بهترین جایگزین DigitalOcean با

5 بهترین جایگزین DigitalOcean (ارزان تر، مقیاس پذیرتر، یا کار با آن آسان تر)

زمان مطالعه 10 دقیقه

DigitalOcean نحوه هاست تیم ها و توسعه دهندگان فردی از برنامه ها و سایر پروژه های توسعه دهنده وب را تغییر داده است. این یک شکل منحصر به فرد از هاستینگ است که نیاز به مدیریت زیرساخت توسعه خود را از طریق هاستینگ ابری قدرتمند و قابل اعتماد از بین می برد. DigitalOcean همچنین این شکل منحصر به فرد هاستینگ را مقرون به صرفه تر کرده است. چرا کسی به جایگزین های DigitalOcean نیاز دارد؟ بهترین جایگزین DigitalOcean را در ادامه معرفی کرده ایم.

با این حال، مانند اکثر سیستم‌های مبتنی بر فناوری، برخی از کاربران خواهان قیمت پایین‌تر، افزایش فضای ذخیره‌سازی یا ویژگی‌های منحصربه‌فرد هستند. به همین دلیل است که ما لیستی از بهترین جایگزین های DigitalOcean را که امروزه در دسترس است، گردآوری کرده ایم.

با عجله؟ در اینجا بهترین گزینه های DigitalOcean وجود دارد که می خواهیم در مورد آنها صحبت کنیم:

قابل اطمینان ترین گزینه ها نوعی هاستینگ ابری را ارائه می دهند که به طور خاص برای توسعه دهندگان ساخته شده است. برخی از آنها ارزان تر هستند، در حالی که برخی دیگر صرفاً با استاندارد صنعتی DigitalOcean “متفاوت” هستند. مانند گوگل‌ها و مایکروسافت‌های جهان، یافتن برنامه‌های مختلف امکان راه‌حل‌های کمتری را فراهم می‌کند، و البته، دیدن رقابت بسیار خوب است.

چگونه یک جایگزین DigitalOcean با هاستینگ وب معمولی متفاوت است

جستجوی Google برای «جایگزین‌های DigitalOcean» فهرست هشداردهنده‌ای از توصیه‌های هاستینگ غیرمعادل را ارائه می‌دهد.

مقالات گمراه کننده اغلب Bluehost، DreamHost یا خدمات هاستینگ مشترک مشابه را به عنوان جایگزین مستقیم DigitalOcean پیشنهاد می کنند.

اگرچه برخی از شرکت های هاستینگ کلاسیک هاستینگ ابری ارائه می دهند، اما معمولاً به طور خاص برای توسعه طراحی نشده اند. علاوه بر این، شما در معرض خطر از دست دادن ویژگی های ارائه شده توسط سرویس های هاستینگ ابری واقعی مانند DigitalOcean و جایگزین های آن هستید.

در اینجا تفاوت های اصلی بین هاستینگ ابری و هاستینگ وب معمولی وجود دارد:

هاستینگ ابری

. شما هاستینگ مجازی مقیاس پذیر را دریافت می کنید.

.حجم کاری شما در شبکه ای از سرورها متعادل است.

. شما به یک سرور متکی نیستید و محیطی امن تر، پایدارتر و با کارایی بالا ایجاد می کنید.

. شما معمولاً در حین حرکت، فقط برای آنچه استفاده شده است، پرداخت می کنید.

هاستینگ وب سنتی

. شما معمولا بین هاستینگ اختصاصی و اشتراکی انتخاب می کنید.

. شما اغلب منابع یک سرور را به اشتراک می گذارید.

. نقض امنیت و کاهش عملکرد رایج تر است.

. شما معمولاً برای مقدار مشخصی از پردازش و ذخیره سازی پرداخت می کنید.

در نتیجه، هاستینگ وب سنتی برای اجرای یک وب سایت معمولی خوب عمل می کند. اما برای توسعه برنامه‌ها و سیستم‌های پیشرفته، هاستینگ ابری مانند DigitalOcean یا هر یک از جایگزین‌های DigitalOcean برتر است.

شما همچنین ممکن است علاقه مند باشید:

. AWS در مقابل Azure: کدام یک از این غول‌های رایانش ابری در سال 2021 بهتر است؟

. مقایسه 10 سریعترین ارائه دهنده هاستینگ وردپرس (آوریل 2023)

. 5 بهترین گزینه هاستینگ سرور Minecraft: از 2 دلار در ماه

بهترین جایگزین های DigitalOcean در بازار

گزینه‌های جایگزین زیادی وجود دارد، اما ما روی مواردی تمرکز می‌کنیم که عملکردی مشابه DigitalOcean، همراه با قیمت‌گذاری معقول و رابط‌های کاربری آسان دارند:

  • Vultr
  • Kamatera
  • Google Cloud
  • Amazon Web Services
  • Linode

1.بهترین جایگزین DigitalOcean با Vultr

Vultr به دلیل توانایی خود در توسعه پروژه‌ها به صورت محلی و استقرار آنها در مقیاس جهانی، یک جایگزین عالی DigitalOcean است. سرویس هاستینگ ابری دارای بیش از 17 مکان در سراسر جهان است و رایانش ابری از 2.50 دلار در ماه شروع می شود.

Vultr محصولاتی مانند محاسبات ابری، سرورهای اختصاصی فلزی برهنه، و ذخیره سازی بلوک را برای راه حل نهایی ذخیره سازی با پشتیبانی از SSD به فروش می رساند. این شرکت به دلیل امنیت و عملکرد در سطح سازمانی شناخته شده است و داشبورد تمیزی با پشتیبانی پاسخگو از مشتری ارائه می دهد.

⚙️ ویژگی هایی که این را به بهترین جایگزین DigitalOcean تبدیل می کند

. عملکرد جهانی درجه یک – از شیکاگو تا توکیو، مهم نیست که در کجا برنامه جدید خود را توسعه می دهید. شبکه Vultr به استقرار جهانی اجازه می دهد تا در زیرساخت هایی با تاخیر کم گسترش یابد.

. چند دستگاه – از تبلت، دسکتاپ یا گوشی هوشمند خود برای دسترسی به سرورها و تنظیم نوع سرور استفاده کنید.

. امنیت و حریم خصوصی – شبکه Vultr تقسیم بندی را در چندین شبکه ارائه می دهد که همه آنها خصوصی هستند.

. یک داشبورد ساخته شده برای مدیریت تیم – از داشبورد مدرن با قابلیت ورود به سیستم برای مدیریت دسترسی API خود، رسیدگی به وظایف تیم و بررسی سلامت سرور استفاده کنید.

. پشتیبانی از سیستم عامل های اصلی – از Windows، Ubuntu، CoreOS و غیره استفاده کنید. شما می توانید ISO خود را برای تعداد نامحدودی ترکیب سیستم عامل آپلود کنید.

. افزونه‌های قوی – از میان افزونه‌هایی مانند فایروال، محافظت DDoS، پشتیبان‌گیری و موارد دیگر انتخاب کنید.

. تجهیزات پیشرفته – Vultr از هسته های اینتل و درایوهای حالت جامد برای بهترین عملکرد استفاده می کند.

قیمت گذاری

Vultr محصولات/خدمات زیر را به فروش می رساند:

. پردازش ابری

. سرور های اختصاصی

. ذخیره سازی اشیاء

. ذخیره سازی را مسدود کنید

. یک ابر اختصاصی

. متعادل کننده بار

. هر محصول دارای قیمت گذاری خاص خود است که می توانید در وب سایت Vultr بررسی کنید.

قیمت‌گذاری رایانش ابری بر اساس استفاده از SSD و RAM انعطاف‌پذیر است، اما در اینجا چند نمونه آورده شده است:

. شروع از 2.5 دلار در ماه برای 10 گیگابایت SSD و 512 مگابایت رم.

. 20 دلار در ماه برای 80 گیگابایت SSD و 4 گیگابایت رم. این شامل دو CPU و 3 ترابایت پهنای باند است.

. تا 640 دلار در ماه برای 1600 گیگابایت SSD، 96 گیگابایت رم، CPU24 و پهنای باند 15 ترابایت.

2.بهترین جایگزین DigitalOcean با Kamatera

عکس

Kamatera سرورهای ابری، شبکه های خصوصی و سایر محصولاتی را ارائه می دهد که آن را به یک جایگزین DigitalOcean تبدیل می کند. نکته فروش از Kamatera این است که سرورهای ابری نه تنها انعطاف پذیر و با کارایی بالا هستند، بلکه مقرون به صرفه و عالی برای هر زیرساخت ابری پیچیده هستند.

پشتیبانی مشتری از طریق سیستم تلفنی 7/24 ارائه می شود. همچنین می‌توانید از طریق ایمیل با شرکت تماس بگیرید یا بسیاری از مقالات پایگاه دانش را بررسی کنید تا خودتان مشکلات را دریابید.

⚙️ ویژگی هایی که این را به بهترین جایگزین DigitalOcean تبدیل می کند

. پیکربندی سریع – ورود به سرور ابری از Kamatera تنها در چند دقیقه اتفاق می‌افتد. این شرکت به مهاجرت کمک می کند و مشاوره و آموزش های آموزشی ارائه می دهد.

. پشتیبان گیری و نظارت – آنها زیرساخت شما را ایمن نگه می دارند و در صورت بروز مشکل به عنوان راه اندازی مجدد در دسترس هستند.

. یک داشبورد مفید – این قسمت برای اختصاص نقش ها، افزودن سرورها و دادن دسترسی ریشه برای مدیریت مداوم مفید است.

. سرویس‌های ابری مدیریت‌شده – می‌توانید با Kamatera برای ایجاد راه‌حل‌های سفارشی برای سازمان خود کار کنید. این کار مدیریت سرور را در قسمت شما کاهش می دهد و کار شما را در مواردی مانند وب سرورها، سیستم عامل ها و متعادل کننده های بار به حداقل می رساند.

. بازیابی فاجعه – از حملات سایبری گرفته تا مشکلات تجهیزات، Kamatera سیستمی برای ذخیره داده های شما و بازیابی آنها در صورت وقوع فاجعه دارد. چند عنصر موجود در این برنامه شامل ذخیره پایگاه داده، تکثیر داده ها و بازیابی با یک کلیک است.

. ذخیره سازی بلوک ابری – از یک گزینه ذخیره سازی مقیاس پذیر استفاده کنید که با هاستینگ ابری شما همراه است.

. متعادل کننده بار – همه کارها بین شبکه ای از سرورها توزیع می شود تا بهترین عملکرد را حتی در زمان اوج مصرف تضمین کند.

قیمت گذاری

مانند بسیاری از راه حل های هاستینگ ابری، قیمت Kamatera بر اساس میزان استفاده از رم، حافظه SSD و CPU است.

توصیه می‌کنیم به صفحه سرور خود بسازید تا در مورد هزینه‌ای که شرکت شما با Kamatera به عنوان جایگزین DigitalOcean هزینه دارد، ایده بگیرید.

در اینجا نمونه هایی از قیمت گذاری بر اساس تنظیمات رایج آورده شده است:

. 4 دلار در ماه برای CPU1 ، 1024 مگابایت رم و 20 گیگابایت SSD.

. 45 دلار در ماه برای 2 پردازنده، 4096 مگابایت رم و 350 گیگابایت SSD.

. 214 دلار در ماه برای 6 پردازنده، 32768 مگابایت رم و 1000 گیگابایت SSD.

1534 دلار در ماه برای 72 پردازنده، 131،072 مگابایت رم و 4000 گیگابایت SSD.

انعطاف پذیری با قیمت گذاری Kamatera بسیار مهم است. مثال های بالا طیف وسیعی از گزینه ها را پوشش می دهند. یک نقطه قیمت و ویژگی برای همه نیازها وجود دارد.

Kamatera دارای فروش های اضافی مانند پشتیبان گیری روزانه طولانی، افزونه های سیستم عامل، شامل ترافیک اینترنت و سرویس هاستینگ ابری کاملاً مدیریت شده است.

3.بهترین جایگزین DigitalOcean با Google Cloud

عکس

گوگل در بازی هاستینگ ابری نیز حضور دارد و به توسعه دهندگان امکان دسترسی به زیرساخت های کلاس جهانی خود را می دهد. همچنین بسیاری از ارائه دهندگان هاستینگ مدیریت شده وجود دارند که از Google Cloud استفاده می کنند و آن را دوباره بسته بندی می کنند یا به هزاران مشتری دیگر می فروشند.

همانطور که ممکن است تصور کنید، Google Cloud بسته ای با عملکرد بالا و پشتیبانی برای مهاجرت های بزرگ و بارهای کاری سنگین ارائه می دهد. از داده های شما با ضد بدافزار، امنیت چند لایه و شناسایی دائمی تهدید محافظت می کند.

⚙️ ویژگی هایی که این را به بهترین جایگزین DigitalOcean تبدیل می کند

. یک شبکه بزرگ – سرورهای Google Cloud در بیش از 200 کشور جهان قرار دارند.

. یک زیرساخت مدرن – بارهای کاری حیاتی از طریق Google Cloud پشتیبانی می شوند و امکان پروژه های درجه یک سازمانی را فراهم می کنند.

. دسترسی کامل و کنترل‌های ساده – سرورهای ابری خود را از هر دستگاهی تعدیل و مدیریت کنید، و در هر زمان بینش‌های عملی و تحلیل‌های پیش ‌بینی‌کننده را بررسی کنید.

. امنیت پوشیده از آهن – Google Cloud سیستم های امنیتی را برای توقف تهدیدات آنلاین و شناسایی آنها در لحظه وقوع آنها ارائه می دهد.

. فضای ذخیره سازی بهبود یافته – فایل های با وضوح بالا و بزرگ را در پلتفرم Google Cloud قرار دهید تا از هر رسانه ای که دارید پشتیبانی کنید.

. یک زیرساخت ترکیبی – گوگل گزینه هایی برای انتخاب شما دارد، مانند شبکه ترکیبی، سرور داخلی یا شبکه چند ابری.

قیمت گذاری

گوگل قطعاً مدعی پایین‌ترین قیمت در میان گزینه‌های DigitalOcean است، اما به دلیل تخفیف‌های پراکنده و فهرست‌بندی قیمت‌های پیچیده، گفتن آن دشوار است.

با این اوصاف، شما برای یک دوره آزمایشی رایگان، یک سیستم پرداخت در صورت تمایل، و گزینه لغو قرارداد خود بدون هیچ هزینه ای ثبت نام می کنید.

آنچه عجیب است این است که قیمت‌های Google Cloud فهرست‌شده در وب‌سایت به شدت گیج‌کننده هستند – برخلاف اینکه معمولاً Google با قیمت‌گذاری عمل می‌کند.

توصیه می کنیم به این لیست قیمت نگاه کنید. در اینجا چند نمونه قیمت بر اساس استفاده آورده شده است:

. 16 دلار در ماه برای 3.75 گیگابایت رم. فضای ذخیره سازی و پهنای باند به طور جداگانه با 0.02 دلار در هر گیگابایت در ماه برای ذخیره سازی و 0.12 دلار در هر گیگابایت در ماه برای پهنای باند محاسبه می شود.

. در مجموع حدود 62 دلار در ماه برای 15 گیگابایت رم و 4 CPU.

. 124 دلار در ماه برای 8 پردازنده و 30 گیگابایت رم.

خبر خوب این است که بسیاری از خدمات ابری از طریق Google Cloud رایگان هستند. علاوه بر این، می‌توانید تا جایی که قیمت‌ها به هزاران دلار در ماه می‌رسد، افزایش دهید. قیمت‌گذاری Google Cloud انعطاف‌ پذیر است، حتی اگر هزینه‌ها به وضوح در وب‌سایت نشان داده نشود.

4.بهترین جایگزین DigitalOcean با Amazon Web Services

عکس

خدمات وب آمازون یا AWS به عنوان راهی برای استفاده از مزرعه های سرور آمازون ایمن و کارآمد محبوبیت پیدا کرده است. طیف گسترده ای از محصولات ارائه می شود که همه آنها نام های مختلفی دارند.

به عنوان مثال، محصول هاستینگ ابری آمازون EC2 نام دارد، در حالی که فضای ذخیره سازی ابری S3 (سرویس ذخیره سازی ساده آمازون) نام دارد.

⚙️ ویژگی هایی که این را به بهترین جایگزین DigitalOcean تبدیل می کند

. محاسبات مجازی واقعی – تمام محاسبات از طریق یک رابط دیجیتال برای راه اندازی نمونه ها و بارگیری برنامه ها از هر دستگاهی انجام می شود.

. محاسبه بهینه سازی عملکرد – آمازون EC2 از نظر بهینه سازی و عملکرد منعطف است و به شما امکان می دهد ظرفیت محاسباتی خود را انتخاب کنید یا به آمازون اجازه دهید برای شما تصمیم بگیرد و تنظیم کند.

. دسترسی به نرم افزار – آمازون دسترسی رایگان یا با تخفیف به چندین گزینه نرم افزار تجاری مانند دروپال و SAP را فراهم می کند.

. چندین سیستم عامل پشتیبانی شده – از بین Linux، Windows، CentOS و Debian انتخاب کنید.

. یک فرمول شبکه پیشرفته – آمازون از فرآیند شبکه ای استفاده می کند که عملکرد شما را افزایش می دهد اما میزان استفاده از CPU را کاهش می دهد.

. خوشه های محاسباتی – بارهای کاری شما در شبکه بزرگی از سرورها پخش می شود تا از مشکلات امنیتی جلوگیری کرده و عملکرد را بهبود بخشد.

. مقیاس بندی خودکار – هنگام استفاده از Amazon EC2، افزایش تقاضا به طور خودکار محاسبه می شود. برای دریافت منابع بیشتر لازم نیست نگران تماس با آمازون باشید. برای شما انجام شده است.

قیمت گذاری

آمازون EC2 به عنوان پنج مدل فروخته می شود: بر حسب تقاضا، طرح های پس انداز، نمونه های رزرو شده، نمونه های نقطه ای و هاست های اختصاصی.

با خیال راحت تمام قیمت ها را بررسی کنید. به‌عنوان جایگزین DigitalOcean، قیمت‌گذاری بر اساس تقاضا برای مقایسه منطقی‌تر است.

در اینجا مقیاس قیمت گذاری با نمونه های لینوکس ذکر شده در زیر آمده است:

. 0.0255 دلار در ساعت برای یک CPU، 2 گیگابایت حافظه و فضای ذخیره سازی فقط EBS.

. 0.192 دلار در ساعت برای 4 CPU، 16 گیگابایت حافظه و فضای ذخیره سازی فقط EBS.

. 0.412 دلار در هر ساعت برای 8 CPU، 32 گیگابایت حافظه و x 300 NVMe SSD1.

5. Linode

عکس

Linode یک ابر توسعه دهنده را بدون عوارضی که از سایر رقبای موجود در بازار پیدا می کنیم ارائه می دهد. این تنها بر روی ماشین های لینوکس با محصولات و خدمات برای شبکه ابری، مدیریت سرور و ذخیره سازی اجرا می شود.

⚙️ ویژگی هایی که این را به بهترین جایگزین DigitalOcean تبدیل می کند

. یک مدیر ابری براق – داشبورد Linode در همه دستگاه‌ها قابل دسترسی است و رویکردی مدرن برای تنظیمات مجوز و مدیریت سرور ارائه می‌کند.

. یک شبکه تحویل محتوا قوی – تمام محتوا با استفاده از مراکز داده Linode در سراسر جهان از سروری به سرور دیگر ارسال می شود.

. ادغام برنامه – گردش کار خود را با برنامه ها و برنامه های محبوب مانند WordPress و GitLab ترکیب کنید.

. فضای ذخیره‌سازی پیشرفته – از میان ذخیره‌سازی بلوک و اشیا، با امتیاز پشتیبان‌گیری مداوم، انتخاب کنید.

. بهبود شبکه – شبکه Linode با کمک متعادل کننده گره ها و مدیر DNS تغذیه می شود.

. کاربرپسندی – Linode واقعاً یکی از ساده ترین هاست های ابری برای استفاده است، با دسترسی کامل API، برنامه های یک کلیک و مدیریت سریع کاربر.

. خدمات ابری چندگانه – بین خدمات مدیریت شده، خود مدیریتی و حرفه ای یکی را انتخاب کنید.

قیمت گذاری

در کنار یکی از ساده ترین داشبوردهای هاستینگ ابری، قیمت گذاری Linode بسیار ساده تر از سایر گزینه های موجود در این لیست است.

قیمت را در اینجا بیابید و نمونه های زیر را ببینید:

. 5 دلار در ماه برای 1 CPU، 25 گیگابایت SSD و 1 ترابایت برای انتقال.

. 40 دلار در ماه برای 4 پردازنده، 160 گیگابایت SSD و 5 ترابایت برای انتقال.

. 480 دلار در ماه برای 20 پردازنده، 1920 گیگابایت SSD و 20 ترابایت برای انتقال.

شما همچنین می توانید از بین حافظه بالا، ذخیره سازی بلوک، متعادل کننده گره، GPU و برنامه های اختصاصی CPU انتخاب کنید.

انتخاب جایگزین DigitalOcean مناسب برای کسب و کار شما

ویژگی های ذکر شده در بالا برای مقایسه گزینه های هاستینگ ابری عالی هستند. با این حال، پیشنهاد می‌کنیم برای مقایسه قیمت‌ها به هر وب‌سایت بروید، زیرا ممکن است بسته به نیازتان بازدهی کمتری پیدا کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT