بهترین سایت خرید آنلاین

40 بهترین سایت خرید آنلاین در اینترنت برای سال 2023

زمان مطالعه 12 دقیقه

در حالی که خرید آنلاین مدتی است تجارت بزرگی بوده است، همه‌گیری جهانی که در اوایل سال 2020 رخ داد، خرید آنلاین را افزایش داد. اگر به دنبال بهترین سایت‌های خرید آنلاین در اینترنت هستید تا بدون نیاز به خروج از خانه و مبارزه در میان انبوه مردم، خارش خرید خود را برطرف کنید، این مقاله برای شما مناسب است. در اینجا ما 40 مورد از بهترین سایت های خرید آنلاین را در اینترنت برای سال 2023 به اشتراک می گذاریم، جایی که می توانید لباس، کفش، مراقبت از پوست و موارد دیگر را بیابید.

40 بهترین سایت خرید آنلاین در اینترنت برای سال 2023:

مصرف کنندگان به خرید آنلاین روی می آورند زیرا سرگرم کننده و آسان است. این روزها می توانید تقریباً هر چیزی را به صورت آنلاین از خانه خود خریداری کنید. با وجود گزینه های بسیار زیاد، یافتن سایت های تجارت الکترونیکی که بتوانید به آنها اعتماد کنید دشوار است. خوشبختانه، ما این لیست عالی از 40 بهترین سایت خرید آنلاین در اینترنت را در حال حاضر گردآوری کرده ایم. درمان خرده فروشی به دلیلی “درمان” نامیده می شود – نباید استرس زا باشد. و این سایت ها تجربه کاربری شگفت انگیزی را ارائه می دهند که از آن لذت خواهید برد.

1.بهترین سایت خرید آنلاین Tease Tea

عاشق چایی هستید؟ Tease Tea یکی از بهترین سایت‌های خرید آنلاین در اینترنت برای دریافت چای برای نیازهای مختلف مانند افزایش انرژی، بارداری و موارد دیگر است. این سایت همچنین دارای بخش هدیه است، بنابراین حتی اگر شما عاشق چای نیستید، می توانید یک هدیه ویژه برای آن عاشق چای خاص در زندگی خود دریافت کنید.

2. Boohoo

Boohoo یک سایت مد و یکی از سریع ترین سایت های تجارت الکترونیک در حال رشد در جهان است. Boohoo هر روز با حداکثر 100 قطعه جدید در سایت، چیزها را تازه نگه می دارد. به‌علاوه، این گزینه ارزان‌قیمت با انواع سبک‌های زیر 80 دلار است و اقلام فروش گاهی تا چند دلار هم پایین می‌آیند!

3. American Eagle & Aerie

AE یک مارک فوق‌العاده محبوب و یکی از بهترین سایت‌های خرید آنلاین در اینترنت در سال 2021 است. در اینجا می‌توانید شیک‌ترین اقلام مانند بیکینی‌های کمر بلند، شلوار جین “مام” و موارد دیگر را دریافت کنید. این سایت دارای اندازه های بزرگ است و همیشه فروش خوبی در کنار قیمت های پایین AE وجود دارد.

4.بهترین سایت خرید آنلاین ILIA

ILIA یک برند زیبایی بدون گلوتن و لبنیات است که محصولات طبیعی از ریمل تا رژ لب را ارائه می دهد. این برند حتی یک برنامه بازیافت ارائه می دهد تا ظروف محصول استفاده شده شما به جای افزودن به محل های دفن زباله به درستی دور ریخته شوند. این دلیل مارکتینگ در محل کار است!

5. LUISAVIAROMA

اگر به دنبال لباس های دیزاینر هستید، LUISAVIAROMA شما را پوشش می دهد. این سایت شامل بیش از 600 برند لوکس مانند گوچی و بالنسیاگا و همچنین گزینه هایی از طراحان لوکس جدید است. علاوه بر مد طراحان، این سایت خرید آنلاین شامل لوازم جانبی، محصولات زیبایی و حتی دکوراسیون منزل نیز می شود.

6. Kylie Cosmetics

کایلی جنر اساساً یک نام آشناست، بنابراین جای تعجب نیست که فروشگاه لوازم آرایشی او یکی از بهترین سایت های خرید آنلاین در اینترنت است. این سایت نه تنها خط تولید لوازم آرایشی جنر را می فروشد، بلکه نکات آرایشی را نیز ارائه می دهد تا بتوانید بیشترین بهره را از محصولات ببرید.

7.بهترین سایت خرید آنلاین Nasty Gal

Nasty Gal به عنوان یک فروشگاه eBay با فروش لباس های قدیمی توسط سوفیا آموروسو شروع به کار کرد. این برند از آن زمان به یک نیروی تجارت الکترونیک تبدیل شده است که هم مدهای قدیمی و هم مدهای قدیمی را می فروشد.

8. Urban Outfitters

Urban Outfitters اگر مد روز نباشیم چیزی نیست. قیمت ها از مقرون به صرفه تا کمی گران است، اما این یکی از بهترین سایت های خرید آنلاین در اینترنت برای مد روز است.

9. The Frankie Shop

فرانکی شاپ یکی دیگر از سایت های تجارت الکترونیکی است که بر روی مد متمرکز شده است. دارای تصاویر مینیمالیستی است که با پیشنهاد مد آن مطابقت دارد که توسط زنگ‌های بی‌صدا تسلط دارند. این فروشگاه مکانی عالی برای یافتن لوازم با کیفیت بالا است که می توانید به کمد لباس خود اضافه کنید.

10.بهترین سایت خرید آنلاین Fashionphile

اگر به دنبال ساعت‌ها و کتاب‌های جیبی قدیمی، قدیمی یا با نسخه محدود هستید، Fashionphile جایی است که باید به آن بروید. سایت تجارت الکترونیک اقلامی از طراحان سطح بالا مانند پرادا، کوچ، لویی ویتون و غیره دارد. و از آنجایی که آنها اصالت هر کیسه را تأیید می کنند، لازم نیست نگران باشید که در معرض خطر قرار می گیرید.

11. Pretty Little Thing

همانطور که احتمالاً تا به حال می توانید بگویید، اکثر بهترین سایت های خرید آنلاین در اینترنت عمدتاً در مورد مد هستند. Pretty Little Things یکی دیگر از موارد است. این سایت دارای پوشاک، لوازم جانبی، کفش و محصولات زیبایی برای خریداران در هر اندازه است. فقط بر اساس شکل ظاهری خود خرید کنید و قطعات مد روزی را پیدا خواهید کرد که دوستشان خواهید داشت.

12.بهترین سایت خرید آنلاین Farfetch

مد قدیمی یک تجارت بزرگ تجارت الکترونیک است و Farfetch یکی از بهترین ها در اطراف است. این فروشگاه مد، قطعات قدیمی از نام‌های بزرگی مانند ورساچه، شانل، ایو سن لوران و غیره را حمل می‌کند. بعلاوه، از آنجایی که آنها قطعات قدیمی هستند، بعید به نظر می رسد که همه را با لباس یکسان ببینید.

13. Amazon Fashion

از آنجایی که می‌توانید هر چیزی را در آمازون بخرید، جای تعجب نیست که بتوانید لباس بخرید. با آمازون مد، می‌توانید قطعاتی از اینفلوئنسرها، افراد مشهور و طراحان مورد علاقه‌تان را تقریباً با هر سطح بودجه‌ای که نیاز دارید پیدا کنید. و آمازون مد شامل سایزهای بزرگ است.

14.بهترین سایت خرید آنلاین Aurate

Aurate یک فروشگاه جواهر است که توسط طراح سوفی کان تأسیس شده است. این قطعات برای استفاده روزمره طراحی شده اند و در چندین ماده مختلف مانند طلای 14 عیار، طلای 18 عیار یا ورمیل با روکش طلای 14 عیار ساخته شده اند. کان تقریباً در همه جا الهام می گیرد – از معماری گرفته تا دستگیره درها – و قطعات ظریف و دوست داشتنی هستند.

15. Rue La La

Rue La La یک وب سایت فروش خصوصی است. نگران نباشید، این فقط به این معنی است که قبل از اینکه بتوانید حتی مرور کنید، باید ثبت نام کنید. این بدون دردسر است، فقط آدرس ایمیل خود را وارد کرده و رمز عبور را انتخاب کنید، و سپس به قطعات لوکس با تخفیف و لوکس دسترسی خواهید داشت. بهترین بخش این است که سایت فروش فلش روزانه را اجرا می کند، بنابراین می توانید تا 70٪ از قیمت های خرده فروشی دریافت کنید!

16. John’s Crazy Socks

چه کسی یک جفت جوراب عالی را دوست ندارد؟ John’s Crazy Socks نه تنها جوراب‌های فوق‌العاده می‌فروشد، بلکه 5٪ از کل فروش را به بازی‌های المپیک اختصاص می‌دهد. بنیانگذار این سایت خرید آنلاین جان لی کرونین است، مردی مبتلا به سندروم داون که عشقش به جوراب زمانی که نمی‌توانست تصمیم بگیرد کجا سر کار برود به یک سرمایه‌گذاری تجاری تبدیل شد.

17.بهترین سایت خرید آنلاین SSense

SSense یکی از بهترین سایت‌های خرید آنلاین برای مشتریانی است که به دنبال طراحان مستقل و مد لوکس هستند. این سایت شامل هزاران قطعه است، از جمله قطعات منحصر به فرد که شما را شبیه یک ترندسنده می کند.

18. Missguided

Missguided یکی دیگر از سایت های خرید آنلاین برای دوستداران مد است. این سایت هزاران محصول از جمله سایزهای بزرگ را حمل می کند و معاملات باورنکردنی را ارائه می دهد.

19. Petite Studio

اگر طرفدار قد کوتاه هستید، پیدا کردن مدهای شیک که نیازی به سفر به خیاط نداشته باشد، دشوار است. استودیو Petite بر روی افراد کوتاه قد تمرکز می کند که به دنبال قطعات مناسب تری هستند که فقط بتوانند بخرند و بپوشند.

20.بهترین سایت خرید آنلاین Cuyana

کویانا یک برند مد است که مدهای پایدار را تشویق می‌کند و خریداران را تشویق می‌کند که کمتر خرید کنند اما مطمئن باشند که اقلامی که می‌خرند با کیفیت هستند. این نیازهای مد، از لباس گرفته تا لوازم جانبی، از جمله لوازم اصلی کمد لباس با کیفیت بالا را پوشش می دهد.

21. R. Riveter

Riveter یکی از بهترین سایت های خرید آنلاین لباس، جواهرات و لوازم چرمی است. محصولات دست ساز در ایالات متحده توسط همسران نظامی است. این فروشگاه شامل محصولات نظامی دست ساز می باشد.

22. Outnet

Outnet توسط افراد در Net-A-Porter به عنوان یک سایت تخفیف برای بیش از 350 طراح مانند Oscar de la Renta، Chloé و غیره ایجاد شد. اگر به دنبال اقلام لوکس ارزان قیمت هستید، این فروشگاه ارزش یک نگاه دقیق را دارد.

23.بهترین سایت خرید آنلاین Forever 21

Forever 21 همه چیز در مورد ارائه قطعات مد روز با قیمت های ارزان است. و، آنها شامل اندازه های اضافی هستند.

24. Reel Paper

به دنبال راه هایی برای پایدارتر کردن زندگی خود هستید؟ Reel Paper برای کمک به شما، دستمال توالت و دستمال کاغذی را که از بامبو ساخته شده اند، می فروشد. بامبو از منابع کمتر و آفت‌کش‌های کمتری استفاده می‌کند، با سرعتی مضحک سریع رشد می‌کند (تقریباً یک میلیارد برابر سریع‌تر از درختان)، و زیست تخریب‌پذیر است.

25. Aesop

Aesop یکی از بهترین سایت های خرید آنلاین در اینترنت برای محصولات مراقبت از پوست با کیفیت بالا است. استفاده از وب‌سایت آسان است و آنها همیشه نمونه‌هایی را با خریدهای شما شامل می‌شوند، بنابراین می‌توانید مواردی را امتحان کنید که در غیر این صورت ممکن است آنها را بررسی نکنید.

26.بهترین سایت خرید آنلاین Young and Reckless

Young and Reckless یک سایت تجارت الکترونیک برای لباس های خیابانی است که سه راهی های گرافیکی، شلوارهای ردیاب، لباس های اکتیو و غیره را حمل می کند. محصولات دقیقاً همان چیزی هستند که از یک برند لباس خیابانی انتظار دارید – رنگ‌های تند، فونت‌های حماسی و طرح‌های بسیار جذاب برای مدرسه.

27. Free People

Free People برای ارواح هیپی و هیپی در میان ما است. اگر به دنبال لباس های روان، طرح های گلدار و به طور کلی مد رویایی هستید، Free People بهترین مکان برای شماست. آنها حتی لباس فعال دارند!

28. Target

آیا واقعاً باید به شما بگوییم که هدف چیست؟ خوب، ما خواهیم کرد. هدف جایی است که برای “فقط یک چیز” به آنجا می روید و با خرج کردن سیصد دلار بیرون می آیید. اگر فکر می‌کنید بهتر می‌توانید به فهرست آنلاین خود بچسبید، دوباره فکر کنید. سایت همه چیز داره.

29.بهترین سایت خرید آنلاین Telfar

Telfar توسط یک طراح مد لیبریایی-آمریکایی ایجاد شد و کیف خرید Telfar تبدیل به یک اکسسوری فوری در میان کسانی شد که مد را می شناسند. این سایت طیف وسیعی از محصولاتی را ارائه می دهد که از تی شرت های گرافیکی گرفته تا چکمه دوست خواهید داشت.

30. Senreve

Senreve کیف های دستی کاربردی و مجلل ایجاد می کند. آنها زیبا و سفر پسند هستند و در مرز بین مد روز و استفاده روزمره قرار دارند.

31. Velour Beauty

Velor Beauty یکی از بهترین سایت های خرید آنلاین برای ترندهای زیبایی است. این برند پس از اینکه شایعه شد که بیانسه خودش مژه مصنوعی از این برند زده است، در کانون توجه قرار گرفت.

32.بهترین سایت خرید آنلاین ASOS

ASOS مکانی عالی برای یافتن محصولات مد روز و زیبایی است که قرار نیست به ضرر شما باشد. این سایت دارای چندین برند و همچنین محصولات ASOS است و مجموعه وسیعی از سایز بزرگ دارد.

33. Express

اکسپرس یک مرکز خرید اصلی و همچنین یکی از سایت های خرید آنلاین مورد علاقه ما برای یافتن قطعات شیک و لوازم ضروری کمد لباس است. اکثر قطعات کمتر از 100 دلار هستند، که آن را تا حدودی گزینه ای مقرون به صرفه می کند. به علاوه، آنها یک سرویس اشتراک اجاره لباس دارند!

34. Upbounders

اگر فرزندی دارید یا کودکی را می شناسید که شش سال یا کمتر دارد، Upbounders یک سایت خرید آنلاین است که قطعاً باید آن را نشانه گذاری کنید. این سایت شامل بازی‌های حافظه، پازل‌های تعاملی و محصولات بیشتری است که بچه‌ها را درگیر می‌کند و به رشد مغزشان کمک می‌کند.

35.بهترین سایت خرید آنلاین Alo Yoga

آلو یوگا برندی است که برای بسیاری از ستارگان هالیوود و اینفلوئنسرهای تناسب اندام مورد استفاده قرار می گیرد. این برند قطعات شیک و کاربردی ارائه می دهد که می توانید تقریباً در هر جایی بپوشید.

36. Mankind

Mankind یک سایت خرید آنلاین است که بر روی محصولات آرایش مردانه تمرکز دارد. این برند در بریتانیا مستقر است و محصولاتی را ارائه می دهد که هر نیاز نظافتی از اقلام دندان گرفته تا مراقبت از مو را پوشش می دهد. این سایت دارای چندین برند است و همچنین دارای یک وبلاگ با نکات و اطلاعات محصول است.

37. H&M

یکی دیگر از کالاهای اصلی مرکز خرید، وب سایت M &H است که مدهای مقرون به صرفه را به مبل شما می آورد. آنها همه چیز را حمل می کنند، از جمله اقلام مد مد روز، اصول اولیه، لباس های صمیمی، لباس های فعال، لوازم جانبی و موارد دیگر.

38.بهترین سایت خرید آنلاین Madewell

جین، کفش، اکسسوری، الگوهای سرگرم کننده – این همان Madewell است. این سایت مد آنلاین همه چیزهایی را که برای ایجاد کمد لباسی که با شخصیت شما مطابقت دارد و آن را با دنیا به اشتراک می‌گذارد، نیاز دارید را در خود جای داده است.

39. Industrie Africa

صنعت آفریقا تماماً در مورد مدهای نوظهور و پیشرفته آفریقایی است. چاپ ها و طرح ها کاملا شگفت انگیز هستند و سایت لباس، لوازم جانبی و جواهراتی را ارائه می دهد که در جای دیگری نخواهید یافت. به علاوه، این برند مدل کسب و کار خود را بر پایه پایداری استوار کرده است. همه برندهای معرفی شده در سایت از تولید پایدار استفاده می کنند، اما Industrie Africa نمادی را شامل می شود که مارک ها و طراحانی را که گام های استثنایی به سمت تغییر مثبت در مد برمی دارند متمایز می کند.

40.بهترین سایت خرید آنلاین Net-A-Porter

Net-A-Porter بهترین سایت خرید آنلاین در اینترنت برای اقلام لوکس ممتاز مانند لباس، لوازم جانبی، کفش و موارد دیگر است. یکی از بزرگترین موجودی های مارک های طراح را دارد و ترکیبی از سبک های سنتی و شیک و مد روز را شامل می شود.

سوالات متداول

محبوب ترین سایت خرید اینترنتی کدام است؟

اینها رتبه‌بندی‌ترین سایت‌های تجارت الکترونیک و خرید آنلاین هستند:

Tease Tea
2. Boohoo
3. American Eagle & Aerie
4. ILIA
5. LUISAVIAROMA
6. Kylie Cosmetics
7. Nasty Gal
8. Urban Outfitters
9. The Frankie Shop
10. Fashionphile

خرید اینترنتی شماره 1 کدام است؟

این 10 وب سایت برتر خرید آنلاین در سراسر جهان است:

1. Tease Tea

2. Boohoo

3. American Eagle & Aerie

4. ILIA

5. LUISAVIAROMA

6. Kylie Cosmetics

7. Nasty Gal

8. Urban Outfitters

9. The Frankie Shop

10. Fashionphile

کدام خرید آنلاین بهترین و ارزان است؟

این 10 سایت برتر خرید آنلاین برای محصولات ارزان است:

1. Tease Tea

2. Boohoo

3. American Eagle & Aerie

4. ILIA

5. LUISAVIAROMA

6. Kylie Cosmetics

7. Nasty Gal

8. Urban Outfitters

9. The Frankie Shop

10. Fashionphile

آیا خرید فلیپ کارت امن است؟

Flipkart توسط WS Retail فروخته می شود. WS Retail یک وب سایت امن است. هنگامی که محصولی را از Flipkart خریداری می کنید، مطمئن شوید که آن را از فروشگاه WS Retail تهیه کنید.

10 سایت برتر خرید آنلاین کدامند؟

10 سایت برتر خرید آنلاین در سال 2023:

1. Tease Tea

2. Boohoo

3. American Eagle & Aerie

4. ILIA

5. LUISAVIAROMA

6. Kylie Cosmetics

7. Nasty Gal

8. Urban Outfitters

9. The Frankie Shop

10. Fashionphile

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT