بهترین تم وردپرس 2024

13 بهترین تم وردپرس 2024

زمان مطالعه 11 دقیقه

به عنوان یک فروشگاه دیجیتال برای کسب و کار شما، وب سایت شما باید کاملا نمایانگر برند شما باشد. بهترین تم وردپرس 2024 را بشناسید.

این موضوع باعث می‌شود که تم وردپرس شما یک عنصر حیاتی در هنگام ساختن وب‌سایت شما باشد، زیرا می‌تواند در ظاهر و احساس کلی تفاوت ایجاد کند. نه تنها باید عالی به نظر برسد، بلکه باید یک تجربه کاربری یکپارچه را نیز ارائه دهد.

خرید با ویزا کارت

پرداخت با پی پال

اما با وجود هزاران تم برای انتخاب، پیدا کردن بهترین موضوع برای برند شما می تواند چالش برانگیز باشد. در این پست، برخی از بهترین تم های وردپرس در سال 2024 را محدود کرده ایم تا کار را برای شما آسان تر کنیم.

بهترین قالب های وردپرس در سال 2024:

قالب وردپرس چیست؟

قالب وردپرس مجموعه ای از فایل ها است که ظاهر کلی وبلاگ یا وب سایت شما را تعیین می کند. این می تواند شامل شیوه نامه ها، فایل های قالب، گرافیک و کد باشد. یک تم برای سفارشی سازی و کنترل نحوه ارائه وب سایت شما به بازدیدکنندگان استفاده می شود. لزوماً محتوای وب سایت شما را تغییر نمی دهد بلکه فقط نحوه نمایش محتوا را تغییر می دهد.

در حالی که وردپرس هزاران تم را به صورت رایگان ارائه می‌کند، می‌توانید تم‌های پولی را از توسعه‌دهندگان شخص ثالث که دارای ویژگی‌های پیشرفته‌تر هستند نیز بیابید. این ویژگی‌ها انعطاف‌پذیری بیشتری را برای برندها فراهم می‌کند تا وب‌سایت‌های خود را به بهترین شکل سفارشی کنند.

در قالب وردپرس به دنبال چه چیزی باشیم

در حالی که قالب وردپرس شما باید از نظر بصری جذاب به نظر برسد، باید چیز دیگری فراتر از آن ارائه دهد. برای اطمینان از انتخاب موضوع مناسب برای برند خود، مطمئن شوید که چند کادر را علامت بزنید:

پاسخگویی به موبایل

آیا تم در صفحه نمایش دسکتاپ و موبایل عالی به نظر می رسد؟ به خاطر داشته باشید که بسیاری از بازدیدکنندگان از تلفن خود برای بازدید از وب سایت شما استفاده می کنند. مطمئن شوید موضوعی که استفاده می کنید برای مشاهده در دستگاه های مختلف بهینه شده است.

شهودی بودن

بازدیدکنندگان باید بتوانند به طور یکپارچه در وب سایت شما حرکت کنند و به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند. به همین دلیل مهم است که یک تم وردپرس را انتخاب کنید که ناوبری بصری را ارائه می دهد که تجربه کاربر را در ذهن نگه می دارد.

قابلیت سفارشی سازی

از آنجایی که وب سایت شما پسوند برند شماست، باید در لحظه ورود بازدیدکنندگان به صفحه شما، شبیه برند شما باشد. به همین دلیل است که قابلیت شخصی‌سازی یکی دیگر از جنبه‌های مهمی است که هنگام انتخاب قالب وردپرس باید به آن توجه کنید. شما باید بتوانید ظاهر کلی را به گونه ای سفارشی کنید که با تصویر برند شما هماهنگ باشد.

پشتیبانی از افزونه

افزونه ها تطبیق پذیری بیشتری را برای انجام هر کاری که می خواهید با وب سایت خود ارائه می دهند – چه بخواهید فرم ها را اضافه کنید، امنیت را افزایش دهید، اجازه ثبت نام در عضویت را بدهید، اعلان های فشار ارسال کنید، عملکرد جستجوی سایت خود را بهبود بخشید و موارد دیگر. بنابراین مهم است که یک تم وردپرس پیدا کنید که از همه افزونه‌های اصلی که می‌خواهید استفاده کنید یا قصد دارید بعداً استفاده کنید، پشتیبانی می‌کند.

بهترین قالب های وردپرس در سال 2024

اکنون که ویژگی‌های اصلی را می‌دانید که باید به دنبال آن باشید، بیایید نگاهی به برخی از بهترین تم‌های وردپرس در سال ۲۰۲۴ بیندازیم:

1:بهترین تم وردپرس 2024: Astra

قیمت: از 59 دلار شروع می شود

این تم سبک وزن و بارگذاری سریع که برای سرعت طراحی شده است، مورد علاقه کاربران وردپرس است. Astra مجموعه‌ای از قالب‌های آغازگر را ارائه می‌کند که به شما کمک می‌کند با کمک نمایش‌های نمایشی آماده و بی‌نقص پیکسل، در زمان خود در طراحی وب‌سایت صرفه‌جویی کنید.

این بسیار قابل تنظیم است، به این معنی که می توانید از آن برای ساخت انواع وب سایت ها استفاده کنید – از وبلاگ های مواد غذایی گرفته تا وب سایت های تجاری و فروشگاه های تجارت الکترونیک. سفارشی‌کننده تم بصری به شما این امکان را می‌دهد که ظاهری متناسب با هویت برند خود ایجاد کنید و تغییر طرح‌بندی، رنگ‌ها، هدرها و طراحی وبلاگ را آسان می‌کند.

Astra با یک نشانه‌گذاری مناسب SEO، بهبود رتبه موتور جستجو را آسان‌تر می‌کند. و آماده دسترسی است، به این معنی که می توانید فوراً سایت خود را در دسترس همه انواع کاربران قرار دهید و از استانداردهای WCAG 2.0 پیروی کنید.

2: Divi

قیمت: از 89 دلار شروع می شود

با یک ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن که فرآیند ساخت را ساده می کند، این سازنده وب سایت چند منظوره یکی دیگر از گزینه های محبوب است. این گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی را با کتابخانه بزرگی از طرح‌بندی‌ها و بیش از ۴۰ عنصر وب‌سایت مانند تماس‌ها برای اقدام، لغزنده، وبلاگ‌ها، توصیه‌ها، فرم‌ها و گالری‌ها ارائه می‌دهد.

طرح‌بندی‌های Divi به‌طور پیش‌فرض پاسخگو هستند، اما می‌توانید با تنظیم ظاهر هر عنصر در دستگاه‌های مختلف، یک قدم جلوتر بروید. این بدان معنی است که اندازه متن، فاصله حروف، ارتفاع خط و سایر عناصر را تغییر دهید تا بدون توجه به دستگاه مورد استفاده، عالی به نظر برسند.

3: SeedProd

قیمت: از 79 دلار شروع می شود

SeedProd دارای یک صفحه ساز کشیدن و رها کردن است که استفاده از آن آسان است، بنابراین حتی کاربران غیرتکنولوژیکی نیز می توانند وب سایتی را دقیقاً همانطور که می خواهند بسازند و آن را بلوک به بلوک سفارشی کنند. می توانید با یک صفحه خالی شروع کنید و یک وب سایت کاملاً از ابتدا با استفاده از 80+ بلوک حرفه ای برای نمایش محتوای ایستا و پویا ایجاد کنید.

همچنین با قالب های اولیه از پیش ساخته شده برای ساده سازی فرآیند ایجاد وب سایت برای مبتدیان ارائه می شود. شما حتی قالب هایی برای ساخت انواع مختلف صفحات فرود برای وبینارها، فروش، ورود به سیستم، تشکر و یا انتخاب کردن دارید. بنابراین SeedProd تعادل خوبی از قابلیت شخصی‌سازی برای کاربران حرفه‌ای و سادگی برای تازه‌کارها ارائه می‌دهد.

4: Ultra

قیمت: از 59 دلار شروع می شود

یکی از انعطاف پذیرترین قالب های وردپرس موجود در بازار، Ultra یک تم قدرتمند از Themify است. مجموعه عظیمی از وب‌سایت‌های از پیش ساخته شده است که می‌توانید برای صرفه‌جویی در زمان، تنها با چند کلیک از آنها استفاده کنید. همراه با بیش از 60 طرح‌بندی از پیش طراحی‌شده، می‌توانید با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن، به هر تعداد طرح‌بندی که نیاز دارید ایجاد کنید.

Ultra بسیاری از ویژگی‌های سفارشی‌سازی را ارائه می‌کند، از جمله گزینه نمایش رنگ‌های پس‌زمینه متحرک، افزودن فیلتر به تصاویر شما، گنجاندن نمونه کارها و فعال کردن پیمایش بخش. حتی می‌توانید آن را با فروشگاه WooCommerce خود ادغام کنید، و فوراً فروشگاه را با ظاهر و احساس کلی موضوع وب‌سایت خود تطبیق دهید تا یک تجربه خرید منسجم از تجارت الکترونیک داشته باشید.

5:بهترین تم وردپرس 2024: Peak

قیمت: از 59 دلار شروع می شود

یکی دیگر از گزینه‌های Themify، Peak دارای چیدمان کاشی‌های بنایی است که برای نمایش هنرهای بصری مرتبط با عکاسی، نقاشی و طراحی عالی است. طرح 100٪ پاسخگو است بنابراین فوراً با هر صفحه ای که برای دسترسی به وب سایت استفاده می شود سازگار می شود. این به شما امکان می دهد نمونه کارها خود را برای مشتریان بالقوه به نمایش بگذارید یا کالاهای خود را با WooCommerce بفروشید.

می‌توانید با انتخاب بین سبک‌های مختلف گالری، قالب‌های صفحه، بنرهای عنوان و ویجت‌های متحرک، ظاهر را سفارشی کنید. همچنین تمام ویژگی‌های استاندارد Themify از جمله سازنده کشیدن و رها کردن و واردات نسخه‌ی نمایشی سریع را ارائه می‌دهد.

6: Hestia

قیمت: برنامه های پولی از 99 دلار شروع می شود

این تم ساده و یک صفحه‌ای از Themeisle برای استفاده با حسی مانند ممتاز رایگان است. کاربران می توانند برای دسترسی به ویژگی های پیشرفته تر، تم را به نسخه های حرفه ای ارتقا دهند. دارای تعداد زیادی سایت شروع کننده است که می توانید از آنها برای صرفه جویی در زمان و راه اندازی سریع وب سایت خود استفاده کنید. و Customizer به شما کنترل کامل بر ظاهر نهایی وب سایت شما می دهد.

Hestia با ساختاری آماده سئو ارائه می شود که به شما امکان می دهد سایتی را با شانس خوبی برای رتبه بندی بالا در SERP های گوگل راه اندازی کنید. با افزونه‌های رایگان و ممتاز آماده ترجمه است که به شما امکان می‌دهد هر عنصر را در موضوع خود ترجمه کنید. این آن را به گزینه ای عالی برای مشاغلی تبدیل می کند که می خواهند به دسترسی جهانی دست یابند.

7: Shoppe

قیمت: از 59 دلار شروع می شود

ایده آل برای فروشگاه های تجارت الکترونیک، Shoppe یک تم WooCommerce از Themify است که به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه یک وب سایت حرفه ای ایجاد کنید. کشیدن و رها کردن ساده Themify Builder، ساخت و سفارشی سازی سریع وب سایت های خود را برای کاربران تازه کار آسان می کند. همچنین دارای بسیاری از ویژگی های تجارت الکترونیک مانند لیست علاقه مندی ها، جستجوی سریع آژاکس، سبد خرید آژاکس، لایت باکس سریع و زوم/گالری تصویر محصول است. این به شما امکان می دهد یک تجربه خرید یکپارچه از طریق تجارت الکترونیک ارائه دهید که باعث بازگشت مشتریان می شود.

Shoppe به شما امکان می دهد ظاهر و احساس کلی فروشگاه تجارت الکترونیک خود را با بیش از 60 طرح بندی و تعداد زیادی افزونه رایگان سفارشی کنید. می توانید از این افزونه ها برای تنظیم سایت خود با مکان یاب فروشگاه، نوارهای اعلامیه و پنجره های بازشو استفاده کنید.

8:بهترین تم وردپرس 2024:  OceanWP

قیمت: برنامه های پولی از 54 دلار شروع می شود

اگر به دنبال راهی مقرون به صرفه برای ایجاد یک وب سایت بسیار حرفه ای هستید، OceanWP یک تم رایگان است که سبک وزن و سفارشی کردن آن بسیار آسان است. همچنین اگر بیش از یک وب سایت دارید، می توانید به یکی از برنامه های پولی ارتقا دهید. OceanWP به شما این امکان را می دهد تا با گزینه اعمال رنگ ها و تنظیمات تایپوگرافی در بخش های مختلف، وب سایتی بسازید که ظاهر و احساسی شبیه به برند شما داشته باشد.

دارای سبک‌های هدر رایگان است که با سلیقه شما و گزینه‌های چیدمان قابل تنظیم است تا نحوه نمایش مطالب و عناصر وبلاگ شما را برای خوانندگان تنظیم کند. با ادغام WooCommerce، OceanWP همچنین سفارشی‌سازی و ویژگی‌های تجارت الکترونیک قوی را ارائه می‌دهد تا بتوانید فروشگاهی بسازید که خرید را راحت و بدون درز می‌کند.

9: Soledad

قیمت: از 59 دلار شروع می شود

این قالب وردپرس چند منظوره از Themeforest با بیش از 6000 نسخه نمایشی صفحه اصلی و صدها وب سایت از پیش ساخته شده ارائه می شود که به شما امکان می دهد تا به سرعت سایت خود را تنها با یک کلیک راه اندازی کنید. این آن را به یک گزینه عالی برای مبتدیان و حرفه ای ها تبدیل می کند زیرا به شما کمک می کند در زمان صرفه جویی کنید. Soledad که برای سرعت بهینه شده است، به شما امکان می دهد یک تجربه بازدیدکننده پیشرفته ارائه دهید. همچنین بیش از 40 عنصر قابل تنظیم را ارائه می دهد تا بتوانید سایتی را ایجاد کنید که متناسب با هویت برند شما باشد.

شما می توانید از بین 1000+ اسلایدر و ترکیب طرح بندی وبلاگ/مجله انتخاب کنید تا مطالب وبلاگ خود را به زیبایی نمایش دهید. سازنده فروشگاه آنلاین به شما این امکان را می دهد که یک سایت تجارت الکترونیک اول موبایل با تجربه خرید پیشرفته از طریق ویژگی هایی مانند لیست علاقه مندی محصول و مقایسه محصول ایجاد کنید. این امر Soledad را به یک گزینه عالی برای وبلاگ نویسان، مشاغل و فروشگاه های تجارت الکترونیک تبدیل می کند.

10: Elegant

قیمت: از 59 دلار شروع می شود

اگر مینیمالیسم ظریف برند شما را کاملا مشخص می کند، این تم از Themify ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد. همانطور که از نام آن پیداست، Elegant یک تم چندمنظوره زیبا است که بهم ریختگی را به حداقل می رساند و توجه بیشتری به تایپوگرافی می کند. بنابراین به شما این امکان را می دهد که روی مهمترین عنصر یعنی محتوای خود تمرکز کنید. این آن را به گزینه ای محبوب در میان هنرمندان، وبلاگ نویسان، عکاسان و نویسندگان تبدیل می کند.

تم ریسپانسیو باعث می شود که وب سایت شما در هر دستگاهی عالی به نظر برسد. و سازنده کشیدن و رها کردن به شما این امکان را می دهد که به راحتی ظاهر کلی سایت خود را با فیلترهای تصویر، گزینه های طرح بندی و سایر ویژگی های سفارشی سازی تنظیم کنید.

11:بهترین تم وردپرس 2024:  Inspiro

قیمت: از 99 دلار شروع می شود

تم ایده آل برای کسانی که می خواهند فیلم ها و نمایش های اسلاید را در صفحه اصلی خود نمایش دهند، Inspiro تمی است که بر روی عکس ها و فیلم ها تمرکز دارد. نمایش اسلاید تمام صفحه از Vimeo و YouTube و همچنین ویدیوهای خود میزبانی شده پشتیبانی می کند. همچنین دارای یک ماژول نمونه کار است که شامل قالب های چند صفحه ای برای نمایش کار شما می باشد. این آن را به گزینه ای عالی برای نمایش نمونه کارها تبدیل می کند – چه هنرمند، عکاس، طراح یا فیلمبردار.

Inspiro به شما امکان می دهد با صفحات از پیش ساخته شده برای خدمات، تماس، درباره و موارد دیگر در ساخت سایت حرفه ای خود در زمان صرفه جویی کنید. و با استفاده از Elementor به راحتی می توانید این صفحات را در چند دقیقه ویرایش کنید. با استفاده از Customizer می‌توانید سایت خود را با رنگ‌ها و فونت‌هایی که می‌خواهید تنظیم کنید. Inspiro دارای کد سئو دوستانه است که به شما امکان می دهد یک وب سایت با رتبه بالا بسازید. همچنین آماده ترجمه است، بنابراین می توانید محتوای وب سایت خود را در چندین مکان بومی سازی کنید.

12: Customify

قیمت: رایگان

Customify یک وردپرس رایگان و سبک است که بسیار انعطاف پذیر است و گزینه های سفارشی سازی زیادی را ارائه می دهد. و بهترین بخش این است که استفاده از آن رایگان است. با صفحه سازهای پیشرو مانند Elementor، Thrive، Architect، Visual Composer، Divi، Beaver Builder و SiteOrigin عالی کار می کند. Customify به شما امکان می دهد با استفاده از Header & Footer Builder Builder هر وب سایتی را که می خواهید بسازید، بنابراین می توانید صفحات فرود زیبایی ایجاد کنید که کاملاً با تصویر برند شما صحبت می کند.

می‌توانید از سفارشی‌کننده وردپرس برای طراحی کامل وب‌سایت خود با انتخاب نامحدود تایپوگرافی در اختیارتان استفاده کنید. تم ریسپانسیو مطمئن می شود که سایت شما بدون توجه به اینکه بازدیدکنندگان از کدام دستگاه استفاده می کنند عالی به نظر می رسد. همچنین سئو دوستانه است، به این معنی که سایت شما شانس خوبی برای رتبه بندی بالا در SERP ها دارد.

13:بهترین تم وردپرس 2024:  Neve

قیمت: از 99 دلار شروع می شود

Neve رویکرد اول موبایل را برای ساخت وب‌سایت با سازگاری AMP و طراحی‌های واکنش‌گرای تلفن همراه دارد. این تضمین می کند که سایت شما عالی به نظر می رسد و در دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه قابل استفاده است. با این تم سبک، لازم نیست سرعت را فدای زیبایی شناسی کنید، مطمئن شوید که صفحات شما فوق العاده سریع بارگیری می شوند و تجربه بازدیدکنندگان را افزایش می دهند.

ویرایشگر کشیدن و رها کردن به شما امکان می‌دهد در عرض چند دقیقه یک وب‌سایت کاملاً سفارشی ایجاد کنید و هر عنصر را مطابق میل خود تنظیم کنید. این بدان معناست که می‌توانید طرح‌بندی، هدر، پاورقی، رنگ‌ها، پس‌زمینه، تایپوگرافی، دکمه‌ها، فیلدهای فرم و منو را طوری تنظیم کنید که کاملاً با هویت برند شما مطابقت داشته باشد. به علاوه، Neve همچنین بیش از 100 سایت آغازگر را ارائه می دهد که آماده وارد کردن هستند و به شما امکان می دهند ساخت سایت خود را در عرض چند دقیقه به پایان برسانید.

آماده شروع ساخت و ساز هستید؟

انتخاب تم مناسب وردپرس یک گام کلیدی برای ساختن یک وب سایت حرفه ای است که ظاهر و عملکرد عالی داشته باشد و برند شما را کاملاً نشان دهد. از گزینه های ارائه شده در بالا نهایت استفاده را ببرید و ببینید کدام یک برای سایت شما بهترین است.

سوالات متداول

محبوب ترین قالب وردپرس چیست؟

محبوب ترین قالب وردپرس Astra است. Astra پر بارگیری ترین قالب وردپرس در تمام دوران است. این تم چند منظوره بسته به بودجه شما و راه اندازی ایده آل سایت شما، هم نسخه رایگان و هم نسخه پریمیوم را ارائه می دهد. Astra به دلیل ساخت سبک، سرعت و قدرت، توسط برندها و سازمان های بزرگ استفاده می شود.

پنج تم محبوب وردپرس کدامند؟

اینها 5 تم برتر وردپرس برای وبلاگ ها و وب سایت ها هستند:

1: Astra

2: Divi

3: SeedProd

4: Ultra

5: Peak

بهترین قالب وردپرس 2024 چیست؟

این ها 10 بهترین تم وردپرس در سال 2024 هستند:

1: Astra

2: Divi

3: SeedProd

4: Ultra

5: Peak

6: Hestia

7: Shoppe

8: OceanWP

9: Soledad

10: Elegant

11: Inspiro

12: Customify

13: Neve

آیا وردپرس هنوز در سال 2024 محبوب است؟

وردپرس همچنان در سال 2024 محبوب است. طبق آمار، وردپرس هنوز در سال 2024 در 43.2% از کل وب سایت های موجود در اینترنت استفاده می شود. این افزایش نسبت به 39.5٪ در سال 2021 است. تقریباً از هر 5 وب سایت، 2 وب سایت از وردپرس استفاده می کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT