سایت خرید آنلاین با ارسال بین المللی رایگان

20 سایت خرید آنلاین با ارسال بین المللی رایگان

زمان مطالعه 7 دقیقه

افزایش خرید آنلاین ارسال بین المللی را به یکی از ضروریات وب سایت های خرید تبدیل کرده است. شما می توانید یک didgeridoo را از استرالیا سفارش دهید و ظرف یک هفته آن را در ایسلند تحویل بگیرید. اما از آنجایی که ارسال بین المللی ارزان نیست، احتمالاً هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. خوشبختانه سایت های خرید آنلاینی وجود دارند که ارسال بین المللی رایگان را ارائه می دهند. در ادامه با معرفی 20 سایت خرید آنلاین با ارسال بین المللی رایگان با ما همراه باشید.

سایت خرید آنلاین با ارسال بین المللی رایگان: خرید کالاهای تکنولوژی

آیا میخواهید یگ اسپیکر جدید بخرید یا لپ تاپ خود را ارتقاء دهید؟ فروشگاه هایی که در ادامه معرفی میکنیم به شما کمک خواهند کرد.

1- DHGate

DHGate

DHGate

DHGate یک سایت خرید بین المللی است که در زمینه فروش محصولات بی نام از چین فعالیت دارد. مشتریان این سایت عمدتاً خریداران عمده فروش هستند تا مصرف کنندگان عادی. این سایت ارسال رایگان در سراسر جهان را ارائه میدهد. اگر به دنبال وب سایت هایی برای خرید عمده هستید، DHGate مطمئنا گزینه خوبی است.

2- Newegg

Newegg

Newegg

شرکت آمریکایی Newegg یک نام شناخته شده در دنیای خرید آنلاین کالاهای تکنولوژی است. این سایت بسیاری از محصولات برتر را با قیمتی پایین تر از سایر سایت ها ارائه می دهد. این شرکت ارسال رایگان بسیاری از محصولات را ارائه می دهد. ارسال به چندین کشور از جمله کانادا، مکزیک و بیشتر کشورهای اروپایی در دسترس است.

3- YesAsia

YesAsia

YesAsia

YesAsia یک فروشگاه آنلاین برای بازی های ویدیویی است. این وب سایت بازی ها، کنسول ها و لوازم جانبی را ارائه می دهد. پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، Xbox One، Wii U و نینتندو DS پرطرفدارترین پلتفرم‌هایی هستند که در این وب سایت وجود دارد. همچنین محصولاتی برای گیمرهایی که از کامپیوتر استفاده میکنند وجود دارد.

تمامی کالاهای موجود در سایت (به جز پوستر) ارسال رایگان بین المللی دارند. با این حال بسته به جایی که مستقر هستید، باید حداقل 49 دلار و احتمالاً 149 دلار خرج کنید.

سایت خرید آنلاین با ارسال بین المللی رایگان: خرید مد و زیبایی

در این بخش چندین فروشگاه آنلاین وجود دارد که می توانید لباس های خود را از آنجا بخرید.

4- Dorothy Perkins

Dorothy Perkins

Dorothy Perkins

Dorothy Perkinsیک خرده‌فروش در بریتانیا است. این شرکت در زمینه پوشاک زنانه و کودکانه فعالیت دارد. اگر بیش از 60 پوند خرید کنید، ارسال بین المللی به بعضی از کشورها (عمدتا اروپا) رایگان است. این شرکت مجموعه ای از سایت های بین المللی جدید را راه اندازی کرده است. اگر در فرانسه، ایالات متحده، آلمان، ایرلند، سنگاپور، مالزی یا تایلند زندگی می کنید، نمی توانید از سایت انگلستان سفارش دهید.

5- ASOS

ASOS

ASOS

ASOS پوشاک مردانه و زنانه را عرضه می کند. این لباس ها برای افراد بین 20 تا 35 سال طراحی شده است و بیش از 80000 مورد را ارائه می دهد. ارسال بین المللی برای کشورها در سراسر جهان رایگان است.

6- Shopbop

Shopbop

Shopbop

Shopbop از سال 2006 متعلق به آمازون است. این فروشگاه برندهای لوکس را برای افراد در هر سنی ارائه می دهد. اگر بیش از 100 دلار خرید کنید، ارسال شما رایگان میشود.

7- Strawberrynet

Strawberrynet

Strawberrynet

اگر به دنبال محصولات زیبایی هستید، Strawberrynet را پیشنهاد میکنیم. این سایت در حوزه عطر، آرایش، کرم های مراقبت از پوست و مو فعالیت دارد. اگر بیش از 150 دلار خرید کنید ارسال شما رایگان میشود.

8- Feel Unique

Feel Unique

Feel Unique

Feel Unique در زمینه فروش لوازم آرایش، محصولات مراقبت از پوست، کرم‌ها، لوسیون‌ها، عطرها و برخی محصولات زیبایی الکتریکی فعالیت دارد. بسته به محل زندگی شما برای سفارش های بالای 20 تا 100 دلار ارسال بین المللی رایگان است.

9- Fy

Fy

Fy

Fy محصولات منحصر به فردی از طراحان جدید از جمله لباس، کیف، اکسسوری، کیف های دستی، جواهرات و حتی آثار هنری را ارائه می دهد. ارسال به سراسر جهان برای کلیه سفارشات رایگان است.

سایت خرید آنلاین با ارسال بین المللی رایگان: خرید سرگرمی

وب سایت هایی که در ادامه معرفی میکنیم در حوزه سرگرمی، کتاب، CD، DVD و غیره فعالیت دارند.

10- BetterWorldBooks

BetterWorldBooks

BetterWorldBooks

BetterWorldBooks کتاب های نو و کتاب های دست دوم و کتاب های درسی برای دانشجویان را می فروشد. این شرکت در انگلستان است اما ارسال رایگان به سراسر جهان را ارائه می دهد. سفارشات انجام شده توسط BetterWorldBooks 10 تا 21 روز طول می کشد. سفارشات انجام شده توسط فروشنده شخص ثالث ممکن است تا پنج هفته طول بکشد.

11- Book Depository

Book Depository

Book Depository

Book Depository یکی از بزرگترین کتابفروشی های آنلاین است و بیش از 20 میلیون کتاب و بورد گیم را ارائه داده است. این شرکت در انگلستان و استرالیا مستقر است. اگر در اروپا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی هستید، ارسال محصولات رایگان است. برخی از کشورهای آسیایی و آفریقایی نیز در لیست کشورهای ارسال رایگان قرار دارند.

12- Deep Discount

Deep Discount

Deep Discount

اکثر محصولات Deep Discount در دسته سرگرمی قرار می گیرند. این سایت مجموعه گسترده ای از CD، DVD، کتاب، بازی های ویدئویی و صفحه های گرامافون را ارائه می دهد. همچنین می توانید لباس و وسایل تناسب اندام و فیتنس را در این سایت پیدا کنید. ارسال برای سفارش های بالای 25 دلار رایگان است.

سایت خرید آنلاین با ارسال بین المللی رایگان: خانه

برای دکوراسیون خانه خود نگاهی به این سایت ها بیندازید.

13- Overstock

Overstock

Overstock

Overstock مجموعه ای از مبلمان، دکور، تخت و وان، آشپزخانه، وسایل فضای باز و وسایل روشنایی را ارائه داده است. این فروشگاه برای ایالات متحده آمریکا و کانادا (به جز هاوایی و آلاسکا) ارسال رایگان دارد. تحویل محصولات معمولاً دو روز کاری طول میکشد. Overstock برای ارسال به سایر کشورها بسته به کالا و مکان هزینه دریافت میکند.

14- Fishpond

Fishpond

Fishpond

Fishpond یک شرکت نیوزلندی است و وب سایت آن دارای بیش از 25 میلیون محصول است. شما می توانید همه چیز را از هنر و صنایع دستی گرفته تا لوازم التحریر و عینک آفتابی را در این سایت پیدا کنید. ارسال به سراسر جهان برای کلیه سفارشات رایگان است.

15- Art.com

Art.com

Art.com

همانطور که از نام آن پیداست Art.com یک فروشگاه برای نقاشی، بوم، قاب عکس و سایر دکوراسیون خانه است. این سایت ارسال بین المللی رایگان را به برخی کشورها از جمله اکثر آمریکای شمالی و اروپا ارائه می دهد. ارسال رایگان فقط شامل پرده ها، چاپ، قاب، بوم، آینه و فرش میشود.

سایت خرید آنلاین با ارسال بین المللی رایگان: فروشگاه های بزرگ

فروشگاه های بزرگ محصولات مختلف را در صدها دسته بندی ارائه می دهند. در این بخش چند فروشگاه وجود دارد که ارسال بین المللی رایگان دارند.

16- Marks and Spencer

Marks and Spencer

Marks and Spencer

اگر در ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا، نیوزلند، کانادا، چین یا بیشتر اروپای غربی زندگی می کنید، می توانید از ارسال رایگان محصولات Marks and Spencer استفاده کنید. با این حال بسته به کشور برای ارسال رایگان باید سفارشات شما از یک مقداری بیشتر باشد.

17- The Hut

The Hut

The Hut

The Hut یک فروشگاه آنلاین و بزرگ لوکس است. دسته بندی محصولات این سایت شامل لوازم خانگی، آشپزی، تجهیزات ورزشی و اسباب بازی است. بسته به محل زندگی شما The Hut برای سفارش هایی که از حداقل میزان سفارش بیشتر است (بر اساس مکان متفاوت است) ارسال رایگان در سراسر جهان ارائه می دهد.

سایت خرید آنلاین با ارسال بین المللی رایگان: خرده فروشان آنلاین

18- AliExpress

AliExpress

AliExpress

AliExpress شبیه eBay است. فروشندگان شخص ثالث میتوانند کالاهای خود از طریق این وب سایت بفروشند. برخلاف آمازون، این شرکت محصولات برند خود را تولید نمی کند. برخی از کالاها ارسال بین المللی رایگان دارند اما بستگی به فروشنده دارد.

19- eBay

eBay

eBay

eBay تقریبا 20 سال است که یک خرده فروشی برتر بوده است و یکی از بهترین سایت های خرید آنلاین بین المللی است. هزاران کالا دارای ارسال بین المللی رایگان هستند، اما از فروشنده ای به فروشنده دیگر متفاوت است.

20- Amazon Prime

Amazon Prime

Amazon Prime

در صورت پرداخت هزینه عضویت، بسیاری از محصولات موجود در سایت واجد شرایط ارسال بین المللی رایگان خواهند بود. علاوه بر ارسال رایگان آمازون پرایم چندین مزیت دیگری را ارائه میدهد.

چه سایت های دیگری ارسال رایگان را ارائه می دهند؟

در این مقاله سایت های خرید آنلاینی را به شما معرفی کرده‌ایم که ارسال بین‌المللی رایگان ارائه می‌دهند، اما سایت های دیگری نیز وجود دارند. ممکن است برای یافتن آنها نیاز به کمی جستجو باشد، اما ارسال رایگان ارزشش را دارد. زیرا در هزینه ها صرفه جویی میشود.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT