خرید از سایت سایت Revoicer

خرید از سایت سایت Revoicer | پرداخت در سایت Revoicer

زمان مطالعه 4 دقیقه

Revoicer یک برنامه متن به گفتار پیشرفته است که به کاربران اجازه می دهد متن را به فایل های صوتی در زمان واقعی تبدیل کنند. این پلت فرمی را فراهم می کند که در آن می توانید صدای انسان یا صدای هوش مصنوعی را از میان صداهای مختلف موجود انتخاب کنید. سایت Revoicer برای ایجاد پادکست، ویدیوهای یوتیوب، ویدیوهای توضیحی، دوره های آموزش الکترونیکی، کتاب های صوتی و محتوای رسانه های اجتماعی عالی است. در این پست به بررسی خرید از سایت سایت Revoicer می پردازیم.

خرید از سایت سایت Revoicer

خرید از سایت سایت Revoicer

خرید از سایت سایت Revoicer

• بیش از 80 صدای انسان‌ساز از متن به گفتار دارد.

• به زبان انگلیسی و بیش از 40 زبان دیگر کار می کند.

• نوع صدا، زیر و بم و سرعت را سفارشی کنید.

• احساسات را در لحن صدای هوش مصنوعی اضافه کنید.

• توسط موتور تبدیل متن به گفتار، احساسات مبتنی بر هوش مصنوعی جدید

• برنامه 100% آنلاین

کاربرد های Revoicer

بازاریابان
با سایت Revoicer نه تنها سریع‌تر کار می‌کنید، بلکه هوشمندتر هم می‌شوید. دیگر نیازی به برون سپاری و روزهای انتظار برای فایل های صوتی شما نیست. شما می توانید چشم انداز خود را تنها با چند کلیک عملی کنید. 2-3 صدای مختلف را برای هر پروژه تست کنید و بالاترین نسخه تبدیل را پیدا کنید.

معلمان و دانش آموزان
با Revoicer می توانید به راحتی هر درس را به صوتی یا تصویری جذاب تبدیل کنید. درس‌های شما جذاب‌تر و آسان‌تر خواهد شد. دانش آموزان می توانند در هر کجا که هستند، در سفر به محل کار یا استراحت در خانه، به درس گوش دهند.

خرید از سایت سایت Revoicer

خرید از سایت سایت Revoicer

نویسندگان
از زمان سپیده دم، مردم دور آتش جمع می‌شدند و به داستان ‌ها گوش می‌دادند. ما انسان ‌ها به شنیدن داستان ‌ها عادت کرده‌ایم. دلیل اینکه کتاب ‌های صوتی روز به روز محبوب ‌تر می‌شوند نیز همین است. با استفاده از سایت Revoicer، ایجاد کتاب‌های صوتی جذاب به سادگی انتخاب یک کتاب صوتی است.

پشتیبانی مشتری
با Revoicer، می توانید صداهای از پیش ضبط شده را برای سؤالات متداول خود در پلتفرم میز پشتیبانی یا وب سایت خود ایجاد کنید. مشتریان شما احساس می کنند که شما شخصاً به آنها پاسخ می دهید و این باعث می شود که کل تجربه پشتیبانی مشتری برای همه افراد درگیر رضایت بخش تر شود.

عملکردهای سایت

80+ صداهای هوش مصنوعی:

شگفت انگیزترین مجموعه از AI متن به گفتار صداهای آنلاین! این برنامه دارای صدای مردانه، زنانه و کودکان است.

تغییر سرعت گفتار:

صحبت کردن سریع تر،. آهسته تر، فریاد زدن یا حتی زمزمه کردن، مشکلی با موتور AI سنتز کننده صدای Revoicer وجود ندارد!

احساسات صوتی:

گاهی اوقات به یک لحن جدی نیاز دارید و در موارد دیگر به لحن شادتری برای صداهای هوش مصنوعی خود نیاز دارید، با سایت Revoicer می توانید طبیعی ترین متن را برای صدای انسان ایجاد کنید!

بیش از 40 زبان
آلمانی، فرانسوی، هلندی، اسپانیایی، پرتغالی، ایتالیایی، عربی، ماندارین، دانمارکی، انگلیسی، ایسلندی، ژاپنی، کره ای، نروژی، لهستانی، رومانیایی، روسی، سوئدی، ترکی، ولزی و غیره

لهجه های چندگانه
Revoicer دارای چندین لهجه انگلیسی مانند: آمریکایی، بریتانیایی، کانادایی، استرالیایی، هندی، آفریقای جنوبی و لهجه ایرلندی است. از این لهجه‌ ها برای افزودن لایه‌ ای خاص به متن خود به صداهای گفتاری استفاده کنید.

خرید از سایت سایت Revoicer

خرید از سایت سایت Revoicer

کلمات و مکث ها
تنها با چند کلیک روی کلمات خاص یا حتی عبارات کامل تأکید کنید. برای ایجاد تنش و تنظیم لحن مناسب، مکث هایی با طول های مختلف به صداهای خود اضافه کنید.

تبدیل متن به گفتار آنلاین
صداگذاری در سایت Revoicer اجرای احساسی و متقاعد کننده ای را ارائه می دهد که از یک صداپیشه سنتی انتظار دارید، اما برای کسری از زمان و هزینه صورت می گیرد. صداهای مبتنی بر گفتار هوش مصنوعی به شما این توانایی را می‌ دهد که تعامل ایجاد کنید، ویژگی ‌ها را ارائه دهید، علاقه‌ مندی ایجاد کنید یا مشتریان را از طریق گزینه‌ های هیجان ‌انگیز تنها با چند کلیک راهنمایی کنید.

در بسیاری مواقع، شما نیاز به فروش نرم یا سخت دارید. صدای مناسبی را که متناسب با نیازهای خود باشد در Revoicer پیدا خواهید کرد. استفاده ساده، اما با ارائه سفارشی سازی بی پایان، Revoicer را به بهترین انتخاب برای هر ویدیوی فروش تبدیل کرده است.
ایجاد صدای صوتی دمو
با سایت Revoicer، توسعه دهندگان محصول می توانند به راحتی صداهای صوتی برای دموها ایجاد کنند و به ویدیوها برای آموزش کارمندان یا مشتریان جدید کمک کنند. خواه برای بهبود تجربه کاربر یا توضیح ویژگی های جدید باشد، نسخه آزمایشی و ویدیوهای کمکی بخش ضروری یک محصول خوب هستند.

Revoicer ایجاد صداهای صوتی را آسان و سریع می کند، بنابراین می توانید روی ساخت محصولات عالی تمرکز کنید.

تهیه فایل های صوتی جذاب
Revoicer تغییر دروس خود را برای مربیان آسان می کند. اطلاعات مهم را به ویدیوهای جذاب تبدیل کنید، صدا را به نمایش اسلاید اضافه کنید، به دانش‌آموزان درس‌های گوش دادن در حال حرکت بدهید یا ترجمه‌هایی را به چندین زبان برای دسترسی بهتر ارائه دهید. دانش‌آموزان می‌توانند در حین دویدن، در اتوبوس یا مترو یا حتی در حین بازی به درس‌های صوتی گوش دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT