سایت مقرون به صرفه که از eBay ارزان تر هستند

15 وب سایت مقرون به صرفه که از eBay ارزان تر هستند

زمان مطالعه 9 دقیقه

eBay یک سایت مفید برای یافتن معاملات ارزان است، اما این سایت‌های خرید جایگزین را که می‌توانند ارزان‌تر از eBay باشند، نادیده نگیرید. سایت مقرون به صرفه که از eBay ارزان تر هستند.

خرید با پی پال

خرید با ویزا کارت

هنگامی که در حال خرید از وب‌سایت‌های تخفیف برای خرید کالاهای الکترونیکی، لوازم جانبی، پوشاک و سایر محصولات هستید، یافتن بهترین معامله بسیار مهم است. در حالی که eBay یک سایت مفید برای یافتن اقلام با قیمت‌های خوب است، سایت‌های تخفیف زیادی نیز وجود دارند که می‌توانند بسته‌ای را برای شما ذخیره کنند.

بیایید 15 مورد از بهترین وب سایت های معامله را که ارزان تر از eBay هستند بررسی کنیم.

1.سایت مقرون به صرفه که از eBay ارزان تر هستند Ben’s Bargains

به محض اینکه وارد سایت شوید، Ben’s Bargains داغترین و جدیدترین معاملات را به شما ارائه می دهد. همچنین می‌توانید از میان دسته‌های مختلف، برندهای برتر و خرده‌فروشان عمده جستجو کنید. چیزی که در مورد این سایت معامله مفید است این است که می توانید جزئیات عالی را به سرعت مشاهده کنید. در eBay، شما باید کمی جست و جو کنید.

به عنوان مثال، معامله ها ممکن است تاریخچه قیمت محصول را در یک پنجره بازشو نشان دهند. Ben’s Bargains هشدارهای معامله را بر اساس کلمه کلیدی و قیمت، برنامه های موبایل برای اندروید و iOS و نظرات و بررسی های سایر کاربران ارائه می دهد.

و قبل از زدن دکمه خرید، مطمئن شوید که لیست ما از بهترین سایت‌های بررسی محصول را برای توصیه‌های قابل اعتماد بررسی کرده‌اید.

2.DealNews

با DealNews ارزان ترین معاملات آنلاین را در مورد ابزارها، رایانه ها، لوازم الکترونیکی، دوربین ها و موارد دیگر پیدا کنید. می توانید بر اساس دسته بندی یا کوپن فروشگاه مرور یا جستجو کنید. سپس، از خرده‌فروشان بزرگی مانند توشیبا، نوردستروم، مرکز گیتار و والمارت، آن قیمت‌های عالی را دریافت کنید.

هنگامی که به یک بخش پرداختید، بسته به دسته بندی، می توانید چندین فیلتر برای برند، ویژگی ها و قیمت اعمال کنید. و قبل از دست زدن به معامله، می توانید نظرات کاربران دیگر را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید در صورت مشاهده مشکل در معامله یا محصول، بازخورد خود را اضافه کنید. DealNews هشدارهای فروش و اخبار را از طریق ایمیل، فید RSS و برنامه های کاربردی موبایل ارائه می دهد.

3.DealsPlus

در DealsPlus، کاربران به بهترین معاملات رای می دهند و آنهایی که بیشترین رای را دارند به صفحه اصلی راه می یابند. شما می توانید به محض ورود به سایت، بهترین انتخاب ها و تخفیف های داغ را خریداری کنید.

اگر به دنبال یک مورد هستید، می توانید بر اساس دسته بندی هایی مانند خودرو، سرگرمی یا مسافرت جستجو کنید. کوپن ها همچنین برای فروشگاه های خاصی مانند آمازون، نیوگ و والگرین در دسترس هستند. می‌توانید پیشنهادها را مستقیماً از خرده‌فروش بازخرید کنید یا کدهای تبلیغاتی را دریافت کنید که می‌توانند در حین پرداخت آنلاین چاپ یا کپی و جای‌گذاری شوند.

DealsPlus هشدارهای سفارشی و فیدهای RSS متعدد در هر دسته را ارائه می دهد. اگر برای یک اکانت کاربری رایگان ثبت نام کنید، می توانید سایر کاربران را نیز دنبال کنید، نکاتی را به اشتراک بگذارید و برای فعالیت خود در سایت امتیاز کسب کنید.

4.سایت مقرون به صرفه که از eBay ارزان تر هستند Slickdeals

Slickdeals یکی از شناخته شده‌ترین فروشگاه‌های تخفیف آنلاین است و شامل همه چیز از گجت گرفته تا پوشاک است. با یک رابط کاربری تمیز و شهودی، پیدا کردن یک معامله آسان است. بر اساس معامله، دسته یا فروشگاه مرور کنید و حتماً معاملات ویژه را دقیقاً در صفحه اصلی بررسی کنید.

اگر بر اساس دسته بندی خرید می کنید، فیلترهای مفید برای فروشگاه، رتبه بندی، قیمت و نام تجاری مناسب هستند. وقتی پیشنهادی را انتخاب می‌کنید، به خرده‌فروش هدایت می‌شوید یا یک کد تبلیغاتی ارائه می‌کنید. Slickdeals هشدارهایی را برای گزینه های خاص ارائه می دهد که یک ویژگی فوق العاده است. فقط یک کلمه کلیدی، روش اطلاع رسانی، زمان بندی و رتبه بندی اضافه کنید تا دقیقاً برای آنچه می خواهید هشدار دریافت کنید.

5.GottaDEAL

GottaDEAL یک وب سایت معامله محبوب برای یافتن معاملات و کوپن های آنلاین است. این سایت دارای دسته بندی های بسیار متنوعی برای انتخاب است، از لوازم جانبی گرفته تا پوشیدنی ها. همچنین می‌توانید با گزینه‌هایی مانند Acer، Home Depot، Petco و Mattel، معاملات را بر اساس خرده‌فروش مرور کنید.

یکی از ویژگی های مفید GottaDEAL گزینه های قابل تنظیمی است که برای جستجو دارید. می توانید همه معاملات را مشاهده کنید یا انتخاب های خود را بر اساس خرده فروش، دسته بندی، گزینه حمل و نقل و تاریخ ارسال محدود کنید. این زمانی راحت است که شما در بازار چیزی خاص هستید. GottaDEAL همچنین هشدارهای ایمیلی را برای راحتی و برنامه های تلفن همراه برای خرید در حال حرکت ارائه می دهد.

6.DealCatcher

DealCatcher یکی دیگر از بهترین سایت های خرید با تخفیف است. این یک منبع عالی برای بهترین معامله با کوپن ها و معاملات آن است. می‌توانید یک محصول را جستجو کنید یا از طریق کوپن‌ها، معاملات، فروشگاه‌ها، پیشنهادات داخل فروشگاه و دسته‌های مختلف جستجو کنید.

اگر فروشگاه مورد علاقه‌ای مانند The Home Depot، Macy’s، Best Buy یا Target دارید، می‌توانید به سرعت تمام معاملات موجود برای آن خرده‌فروش را در بخش فروشگاه مشاهده کنید.

هنگام انتخاب کوپن یا معامله، جزئیات مورد نیاز برای دریافت تخفیف را دریافت خواهید کرد. اینها می توانند به صورت کد تبلیغاتی، کوپن قابل چاپ، یا لینک مستقیم به فروشگاه برای پیشنهاد باشند.

با ویژگی خبرنامه، شما هرگز یک معامله بزرگ را از دست نخواهید داد. به علاوه، DealCatcher هشدارهای ایمیلی را ارائه می دهد که به راحتی با یک کلمه کلیدی برای یک محصول، شرکت یا فروشگاه ایجاد می شوند.

7.سایت مقرون به صرفه که از eBay ارزان تر هستند CouponoBox

خرید تخفیفی خود را با CouponoBox انجام دهید، جایی که می توانید به سرعت معاملات را در فروشگاه های مورد علاقه خود مانند Sears، Foot Locker، Target و Nordstrom مشاهده کنید. این سایت مرور برای معاملات عالی را نیز آسان می کند. فروشگاه های برجسته را بررسی کنید یا کوپن های پرطرفدار و کدهای تبلیغاتی را بررسی کنید.

در CouponoBox نیز می توانید بر اساس دسته بندی خرید کنید. به علاوه، اگر به دنبال چیزی خاص هستید، خواه یک فروشگاه یا محصول، می‌توانید از کادر جستجوی مفید درست در صفحه اصلی استفاده کنید. برای چند مورد اضافی، می توانید وبلاگ CouponoBox را نیز بررسی کنید یا در خبرنامه آنها ثبت نام کنید.

8.RetailMeNot

با RetailMeNot، می‌توانید داغ‌ترین روندها، تخفیف‌های برتر و معاملات پیشنهادی را خریداری کنید. در اینجا می‌توانید کدهای تبلیغاتی، معاملات کارت هدیه، تخفیف‌ها، پیشنهادات بازگشت نقدی و معاملات ارسال رایگان را پیدا کنید.

RetailMeNot همچنین فیلترهایی را برای محدود کردن نتایج جستجوی شما ارائه می دهد. بر اساس دسته بندی، فروشگاه و نوع تخفیف فیلتر کنید. این امر یافتن آن معامله شیرین را بسیار آسان می کند. می‌توانید برای یک اکانت کاربری رایگان ثبت‌نام کنید، یک خبرنامه دریافت کنید، و با برنامه تلفن همراه اندروید یا iOS، معاملات را در دستگاه خود پیدا کنید.

9.TechBargains

سایت مقرون به صرفه که از eBay ارزان تر هستند

سایت مقرون به صرفه که از eBay ارزان تر هستند

TechBargains یک گزینه قوی برای یافتن چیزهای ارزان آنلاین مانند الکترونیک، رایانه و تجهیزات بازی است. می‌توانید معاملات را بر اساس فروشگاه‌هایی مانند Apple، Dell یا T&AT مرور کنید. اگر فروشگاهی را انتخاب کنید، به راحتی می توانید تمام پیشنهادات موجود را به همراه تاریخ انقضا مشاهده کنید. همچنین می‌توانید بر اساس دسته‌هایی مانند اجزای رایانه، نرم‌افزار، تبلت و هدفون مرور کنید.

علاوه بر این، این سایت معاملاتی از فروشگاه های غیر الکترونیکی مانند Bloomingdale’s، Dollar General و Kohl’s ارائه می دهد. و می‌توانید محصولات را در دسته‌هایی مانند کالاهای ورزشی، ابزار و لباس بررسی کنید. یکی از بهترین سایت‌ها برای یافتن لوازم الکترونیکی ارزان، TechBargains هم هشدارهای ایمیلی و هم یک خبرنامه را ارائه می‌کند تا در صدر معاملات قرار بگیرید.

10. PayUOC

PayUOC مخفف Pay Using Offers و کدهای کوپن است. این فروشگاه آنلاین تخفیف به شما امکان می دهد در صورت داشتن محصول خاصی، کوپن ها را جستجو کنید. کلمه کلیدی را وارد کنید، دسته یا فروشگاهی را انتخاب کنید و کدهای آنلاین یا فروش آنلاین را جستجو کنید.

وبلاگ PayUOC ده ها راهنمای محصول دارد که به شما کمک می کند بهترین را انتخاب کنید. یا بهترین معاملات را به صورت آنلاین با دسته‌هایی مانند کتاب‌ها، ماشین‌های لباسشویی، تشک‌ها، نوارهای صوتی و موارد دیگر پیدا کنید. وقتی برای انجام معامله کلیک می کنید، مستقیماً به فروشگاه آنلاین هدایت می شوید تا خرید خود را انجام دهید.

البته، همیشه منطقی است که قبل از انجام تعهد، مورد را از طریق یک سایت مقایسه قیمت قابل اعتماد اجرا کنید.

11. eDealinfo

eDealinfo به شما کمک می کند تا آنها را پیدا کنید. این سایت راه های مختلفی برای خرید معاملات ارائه می دهد. می‌توانید بر اساس دسته‌بندی، کوپن، رویداد، مواردی که اخیراً اضافه شده‌اند، و معاملات داغ مرور کنید.

همانطور که از طریق معاملات نگاه می کنید، می توانید به سرعت تمام جزئیات را دقیقاً در صفحه اصلی مشاهده کنید. سپس وقتی یکی را انتخاب کردید، مستقیماً به خرده‌فروش منتقل می‌شوید تا خرید خود را انجام دهید. می‌توانید در فید RSS eDealinfo مشترک شوید، برای هشدارهای تلگرام یا واتس‌اپ ثبت‌نام کنید و اپلیکیشن را روی موبایل بگیرید.

12. DealDump

DealDump مجموعه ای از چندین سایت معامله است. چندین مورد که ما در اینجا ذکر کرده ایم مانند DealNews و Slickdeals. اگر معامله ای را انتخاب کنید، به فروشگاه هدایت می شوید. با این حال، این نیز برای جستجوی چندین سایت تخفیف در یک زمان بسیار راحت است.

DealDump پیشنهاداتی را برای کودکان، زنان، فناوری و بازی ارائه می دهد. اگر به دنبال محصول خاصی هستید، نام محصول را در نوار جستجو تایپ کنید تا ببینید آیا پیشنهادی وجود دارد یا خیر. از طرف دیگر، به جست و جو ادامه دهید، و معاملات عالی را در مورد هزاران محصول پیدا خواهید کرد.

13. Dealighted.com

Dealighted.com به شما امکان می‌دهد قیمت‌های خود را بر اساس دسته یا فروشگاه پیدا کنید و مانند DealDump عمل می‌کند. با استفاده از مجموعه ای از 25 سایت معاملاتی مانند GottaDeal و FatWallet، می توانید معاملات را در یک نقطه جستجو کنید. Dealighted.com دارای دسته‌هایی برای محصولات الکترونیکی مانند لپ‌تاپ و سیستم‌های بازی و همچنین پوشاک و مسافرت است.

وقتی به صفحه اصلی رسیدید، به بخش بهترین ها برای روز جاری نگاه کنید. سپس، لینک Free Stuff را از جهت یابی بالا باز کنید. شما هرگز نمی دانید چه اقلام جالبی را ممکن است در این دو منطقه پیدا کنید. همچنین می‌توانید در فید RSS یا هشدارهای ایمیلی Dealighted.com مشترک شوید.

14. Brad’s Deals

به دنبال معاملات عالی در انواع دسته بندی محصولات هستید؟ به معاملات براد سر بزنید. کارکنان Brad’s Deals معاملات، کوپن ها و کاهش قیمت ها را پیدا کرده و آنها را در وب سایت فهرست می کنند.

می توانید معاملات را بر اساس طبقه بندی یا فروشگاه پیدا کنید. علاوه بر کالاهای فیزیکی، تخفیف‌هایی برای بیمه، کارت‌های اعتباری، بلیط‌ها و غیره فهرست می‌کند. از آمازون گرفته تا Nordstrom و Kohl’s، صدها خرده‌فروش در اینجا وجود دارد.

Brad’s Deals همچنین فهرستی از معاملات انحصاری را در سایت خود دارد. حتی بهتر از آن، می‌توانید هشدارهای معامله را برای محصولات موجود در لیست علاقه‌مندی‌های خود تنظیم کنید و زمانی که معاملات براد پیشنهاد مناسبی پیدا کرد، نوتیفیکیشن دریافت کنید. این یک برنامه تلفن همراه برای هر دو iOS و Android دارد، بنابراین می توانید در حال خرید خرید کنید.

15. eBid

eBid شاید بهترین جایگزین eBay در لیست باشد، زیرا بازاری برای دریافت محصولات مقرون به صرفه است. این سایت از هر دو مدل قیمت ثابت و حراج استفاده می‌کند، بنابراین اگر مراقب باشید، ممکن است بتوانید معامله خوبی دریافت کنید.

از عتیقه‌جات و لوازم الکترونیکی گرفته تا اقلام فنی و لباس‌ها، همه چیز را در اینجا خواهید یافت. برای یافتن همه فروشندگان در یک دسته بندی خاص می توانید از دایرکتوری فروشگاه دیدن کنید. با بیش از سه میلیون فهرست، eBid مطمئناً مکانی عالی برای یافتن اقلام با کیفیت برای معامله است.

از این سایت های خرید ارزان برای گرفتن یک معامله امروز استفاده کنید

این روزها، یافتن بهترین قیمت ها می تواند یک کار چالش برانگیز باشد، چه آنلاین و چه آفلاین. اما، با این وب سایت های تخفیف فوق العاده، به جای اینکه همیشه برای بهترین معامله به eBay بروید، یک قدم به گرفتن آن معامله شگفت انگیز نزدیک تر هستید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT