بهترین نرم افزار CRM

21 بهترین نرم افزار CRM

زمان مطالعه 35 دقیقه

بهترین راه حل های نرم افزاری CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) به تیم های فروش کمک می کند تا فرآیندهای حیاتی را برای بهبود بهره وری، پیگیری تعاملات با مشتری و به دست آوردن بینش عملی برای ارائه تجربه شخصی برای فروش هوشمندتر، کوتاه کردن چرخه فروش و افزایش نرخ حفظ بهتر، ساده کنند.

ما ویژگی های کلیدی، تجربه کاربر، برنامه های قیمت گذاری، نقاط قوت و ضعف را پوشش خواهیم داد. پس اجازه بدهید به این کار برسیم.

1.Salesforce Sales Cloud CRM

Salesforce Sales Cloud یک راه حل مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر ابر است که از تیم های فروش بزرگ و هر نقطه تماس مشتری پشتیبانی می کند.

بیش از 150000 شرکت، از جمله برندهای مطرح جهان مانند IBM، NBCUniversal و Sonos، از سیستم CRM برای ساده‌سازی اتوماسیون گردش کار استفاده می‌کنند.

ویژگی های کلیدی

مدیریت پروژه – این نرم افزار به صورت بومی با Slack ادغام می شود و به شما این امکان را می دهد تا وظایف Salesforce خود را به طور یکپارچه در یک مکان مرکزی مدیریت کنید و از راه دور با همکاران، مشتریان و شرکا در زمان واقعی همکاری کنید.

پیش بینی فروش – Salesforce می تواند درآمد فروش آینده شما را با استفاده از داده های خط لوله فعلی و تاریخی شما تخمین بزند. باز هم، ادغام با برنامه هایی مانند revVana به شما کمک می کند تا بینش درآمد بهتری کسب کنید.

انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیر – این نرم‌افزار CRM به کسب‌وکارهای کوچک و شرکت‌ها کمک می‌کند تا بدون به خطر انداختن عملکرد، نیازهای رو به رشد خود را برآورده کنند. Salesforce CRM کاملاً مبتنی بر ابر است، بیش از 8700 ادغام را پشتیبانی می‌کند و یک API باز دارد که آن را بسیار توسعه‌پذیر می‌کند.

تجربه ی کاربر

راه اندازی یک حساب کاربری فقط سه مرحله طول می کشد.

داشبورد تمیز و ساده است و استفاده از آن را آسان می کند. برای استفاده از ویژگی های آن می توانید روی ماژول ها در منوی پیمایش کلیک کنید. علاوه بر این، نرم افزار CRM اطلاعات را در نمودارها، نمودارهای دایره ای و جداول به روشی آسان و قابل درک نمایش می دهد.

Salesforce Sales Cloud دارای یک پایگاه دانش قوی است تا فوراً به زمین برسد.

قیمت گذاری

Salesforce چهار طرح اشتراک را ارائه می دهد که سالانه صورتحساب می شود:

25 دلار ضروری برای هر کاربر در ماه

75 دلار حرفه ای برای هر کاربر در ماه

شرکتی 150 دلار برای هر کاربر در ماه

300 دلار نامحدود برای هر کاربر در ماه

نقاط قوت

این کاملاً مبتنی بر ابر است (نیازی به نصب چیزی ندارید)

30 روز آزمایشی رایگان

اتوماسیون مدیریت روابط با مشتری

از بیش از 8000 ادغام و برنامه پشتیبانی می کند

پشتیبانی چند زبانه و چند ارزی

API را باز کنید

ابزارهای مدیریت و هوش تجاری را هدایت می کند

پشتیبانی شبانه روزی

برنامه ریزی قرارهای متعدد

قابلیت ارسال ایمیل انبوه

نقاط ضعف

از چت زنده پشتیبانی نمی کند

برای استقرار در محل مناسب نیست

2.Pipedrive

Pipedrive یکی از گزینه های برتر ما برای بهترین نرم افزار CRM امروزی است. راه حل مبتنی بر ابر به بازاریابان کمک می کند تا خطوط لوله خود را تنظیم کنند، پیشرفت را در زمان واقعی پیگیری کنند و کارهای روتین را خودکار کنند. بیش از 100000 شرکت در 179 کشور از این نرم افزار استفاده می کنند.

هشدارهای بی‌درنگ – Pipedrive یک یادآور داخلی دارد که شما را در جریان تمام فعالیت‌های فروش خود قرار می‌دهد تا پیگیری را از دست ندهید.

گزارش – CRM گزارش های دقیقی را در مورد عملکرد خط لوله ارائه می دهد. با این بینش، می توانید پیشرفت خود را با اهداف تجاری خود اندازه گیری کنید.

پیش بینی درآمد – نرم افزار می تواند حجم فروش و درآمد شما را با استفاده از داده های خط لوله پیش بینی کند. هنگامی که وضعیت سرنخ تغییر می کند، به طور خودکار تخمین را به روز می کند.

Leads Capture – Pipedrive دارای یک فرم وب قابل تنظیم است که به شما کمک می کند تا سرنخ ها را برای خط لوله خود جذب کنید. همچنین، می توانید سرنخ ها را برای ارتباطات شخصی تقسیم بندی کنید.

تجربه ی کاربر

Pipedrive کاربر پسند است. کاربران جدید می توانند به سرعت از آن استفاده کنند. همچنین، نرم افزار CRM دارای یک مرکز کمک قوی است که به کاربران کمک می کند تا حساب های خود را تنظیم و سفارشی کنند.

دارای خط لوله بصری است که به شما امکان می دهد استراتژی های فروش خود را ببینید و با کشیدن و رها کردن وضعیت سرنخ، آن را پردازش و به روز کنید. علاوه بر این، گزارش‌ها را به روش‌های قابل فهم ارائه می‌کند.

این نرم افزار چت زنده و پشتیبانی ایمیل شبانه روزی را برای وضوح سریع ارائه می دهد.

قیمت گذاری

Pipedrive چهار طرح ارائه می دهد، صورتحساب ماهانه و سالانه.

ضروری 11.90 دلار برای هر کاربر در ماه

24.90 دلار پیشرفته برای هر کاربر در ماه

49.90 دلار حرفه ای برای هر کاربر در ماه

74.90 دلار برای هر کاربر در ماه شرکت کنید

نقاط قوت

سریعتر بسته شدن معامله

تولید سرنخ Omnichannel

مدیریت کارآمد ارتباط با مشتری

آزمایشی رایگان (بدون نیاز به کارت اعتباری)

تنظیم و ردیابی هدف

پیش بینی فروش

بیش از 350 ادغام

14 روز آزمایشی رایگان

پشتیبانی API

پشتیبانی بلادرنگ

نقاط ضعف

بدون طرح رایگان

داشبورد می‌توانست احساس طاقت‌فرسا کند

3.Oracle Netsuite CRM

نرم افزار Oracle NetSuite Customer Relationship Management داده هایی را که برای مدیریت تعاملات با مشتریان بالقوه، مشتریان فعلی و تامین کنندگان، ارائه تجربیات استثنایی به مشتری و افزایش فروش نیاز دارید، در زمان واقعی ارائه می دهد.

بیش از 32000 مشتری از محصولات Oracle NetSuite استفاده می کنند.

ویژگی های کلیدی

اتوماسیون نیروی فروش – NetSuite CRM SFA فرآیندهای فروش شما را متحد می کند و بینش بی سابقه ای را در مورد هر جنبه ای از ارتباط با مشتری ارائه می دهد تا عملکرد فروش شما را افزایش دهد.

گردش کار بازاریابی – شما می توانید کمپین های بازاریابی هدفمند را ایجاد و راه اندازی کنید تا استخر مشتریان خود را افزایش دهید. همچنین، CRM به شما امکان می‌دهد سرنخ‌هایتان را تقسیم‌بندی کنید تا تجربه‌ای شخصی‌سازی کنید و چرخه فروش را کوتاه کنید.

مدیریت خدمات مشتری – NetSuite مدیریت خدمات مشتری را خودکار می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد بر روی سایر فعالیت‌های روزانه فوری تمرکز کنند. به عنوان مثال، می تواند وضعیت بلیط های ارسال شده را بررسی کند و با ارتباطات پیگیری پاسخ دهد.

مدیریت روابط شراکت – NetSuite CRM فقط یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیست. در عوض، این پلتفرم یک ابزار مدیریت کسب و کار کامل است که به شما کمک می کند روابط با شرکا را مدیریت کنید، اطلاعات لحظه ای را به اشتراک بگذارید، و کنترل فرآیندهای فروش متمرکز بر شریک را حفظ کنید.

تجربه ی کاربر

این CRM می‌تواند برای مبتدیان دوستانه‌تر باشد، اگر به خاطر ویژگی‌های زیاد و قابلیت‌های پیشرفته‌اش نباشد. با این حال، این نرم افزار یک ویژگی جستجو را ارائه می دهد تا به کاربران کمک کند چیزها را سریعتر پیدا کنند. یکی دیگر از چالش های تجربه کاربر، سفارشی سازی زمان بر Netsuite است.

به علاوه، برخی از کاربران خرابی و خرابی را گزارش کرده اند.

علاوه بر این چالش ها، NetSuite دارای یک رابط کاربری عالی است که آن را هیجان انگیز می کند. همچنین، پشتیبانی چت زنده، منابع مفید و پایگاه دانش جامع را ارائه می دهد.

قیمت گذاری

NetSuite هزینه مجوز سالانه را دریافت می کند اما هیچ طرح قیمتی ارائه نمی دهد. شما باید با پشتیبانی مشتری آنها تماس بگیرید تا در مورد نیازهای استقرار سیستم های CRM آنها مطلع شوید.

نقاط قوت

یک منبع داده متمرکز که به کاربران دید بی‌سابقه‌ای را در فرآیند فروش خود می‌دهد

اتوماسیون نیروی فروش، بازاریابی و خدمات مشتری

مدیریت روابط شریک

گزارش گیری و تجزیه و تحلیل پیشرفته

رابط کاربری عالی

پیش بینی فروش

سیار

نقاط ضعف

بدون برنامه اشتراک ماهانه

تجربه کاربری نه چندان عالی

در مقایسه با سایر راه حل های CRM گران است

4.Zoho CRM

بیش از 250000 کسب و کار در سراسر جهان از راه حل های نرم افزار Zoho CRM استفاده می کنند. این به تیم های مدیریت، بازاریابی، پشتیبانی و فروش کمک می کند تا نیازهای مدیریت ارتباط با مشتری و تعامل همه کاناله خود را برطرف کنند.

این پلتفرم به کاربران این امکان را می‌دهد تا تجربیات شخصی‌سازی شده ارائه دهند و فروش را از طریق کانال‌های متعدد هدایت کنند.

ویژگی های کلیدی

اتوماسیون نیروی فروش – می‌توانید گردش‌های کاری را برای کاهش ورود داده‌های دستی، حذف افزونگی‌ها و خودکارسازی عملکردهای تکراری فروش، بازاریابی و خدمات مشتری ایجاد کنید.

Journey Orchestration – Zoho CRM به کاربران امکان می دهد سفرهای شخصی مشتری را ایجاد کنند و مسیر هر مشتری را برای شناسایی تاخیرها یا حفره ها و بهینه سازی فرآیند فروش دنبال کنند.

Omnichannel – با نرم افزار Zoho CRM، می توانید تعاملات مشتری را در چندین کانال از جمله ایمیل، رسانه های اجتماعی، تلفن و کانال سلف سرویس درگیر و پیگیری کنید.

فعال سازی فروش – Zoho CRM فرآیندهای فروش بدون اصطکاک را فعال می کند. شما می توانید قیمت ها، فاکتورها و سفارشات را در نرم افزار CRM ایجاد کنید. همچنین، به شما امکان می‌دهد پورتال‌های شریکی را برای رشد کسب‌وکار خود و مدیریت روابط با سهامداران راه‌اندازی کنید.

تجربه ی کاربر

داشبورد Zoho CRM تمیز، ساده و کاربرپسند است. بنابراین، می توانید به عنوان اولین کاربر CRM از همه ویژگی های آن استفاده کنید.

برای مثال، نرم‌افزار زبانه‌های ماژول را در بالای تاشو در نوار بالایی قرار می‌دهد و به راحتی قابل دسترسی است. گزارش‌ها همچنین بسیار کم‌تر هستند زیرا می‌توانید گزارشی را که می‌خواهید ببینید، یکی یکی بررسی کنید.

Zoho CRM وبینارها، آموزش ها، کتاب های الکترونیکی رایگان و مستندات را برای راه اندازی و سفارشی سازی آسان ارائه می دهد. پشتیبانی از چت زنده وجود ندارد.

قیمت گذاری

Zoho CRM چهار طرح اشتراک ماهانه و سالانه ارائه می دهد:

18 دلار استاندارد برای هر کاربر در ماه

30 دلار حرفه ای برای هر کاربر در ماه

شرکتی 45 دلار برای هر کاربر در ماه

حداکثر 55 دلار برای هر کاربر در ماه

نقاط قوت

سیار

بازاریابی و اتوماسیون فروش

سفارشی سازی قالب و طرح پیشرفته

گزارش دهی و تحلیل روشنگر

همکاری تیمی

از پورتال سلف سرویس مشتری پشتیبانی کنید

دستیار صوتی

پشتیبانی چند زبانه و چند ارزی

بازار برنامه با چندین توسعه دهنده شخص ثالث

پشتیبانی REST API

یادآوری فعالیت ها و یادداشت های چسبنده

15 روز آزمایشی رایگان

نقاط ضعف

پشتیبانی از چت زنده وجود ندارد

اتوماسیون بازاریابی بومی محدود (نیاز به برنامه های افزودنی دارد)

5.HubSpot CRM

HubSpot CRM یک راه حل مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر ابر برای فروشندگان، بازاریابان، نمایندگان خدمات مشتری، مدیران عملیات و صاحبان مشاغل است. برندهای برتر جهانی مانند Atlassian، Doordash و Wistia از نرم افزار HubSpot CRM استفاده می کنند.

ویژگی های کلیدی

هاب چندگانه – HubSpot CRM پنج هاب-بازاریابی، فروش، خدمات مشتری، CMS و عملیات- را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد برای نیازهای خود پرداخت کنید. علاوه بر این، می توانید حداکثر پنج هاب را در یک CRM واحد ادغام کنید تا فرآیندهای تجاری خود را ساده کنید.

بازاریابی ایمیلی – این نرم افزار دارای قابلیت بازاریابی ایمیلی داخلی برای کمپین های هدفمند به مخاطبان شما است. علاوه بر این، می‌توانید ایمیل‌های سفارشی‌شده را با ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن ایجاد کنید.

تولید سرنخ – با فرم‌های جذب سرنخ داخلی، ابزارهای مدیریت تبلیغات و صفحات فرود، می‌توانید سرنخ‌ها را به صورت آنلاین تولید کنید، آنها را مستقیماً به CRM وارد کنید و آنها را به مشتریان تبدیل کنید.

پورتال پشتیبانی مشتری – یک پورتال پشتیبانی مشتری برای مدیریت خدمات مشتری و درخواست‌های پشتیبانی دریافت خواهید کرد و بار تیم خدمات مشتری خود را به حداقل می‌رساند. با پورتال، می توانید پایگاه دانش خود را نیز راه اندازی کنید.

مشاور سئو – مشاور سئو نکات کاربردی سئو را ارائه می دهد که می تواند به شما در رتبه بندی کلمات کلیدی ضروری در نتایج جستجوی گوگل کمک کند. هنگام ایجاد پست های وبلاگ یا توسعه صفحات فرود یا وب سایت مفید است.

تجربه ی کاربر

می توانید HubSpot CRM را به سرعت راه اندازی کنید و بلافاصله آن را اجرا کنید.

استفاده از CRM آسان است و رابط کاربری عالی دارد. می توانید داشبورد خود را سفارشی کنید تا به سرعت خط لوله فروش خود را در یک مکان مشاهده کنید تا تجربه کاربری خود را بهبود ببخشید. همچنین، HubSpot گزارش های خود را به روشی قابل درک ارائه می دهد.

همچنین به طور یکپارچه با ابزارهای دیگر ادغام می شود. علاوه بر این، HubSpot خدمات داخلی و چندین کانال پشتیبانی – تلفن، ایمیل، چت زنده و انجمن آنلاین را ارائه می دهد.

قیمت گذاری

HubSpot یک نسخه رایگان اما با دسترسی محدود به ابزارهای خود ارائه می دهد. می‌توانید با عضویت در طرحی در مرکز مناسب، عملکرد آن را بر اساس نیاز خود گسترش دهید.

مرکز بازاریابی

شروع 45 دلار در ماه

800 دلار حرفه ای در ماه

شرکت 3600 دلار در ماه

مرکز فروش

شروع 45 دلار در ماه

450 دلار حرفه ای در ماه

سازمانی 1200 دلار در ماه

مرکز خدمات مشتری

شروع 45 دلار در ماه

450 دلار حرفه ای در ماه

سازمانی 1200 دلار در ماه

6.CMS Hub

شروع 23 دلار در ماه

360 دلار حرفه ای در ماه

سازمانی 1200 دلار در ماه

عملیات هاب

شروع 45 دلار در ماه

720 دلار حرفه ای در ماه

شرکت 32000 دلار در ماه

نقاط قوت

ابزار مشارکتی قدرتمند، ادغام بازاریابی، فروش، خدمات مشتری، CMS و عملیات در یک راه حل CRM واحد.

یک نسخه رایگان

کاربر پسند و شهودی

پایگاه داده بزرگ CRM

گردش کار فروش و بازاریابی

گزارش دهی و تحلیل روشنگر

مدیریت رهبری

ادغام یکپارچه شخص ثالث

پست اجتماعی از CRM

برنامه ریزی جلسات

اپلیکیشن موبایل

نقاط ضعف

ویژگی‌های محدودی که می‌تواند برای دریافت مجوزهای HubSpot دیگر فشار بیاورد

مجوزهای HubSpot در سطح بالایی قرار دارند.

محصولات تازه

Freshsales یک نرم افزار CRM فروش است که به شما کمک می کند دید 360 درجه ای از مشتریان خود داشته باشید، تعامل شخصی را ارائه دهید، چرخه فروش را کوتاه کنید و درآمد را با فروش مبتنی بر زمینه تسریع کنید. برندهایی مانند Klarna، Blue Nile و PharmEasy از سیستم CRM استفاده می کنند.

ویژگی های کلیدی

تولید سرنخ و امتیازدهی – Freshwok ابزارهای CRM را برای کمک به شما در اجرای کمپین های شخصی و ایجاد سرنخ از بازدیدکنندگان وب سایت خود ارائه می دهد. شما همچنین می توانید بر اساس سطح تعامل آنها امتیاز کسب کنید.

مدیریت معامله – Freshworks یک دید پرنده از معاملات در خط لوله شما ارائه می دهد و اولویت بندی و کار فوری روی آنها را آسان می کند. همچنین می‌توانید با چند فروشنده در یک معامله همکاری کنید.

اتوماسیون گردش کار — اتوماسیون گردش کار داخلی این نرم افزار به کاربران امکان می دهد کارهای تکراری را برای صرفه جویی و افزایش بهره وری نیروی فروش خودکار کنند. می توانید به سرعت با الگوهای از پیش تنظیم شده اتوماسیون ایجاد کنید.

AI-Powered Insights — الگوریتم Freshworks، Freddy AI، کارهای سنگینی را انجام می دهد تا بتوانید تنها بر معاملاتی که تبدیل می شوند تمرکز کنید. علاوه بر این، بینش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می‌کند که به شما کمک می‌کند سریع‌تر بسته شدن معامله را انجام دهید.

Omnichannel – این نرم افزار به کاربران امکان می دهد بدون خروج از نرم افزار CRM به مشتریان در کانال دلخواه خود دسترسی پیدا کنند. به عنوان مثال، می‌توانید از طریق ایمیل، تلفن، چت زنده، واتس‌اپ، اس ام اس و زوم با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید.

تجربه ی کاربر

می توانید در سه مرحله ساده یک حساب کاربری ایجاد کنید و حساب ایمیل خود را به نرم افزار CRM متصل کنید.

داشبورد تمیز و کم فشار است. در نتیجه، احتمالاً در اولین استفاده بدون اینکه با چالش‌های زیادی مواجه شوید، نرم‌افزار را کرک کنید. همچنین، می‌توانید داده‌های فروش خود را وارد کنید و بلافاصله بدون شروع از ابتدا از ابزارهای CRM استفاده کنید.

می‌توانید از پرسش‌های متداول، مرکز راهنمایی یا چت زنده برای حل‌وفصل سریع در صورت برخورد با مشکل استفاده کنید.

قیمت گذاری

Freshworks بهترین نرم افزار CRM رایگان را با ویژگی های اساسی ارائه می دهد – ایده آل برای کاربران مبتدی. علاوه بر این، می توانید برای دسترسی به ابزارهای بیشتر، در یک طرح پولی مشترک شوید.

رشد 15 دلاری برای هر کاربر در ماه

حرفه ای 39 دلار برای هر کاربر در ماه

شرکتی 69 دلار برای هر کاربر در ماه

نقاط قوت

بازاریابی ایمیلی در نرم افزار CRM

بینش معامله مبتنی بر هوش مصنوعی

قابلیت تولید سرب داخلی

اتوماسیون فرآیند فروش بدون درز

پشتیبانی چند زبانه و چند ارزی

مدیریت قلمرو

تعامل با مشتری Omnichannel

بیش از 30 گزارش

یک طرح رایگان

اپلیکیشن موبایل

21 روز آزمایش رایگان بالاترین طرح

نمای 360 درجه از کسب و کار را ارائه می دهد

امتیازدهی سرنخ های مبتنی بر هوش مصنوعی

تجسم خط لوله

نقاط ضعف

پشتیبانی سخت در دسترس

ادغام های شخص ثالث محدود

7.Monday

نرم افزار دوشنبه CRM یکی از بهترین نرم افزارهای CRM در صنعت است. بیش از 125000 کسب و کار از آن برای تولید سرنخ از منابع متعدد، واجد شرایط بودن آنها در یک مکان مرکزی، و پیگیری و مدیریت تمام جنبه های چرخه فروش، از قبل از فروش تا پس از فروش، همه در یک مکان استفاده می کنند.

ویژگی های کلیدی

ردیابی ایمیل – با دوشنبه، می‌توانید ارتباطات ایمیل خود را متمرکز کنید و معیارهای ضروری ایمیل را دنبال کنید تا یاد بگیرید چه زمانی باید تماس بگیرید، و در وقت خود در سرنخ‌های سرد صرفه‌جویی کنید. همچنین به شما امکان می دهد ایمیل های شخصی سازی شده با قالب های داخلی ایجاد کنید.

اتوماسیون فرآیند فروش – لازم نیست زمان خود را برای فرآیندهای فروش تکراری تلف کنید. این یکی از بهترین نرم افزارهای CRM برای خودکارسازی گردش کار شما است که به شما امکان می دهد بر روی چیزهای ضروری تمرکز کنید. به عنوان مثال، می‌تواند سرنخ‌ها را به نمایندگان فروش اختصاص دهد، هنگامی که مشتری بالقوه ایمیلی را باز می‌کند، به شما اطلاع می‌دهد و موارد دیگر.

جذب سرنخ – می‌توانید خط لوله فروش خود را با جریان‌های ثابت سرنخ‌های واجد شرایط جمع‌آوری‌شده از چندین منبع تغذیه کنید، آنها را در CRM واجد شرایط کنید، و به‌طور خودکار بر اساس معیارهای از پیش تعیین‌شده به آنها امتیاز دهید.

مدیریت پس از فروش – قابلیت مدیریت پس از فروش دوشنبه به شما این امکان را می دهد که به طور مستمر روابط با مشتری را مدیریت کرده و رضایت مشتری پس از فروش را برای حفظ مشتری افزایش دهید.

تجربه ی کاربر

می توانید به سرعت با Gmail ثبت نام کنید و در چند مرحله دیگر حساب خود را راه اندازی کنید.

شما می توانید خط لوله فروش و سفر مشتری خود را در یک نگاه بفروشید. همچنین، رابط کاربری عالی است، و نرم افزار اطلاعات را به روش هایی ارائه می دهد که هر کسی بتواند به سرعت درک کند. علاوه بر این، دارای یک ویژگی اعلان دسکتاپ است که شما را در جریان فعالیت های فروش خود در زمان واقعی نگه می دارد.

کاربران می توانند داشبورد خود را سفارشی کنند تا فقط چیزهایی را که دوست دارند ببینند. متأسفانه، پشتیبانی از چت زنده پشتیبانی نمی کند. با این حال، سعی می کند این را با یک مرکز کمک قوی و پشتیبانی شبانه روزی ایمیل جبران کند.

قیمت گذاری

دوشنبه یک طرح رایگان برای نرم افزار CRM و چهار طرح اشتراک حق بیمه ارائه می دهد.

10 دلار در ماه پایه

استاندارد 14 دلار در ماه

حرفه ای 24 دلار در ماه

سازمانی (بسته سفارشی)

نقاط قوت

طرح های رایگان و سفارشی

اتوماسیون گردش کار

ردیابی ایمیل و ارتباط متمرکز

تجسم خط لوله

داشبورد گزارش دهی قابل تنظیم

مدیریت سرنخ داخلی (گرفتن و امتیازدهی خودکار)

مدیریت ارتباط با مشتری پس از فروش

ادغام های شخص ثالث

اپلیکیشن موبایل

جامعه آنلاین و مرکز کمک قوی

نقاط ضعف

اتوماسیون بازاریابی بومی محدود

پشتیبانی از چت زنده وجود ندارد

8.Keap

Keap یکی از راه حل های CRM فروش پیشرو است که به مشاغل کوچک پاسخ می دهد. این نرم افزار به آنها کمک می کند تا سرنخ های خود را افزایش دهند، درآمد را بهبود بخشند و از طریق بهبود مدیریت ارتباط با مشتری و جریان های کاری بازاریابی، حفظ مشتری را افزایش دهند.

ویژگی های کلیدی

بازاریابی ایمیل و متن – این نرم افزار CRM مناسب برای کسب و کارهای کوچک است که به دنبال وارد کردن ایمیل و بازاریابی پیامکی به ترکیب بازاریابی خود و مدیریت آنها در یک مکان هستند. آنها می توانند به سرعت کمپین های ایمیل و پیامک را با قالب های داخلی ایجاد کرده و آنها را به لیست های تقسیم شده خود ارسال کنند.

اتوماسیون فروش و بازاریابی – با Keap، تیم‌های فروش کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند فرآیندهای فروش و بازاریابی حیاتی را خودکار کنند تا تجربه‌ای شخصی به مشتریان ارائه دهند و رشد هدفمند کسب‌وکار را در عین صرفه‌جویی در زمان و منابع انسانی ارزشمند، هدایت کنند.

جذب سرنخ – می توانید در هر نقطه تماس، سرنخ ها را بدست آورید و ردیابی کنید. این نرم‌افزار CRM با ابزارهای CRM برای گرفتن سرنخ‌ها مانند صفحات فرود، قیف‌های فروش اختصاصی، فرم‌ها و زمان‌بندی‌های قرار ارائه می‌شود که از آنها برای ایجاد سرنخ‌های ثابت استفاده می‌کنید.

تجارت الکترونیک – Keap از پردازشگرهای پرداخت مانند Stripe، PayPal و Wepay پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد پرداخت ها را در نرم افزار CRM خود ارسال و دریافت کنید. این پلتفرم از زمان راه‌اندازی تا کنون بیش از ۲.۶ میلیارد دلار فروش آنلاین را تسهیل کرده است.

تجربه ی کاربر

Keap وعده آزمایشی رایگان 14 روزه را می دهد. اما برای دسترسی به این ویژگی پس از ثبت نام به کمک نیاز دارم. این پیشنهاد فقط برای مشاغلی که به طور تصادفی انتخاب شده اند در دسترس است.

اگر نرم افزار بتواند به وعده های خود عمل کند، برای تجربه کاربری عالی خواهد بود.

قیمت گذاری

Keap سه طرح اشتراک را ارائه می دهد، صورتحساب ماهانه و سالانه.

حرفه ای 129 دلار در ماه

حداکثر 199 دلار در ماه

Max Classic (طرح سفارشی)

نقاط قوت

یک برنامه ارجاع که تا 30٪ کمیسیون پرداخت می کند

یک جامعه کاربران با دسترسی بالا

پایگاه دانش و مرکز کمک

پلت فرم پرداخت بومی

ایمیل داخلی و بازاریابی پیامکی

اتوماسیون پیشرفته

کمک تخصصی

نقاط ضعف

بدون برنامه موبایل

طرح اشتراک محدود

بسته های گران قیمت سالانه

نسخه آزمایشی رایگان اغلب در دسترس نیست

غیر قابل اعتماد

9.Sage

Sage ماژول های فروش، بازاریابی و خدمات را برای ارائه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در سطح جهانی یکپارچه می کند.

این یکی از بهترین نرم افزارهای CRM در بازار است. با استفاده از این راه حل، می توانید بینش ارزشمندی در مورد جایگاه کسب و کار خود به دست آورید تا تصمیمات تجاری بهتری بگیرید.

ویژگی های کلیدی

ماژول خدمات – این ماژول عملکرد مدیریت خدمات مشتری را در CRM به ارمغان می‌آورد و شما را قادر می‌سازد تا یک تجربه استثنایی را به مشتریان بالقوه و مشتریان ارائه دهید، آنها را در روابط بلندمدت پرورش دهید و کسب‌وکارهای تکراری ایجاد کنید.

ماژول های فروش – با استفاده از این ماژول، می توانید فرآیندهای فروش خود را برای تسریع عملکرد فروش و افزایش بهره وری خودکار کنید. داده های مشتریان این شرکت نشان می دهد که نمایندگان فروش با استفاده از این ویژگی بهره وری را تا 40 درصد بهبود بخشیده اند.

ماژول بازاریابی – می‌توانید کمپین‌های بازاریابی هدفمند و همه‌کانالی را در CRM برنامه‌ریزی و اجرا کنید و کمپین‌ها را برای ارائه نتایج بیشتر با گزارش‌های روشن‌فکر داخلی بهینه کنید.

تجربه ی کاربر

Sage برنامه های قیمت گذاری خود را از قبل ارائه نمی دهد. همچنین، شما نمی توانید به صورت آنلاین ثبت نام کنید. در عوض، باید اطلاعات کسب و کار خود را آنلاین بگذارید و منتظر تماس تیم پشتیبانی آن‌ها باشید که ممکن است زمان بر باشد.

رابط کاربری عالی است، اما نرم افزار CRM تنها با برنامه های محدودی ادغام می شود. بعلاوه، حل و فصل پرونده بلادرنگ هنوز باید بهبود یابد. با این حال، نرم افزار یک انجمن انجمن ارائه می دهد.

قیمت گذاری

سیج اطلاعات قیمت گذاری عمومی ندارد.

با این حال، مجوز نرم افزار می تواند حدود 600 دلار در سال برای هر کاربر هزینه داشته باشد. علاوه بر این، اجرای اولیه یکباره و خدمات مرتبط می تواند هزینه کل را به حدود 8000 دلار برساند.

نقاط قوت

ماژول های تک به راه حل کاملا یکپارچه

بینش قدرتمند در زمان واقعی

همکاری تیمی

فروش و اتوماسیون بازاریابی

مدیریت خدمات مشتری

نقاط ضعف

بدون ثبت نام سرراست

بدون طرح اشتراک

ادغام محدود

10.Insightly CRM

Insightly یک ابزار CRM محبوب است که برای کمک به کسب‌وکارها در ساده‌سازی فرآیندهای خود، همکاری در بین تیم‌ها و ادغام همه برنامه‌های کاربردی مورد نیاز برای هدایت رشد پایدار توسعه یافته است.

بیش از 25000 شرکت از جمله بلومبرگ، بوش و سانوفی از این پلتفرم استفاده می‌کنند که آن را به یکی از بهترین پلتفرم‌های نرم‌افزار CRM امروز تبدیل می‌کند.

ویژگی های کلیدی

نقشه‌برداری رابطه – می‌توانید داده‌های مشتری خود را به مخاطبین موجود پیوند دهید تا نقشه‌برداری کنید و بفهمید که مشتریان چگونه با هم ارتباط دارند. این ویژگی به شما کمک می کند تا تصویری با کیفیت بالا از مشتریان خود داشته باشید.

بازاریابی – پلتفرم بازاریابی یکپارچه Insightly به تیم های بازاریابی امکان می دهد خطوط لوله فروش ایجاد کنند، مشتریان ایده آل را با کمپین های هوشمند و بخش بندی شده جذب و درگیر کنند و فرآیندهای بازاریابی را به طور خودکار برای رشد سریعتر کسب و کار انجام دهند.

فروش – می‌توانید داده‌های مشتری خود را در یک مکان متمرکز کنید، سرنخ‌ها را مدیریت کنید و آن‌هایی را که احتمال تبدیل شدن دارند، شناسایی و اولویت‌بندی کنید. همچنین می توانید در Insightly ایمیل ایجاد و ارسال کنید و گردش کار خود را خودکار کنید.

خدمات – Insightly به تیم های خدمات مشتری قدرت می دهد تا چالش های مشتری را بدون زحمت بیشتر حل کنند. می توانید بلیط های پشتیبانی مشتری را در یک مکان دریافت کنید، به سرعت اطلاعات را در سراسر سازمان به اشتراک بگذارید و بینش های عملی برای بهبود تجربه مشتری دریافت کنید.

یکپارچه‌سازی – می‌توانید تمام ابزارهایی را که برای رشد کسب‌وکارتان نیاز دارید وصل کنید و آنها را تحت یک برنامه مدیریت کنید. همچنین، AppConnect Insightly از کاربران این CRM در ایجاد ادغام‌ها و گردش‌های کاری سفارشی پشتیبانی می‌کند.

تجربه ی کاربر

Insightly دارای طراحی تمیز با رابط کاربر پسند است.

برخی از کاربران شکایت داشتند که درک کامل همه امکانات آن می تواند چالش برانگیز باشد. با این حال، دارای یک پایگاه دانش، فیلم ها و آموزش هایی است که می تواند شما را در سریع ترین زمان ممکن به سرعت بالا برساند. این پلتفرم همچنین پشتیبانی از چت زنده را ارائه می دهد.

فیلترها و ایمیل انبوه می توانند بهتر باشند.

قیمت گذاری

سیستم‌های CRM Insightly در سه طرح ارائه می‌شوند که سالانه صورت‌حساب می‌شوند:

به علاوه، 29 دلار در ماه

49 دلار حرفه ای در ماه

ماهانه ۹۹ دلار سرمایه گذاری کنید

نقاط قوت

یکپارچه سازی سفارشی و سازنده گردش کار

مدیریت پروژه و همکاری تیمی

فروش و اتوماسیون بازاریابی

ماژول برای تیم های خدمات مشتری

CRM مقیاس پذیر

پشتیبانی از چت زنده

امتحان رایگان

هزینه ورودی کم

اپلیکیشن موبایل

نقشه برداری ارتباط با مشتری

نقاط ضعف

صورتحساب سالیانه

منحنی یادگیری

11.SugarCRM

SugarCRM یکی از بهترین پلتفرم های CRM در بازار است. این راه‌حل‌های CRM را ارائه می‌کند که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا دید جامعی با کیفیت بالا از مشتریان خود در گذشته، حال و آینده داشته باشند تا قابلیت پیش‌بینی، افزایش آگاهی موقعیتی و رسیدن به سطوح جدیدی از عملکرد تجاری را فراهم کند.

ویژگی های کلیدی

پیش‌بینی پیش‌بینی‌کننده – SugarCRM از داده‌های تاریخی و بی‌درنگ از چندین نقطه برای شناسایی مشکلات، علل ریشه‌ای و فرصت‌ها استفاده می‌کند و بینش‌های فروش قابل اجرا را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، هشدارهای خودکار را برای پاسخ سریع ارائه می دهد.

اتوماسیون فروش و بازاریابی – شما می‌توانید هر چیزی را با SugarCRM خودکار کنید، از جمع‌آوری داده‌ها، مسیریابی سرنخ‌ها، و تأیید نقل قول گرفته تا امتیازدهی به سرنخ‌ها و بازاریابی برای ارائه تجربیات خرید معنادار، کوتاه کردن چرخه فروش و افزایش درآمد.

مدیریت خدمات مشتری — پشتیبانی مدیریت خدمات مشتری بومی SugarCRM شما را قادر می سازد تا در هر نقطه تماس، تجربه ای شخصی و مثبت را به مشتریان ارائه دهید. علاوه بر این، این نرم‌افزار فرآیندهای حیاتی را خودکار می‌کند تا بار تیم پشتیبانی مشتری شما را کاهش دهد.

تجربه ی کاربر

SugarCRM یک رابط کاربری قوی دارد.

با این حال، قبل از ثبت نام در هر طرحی باید حداقل برای سه کاربر هزینه پرداخت کنید و این باعث گران شدن نرم افزار می شود. همچنین، نرم افزار CRM فرآیند ثبت نام پیچیده تری را ارائه می دهد. برای تماس با پشتیبانی باید یک فرم آنلاین را پر کنید.

SugarCRM یک جامعه کاربر و مرکز منبع دارد که می تواند به شما کمک کند تا به سرعت حساب خود را راه اندازی کنید و یاد بگیرید که چگونه از نرم افزار CRM حداکثر استفاده را ببرید. همچنین پشتیبانی تلفنی به چهار زبان در دسترس است.

قیمت گذاری

SugarCRM دارای چهار برنامه ماهانه است که به صورت سالانه صورتحساب می گیرد و حداقل به سه کاربر نیاز دارد.

بازار 1000 دلار در ماه / کاربر

فروش 45 دلار در ماه / کاربر

80 دلار در ماه / کاربر خدمت کنید

سازمانی 85 دلار در ماه / کاربر

نقاط قوت

پیش‌بینی مبتنی بر هوش مصنوعی

آگاهی کامل از موقعیت

ارزیابی احساسات

اتوماسیون و گردش کار قدرتمند

راه حل داخلی خدمات مشتری

استقرار در محل

تعامل با مشتری Omnichannel

نقاط ضعف

بدون طرح رایگان یا آزمایشی

فاقد اپلیکیشن موبایل

طرح گران قیمت

12.NetHunt

NetHunt یکی از بهترین پلتفرم‌های CRM است که برای کاربران Gmail و Google Workspace ساخته شده است و برای کمک به آن‌ها در مدیریت سرنخ‌ها، پرورش مشتریان بالقوه و حفظ عملکرد فروش خود طراحی شده است. این راه حل همچنین با LinkedIn و هشت ابزار دیگر به خوبی بازی می کند.

ویژگی های کلیدی

سازماندهی داده ها – با NetHunt، می توانید داده های کسب و کار خود را به طور موثر و سازنده سازماندهی کنید. همچنین، این راه حل معاملات و خطوط لوله فروش شما را به شیوه ای آسان سازماندهی می کند، و بینش هایی را در مورد اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند، ارائه می دهد.

اتوماسیون نیروی فروش – استفاده از این CRM فروش به این معنی است که تیم فروش شما مجبور نیست وقت خود را برای کارهای تکراری تلف کند. در عوض، این راه‌حل فرآیندهای فروش کلیدی مانند جذب و پرورش سرنخ‌ها، به‌روزرسانی‌های تماس و موارد دیگر را خودکار می‌کند تا بتوانند روی چیزهای دیگر تمرکز کنند.

ارتباطات متمرکز – شما می توانید ارتباطات تجاری خود را بدون توجه به کانال ترجیحی مشتری، رسانه های اجتماعی، ایمیل، تلفن، پیام رسان یا چت زنده متمرکز کنید و همه چیز را در حال حرکت زیر یک سقف برنامه مدیریت کنید.

تجربه ی کاربر

می توانید با سه کلیک یک حساب کاربری ایجاد کنید. رابط کاربری تمیز و کاربر پسند است. می توانید با کشیدن و رها کردن معاملات خود به سرعت به روز رسانی کنید و خط لوله خود را تجسم کنید تا کل فرآیند فروش و عملکرد خود را در یک نگاه مشاهده کنید.

همچنین، می توانید گردش کار و ادغام را در چند دقیقه تنظیم کنید. هر دو فرآیند بصری هستند و ممکن است به هیچ منحنی یادگیری نیاز نداشته باشند. علاوه بر این، NetHunt دارای یک مرکز کمک است و پشتیبانی از چت زنده را ارائه می دهد.

قیمت گذاری

NetHunt از طریق چهار طرح اشتراک، ماهانه و سالانه در دسترس است.

پایه 24 دلار در ماه

کسب و کار 48 دلار در ماه

96 دلار پیشرفته در ماه

طرح سفارشی

نقاط قوت

ادغام Zapier

سازماندهی و تجسم داده های پیشرفته

اتوماسیون گردش کار

ارتباط همه‌کانالی

موبایل ایفون

چت زنده و پشتیبانی تلفنی

فرم وب بدون کد برای جذب سرنخ

هزینه ورودی پایین

آزمایشی رایگان و طرح سفارشی

افزونه مرورگر کروم

API را باز کنید

هر زمان خواستید لغو کنید

نقاط ضعف

فقط برای کاربران Gmail و Google Workspace در دسترس است

گزینه های ادغام محدود

اتوماسیون بازاریابی محدود

13.FreeAgent

FreeAgent CRM به تیم ها کمک می کند تا به طور مؤثرتری برای انجام کارها همکاری کنند. این نرم افزار قول می دهد به کاربران کمک کند پیشرفت خود را در زمان واقعی پیگیری کنند و بینش های عملی برای بهینه سازی عملکرد خود به دست آورند. بیش از 1000 کسب و کار در سراسر جهان از این پلت فرم استفاده می کنند.

ویژگی های کلیدی

راه حل همه کاره – با FreeAgent CRM، برای انجام کار خود نیازی به باز کردن چندین برگه مرورگر ندارید. در عوض، همه چیز را در یک مکان انجام می دهید. همچنین می توانید کارهای تکراری را خودکار کنید تا کارهای بیشتری را در زمان کمتری انجام دهید.

بهینه‌سازی گردش کار – می‌توانید فرآیندهای کسب‌وکار را ساده‌سازی کنید تا کار را به‌طور مؤثر انجام دهید. ابزار CRM می تواند به شما کمک کند تا معاملات را سازماندهی و اولویت بندی کنید تا بتوانید روی آنهایی تمرکز کنید که به احتمال زیاد به تجارت شما کمک می کنند.

سفارشی‌سازی بدون کد – سفارشی‌سازی بدون کد FreeAgent شما را قادر می‌سازد تا حساب خود را طوری تنظیم کنید که نیازهای منحصر به فرد کسب‌وکارتان را برآورده کند. این نرم افزار همچنین با برنامه های دیگر ادغام می شود و آن را بسیار توسعه می دهد.

تجربه ی کاربر

استفاده از FreeAgent CRM آسان است و رابط کاربری بصری جذابی دارد. این نرم افزار تجسم کامل قیف را امکان پذیر می کند و گزارش ها را به روش هایی ارائه می دهد که هر کسی بتواند آن را درک کند.

می توانید به سرعت با کارشناسان CRM داخلی شرکت ارتباط برقرار کنید تا حساب خود را تنظیم و سفارشی کنید تا امکانات کامل آن را کشف کنید. این راه حل همچنین چت زنده و منابع مفیدی را ارائه می دهد.

قیمت گذاری

FreeAgent بسته‌های قیمت‌گذاری «کاربران نامحدود» و «به‌ازای هر کاربر» را با طرح‌های مختلف ارائه می‌دهد که به صورت ماهانه و سالانه صورت‌حساب می‌شوند. بسته هر کاربر دارای سه طرح است.

شروع 45 دلار در ماه

90 دلار حرفه ای در ماه

سازمانی 120 دلار در ماه

نقاط قوت

بسیار توسعه پذیر

راه حل همه کاره

کاملا مبتنی بر پایه

سفارشی سازی بدون کد

اتوماسیون گردش کار

تجسم کامل قیف

مدیریت خدمات مشتری

ادغام های شخص ثالث

پشتیبانی از چت زنده

برنامه سفارشی

مطابق با ISO 27001

نقاط ضعف

بدون اپلیکیشن موبایل

جستجو و فیلتر ضعیف

14.Creatio CRM

Creatio CRM یکی از بهترین نرم افزارهای CRM است که توسط کسب و کارهای کوچک و متوسط در بیش از 100 کشور جهان برای خودکارسازی سفرهای مشتری انتها به انتها بدون کد استفاده می شود. می‌توانید ماژول‌های جداگانه خریداری کنید یا نرم‌افزار را به‌عنوان یک ابزار CRM یکپارچه اجرا کنید.

ویژگی های کلیدی

Marketing Creatio – با استفاده از این ماژول، می‌توانید کمپین‌های بازاریابی خود را خودکار کنید، مدیریت هدایت کنید، و ارتباطات همه‌کانالی شخصی‌سازی شده را برای افزایش درآمد کسب‌وکار و حفظ مشتری ارائه دهید.

Sales Creatio – Creatio از تیم‌های فروش برای همکاری سراسری و خودکارسازی فرآیندهای فروش حیاتی برای انجام کارهای بیشتر پشتیبانی می‌کند. این نرم افزار همچنین یک نمای 360 درجه از سفرهای مشتریان را برای شخصی سازی تجربه آنها ارائه می دهد.

Service Creatio – می‌توانید گردش‌های کاری خدمات مشتری را در Creatio خودکار و مدیریت کنید تا در وقت ارزشمند تیم پشتیبانی صرفه‌جویی کنید و تجربه‌ای شخصی‌سازی‌شده و پیشرفته به مشتریان ارائه دهید. این نرم افزار از هوش مصنوعی برای ساده کردن رسیدگی به موارد خدمات استفاده می کند.

Studio Creatio – سازنده UI بدون کد Creatio به کاربران غیر فنی کمک می کند تا با استفاده از ابزارهای طراحی بصری با قابلیت کشیدن و رها کردن آسان، برنامه ها و فرآیندهای تجاری را با حداکثر آزادی بسازند.

تجربه ی کاربر

تجزیه و تحلیل و گزارش گیری روشنگری هستند و می توانید به سرعت داده ها را با چند کلیک تجسم کنید.

قابلیت بدون کد نرم افزار به این معنی است که می توانید پروژه هایی را که معمولاً ماه ها یا حتی روزها طول می کشد را تکمیل کنید. علاوه بر این، پشتیبانی چند زبانه است، بنابراین هر زمان که نیاز به زبان دلخواه خود داشته باشید، همیشه از کمک دریافت خواهید کرد.

همچنین، این پلتفرم دارای منابع مفیدی برای خودیاری سریع است.

قیمت گذاری

Creatio برای هر ماژول بسته های اشتراک متفاوتی دارد (Creatio).

اشتراک ماژول های فروش و خدمات ماهانه بین 25 تا 60 دلار متغیر است، در حالی که Marketing Creatio هزینه سالانه 1000 تا 100000 دلار دارد. برای درک هزینه استقرار راه حل های CRM یکپارچه آن، باید با پشتیبانی تماس بگیرید.

نقاط قوت

ماشین حساب هزینه

استقرار ابری و در محل

دید مشتری 360 درجه

سفارشی سازی نامحدود بدون کد

اتوماسیون گردش کار انتها به انتها

تجزیه و تحلیل زمان واقعی

طرح آزمایشی

طرح سفارشی

نقاط ضعف

طرح گران قیمت

بدون اپلیکیشن موبایل

15.Close

Close یک راه حل CRM ابری برای فروشندگان راه دور است. به‌عنوان یکی از بهترین نرم‌افزارهای CRM در صنعت، کار تیم را سریع‌تر می‌کند، گردش‌های کاری را خودکار و تجزیه و تحلیل می‌کند و به شما کمک می‌کند تا به سرعت درآمد کسب کنید. همچنین به خوبی با برخی از ابزارهای شما ادغام می شود و پشته نرم افزار شما را به یک مکان می آورد.

ویژگی های کلیدی

Calling — Close دارای نرم افزار تماس داخلی است که به شما کمک می کند بدون زحمت با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید و حجم و سرعت تماس خود را دو برابر کنید. با شماره‌گیر پیش‌بینی‌کننده، می‌توانید همزمان با چند شماره تماس بگیرید و نرم‌افزار به‌طور خودکار تماس‌های پاسخ‌داده‌شده را به نمایندگان موجود هدایت می‌کند.

ویدیو – به طور بومی از Zoom پشتیبانی کنید، فروش از راه دور با ویدیوها را فعال می کند. این نرم افزار می تواند حساب Zoom شما را متصل کرده و ضبط های قبلی شما را با نرم افزار CRM همگام کند. همچنین پنج دقیقه قبل از هر جلسه به شما هشدار می دهد و می توانید یادداشت هایی را در طول جلسه برای زمینه اضافه کنید.

Call Coaching – با Close، می‌توانید تیم فروش خود را بدون توجه به جایی که هستند، در CRM آموزش دهید، بدون اینکه نیازی به سرمایه‌گذاری در ابزارهای آموزشی آنلاین گران قیمت داشته باشید.

اتوماسیون گردش کار – راه حل CRM ایمیل درون برنامه ای و اتوماسیون تماس ها را ارائه می دهد که می تواند گردش کار شما را ساده کند و به شما کمک کند کارهای بیشتری انجام دهید. همچنین، می‌توانید الگوهای برنده را ذخیره کرده و با اعضای تیم به اشتراک بگذارید تا نرخ دسترسی را افزایش دهید و معاملات را سریع‌تر ببندید.

تجربه ی کاربر

Close یک نرم افزار CRM با کاربری آسان برای فروشندگان پرمشغله و بدون منحنی یادگیری است.

می‌توانید به سرعت یک حساب کاربری ایجاد کنید، دنباله‌های گردش کار خود را تنظیم کنید و بلافاصله CRM را وارد کار کنید. این نرم افزار همچنین دارای نماهای هوشمند پویا است که به شما امکان می دهد سرنخ های خود را اولویت بندی کنید و به سرعت آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید.

Close مهاجرت و پشتیبانی رایگان را ارائه می دهد، بنابراین می توانید در صورت نیاز از کمک دریافت کنید. با این حال، ممکن است زمان واقعی نباشد زیرا نرم افزار چت زنده را ارائه نمی دهد.

قیمت گذاری

Close چهار طرح اشتراک را ارائه می دهد که به صورت ماهانه و سالانه صورتحساب می شود.

شروع 25 دلار در ماه

پایه 59 دلار در ماه

89 دلار حرفه ای در ماه

تجارت 129 دلار

نقاط قوت

فروش از راه دور

شماره گیر قدرت و پیش بینی

ایمیل داخلی و بازاریابی پیامکی

بینش گزارش دهی قدرتمند

آزمایش، مهاجرت و پشتیبانی رایگان

اتوماسیون نیروی فروش

پشتیبانی تلفنی و ایمیلی

تجسم خط لوله

نقاط ضعف

بدون اپلیکیشن موبایل

پشتیبانی از چت زنده وجود ندارد

16.Nutshell

Nutshell یک نرم افزار B2B CRM یکپارچه است که برای کمک به تیم ها در مدیریت مخاطبین و سرنخ ها، فروش هوشمندتر و به دست آوردن بینش ارزشمند برای پیگیری عملکرد و بهینه سازی فرآیند فروش طراحی شده است. بیش از 30000 متخصص فروش و بازاریابی از این نرم افزار برای ساده کردن گردش کار خود استفاده می کنند.

ویژگی های کلیدی

مدیریت خط لوله – مانند بسیاری از CRM ها، می توانید سفر مشتری خود را در یک نگاه تجسم کنید. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید سرنخ‌ها را برای بسته شدن سریع‌تر مشاهده، مدیریت و اولویت‌بندی کنید.

اتوماسیون فروش – از تکالیف سرنخ گرفته تا امتیازدهی، یادآوری وظایف و موارد دیگر، Nutshell این وظایف را در یک لحظه خودکار می‌کند و به تیم شما اجازه می‌دهد تا روی بسته شدن واقعی تمرکز کند.

کمپین های بازاریابی ایمیلی – خلاصه به شما کمک می کند ایمیل های بازاریابی هدفمند و با طراحی زیبا ارسال کنید. می‌توانید با الگوی داخلی در زمان صرفه‌جویی کنید و ببینید چه کسی در زمان واقعی با ایمیل درگیر است.

جذب سرنخ – CRM دارای یک فرم وب بومی برای گرفتن سرنخ ها و تغذیه مستقیم آنها به خط لوله شما است. علاوه بر این، می‌توانید فرم را در وب‌سایت خود جاسازی کنید تا از بازدیدکنندگان وب سرنخ ایجاد کنید.

تجربه ی کاربر

گزارش خلاصه درجه یک است، با یک رابط عالی.

با این حال، برخی از کاربران شکایت داشتند که سازنده ایمیل ضعیف است و ممکن است نیاز به بهبود داشته باشد. همچنین، سفارشی سازی محدودی را ارائه می دهد.

علاوه بر اینها، این نرم افزار برای اتصال سریع همه ابزارهای نرم افزاری شما و دسترسی به آنها در یک مکان عالی است. این شرکت برای پشتیبانی مشتری هزینه ای دریافت نمی کند، و آنها می توانند به شما کمک کنند تا داده های خود را به سرعت انتقال دهید.

CRM چندین منبع مفید برای کمک به حل مشکلات و استفاده کامل از نرم افزار ارائه می دهد.

قیمت گذاری

Nutshell دو طرح ارائه می دهد، صورتحساب ماهانه و سالانه. در اینجا هزینه هر کاربر در ماه آمده است:

خلاصه 19 دلار

Nutshell PRO 49 دلار

بازاریابی خلاصه (طرح سفارشی)

نقاط قوت

API را باز کنید

برنامه های موبایل

مهاجرت رایگان

اتوماسیون نیروی فروش

نسل منجر می شود

تجسم خط لوله

کمپین های بازاریابی ایمیلی

پیش بینی فروش

پشتیبانی قابل اعتماد

طرح بازاریابی سفارشی

نقاط ضعف

بدون چت زنده

17.Nimble

Nimble یکی از بهترین نرم افزارهای CRM برای مشاغل کوچک و متوسط است که بیش از 140000 حرفه ای از آن استفاده می کنند. همچنین، برندهای مطرح جهان مانند UpWork، GoDaddy و Flexjobs از این پلت فرم استفاده می کنند.

ویژگی های کلیدی

Nimble Prospector – با Nimble، می‌توانید به طور مؤثر در هر سایت اجتماعی، وب‌سایت یا برنامه ابری، سرنخ‌ها را جستجو کنید و در زمان کمتری با آنها ارتباط برقرار کنید. جستجوگر به عنوان یک افزونه مرورگر در دسترس است و آن را به راحتی در دسترس قرار می دهد.

مدیریت روابط – این نرم افزار به کاربران کمک می کند تا جزئیات تماس مشتری را مدیریت کنند، فرآیندهای تجاری کلیدی را خودکار کنند، گوش دادن اجتماعی را فعال کنند و هوش تجاری ارزشمندی را برای ارائه تجربه مشتری برتر به دست آورند.

بازاریابی ایمیلی – قابلیت مدیریت کمپین ایمیل داخلی به این معنی است که برای جذب مشتریان از طریق ایمیل های شخصی و پیگیری پیشرفت خود، نیازی به تغییر برگه ها یا خدمات شخص ثالث ندارید.

اقدامات هوشمندانه – Nimble اطلاعات قابل اجرا و کسب و کار و مشتری را برای انجام اقدامات هوشمندانه تر برای به دست آوردن کنترل کامل بر فرآیند فروش شما فراهم می کند. به عنوان مثال، می توانید قیف فروش خود را تجسم کنید، بینش های اجتماعی را برای آماده شدن برای جلسات به دست آورید و فرصت های تعامل را کشف کنید.

تجربه ی کاربر

احتمالاً تجربه Nimble خود را با وارد کردن یک فایل CSV از پایگاه داده تماس موجود خود شروع خواهید کرد. خوشبختانه، نرم افزار این فرآیند را بسیار ساده می کند. همچنین، CRM باعث می‌شود وارد کردن و همگام‌سازی داده‌ها با سایر برنامه‌ها بدون مشکل انجام شود.

به‌علاوه، ویژگی «صفحه امروز» Nimble یک نمای کلی از تمام فعالیت‌ها، معاملات و فرصت‌های تعامل آتی شما از ذکر نام‌های اجتماعی و مخاطبین ضروری برای دسترسی به آنها ارائه می‌کند و اولویت‌بندی را بدون دردسرتر می‌کند.

این نرم افزار دارای یک مرکز پشتیبانی و یک چت زنده برای کمک سریع است.

قیمت گذاری

Nimble تنها یک طرح اشتراک را ارائه می دهد – Nimble Business، که ماهانه 25 دلار برای یک کاربر در دسترس است. با این حال، اگر برنامه سالانه را انتخاب کنید، فقط 19 دلار پرداخت خواهید کرد.

نقاط قوت

بازار اپلیکیشن

بومی منجر کاوشگر

پسوند مرورگر

ردیابی فعالیت و مدیریت وظایف تیمی

تقویم داخلی

مدیریت خط لوله

نمای 360 درجه از مشتریان و سرنخ ها

اتوماسیون بازاریابی

تماس با مدیریت

چت زنده

هوش تجاری و مشتری

ادغام Office 365 و Google Workspace

هزینه ورودی پایین

گوش دادن و ذکر اجتماعی

نقاط ضعف

بدون اپلیکیشن موبایل

طرح اشتراک محدود

18.MailChimp

Mailchimp فقط یک ارائه دهنده خدمات ایمیل نیست. همچنین یکی از بهترین نرم افزارهای CRM برای مشاغل کوچک است. با این راه حل، می توانید روابط بهتری با مشتری ایجاد کنید و خلاقانه تر به آنها بفروشید. علاوه بر این، CRM مقیاس پذیر است و می تواند از رشد و نیازهای کسب و کار شما پشتیبانی کند.

ویژگی های کلیدی

مدیریت تماس – چه وارد کردن یک پایگاه داده مخاطبین موجود یا یک ساختمان از ابتدا، MailChimp به شما کمک می کند همه آنها را از یک مکان مدیریت کنید. همچنین، می‌توانید بخش‌های داخلی را برای سازماندهی مخاطبین خود ایجاد یا استفاده کنید.

بازاریابی ایمیلی – بازاریابی ایمیلی و مدیریت کمپین احتمالاً بهترین نقطه فروش MailChimp هستند و به طور بومی در CRM پشتیبانی می شوند، به این معنی که می توانید کمپین های ایمیل موثری را اجرا کنید. همچنین، با قالب های ایمیل از پیش ساخته شده همراه است و می توانید تست های A/B را درون برنامه اجرا کنید.

هدف‌گیری رفتاری و شخصی‌سازی – MailChimp می‌تواند رفتارهای خرید مشتریان را پیش‌بینی کند، به شما این امکان را می‌دهد که تماس خود را بدون زحمت بخش‌بندی کنید تا کمپین‌هایی را راه‌اندازی کنید که در زمان مناسب مانند یک مکالمه تک به تک احساس می‌شود یا توصیه‌های محصول شخصی‌شده را ارائه می‌دهد.

تجربه ی کاربر

برای ثبت نام فقط باید سه قسمت را پر کنید. با این حال، اگر کاربران می توانستند به طور خودکار با جیمیل خود حساب ایجاد کنند، بهتر بود. از استرس وارد شدن به ایمیل خود برای فعال کردن حساب MailChimp جلوگیری می کند.

رابط کاربری Mailchimp بسیار عالی است، با فضاهای سفید زیاد، اما من هنگام ثبت نام، پس زمینه زرد و رنگ فونت سیاه را برای چشمان آسان نمی بینم. همچنین، این نرم افزار می تواند به طور منظم با ابزارهای دیگر ادغام شود، بنابراین می توانید به راحتی پشته خود را در یک مکان مدیریت کنید.

پشتیبانی از MailChimp عالی است و وضوح کیس همیشه سریع است.

قیمت گذاری

MailChimp CRM رایگان و سه برنامه پولی را ارائه می دهد.

حق بیمه 350 دلار در ماه

استاندارد 20 دلار در ماه

اقلام ضروری 13 دلار در ماه

نقاط قوت

بسیار مقیاس پذیر

اپلیکیشن موبایل

تقسیم بندی پیش بینی و هدف گیری رفتاری

نگاه جامع نگر به مخاطب

پشتیبانی از چت زنده

مدیریت تماس بدون درز

بینش عملی مشتری

طرح رایگان

طرح شروع با قیمت پایین

ادغام های شخص ثالث گسترده

نقاط ضعف

اتوماسیون بومی محدود Salesforce

19.Apptivo

Apptivo یک نرم افزار CRM است که توسط بیش از 200000 کسب و کار از جمله Sephora، UNAIDS، Exult و Los Angeles Times استفاده می شود. این راه حل مدیریت ارتباط با مشتری را ساده می کند، بنابراین تیم های فروش و بازاریابی می توانند کارآمدتر باشند و بدون زحمت معاملات را ببندند.

ویژگی های کلیدی

تجزیه و تحلیل برد و باخت – می‌توانید فرصت‌های فروش را که تیم فروش شما در نظر گرفته‌اند، ردیابی کرده و کارمندانی را که در برنده شدن این فرصت نقش داشته‌اند، تجزیه و تحلیل کنید. علاوه بر این، این برنامه می تواند به شما در تجزیه و تحلیل فرصت های از دست رفته و دلایل پشت سر آنها کمک کند.

مدیریت قلمرو – شما می توانید به سرعت مناطق فروش خود را مشخص و مدیریت کنید تا همکاری تیمی را تقویت کنید، کارایی فروش را بهبود بخشید و مزایای منطقه ای را به حداکثر برسانید. با قوانین تخصیص داخلی، می توانید به طور خودکار سرنخ ها را بر اساس قلمروها تقسیم کنید.

برنامه ریزی فروش – با Apptivo، مطمئن هستید که اهداف فروش خود را با صفحات گسترده ردیابی نمی کنید. در عوض، این نرم‌افزار با یک برنامه برنامه‌ریزی فروش برای اندازه‌گیری KPI اعضای تیم شما و پیاده‌سازی فرآیندهای فروش مقیاس‌پذیر برای تسهیل بستن سریع‌تر معامله ارائه می‌شود.

تجربه ی کاربر

Apptivo یک رابط کاربری عالی دارد.

اما کاربران جدید ممکن است برای پیمایش نرم افزار به کمک نیاز داشته باشند. همچنین، سفارشی‌سازی و ادغام برنامه‌ها پیاده روی در پارک نیستند.

با این حال، سیستم CRM پایگاه دانش گسترده ای برای خودیاری ارائه می دهد.

قیمت گذاری

Apptivo سه طرح اشتراک را ارائه می دهد.

لایت 10 دلار در ماه

حق بیمه 15 دلار در ماه

نهایتاً 25 دلار در ماه

نقاط قوت

مدیریت پروژه

نرم افزار CRM یکپارچه

ردیابی فعالیت

تجزیه و تحلیل عملکرد

تجسم خط لوله

با بازاریابی تماس بگیرید

کمپین های ایمیلی

مدیریت را هدایت می کند

اتوماسیون نیروی فروش

برنامه ریزی فروش

مدیریت قلمرو

30 روز آزمایشی رایگان

برنامه های موبایل

نقاط ضعف

سفارشی سازی سخت

بدون چت زنده انسانی واقعی

20. Act! CRM

عمل کن یک نرم افزار CRM مبتنی بر ابر است که برای مشاغل کوچک و متوسط طراحی شده است تا روابط با مشتری را مدیریت کند و فروش بهتری داشته باشد. سیستم CRM بیش از 35 سال است که در حال اجراست و بیش از 800000 کاربر در سراسر جهان را تامین می کند.

ویژگی های کلیدی

اتوماسیون بازاریابی – با استفاده از قانون! به این معنی که برای استخدام و نگهداری یک تیم بازاریابی داخلی نیازی به صرف هزینه زیادی نخواهید داشت. در عوض، این نرم افزار CRM می تواند بیشتر فرآیندهای بازاریابی حیاتی شما را به طور موثر اداره کند.

مدیریت خط لوله فروش – با قانون! مدیریت خط لوله فروش داخلی، می‌توانید وظایف فروش خود را خودکار کنید و دید 360 درجه از مشتریان خود و سفر آنها برای بستن معاملات سریع‌تر داشته باشید.

مدیریت فعالیت – عمل کنید! به شما کمک می‌کند تا از تمام اتفاقات اطرافتان، از جمله پروژه‌های مهم، آگاه باشید، و به شما امکان می‌دهد اولویت‌بندی کنید و بهره‌ورتر بمانید.

تجربه ی کاربر

عمل کن یک رابط کاربر پسند و سفارشی سازی بصری ارائه می دهد.

با این حال، برخی از کاربران شکایت داشتند که هر به‌روزرسانی جدید نرم‌افزار را به عقب می‌کشد. علاوه بر این، ممکن است برای تنظیم گزارش‌ها و داشبوردهای سفارشی به کمک نیاز داشته باشید.

همچنین، من نمی توانم حمایت آنها را تضمین کنم. ممکن است هر زمان که نیاز باشد برای رسیدن به آنها تلاش کنید. با این حال، منبع گسترده ای وجود دارد که همیشه می توانید برای کمک به خود از آن استفاده کنید.

قیمت گذاری

عمل کن سالانه دو طرح ارائه می دهد.

عمل کن دسکتاپ پریمیوم 37.50 دلار برای هر کاربر در ماه

عمل کن Premium Cloud 40 دلار برای هر کاربر در ماه

کاربرانی که طرح Premium Cloud را انتخاب می کنند، ماهانه 10 دلار اضافی برای همگام سازی دسک تاپ پرداخت می کنند.

نقاط قوت

فروش و اتوماسیون بازاریابی

مدیریت مشتری

تجسم خط لوله فروش

ردیابی فعالیت

قابلیت گزارش دهی پیشرفته

آزمایشی 14 روزه رایگان

پشتیبانی از چت زنده

انعطاف پذیری و توسعه پذیری

استقرار فضای ابری و در محل

نقاط ضعف

بدون برنامه موبایل

برنامه های قیمت گذاری محدود

صورتحساب سالانه

21.Agile CRM

Agile CRM یکی از بهترین خدمات CRM در بازار است. این وعده به شما کمک می کند تا مانند فورچون 500 شرکت بفروشید و بازاریابی کنید. علاوه بر این، نرم افزار چندین ویژگی اصلی CRM مانند فعال سازی فروش، اتوماسیون بازاریابی و خدمات مشتری را بسته بندی می کند.

ویژگی های کلیدی

فروش – سیستم CRM می تواند به تیم های فروش شما کمک کند تا مخاطبین خود را در یک مکان مدیریت کنند، معاملات را پیگیری کنند تا روند فروش را در مسیر خود نگه دارند، و تماس های فروش را خودکار کنند. سیستم CRM همچنین به شما امکان می‌دهد قرار ملاقات‌ها را مدیریت کنید و فروش بازی‌سازی کنید.

بازاریابی – Agile CRM دارای یک سازنده بصری کشیدن و رها کردن برای راه‌اندازی گردش کار بازاریابی و ساخت صفحات فرود در چند دقیقه است. همچنین قابلیت های CRM خود را با ویژگی های رسانه های اجتماعی، ایمیل و پیامک برای کمپین های بازاریابی چند کاناله گسترش می دهد.

خدمات – نرم افزار مدیریت خدمات مشتری شما را ساده می کند به طوری که پشتیبانی شما می تواند تنها روی کارهای مهم تمرکز کند. همچنین به شما این امکان را می دهد که پاسخ های از پیش قالب بندی شده برای پاسخ های سریع تر و سازگارتر ارائه دهید.

تجربه ی کاربر

Agile CRM داشبورد تمیز و بصری دارد. استفاده از ویژگی ها به هیچ منحنی یادگیری نیاز ندارد. همچنین نرم افزار CRM اطلاعات را به روشی آسان و قابل درک نمایش می دهد.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دارای پایگاه دانش قوی است. همچنین، می‌توانید در عرض چند دقیقه با هر یک از متخصصان آن‌ها چت را برنامه‌ریزی کنید.

قیمت گذاری

شروع 8.99 دلار برای هر کاربر در ماه

29.99 دلار معمولی برای هر کاربر در ماه

شرکتی 47.99 دلار برای هر کاربر در ماه

نقاط قوت

طرح های رایگان با ده کاربر

برنامه های اشتراک سالانه و دوسالانه

مدیریت رهبری

برنامه ریزی قرار ملاقات

تلفن دو طرفه

تماس با مدیریت

بازاریابی ایمیلی و پیامکی

نظارت اجتماعی

مدیریت پروژه

سازندگان صفحه فرود

افزونه کروم

اتوماسیون پس از تماس

اعلان فشاری

نقاط ضعف

بدون برنامه موبایل

پشتیبانی از چت زنده وجود ندارد

انتخاب بهترین نرم افزار CRM

ارائه دهندگان نرم افزار CRM مناسب برای کسب و کار شما بهترین راه حل های مدیریت ارتباط با مشتری و تعامل را به شما ارائه می دهند. بنابراین، فقط فروشندگان نرم‌افزار CRM را در نظر بگیرید که راه‌حل‌های تجاری را به شما پیشنهاد می‌کنند تا نیازهای خاص شما را در حد بودجه شما برآورده کنند و به طور یکپارچه با همه ابزارهای کسب‌وکار شما یکپارچه شوند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !