد تا مفاهیم اولیه برنامه نویسی را به شما آموزش می دهد و شما را آماده می کند تا مهارت های خود را بیشتر توسعه دهید. دروس این برنامه کوتاه و مختصر هستند و با مثال های عملی مفاهیم برنامه نویسی را به خوبی یاد میدهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT