سایت الهام بخش UI/UX

10 سایت الهام بخش UI/UX برای توسعه دهندگان و طراحان

زمان مطالعه 6 دقیقه

به عنوان یک طراح، آیا تا به حال برای ایجاد مدام طرح های جدید تحت فشار هستید؟ حفظ جریان مداوم مفاهیم پروژه جدید می تواند برای هر کسی دشوار باشد. سایت الهام بخش UI/UX را در ادامه بیشتر بشناسید.

خوشبختانه، اینترنت منابع زیادی برای الهام گرفتن از طراحی UI/UX دارد که می تواند ایده های خلاقانه را جرقه بزند. در اینجا چند پلتفرم وجود دارد که ارزش بررسی را دارد.

سایت الهام بخش UI/UX در Awwwards

Awwwards خانه طراحی های UI/UX است. این سایت هر روز صدها جدیدترین نرم افزار و طراحی محصول را منتشر می کند. در اینجا طرح هایی برای ساخت انواع وب سایت ها، انیمیشن ها و پوسترها پیدا خواهید کرد.

می توانید طرح ها را با پرداخت هزینه ارسال کنید و از دیگر طراحان رای بگیرید. اگر طرح شما بیشترین رای را کسب کند، به عنوان طرح روز معرفی می شود. این نوع بازخورد از دیگر طراحان بسیار مهم است زیرا به طراحان نوپا کمک می کند تا مهارت های خود را ایجاد کنند.

اگر ترجیح می دهید طراحی را از طریق برنامه درسی یاد بگیرید، آکادمی Awwwards را دارند. آکادمی دارای کلاس های مسترکلاسی است که مهارت های فنی ضروری طراحی UI/UX را به شما آموزش می دهد.

همچنین اطلاعات مفیدی در وبلاگ Awwwards وجود دارد. طراحان باتجربه داستان ها، نکات و ترفندهای خود را در مورد چگونگی دستیابی به طرح های برجسته به اشتراک می گذارند. با Awwwards، می توانید از آخرین روندها، موضوعات و ایده ها در صنعت طراحی مطلع شوید.

سایت الهام بخش UI/UX در Dribbble

Dribbble جامعه‌ای از متخصصان خلاق است که می‌توانید طرح‌های خود را برای بازخورد به اشتراک بگذارید و دیگران را نیز نقد کنید. شما به راحتی می توانید از طراحی های UX/UI با کیفیت بالا در سایت الهام بگیرید.

این سایت یک پلت فرم عالی برای به اشتراک گذاشتن تخصص شما و همچنین کسب دانش در مورد چگونگی ارتقای پروژه های انیمیشن، محصول، وب، موبایل و تصویرسازی خود ارائه می دهد.

اگر به دنبال کار طراحی هستید، Dribbble یک تابلوی شغلی نیز دارد. افراد و آژانس هایی که به دنبال طراح گرافیک هستند، جای خالی خود را در آنجا پست می کنند. اگر یک طراح حرفه ای هستید، Dribbble یک پلت فرم عالی برای یافتن مشتریان معتبرتر از سایر وب سایت های فریلنسری فراهم می کند.

Behance

Behance یک شبکه اجتماعی برای علاقه مندان به طراحی است که متعلق به Adobe است. در اینجا، شما در ایده ها و سبک های نوآورانه برای پروژه های خلاقانه غوطه ور خواهید شد. این دارای طراحی های UI برای همه، از جمله طراحان UI/UX، عکاسان، و سبک شناسان است.

این سایت دارای دسته‌هایی برای پروژه‌های مختلف، نمونه‌های اولیه، تصاویر و نمایه‌های طراح است. می توانید طرح های مورد علاقه خود را در این صفحات جستجو کنید. قرار گرفتن در معرض طیف گسترده ای از طرح ها با معماری ها و رنگ های مختلف به شما کمک می کند تا مهارت های خود را ارتقا دهید.

شما همچنین به طرح هایی از ابزارهای طراحی برتر مانند Figma و Photoshop دسترسی دارید. اگر نمونه کار طراحی را می بینید که دوست دارید و می خواهید درباره آن بیشتر بدانید، می توانید طراح را دنبال کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید.

سایت الهام بخش UI/UX در Pinterest

پینترست رویای هر خلاقی است. این یک فروشگاه یک‌جا برای الهام گرفتن از طراحی بصری و همچنین ایده‌های سبک برای فضاهای خانگی، شرکتی و خارجی است. در اینجا، طراحان قوه تخیل خود را باز می کنند و خلاقیت خود را از طریق به اشتراک گذاری طرح ها، تصاویر و فیلم های خود ابراز می کنند. شما می‌توانید طرح‌های خود را به اشتراک بگذارید و به دیگران الهام بخشید.

با Pinterest، به‌روزرسانی‌های منظم در مورد جدیدترین طرح‌ها، معماری‌ها و روندهای مد پیدا خواهید کرد که می‌توانید از آنها به عنوان الهام‌بخش برای طرح‌های UI/UX خود استفاده کنید.

Websitevice

Websitevice یک منبع خلاقانه عالی برای طراحان وب است. مجموعه ای از طرح ها از سازندگان وب سایت های بدون کد محبوب مانند Wix، Google و Webflow دارد. این سایت همچنین دارای آموزش های ویدیویی است که به شما یاد می دهد چگونه از این سازندگان وب سایت برای دستیابی به طرح های باورنکردنی استفاده کنید.

شما طرح هایی را برای نمونه کارها، صفحات فرود و وب سایت های تجاری از مجموعه عظیم آنها خواهید یافت. Websitevice انواع طرح ها و ابزارهای رایگان و پولی را ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید با آنچه متناسب با بودجه خود است، پیش بروید.

سایت الهام بخش UI/UX در Landingfolio

به عنوان یک مبتدی، Landingfolio به شما کمک می کند بدون توجه به مجموعه مهارت های خود، صفحات فرود بسازید. این کار به آسانی یافتن الگوی مورد علاقه خود و کپی و چسباندن کد است. سپس می توانید بلافاصله طرح را راه اندازی کنید. شما به الگوهای هر قسمت از وب سایت خود، از جمله صفحات فرود، ثبت نام و صفحات تماس دسترسی دارید.

این سایت دارای مجموعه ای چشمگیر از قالب ها از نرم افزارهای طراحی مانند Tailwind، Figma و Webflow است. سفارشی کردن این قالب ها با افزونه هایی مانند داشبورد، وبلاگ ها و صفحات تجارت الکترونیک، طراحی شما را متمایز می کند.

Mobbin

Mobbin بهترین خانه برای برنامه های iOS و اندروید و طراحان وب است. با بیش از 100000 اسکرین شات از موبایل و وب ارسال شده توسط کاربران، انتخاب های زیادی برای انتخاب دارید. طراحان UI/UX آزادی کشف طرح های جدید، اشتراک گذاری طرح های خود و ارتباط با دیگران را دارند.

شما به عنوان یک کاربر Mobbin به آخرین روند طراحی نرم افزار دسترسی خواهید داشت. شما همچنین به بهترین طرح ها برای تجارت، حمل و نقل و بسیاری از صنایع دیگر دسترسی خواهید داشت. این سایت همچنین قالب هایی مناسب برای انواع مختلف صفحه نمایش، عناصر و صفحات ارائه می دهد.

FreebiesUI

همانطور که از نام آن پیداست، FreebiesUI ابزار رایگانی برای طراحی خلاقانه ارائه می دهد. دارای جعبه ابزار طراحی از ابزارهای طراحی پیشرفته مانند Figma، Adobe XD و Sketch. این وب‌سایت طرح‌هایی را برای برنامه‌ها، قالب‌های وب و مدل‌های ایجاد شده توسط هر جعبه ابزار به نمایش می‌گذارد.

هر طرح همراه با توضیح انگیزه طراح در پشت رنگ ها و ساختار طرح است. به عنوان یک کاربر، به تدریج یاد می گیرید که چگونه با دنبال کردن داستان های طراح، به طرح های مشابه برسید.

شما این امکان را دارید که بین ابزارهای UI رایگان یکی را انتخاب کنید یا با پرداخت هزینه به گزینه های برتر دسترسی داشته باشید.

سایت الهام بخش UI/UX در Abduzeedo

Abduzeedo طرح های خلاقانه مختلفی برای سه بعدی، سرمقاله، طراحی گرافیکی و تصاویر دارد. برخی از طرح ها همراه با آموزش های آموزنده ای هستند که به شما در ایجاد تایپوگرافی ها و سبک های پیچیده کمک می کنند.

مانند FreebiesUI، طراحان داستان هایی را در مورد چگونگی پیدایش این مفهوم و نحوه ایجاد آن به اشتراک می گذارند. با Abduzeedo، همچنین می توانید نحوه استفاده از ابزارهای طراحی مانند Photoshop و Figma را برای ایجاد طرح های چشمگیر یاد بگیرید.

Best Website Gallery

بهترین گالری وب سایت دارای طراحی های منحصر به فرد برای برنامه ها و وب سایت ها است. در اینجا مجموعه ای از طرح های خلاقانه برای انواع مختلف برنامه ها، پس زمینه های الهام بخش، انیمیشن ها و افکت ها را خواهید دید.

این سایت طرح هایی را از سایت های مدیریت محتوا مانند Prismic و چارچوب های برنامه نویسی طراحی مانند React و Gatsby منتشر می کند. شما همچنین می توانید طرح های خود را برای بازخورد ارسال کنید و به طرح های دیگر طراحان رای دهید.

هر طراح نیاز به الهام دارد

عضویت در جوامع طراحی چیزی بیش از ابزارهای طراحی خلاقانه را در اختیار طراحان قرار می دهد. سایت‌های طراحی منابع خلاقانه و فرصت‌هایی را برای طراحان UI/UX فراهم می‌کنند تا با ایده‌ها و گرایش‌های جدید آشنا شوند تا مهارت‌های طراحی خود را تقویت کنند.

در صورت نیاز به الهام از این وب سایت های طراحی دیدن کنید تا مطالب را مرور کنید. آنها همچنین بسترهای عالی برای به اشتراک گذاری کار شما و همکاری در پروژه های جدید هستند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT