بهترین شرکت توسعه Python

15 بهترین شرکت توسعه Python در سال 2023

زمان مطالعه 7 دقیقه

محققان ما فهرستی از بهترین شرکت توسعه Python را گردآوری کرده اند. از این لیست برای مقایسه شرکت ها و انتخاب بهترین گزینه برای پروژه بعدی خود استفاده کنید.

آیا می دانید چه چیزی بین Google، YouTube، Reddit، Instagram و Spotify مشترک است؟

جدا از اینکه برخی از محبوب ترین سرویس های نرم افزاری در جهان هستند، همه آنها از Python استفاده می کنند.

Python یک زبان برنامه نویسی شی گرا، تفسیر یافته و سطح بالا با معنا شناسی دینامیک است. شما می توانید از Python برای برنامه نویسی برنامه رابط کاربری گرافیکی دسکتاپ، وب سایت ها و برنامه های وب استفاده کنید. شاید ندانید، اما استفاده از این زبان برنامه نویسی بسیار گسترده است.

یکی از دلایل اصلی که بیشتر سازمان ‌ها Python را ترجیح می‌ دهند این است که یادگیری آن، خواندن آن و نوشتن آن آسان است.

Python برای سازمان ها در هر شکل و اندازه ای و به خصوص استارتاپ ها عالی است. ایجاد یک شرکت از پایه چالش برانگیز است و به رویکردی متفاوت از یک سازمان مستقر نیاز دارد. به همین دلیل است که کارآفرینان برای تسهیل فرآیند خود به Python متکی هستند.

شروع کار با آن آسان است و نتایجی را که انتظار دارید به طور موثر و بدون کاهش کیفیت ارائه می دهد. دلایل متعددی وجود دارد که چرا Python زبان برنامه نویسی رایج برای اکثر شرکت ها است. چند مورد از این دلایل آورده شده است:

  • مقیاس پذیر
  • قابل اعتماد
  • شهودی
  • پیشتاز
  • همه جانبه

این مقاله تعدادی از بهترین شرکت ها و پلتفرم ها را فهرست می کند تا به شما در رفع نیازهای مرتبط با Python کمک کنند. اگر فقط به یافتن توسعه دهندگان Python علاقه مند هستید، این لیست را برای استخدام یک فریلنسر Python بررسی کنید.

15 بهترین شرکت توسعه Python:

1. Toptal

بهترین خدمات

می توانید بهترین توسعه دهندگان Python را در این پلتفرم پیدا کنید. Toptal در ابتدا به عنوان پلتفرمی شروع به کار کرد که متخصصانی را ارائه می داد که محدود به صنعت فناوری بودند. در طول سال ها، آنها پیشنهادات خود را گسترش داده اند. این شرکت قبل از اینکه هر نامزد را به شما نشان دهد، غربالگری کاملی از آنها انجام می دهد. بنابراین، می توانید مطمئن باشید که پروژه شما در دستانی توانا است. شبکه انحصاری توسعه دهندگان Python آنها نه تنها انتظارات شما را برآورده می کند، بلکه با ارزش افزوده هایی که پروژه شما را بیشتر می کند از آن فراتر می روند.

  • بهترین تحقیق و ارزیابی توسعه دهندگان برای پیدا کردن بهترین استعدادها
  • شبکه انحصاری
  • قیمت گذاری انعطاف پذیر

2. Django Stars

بیش از یک دهه است که Django Stars یک شریک فنی برای تحول دیجیتال و توسعه نرم افزار بوده است. چه تازه شروع کرده باشید و چه چندین سال است که در این کسب و کار بوده اید و به دنبال گسترش آن هستید، این شرکت می تواند خدماتی ارائه دهد که می تواند ایده های شما را به سطح بعدی برساند. آنها در زمینه های مختلف مانند توسعه وب، توسعه اپلیکیشن موبایل، فناوری کریپتو/بلاکچین، علم داده، طراحی UI/UX و غیره دارای تخصص هستند.

  • 10+ سال تجربه
  • وب، موبایل و حتی کریپتو

3. Mindfire Solutions

در اکتبر 1999، Mindfire Solutions با هدف ارائه خدمات نرم افزاری حرفه ای در سراسر جهان رشد کرد. در دو دهه گذشته، این شرکت بیش از 2000 تعامل را با بیش از 500 مشتری با موفقیت انجام داده است. در واقع، این شرکت هنوز هم مشتریانی دارد که از زمان شروع به کار با آنها شروع به کار کرده اند. Mindfire Solutions طیف گسترده ‌ای از پلتفرم‌ ها و فناوری ‌ها از جمله زبان ‌های چند منظوره معمولی مانند .NET/ASP.NET، Python، PHP، Ruby On Rails ROR، جاوا و ColdFusion را ارائه می ‌دهد.

  • چندین دهه تجربه
  • بیش از 500 مشتری

4. STX Next

آنها یکی از بزرگترین خانه های نرم افزار Python در اروپا هستند. با داشتن برخی از بهترین توسعه دهندگان Python، JS، Reach Native و full-stack، آنها می توانند پروژه شما را با کدهای فوق العاده انجام دهند. آنها در لهستان مستقر هستند، و با بیش از 14 سال تجربه، می توانند راه حل های برنامه های تلفن همراه چند پلتفرمی و توسعه وب full-stack را برای مشتریان در سراسر صنایع ارائه دهند. مشتریان آنها در سراسر مرزها از جمله کانادا، آفریقای جنوبی، استرالیا، اسکاندیناوی، اروپای غربی و خاورمیانه پراکنده هستند.

  • بزرگترین توسعه دهنده Python در اروپا
  • مستقر در لهستان
  • قابلیت های کراس پلتفرم

5. Merixstudio

Merixstudio که در سال 1999 تأسیس شد، یک خانه نرم افزاری است که در پوزنان / لهستان است. آنها یک شرکت full-stack عالی و حرفه ای هستند که همه نیازهای شما در زمینه برنامه ریزی، طراحی و توسعه برنامه های کاربردی وب و محصولات دیجیتالی شما را برآورده می کنند. آنها با برخی از شرکت های بین المللی برتر مانند The Juilliard School ، Toshiba ، HSBC، The Independent ، Virgin ، Volkswagen و غیره همکاری کرده اند. شایستگی ها و مهارت های اصلی آنها که آنها را متمایز می کند شامل ایجاد برنامه های کاربردی وب برتر و طراحی UX/UI است.

  • 20 سال سابقه
  • تجربه سازمانی

6. Sunscrapers

Sunscrapers که از با تجربه ترین متخصصان Python و جاوا اسکریپت ساخته شده است، در علم داده و توسعه وب مهارت دارد. آنها با SMB ها، استارت آپ ها و شرکت های بزرگ در خودکارسازی فرآیندهای خود با استفاده از فناوری کار می کنند. آنها بیش از 200 محصول دیجیتال را تکمیل کرده اند و با مشتریانی در سراسر جهان از جمله ASUS، ESPN، Samsung، Spotify، Unilever، Volvo و غیره کار کرده اند. آنها به صورت منبع باز کمک می کنند و با برخی از با استعدادترین توسعه دهندگان کار می کنند.

  • علم داده و توسعه وب
  • 200+ محصول

7. Caktus Group

مشتریان به خاطر تیم برنده جوایزشان به Caktus مراجعه می کنند که به مشتریان خود در طراحی، توسعه و راه اندازی برنامه های کاربردی سفارشی کمک می کند. کار آنها که در سال 2007 آغاز شد، بیش از 70 میلیون نفر از جمله برخی از بزرگترین مشتریان مانند UNICEF ، Discovery و iN Demand را تحت تاثیر قرار داده است. این شرکت همچنین با سازمان ‌های عام المنفعه، آموزش عالی و سازمان‌ های مدنی برای ترویج تغییرات اجتماعی همکاری می‌ کند. آنها در زمینه Django ، Python، RapidSMS و RapidPro تجربه دارند.

  • تجربه Python و Django
  • کار با سازمان های عام المنفعه

8. 10Clouds

با بیش از صد توسعه دهنده با تجربه، 10Clouds به خوبی برای رسیدگی به پروژه های مرتبط با Python شما مجهز است. این شرکت که در سال 2009 شروع به کار کرد، نرم افزاری را برای بیش از 90 کسب و کار در سراسر جهان در سراسر ایالات متحده، اروپای غربی و استرالیا طراحی و ساخته است. کار آنها در TechCrunch، The Economist، The New York Times، Wired و موارد دیگر به نمایش درآمده است. برخی از صنایعی که با آنها کار می کنند عبارتند از HealthTech، EduTech، FinTech و Blockchain.

  • توسعه وب برای شرکت های در حال رشد
  • شناخته شده در سطح عمومی

9. Tivix

این شرکت در سال 2008 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو با دفاتری در سراسر ایالات متحده و اروپا قرار دارد. آنها نرم افزار درجه یک سازمانی را توسعه داده اند که برای برخی از بزرگترین شرکت های Fortune 500 در جهان مقیاس پذیر است. برخی از خدمات آنها شامل توسعه برنامه های وب و موبایل، طراحی UI/UX، DevOps، توسعه API و موارد دیگر است.

  • نرم افزار سازمانی
  • توسعه اپلیکیشن وب و موبایل

10. WIS Software

این شرکت راه حل های توسعه وب را برای استارت آپ ها، شرکت ها و دولت ها ارائه می دهد. پشته فناوری آنها شامل Python/Django و Angular، طرح ‌بندی واکنش ‌گرا و تطبیقی است. این تیم برخی از پیچیده ترین سیستم ها را با استفاده از پشته فناوری موجود خود می سازد. آنها بیش از 60 توسعه دهنده با تجربه دارند که تعداد زیادی راه حل آماده برای استفاده ساخته اند که به ما این امکان را می دهد تا زمان حل مسئله را در بیشتر کارها کاهش دهیم.

  • بیش از 60 توسعه دهنده
  • Python / Django و Angular

11. 42Coffee Cups

با بیش از 15 سال تجربه، 42Coffee Cups یک تیم رو به رشد از توسعه دهندگان بسیار با تجربه Python/Django است. آنها روی پروژه هایی برای شرکت هایی در سراسر جهان از جمله ایالات متحده، کانادا، استرالیا، بریتانیا و اروپا کار کرده اند. این شرکت در توسعه بک اند سنگین با استفاده از Python تخصص دارد. آنها خدمات توسعه موبایل و وب با کیفیت بالا را با استفاده از Python و Django، iOS بومی و توسعه اندروید ارائه می دهند.

  • کار در سطح جهانی
  • 15+ سال سابقه

12. Netlandish

برای بیش از یک دهه، آنها راه ‌حل ‌های نرم ‌افزاری تجاری را برای استارت ‌آپ ‌ها، سازمان‌ های عام المنفعه و بزرگ مانند National Association of Realtors ، کانال National Geographic و Oregon BTA ایجاد کرده ‌اند. آنها با مشتریان خود از مفهوم سازی، توسعه و تولید سیستم های سفارشی طراحی شده برای به حداکثر رساندن مدل کسب و کار خود همکاری می کنند. آنها سیستم‌ های پشتیبان هوشمند، سایت‌ های تست راه ‌اندازی محصول، سایت ‌های رسانه ‌ای، سایت ‌های کوچک، تعمیر و نگهداری، نظارت، رفع باگ، استقرار خودکار و موارد دیگر را برای کسب ‌وکار فراهم می ‌کنند.

  • تجربه سازمانی
  • راه حل صفر تا صدی

13. SoftFormance

آنها در برنامه های SaaS تخصص دارند و کتاب Python/Django را برای مبتدیان تالیف کرده اند. آنها به مشتریان خود در تعریف استراتژی محصول برای ایده های SaaS خود کمک می کنند و آن را با بهترین توسعه برای آن آماده می کنند. آنها به دلیل توسعه و عرضه نسخه MVP دو برابر سریعتر از میانگین بازار شناخته شده اند. آنها که در سال 2011 شروع به کار کردند، تیمی متشکل از بیش از 16 توسعه دهنده واجد شرایط دارند که بر نیازهای تجاری مشتریان سطح بالا تمرکز می کنند و برخی از بهترین کدها را برای آنها ارائه می دهند.

  • شریک در استراتژی محصول
  • چرخه توسعه سریع

14. Eldarion

Eldarion متخصص در توسعه برنامه های کاربردی وب است. این شرکت مجموعه ای از خدمات از جمله توسعه محصول، مربیگری کارآمد، راهنمایی معماری، تیم سازی، توسعه نرم افزار و میزبانی را ارائه می دهد. این شرکت بر اساس منبع باز ساخته شده است و اعضای تیم آن توسعه دهندگان اصلی هستند که روی طیف وسیعی از پروژه های منبع باز از جمله Django ، Pinax و بسیاری از برنامه های فردی Django کار کرده اند.

  • برنامه های کاربردی منبع باز
  • اصول کارآمد

15. Divio AG

Divio AG که در سال 2001 شروع به کار کرد، در زوریخ واقع شده است و دارای دفاتری در نیویورک (ایالات متحده آمریکا)، کیف (اوکراین) و کاردیف (بریتانیا) است. این شرکت ابزارها و سیستم ‌هایی را برای Django CMS ارائه می‌ کند که به سازمان ‌ها، آژانس ‌ها و توسعه ‌دهندگان قدرت می‌ دهد تا یک حضور آنلاین با کیفیت بالا و پایدار ایجاد کنند. Divio AG مغز متفکر Aldryn است، یک پلتفرم توسعه و میزبانی مبتنی بر ابر که انتشار با Django CMS را آسان ‌تر می ‌کند. Aldryn ابزار انتخابی بسیاری از آژانس های وب است که با Django در سراسر جهان کار می کنند.

  • سازنده یک CMS Django
  • نمایندگی مجرب
  • انتخاب شرکت توسعه مناسب

قبل از انتخاب شرکت توسعه مناسب، باید درک کاملی از پروژه خود و الزامات آن داشته باشید. با استفاده از این به عنوان نقطه شروع، می توانید نوع کاری که هر شرکت توسعه انجام داده است و مشتریانش در مورد آنها چه می گویند را بررسی کنید. برخی از انجمن های فناوری را بررسی کنید تا نوع بررسی هایی را که کار آنها دریافت کرده است را مشاهده کنید.

در نهایت، شرکتی که تصمیم می گیرید با آن کار کنید به عوامل متعددی بستگی دارد:

  • آیا می توانند پروژه را مطابق جدول زمانی شما تحویل دهند
  • آیا کیفیت کار آنها با نیازهای پروژه شما مطابقت دارد
  • مجموعا چند سال تجربه دارند
  • چه سطحی از توسعه دهندگان برای آنها کار می کنند
  • محدودیت های بودجه شما چیست

برای تجزیه و تحلیل دقیق تر نیازهای خود، باید به منابع بیشتری نسبت به این فهرست نگاه کنید.

آیا در حال حاضر پروژه نرم افزاری خود را در دست اجرا دارید و باید یک توسعه دهنده را به تیم خود وصل کنید؟ پس یک بازار فریلنسر برای استخدام چند توسعه دهنده گزینه بهتری برای شما خواهد بود. برای مطالعه یک بررسی شخصی از بازارهای برتر برای یافتن توسعه دهندگان Python ، می توانید توصیه هایی از Developers For Hire بخواهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT