کسب درآمد از خانه

25 بهترین راه برای کسب درآمد از خانه (2023)

زمان مطالعه 22 دقیقه

چیزهای کمی هیجان انگیزتر از شکستن کد کسب درآمد آنلاین وجود دارد. چه در حال راه اندازی یک فروشگاه آنلاین در وب سایت خود باشید یا در تلاش برای رشد نام تجاری آنلاین خود برای فروش محصولات یا خدمات باشید، یادگیری نحوه کسب درآمد از خانه می تواند تجارت و زندگی شما را متحول کند.

این راهنما همه چیزهایی را که در مورد نحوه شروع کسب درآمد آنلاین از خانه نیاز دارید، شامل ده‌ها ایده پول‌سازی که تقریباً هر کسی می‌تواند امتحان کند را پوشش می‌دهد.

با پیروی از پیشنهادات زیر، می توانید به خوبی در مسیر تبدیل ایده ها و علایق خود به یک سرمایه گذاری مهیج و سودآور باشید که در طول زمان با شما رشد خواهد کرد.

25 راه برای کسب درآمد از خانه

1. فروش محصولات سفارشی

توسعه محصول ساده ترین راه برای کسب درآمد نیست، اما اغلب با ارزش ترین راه است و ممکن است آنطور که انتظار دارید سخت نباشد. ساخت محصولات سفارشی در بین برندهای جواهرات، برندهای مد، و برندهای دکوراسیون منزل محبوب است، اما تقریباً در هر صنعتی که در آن چیزهایی را از ابتدا می سازید، گسترش می یابد.

برخی از دسته بندی های همیشه سبز که می توانید در آنها بفروشید عبارتند از:

. لباس و پوشاک. لباس یکی از آن دسته بندی هایی است که به نظر می رسد همیشه مد روز باشد. مردم به دنبال لباس‌ها و اکسسوری‌هایی هستند که با سبک و شخصیت آنها مطابقت داشته باشد، که می‌تواند مد را به فضایی سرگرم‌کننده و سودآور برای فروش تبدیل کند. انتظار می‌رود تا سال 2030 این بازار به بالای 3 تریلیون دلار برسد.

. دکور خانه. دکوراسیون خانه یکی دیگر از مقوله های فروش محبوب است. مردم می خواهند به فضای خود نکات شخصی اضافه کنند تا احساس راحتی و لذت بخش کنند. شما می توانید دکور خانه را به صورت آنلاین به هر کسی، در هر مکان و در هر زمان بفروشید، در حالی که هزینه های اضافی را به حداقل برسانید. پیش بینی می شود که بازار دکوراسیون خانه در سال 2024 به 202 میلیارد دلار برسد.

. سلامتی و زیبایی. صنعت زیبایی و مراقبت شخصی قرار است تا سال 2025 به 716 میلیارد دلار برسد. شما گزینه های زیادی در این دسته دارید: می توانید مراقبت از پوست، لوازم آرایشی، مراقبت از مو، عطر، محصولات گیاهی و غیره را بفروشید. تحقیقات گراند ویو تقاضای رو به رشد برای محصولات آرایش مردانه و محصولات ضد پیری را شناسایی کرده است که انتظار می‌رود در سال‌های آینده بازار را هدایت کند.

. هنر و سرگرمی. در حالی که درآمد باکس آفیس فیلم در سال گذشته کاهش -66 درصدی را تجربه کرد، برخی از حوزه‌های جالب رشد چشمگیری را در این صنعت چند تریلیون دلاری نشان می‌دهند. درآمد روزنامه های دیجیتال 10 درصد افزایش، درآمد بازی های ویدیویی 6.9 درصد افزایش فروش و کتاب های مصرفی 3.8 درصد افزایش داشته است. صنعت ورزش های الکترونیکی همچنان شاهد رشد سالم در این بخش است که پیش بینی می شود تا سال 2024 به 37 میلیارد دلار برسد. به طور خلاصه، محصولات خلاقانه و هیجان انگیز زیادی وجود دارد که می توانید در صنعت هنر و سرگرمی بفروشید.

. غذا و نوشیدنی. صنعت غذا و نوشیدنی هرگز نخواهد مرد. علیرغم همه‌گیری کووید-19، پیش‌ بینی می‌شود که این بخش با نرخ 8.21 درصد در سال رشد کند و تا سال 2025 به 379 میلیارد دلار برسد. همچنین برای گسترش تجارت الکترونیک آماده است و تا 20 درصد از فروش صنعت غذا و نوشیدنی‌ها انجام می‌شود. آنلاین تا سال 2025، افزایش 10 برابری نسبت به سال 2016.

ارزیابی تقاضای بازار و دنبال کردن روندها، مکانی عالی برای شروع در هنگام یافتن چیزهای محبوب برای ساخت و فروش است. هنگامی که یک محصول دارید، می خواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید و یک فروشگاه Shopify را با یک دوره آزمایشی رایگان راه اندازی کنید. و درست مثل آن، شما آماده شروع فروش هستید!

2. یک کسب و کار چاپ بر اساس تقاضا ایجاد کنید

چاپ بر اساس تقاضا به کار با یک تامین کننده برای سفارشی کردن محصولات دارای برچسب سفید با طرح های خود و سپس فروش آنها با نام تجاری خود اشاره دارد. کسب‌وکارها می‌توانند محصولاتی مانند کلاه، تی‌شرت، کیف و غیره ایجاد کنند.

بهترین قسمت؟ تا زمانی که فروش را انجام نداده اید مجبور نیستید برای هیچ محصولی پول پرداخت کنید، و تجارت چاپ بر اساس تقاضا یکی از ساده ترین راه ها برای کسب درآمد آنلاین است.

هنگامی که با یک شرکت چاپ بر اساس تقاضا کار می کنید، همه چیز از چاپ کالا تا حمل و نقل توسط تامین کننده انجام می شود. هنگامی که یک فروشگاه آنلاین با طرح های خود راه اندازی می کنید، پس از بررسی مشتری، چند دقیقه طول می کشد تا سفارش را انجام دهید.

ایجاد یک کسب و کار چاپی به دلایل زیر راهی عالی برای کسب درآمد آنلاین است:

. شما می توانید محصولات را به سرعت ایجاد کنید. پس از طراحی یک محصول، می توانید آن را در عرض چند دقیقه در وب سایت خود برای فروش قرار دهید.

. شما لازم نیست نگران حمل و نقل باشید. تامین کننده شما فرآیند تکمیل را مدیریت خواهد کرد. شما فقط مسئول ارائه خدمات خوب به مشتریان پس از فروش هستید.

. ریسک پایین، سرمایه گذاری کم است. افزودن محصولات جدید به فروشگاه و آزمایش ایده‌ها آسان است، زیرا هیچ موجودی ندارید. هزینه های اولیه کسب و کار شما حداقل است زیرا برای شروع فقط به یک فروشگاه آنلاین نیاز دارید.

کسب‌وکار چاپ بر اساس تقاضا همچنین به سازندگان فرصت‌های زیادی برای ارتباط با طرفداران از طریق محصولات خوب، به‌ویژه محصولاتی که به‌دلیل طراحی زیباشناختی به دنبال آن هستند، می‌دهد. برای مثال، بوبا لاو را در نظر بگیرید.

برای تمام محصولات خود، خرده فروش بر روی یک موضوع تمرکز دارد: چای حباب دار (که به آن “بوبا” نیز گفته می شود)، نوشیدنی ای که در اوایل دهه 1980 در تایوان ایجاد شد. چای حبابی در سراسر جهان بسیار محبوب شده است و طرفداران اختصاصی دارد.

Boba Love پیراهن‌ها، لباس‌های کتانی، پتو، کلاه و برچسب‌ها را پیرامون ایده نوشیدنی می‌فروشد. هنگامی که یک خریدار محصولی را از فروشگاه سفارش می دهد، تامین کننده آن را ایجاد کرده و برای مشتری ارسال می کند.

کنجکاو هستید که چه نوع محصولاتی را می توانید ایجاد کنید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر، 21 پرفروش ترین محصولات چاپی را که می توانید بفروشید (بدون نگهداری موجودی) بخوانید.

3. یک جعبه اشتراک بسازید

یک کسب و کار اشتراک محصولات را به صورت مکرر به مشتریان ارائه می دهد. انتظار می رود بازار تجارت الکترونیک اشتراکی تا سال 2025 به 478 میلیارد دلار برسد و هر ساله مشتریان بیشتری از آن بهره ببرند. تحقیقات McKinsey نشان داد که 15 درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده برای یک یا چند اشتراک برای دریافت منظم محصولات ثبت نام کرده اند.

مزایای ایجاد جعبه اشتراک عبارتند از:

. درآمد قابل پیش بینی کسب‌وکارها می‌دانند که در هر ماه چقدر پول می‌آیند و می‌توانند بر اساس آن، ابتکارات رشد را برنامه‌ریزی کنند.

. پول نقد بیشتر در دست است. کسب‌وکارهای اشتراکی درخواست می‌کنند که پیش پرداخت کامل را با قیمتی با تخفیف انجام دهند، که جریان نقدی منظم را ایجاد می‌کند.

. کاهش هزینه های جذب مشتری مشتریان به طور منظم به شما پرداخت می کنند، بنابراین نیازی نیست آنها را متقاعد کنید که یک بار خرید اضافی در فروشگاه خود انجام دهند.

راه اندازی یک کسب و کار اشتراک از خانه یک برنده اثبات شده است. تحقیقات ما نشان می‌دهد که 63 درصد از بنیان‌گذارانی که اشتراک می‌فروشند، از عملکرد کسب‌وکار راضی بوده‌اند، در مقایسه با 55 درصد بنیان‌گذارانی که اشتراک‌ها را نمی‌فروشند.

دو نوع کسب و کار اشتراکی که در سال گذشته رونق یافتند عبارتند از:

. مدل پر کردن، که در آن مشترکین محصولات یکسان یا مشابه را در هر دوره دریافت می کنند. نمونه ای از این می تواند نظافت برند Harry’s باشد. یک مشتری ست استارتر هری را می‌خرد که شامل دسته، ژل اصلاح و کارتریج‌های تیغ است. سپس بر اساس استفاده و ترجیحات خود، ژل و تیغه را به صورت ماهانه دوباره پر می کنند.

. مدل عضویت، که در آن مشترکین در ازای هزینه ماهانه یا سالانه به محصولات و هدیه‌های انحصاری دسترسی پیدا می‌کنند. انجمن نویسندگی آزاد Peak Freelance بر اساس مدل عضویت اجرا می شود. اعضا هزینه مشخصی را پرداخت می‌کنند و به گروه‌های Slack خصوصی، ابزارها و محتوای درخواستی، مصاحبه‌های متخصص، جلسات استراتژی و موارد دیگر دسترسی پیدا می‌کنند.

آیا می خواهید یک تجارت باکس اشتراک را از خانه راه اندازی کنید؟ نحوه راه اندازی یک کسب و کار با اشتراک را بخوانید: راهنمای مختصری برای یادگیری نحوه کار، قدم به قدم.

4. فروش در بازار

محصولات را در بازارهای آنلاین بفروشید – اما مراقب باشید! فروش سایت‌ها می‌تواند سکوی راه‌اندازی عالی برای بسیاری از کسب‌وکارها باشد، اما بازارهای فعلی با یک معامله فاوستی همراه هستند: اگر کسب‌وکار خود را در زمین شخص دیگری ایجاد کنید، به مشتریان دسترسی خواهید داشت. سرزمین آنها، قوانین آنها – و آنها آنها را در هر زمان تغییر خواهند داد.

بازارهای محبوب عبارتند از:

در نهایت، شما می خواهید با ساختن سایت خود، کسب و کار خود را متنوع کنید – لازم نیست یکی یا دیگری را انتخاب کنید. مزیت بزرگ این است که سود متعلق به شماست: هیچ کارمزدی برای خرید و فروش وجود ندارد و قوانینی وجود ندارد که بخواهید از آن تبعیت کنید، مگر قوانین خودتان.

منابع:

. طرح اولیه کسب و کار تجارت الکترونیک: چگونه یک فروشگاه اینترنتی سودآور بسازیم، راه اندازی کنیم و رشد دهیم

. چگونه یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کنیم

5. فروش محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتال دارایی های نامشهود یا قطعات رسانه ای هستند که می توانند مکرراً به صورت آنلاین فروخته شوند. آنها به شکل فایل های قابل پخش یا دانلود مانند PDF، افزونه ها و قالب ها هستند. به عنوان مثال، اگر به موسیقی علاقه دارید و تجربه تدریس آن را دارید، می توانید از طریق دوره آموزشی خود به صورت آنلاین دروس را آموزش دهید.

دارایی های دیجیتال به دلیل داشتن حاشیه سود بالا محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. مطمئناً، ممکن است برای توسعه آنها مقداری زمان و هزینه لازم باشد، اما هنگامی که رسانه یا نرم افزار ساخته شد، ذخیره یا تحویل به مشتریان گران نیست.

هیچ محدودیتی برای تعداد محصولاتی که می توانید بفروشید وجود ندارد. محصولات دیجیتال به سازندگان کمک می‌کنند تا با استفاده از تخصص خود برای ایجاد کیت‌ها، فایل‌های قابل چاپ، فایل‌ها و سایر دارایی‌هایی که متخصصان می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند، خود را افزایش دهند. همانطور که سبد آنلاین محصولات دیجیتال شما رشد می کند، طبیعتا در موقعیت بهتری برای کسب درآمد بیشتر از فروشگاه آنلاین خود خواهید بود.

UX Kits برای کمک به فرآیند طراحی، جریان‌های سیمی، پرسونای کاربر، فلوچارت و سایر محصولات را می‌فروشد.

این برند به بیش از 10000 طراح، توسعه دهنده و مدیر محصول در بیش از 100 کشور کیت فروخته است. از آن زمان برای فروش سه محصول فیزیکی گسترش یافته است، اما همچنان به فروش از دارایی های دیجیتال ایجاد شده در سال ها پیش ادامه می دهد.

محصولات دیجیتال فقط برای حرفه ای های تجاری نیستند. کسب‌وکار تناسب اندام خانگی Street Parking انواع محصولات دیجیتالی را – از برنامه‌های تمرینی گرفته تا دوره‌های آنلاین – و اشتراک عضویت برای افرادی که به تمرینات در خانه نیاز دارند می‌فروشد.

هر چیزی که تصمیم به ایجاد آن دارید، نیازهای مخاطبان هدف خود را مشخص کنید و از آنجا به عقب کار کنید. در مورد انواع دارایی هایی که آنها نیاز دارند/می خواهند فکر کنید و محصولاتی را ایجاد کنید که مورد تقاضا هستند. این کار فروش و کسب درآمد بیشتر از خانه را آسان تر می کند.

6. کارهای خلاقانه خود را بفروشید

فروش آنلاین آثارشان برای سازندگان آسان‌تر از همیشه است. چه موسیقی، ویدئو، هنر دیجیتال، عکاسی، مجلات یا پادکست ها، می توانید یک فروشگاه دیجیتال راه اندازی کنید و با محدودیت کمی شروع به فروش کنید.

در حالی که فروش کارهای خلاقانه شبیه محصولات دیجیتال به نظر می رسد، تفاوت این است که محصولات شما سرمایه گذاری های خلاقانه تری هستند. آنها راهی برای بیان آنلاین خود در مقابل برآوردن نیازهای خریدار هستند. سازندگان و هنرمندانی که شبکه یا ارتباطی با گالری‌ها و روابط عمومی ندارند، اکنون می‌توانند با انجام کاری که دوست دارند به صورت آنلاین درآمد کسب کنند.

چیزی که به عنوان یک کارتون در اینستاگرام برای هری همبلی شروع شد، به یک نماد بین المللی و برند تجارت الکترونیک تبدیل شد. همانطور که در مصاحبه با بی بی سی توضیح داده شد، خالق Ketnipz از دانشگاه صرف نظر کرد تا کارتون های آنلاین بکشد.

و استراتژی همبلی قطعا نتیجه داد. برند Ketnipz بیش از 3.2 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، لباس و لوازم جانبی را به صورت آنلاین می فروشد و حتی می توان آن را در نقاشی های دیواری در سراسر جهان یافت.

با استفاده از ترکیبی از رسانه های اجتماعی و فروشگاه آنلاین، می توانید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. شروع به ایجاد یک حضور فعال و تعامل با مخاطبان خود کنید تا برند خود را ایجاد کنید و مشتریان جدیدی پیدا کنید.

منابع:

. چگونه با موسیقی درآمد کسب کنیم: 6 روش قابل اعتماد برای کسب درآمد برای موسیقیدانان

. نحوه فروش آنلاین عکس: هم برای عکاسان آماتور و هم برای عکاسان حرفه ای

. نحوه فروش هنر آنلاین: راهنمای نهایی

۷- از مخاطب کسب درآمد کنید

کسب درآمد از مخاطب قطعاً یک تلاش چالش برانگیز است، اما مدل کسب و کار سازنده به تجارت در دوران مدرن موفق‌تر می‌شود. امروزه وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرها برای کسب درآمد از خانه به صورت آنلاین نیازی ندارند که افراد مشهور اینترنتی باشند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که افراد خود را در یک یا دو پلتفرم پیدا کنند و بتوانند مخاطبان خود را به درآمد منفعل تبدیل کنند.

سونیا دترینیداد، بنیانگذار Partly Sunny Projects، یک فروشگاه آنلاین گیاهان، یکی از سرگرمی های پاره وقت خود را از طریق مارکتینگ TikTok به یک تجارت تمام وقت تبدیل کرد. او قصد نداشت به مادر گیاه مورد علاقه TikTok تبدیل شود، اما به طور تصادفی امکان کسب درآمد از مخاطب را کشف کرد.

سونجا بیش از 1200 سفارش را در یک ماه در اوج فصل خرید گیاهان در تابستان گذشته پردازش کرد. او همچنین از زمانی که به محبوبیت TikTok تبدیل شد، با بیش از 350000 دنبال کننده در این پلتفرم، مشتریان جعبه اشتراک خود را بیش از چهار برابر افزایش داد.

چند راه برای کسب درآمد از مخاطب عبارتند از:

. ساخت وب سایت خود و فروش آنلاین

. از طریق کمیسیون های مارکتینگ وابسته

. استفاده از پست های قابل خرید اینستاگرام

. راه اندازی یک کانال YouTube یا سایر اکانت های رسانه های اجتماعی و اجرای تبلیغات

. افزودن Google AdSense به یک وبلاگ فعال

صرف نظر از اینکه چگونه آن را دنبال می کنید، کسب درآمد از مخاطبان یک راه قانونی برای کسب درآمد از خانه است. ایجاد یک مخاطب هدفمند ممکن است مدتی طول بکشد، اما سرمایه گذاری در دراز مدت ارزش وقت شما را خواهد داشت.

مطالب مرتبط: چگونه با یوتیوب کسب درآمد کنیم

8. یک فریلنسر شوید

یکی از ایده های کسب و کار خانگی که محبوب تر شده است، ارائه خدمات مستقل به مشتریان به صورت آنلاین است. تقریباً هر نقشی که یک کسب‌وکار برای آن استخدام می‌کند می‌تواند به طور بالقوه توسط یک فریلنسر انجام شود:

. نوشتن

. طراحی گرافیک

. مارکتینگ

. ورود داده ها

. تصویر

. رونویسی

. تدریس خصوصی آنلاین

. راه اندازی فروشگاه Shopify

اکثر این خدمات به بهترین وجه برای مشتریان تجاری قرار می گیرند. چرا؟ زیرا کسب و کارهای آنلاین کسانی هستند که مایل به هزینه هستند. فریلنسرها می‌توانند بر اساس نتیجه کارشان در مقابل کالای قابل تحویل، هزینه‌ای را دریافت کنند، که به آن‌ها در هنگام قیمت‌گذاری خدماتشان اهرمی می‌دهد.

الیز داپسون، یکی از بنیانگذاران Peak Freelance، توضیح می‌دهد: «هر فریلنسر سرانجام می‌آموزد که نتایج کسب‌وکار مطلوبی با کارشان مرتبط است. برای مثال، نویسندگان آزاد فقط برای یک شرکت وبلاگ نویسی نمی کنند. آنها محتوایی ایجاد می کنند که ترافیک، سرنخ ها و مشتریان را برای یک کسب و کار افزایش می دهد. هر چه زودتر آن را یاد بگیرید و بتوانید آن را انجام دهید، درآمد بیشتری از مشاغل آزاد در خانه خواهید داشت.»

الیز با برندهایی مانند CXL، HubSpot، Privy و دیگر شرکت‌های پیشرو نرم‌افزار B2B به عنوان یک سرویس کار کرده است تا محتوای باورنکردنی تولید کند که به نتایج برسد، به این ترتیب او سقف درآمد شش رقمی را تا سن 21 سالگی بر اساس برنامه خودش شکست.

اگر به نوشتن، طراحی یا سازماندهی چیزها علاقه دارید، آن را به یک سرویس مستقل تبدیل کنید.

با دور شدن کامل شرکت‌ها، فرصت‌های کسب درآمد از مشاغل آزاد خانگی بیشتر می‌شود. برای تحقق آن فقط کمی دانش و اراده لازم است.

9. یک دستیار مجازی شوید

با توجه به اینکه بسیاری از مشاغل آنلاین هستند، تقاضا برای دستیارهای مجازی در حال افزایش است. دستیاران مجازی (VAs) پیمانکارانی هستند که با مشاغل و افراد در مشاغلی که به آنها داده می شود کار می کنند.

دستیاران مجازی از خانه کار می کنند و در کارهایی مانند:

. مدیریت زمان و وظایف اداری، مانند پاسخ دادن به ایمیل ها

. وظایف مالی، مانند حسابداری و صورتحساب مشتری

. وظایف مدیریت تیم، مانند پیگیری موارد قابل تحویل، سازماندهی جلسات آموزشی و ایجاد الگوهای کار

. وظایف رسانه های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ، مانند انتشار و مدیریت محتوا

. وظایف شخصی، مانند مدیریت املاک سرمایه گذاری، پرداخت قبوض، و برنامه ریزی سفر

. وظایف محتوا، مانند ویرایش ویدیو یا پادکست

هر VA تخصص خاص خود را دارد. ما خودمان سال ها با VAs در تجارت نویسندگی خود کار کرده ایم، که بسیاری از آنها به عنوان دستیار مجازی زندگی تمام وقت دارند.

شما می توانید با تعداد کمی مشتری پول خوبی به دست آورید، اما به محض اینکه کار را متوقف کنید، جریان نقدینگی متوقف می شود. VA می‌تواند یک وبلاگ راه‌اندازی کند، محصولات دیجیتالی بفروشد، یا سایر VA را برای ایجاد جریان‌های درآمد جدید و کسب درآمد بیشتر از خانه راهنمایی کند.

10. فروشنده شوید

آیا نمی خواهید نگران ایجاد محصولات جدید یا در مورد حداقل مقدار خرید باشید؟ مشکلی نیست. برای کسب درآمد از خانه نیازی به ایده محصول انقلابی ندارید. در عوض، می توانید فروشنده شوید.

فروشنده شخصی است که محصولاتی را از تولیدکنندگان، انحلال دهندگان و سایر خرده فروشان خریداری می کند و سپس آنها را به مشتریان خود می فروشد. مجوز فروش به شما امکان می دهد محصولات خاصی را بدون مالیات بر فروش خریداری کنید:

. محصولات برای فروش به صورت عمده

. محصولات برای فروش در خرده فروشی

. قطعات برای تولید محصولات

شما می توانید تامین کنندگانی را برای خرید اقلام از چند راه پیدا کنید:

  1. تامین کننده dropshipping مانند DSers یا SaleHoo
  2. بوتیک های قدیمی
  3. مغازه های محموله
  4. بازار فیسبوک

COAL N TERRY یکی از خرده فروشان است که مجموعه ای قدیمی را در فروشگاه آنلاین خود به فروش می رساند. این برند لباس‌های کلاسیک را در کنار برند اختصاصی خود از هودی‌ها و سایر پوشاک می‌فروشد و به خریداران محصولات متنوعی برای جستجو و خرید می‌دهد.

اگر تخصص خاصی مانند زیبایی یا مد داشته باشید، یک تجارت فروش مجدد می تواند سودآور باشد. زمانی که نیازی به توسعه محصول یا ایجاد مخاطب از ابتدا ندارید، می توانید به سرعت یک فروشگاه تجارت الکترونیک راه اندازی کنید.

11. ایجاد و فروش هنر

آیا شما یک هنرمند مستقل به دنبال راه هایی برای کسب درآمد از خانه هستید؟ هنرمندان می‌توانند از طریق کانال‌های آنلاین مانند فروشگاه آنلاین و بازارهای غیرقابل تعویض، کار هنری خود را تأمین مالی کنند و کار خود را مستقیماً به طرفداران بفروشند.

تعدادی گزینه دیگر برای فروش یک قطعه وجود دارد:

. هنر اصیل

. چاپ های با نسخه محدود یا باز

. دانلودهای دیجیتال

. کمیسیون ها

. کالاهایی مانند کلاه یا سنجاق مینا

. تکرار چاپ روی پارچه

. صدور مجوز کار به برندها یا نشریات دیگر

. همکاری ها

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش هنر خود، نحوه فروش هنر آنلاین: راهنمای نهایی را بخوانید.

12. جمع آوری و فروش لباس های قدیمی

آیا به مد دست دوم علاقه دارید؟ دوست دارید یک لباس قدیمی را با قیمت ارزان در فروشگاه محلی خود انتخاب کنید؟ شما می توانید با فروش لباس های قدیمی از خانه، این احساس را به یک تجارت تبدیل کنید.

یک بازار 64 میلیارد دلاری، خریداران قدیمی به صاحبان فروشگاه وابسته هستند تا بهترین اقلام را با بهترین شرایط انتخاب کنند. افزایش تقاضا برای لباس های قدیمی منجر به موفقیت برندهایی مانند ThredUp و افزایش فروشندگان لباس های قدیمی در بازارهایی مانند Etsy و eBay شده است. رقابتی است، اما این نباید شما را از ایجاد یک برند جذاب و ایجاد فضایی برای خود در جامعه قدیمی باز دارد.

نائومی برگنوف، بنیانگذار OMNIA، از سال 2010 لباس های قدیمی را به صورت آنلاین می فروشد. او با ترکیب عشق به لباس های قدیمی و تخصص خود در خرده فروشی، سبک خاصی را دور از بازارها و نزدیک به خانه در بروکلین تعریف کرده است.

13. فروش عکس

توانایی کسب درآمد از خانه به عنوان یک عکاس در مورد استفاده از خلاقیت شما و کسب درآمد از آن است. در ابتدا ممکن است چالش برانگیز به نظر برسد، اما با پیدا کردن جایگاه خود و ایجاد مخاطب، می توانید جریان های درآمدی متعددی را در طول زمان ایجاد کنید.

عکاسان گزینه های زیادی برای فروش آنلاین دارند:

. بازارهای سهام مانند Alamy، 500px، 123RF، و Stocksy

. محصولاتی مانند چاپ، کتاب عکس، و کالاهای فیزیکی مانند پیراهن و کلاه، با استفاده از خدمات چاپ بر اساس تقاضا

. خدماتی که عکس‌های مد، عکاسی محصول، رویدادها یا هر چیز دیگری را که دوست دارید عکاسی کنید، پوشش می‌دهد

به نظر جالب می آید؟ نحوه فروش عکس‌های آنلاین را بخوانید: برای عکاسان آماتور و حرفه‌ای که از امروز شروع به فروش عکس‌های شما کنند.

14. فضای بلااستفاده خود را اجاره کنید

اکثر مردم به استفاده از فضای خالی خود برای کسب درآمد از خانه فکر نمی کنند. با این حال این یکی از ساده ترین منابع درآمد غیرفعال است. از اتاق خواب گرفته تا پارکینگ، ممکن است فضایی داشته باشید که مردم با خوشحالی به شما برای آن اجاره پرداخت کنند.

در اینجا طیف گسترده ای از گزینه ها دارید:

. برای اجاره یک اتاق در خانه خود یک هم خانه بیاورید

. اجاره اتاق در Airbnb

. فضای ذخیره سازی را در SpareFoot اجاره دهید

. جای پارک خود را اجاره دهید

. میزبان دانشجوی ارزی

. پیشنهاد پانسیون حیوان خانگی

برای اجاره فضای خود به پول یا زمان زیادی نیاز ندارید. به جای اینکه اجازه دهید فضای بلااستفاده هدر برود، آن را به عنوان خدماتی به افرادی که به آن نیاز دارند ارائه دهید.

15. یک تجارت حیوانات خانگی راه اندازی کنید

تجارت حیوانات خانگی یک راه سرگرم کننده برای کسب درآمد از خانه است (البته اگر عاشق حیوانات هستید). راه های مختلفی برای به دست آوردن پول نقد اضافی وجود دارد، مانند ارائه خدمات پیاده روی و نظافت، آموزش، تهیه و فروش خوراکی ها، یا فروش مجدد محصولاتی مانند کاسه و اسباب بازی های جویدنی.

شما محدود به سگ و گربه هم نیستید. می‌توانید در خزندگان، ماهی‌ها، خرگوش‌ها – هر حیوانی که از بودن در اطرافتان لذت می‌برید، تخصص داشته باشید. صاحبان حیوانات خانگی به تنهایی بیش از 123 میلیارد دلار در سال 2021 برای حیوانات خانگی خود هزینه کردند و این یک فرصت تجاری سودآور برای تازه واردان شد.

آیا حیوانات خانگی علاقه شما هستند؟ نحوه راه اندازی کسب و کار حیوانات خانگی (به علاوه ایده ها و مثال هایی از برندهای برتر) را بخوانید تا امروز آن را به یک تجارت تبدیل کنید.

16. قهوه بفروشید

طبق گفته سازمان بین المللی قهوه، فروشندگان قهوه همیشه مورد تقاضا هستند زیرا هر سال قهوه بیشتری در سطح جهان مصرف می شود. اگر کسی نمی تواند صبح به کافه محلی خود برسد، در حالی که برای روز کاری آماده می شود، در خانه لوبیا دم می کند.

فروش قهوه می تواند راهی عالی برای کسب درآمد از خانه با یک برند قوی و برنامه بازاریابی (مارکتینگ) باشد. قهوه یک محصول کالایی است، بنابراین به طور گسترده در دسترس است. مشتریان تمایل دارند به دنبال نشانه های برندسازی مانند طراحی و منشاء لوبیا باشند تا تصمیم بگیرند چه چیزی بخرند. با فروش قهوه، حجم بالایی از مشتریان بالقوه خواهید داشت و فرصت‌های زیادی برای استفاده از آنها خواهید داشت.

17. ساخت و فروش پروژه های نجاری

اگر از قبل یک نجار هستید یا در مورد این صنعت کنجکاو هستید، می توانید از خانه سازی و فروش محصولات نجاری درآمد کسب کنید. محصولاتی برای فروش برای همه سطوح، از مبتدی تا کارگران ماهر وجود دارد. شما فقط باید بهترین پروژه را برای خود بیابید!

برخی از پروژه های سرگرم کننده نجاری که به فروش می رسند عبارتند از:

1.تابلوهای چوبی

2.محصولات آشپزخانه

3.مبلمان

4.تخته های موج سواری

5.جعبه ها

6.قاب عکس

7.کاشت کار

اگر آماده هستید صنایع دستی چوبی خود را به صورت آنلاین بفروشید، برای شروع ۱۲ پروژه نجاری و نحوه فروش آنلاین آنها را بخوانید.

18. پروژه های کنترل عددی کامپیوتری (CNC) را آزمایش کنید

روتر CNC یک ابزار برش کامپیوتری است که به عنوان یک اره پنل ترکیبی، قالب‌گیر دوک و ماشین خسته کننده عمل می‌کند. اشکال پیچیده را از موادی مانند فلز، چوب، پلاستیک و شیشه می کند. روترهای CNC از اتوماسیون قابل برنامه ریزی، مشابه پرینت سه بعدی، برای طراحی قطعات پیچیده در مقیاس استفاده می کنند.

قیمت ماشین‌های CNC کوچک بسته به نوع و مدل آن از چند صد دلار تا هزاران دلار است. با آنها می توانید محصولات دست ساز و منحصر به فرد را برای خریداران در بسیاری از بازارها ایجاد کنید، از جمله:

. محصولات دکور منزل

. وسایل آشپزخانه و باربیکیو

. لوازم اداری

. تابلوهای سفارشی

. اسباب بازی ها و بازی ها

. جواهر سازی

منابع زیادی به صورت آنلاین برای یادگیری در مورد استفاده از روتر CNC وجود دارد. یک مانع بسیار کم برای ورود وجود دارد. و شما می توانید محصولات را با حداقل هزینه های اولیه آزمایش، ایجاد و بفروشید.

آیا علاقه مند به راه اندازی یک تجارت CNC هستید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تاکتیک جدید، 26 پروژه CNC که به فروش می رسند را بخوانید.

19. شمع درست کنید

به دنبال راهی سرگرم کننده برای کسب درآمد از خانه هستید؟ شروع به ساخت و فروش شمع به مردم به صورت آنلاین کنید. کمی دانش و کار سخت می‌طلبد، اما نکته مثبت این است که می‌توانید شمع‌ها را سفارشی کنید و در هر جایی بفروشید. همچنین شروع یک تجارت کم هزینه است. هزینه های متداول شامل تجهیزات ساخت شمع ها مانند دیگ دوبل، قابلمه های ریختن و ظروف است.

یک تجارت شمع نیز می تواند بسیار سودآور باشد. صنعت شمع سازی قرار است تا سال 2028 به 13.3 میلیارد دلار برسد، به این معنی که هیچ کمبودی برای خرید شمع های مورد علاقه آنها وجود ندارد. همچنین راه خوبی برای ابراز خلاقیت و ایجاد یک برند است، مانند شرکت شمع Boy Smells، که هنجارهای جنسیتی سنتی در مد، خانه و عطر را با تجارت خود زیر پا گذاشت.

با خواندن کتاب تبدیل عطرها به دلار: نحوه شروع یک تجارت شمع (به علاوه نمونه هایی از برندهای برتر) یاد بگیرید که استارتاپ شمع سازی خود را بسازید.

20. صابون درست کنید

آیا شما یک کارآفرین فعال و مشتاق هستید؟ ممکن است از ساختن و فروش صابون در خانه لذت ببرید. در حالی که صابون بهترین جریان درآمدی به نظر نمی رسد، محصول مورد تقاضای مشتریان است.

صابون یک محصول خانگی است که همه به شکلی از آن استفاده می کنند، چه برای شستن دست های کثیف، ظروف یا لباس های شسته شده. همه گیری کووید همچنین صنعت را تحریک کرد که پیش بینی می شود تا سال 2027 به 55.2 میلیارد دلار برسد و تقاضای زیادی برای محصولات بهداشتی برای جلوگیری از عفونت ایجاد کند. این یک راه عالی برای خلاقیت با رایحه ها و انواع مختلف است، با پتانسیل گسترش نام تجاری خود به محصولات دیگر مانند شمع ها و عطرها.

آیا می خواهید با این ایده تجاری دست خود را کثیف کنید؟ برای اطلاعات بیشتر نحوه ساخت صابون را بخوانید: یک نیاز خانگی را به یک تجارت خانگی تبدیل کنید.

21. بمب حمام درست کنید

بمب های حمام بسیار رایج هستند و راهی عالی برای کسب درآمد از خانه هستند. انتظار می رود بازار بمب حمام ایالات متحده تا سال 2025 به یک صنعت 350 میلیون دلاری تبدیل شود. اگر به اینستاگرام مراجعه کنید، میلیون ها عکس را مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد چگونه این توپ های رنگارنگ هنگام انداختن در آب منفجر می شوند.

اگر به DIY علاقه دارید و در کاردستی مهارت دارید، نحوه شروع کسب و کار بمب حمام را از خانه بخوانید: راهنمای گام به گام. شما یاد خواهید گرفت که چگونه مواد تشکیل دهنده را تهیه کنید، بمب های حمام خود را بسازید، آنها را به بازار عرضه کنید، و تجارتی را که مردم دوست دارند ایجاد کنید.

22. محصولات مراقبت از پوست بسازید

برندهای زیبایی مستقل باعث رشد 183 میلیارد دلاری بازار جهانی مراقبت از پوست می شوند. اگر عاشق مراقبت از پوست خود هستید و می خواهید آن را به یک تجارت تبدیل کنید، اکنون زمان آن فرا رسیده است. تازه واردان به روندهایی مانند زیبایی ترکیبی (ترکیبی از لوازم آرایشی و مراقبت از پوست)، محصولات مبتنی بر شاهدانه، و زیبایی پاک (محصولاتی که بدون آسیب رساندن به سلامت انسان ساخته می شوند) می پرند.

زیبایی یک برند کوچک بودن در این است که می توانید با یک مشکل خاص برای یک مخاطب خاص مقابله کنید. بازاری را بیابید که برندهای فعلی از آن استفاده نمی کنند و محصولات مراقبت از پوست را فقط برای آنها ایجاد کنید.

هنگام راه اندازی یک کسب و کار سودآور مراقبت از پوست، می خواهید درباره تولید و کار با تامین کنندگان بیشتر بدانید. همه چیز در مورد آن (و بیشتر) را در راهنمای ما بخوانید: چگونه خط مراقبت از پوست را شروع کنیم: 11 درس از یک کارآفرین زیبایی سریال.

23. یک تجارت مواد غذایی راه اندازی کنید

همه باید بخورند، شما نمی توانید با آن بحث کنید. به همین دلیل است که اگر می خواهید از خانه درآمد کسب کنید، راه اندازی یک تجارت مواد غذایی ایده خوبی است.

در خارج از رستوران‌ها، کسب‌وکارهای بی‌پایانی با حاشیه سود بالا وجود دارند که می‌توانید با هزینه‌های سربار و راه‌اندازی کم راه‌اندازی کنید. ترفند این است که صرف نظر از سطح تجربه تان، غذاهایی را که به آن علاقه مند و کنجکاو هستید، بپزید.

برخی از ایده های کسب و کار مواد غذایی برای شروع عبارتند از:

  • کامیون مواد غذایی
  • کسب و کار کیترینگ
  • کلاس های آشپزی
  • کیت های غذا
  • سس ها
  • تنقلات از پیش بسته بندی شده
  • مربا و ژله خانگی

آیا می خواهید نمونه هایی از سایر مشاغل مواد غذایی را در عمل ببینید؟ فروش مانند کیک داغ: 13 ایده سودآور برای کسب و کار مواد غذایی برای سال 2022 را در وبلاگ Shopify بررسی کنید.

24. معلم خصوصی شوید

آیا در ریاضیات، هنر یا دروس دیگری متخصص هستید؟ با آموزش آنلاین می توانید از خانه درآمد کسب کنید. یک پیش نیاز برای اکثر گیگ های تدریس خصوصی، داشتن مدرک لیسانس در موضوع شما است، بسته به جایی که برای شغل درخواست می دهید. شما می توانید مشتریان تدریس خصوصی را در وب سایت هایی مانند Skooli و Tutor.com پیدا کنید.

فقط موضوعاتی را آموزش دهید که در آنها تخصص نشان داده اید. شما می خواهید مهارت ها و دانش عملی را برای ایجاد تجربیات یادگیری خوب برای دانش آموزان خود به اشتراک بگذارید. می‌توانید سخنرانی‌ها و الگوهای از پیش ضبط‌شده را ارائه دهید، به علاوه با دانش‌آموزان از طریق Zoom ملاقات کنید. شروع تدریس خصوصی نیز ارزان است (اگر قبلاً آن مدرک را داشته باشید) و به راحتی می تواند پول اضافی برای شما به دست آورد.

25. پیشنهاد مراقبت از کودک

اگر والدین خانه نشین هستید یا از مراقبت از کودکان لذت می برید، می توانید به راحتی یک کسب و کار مراقبت از کودک را از خانه راه اندازی کنید. شما می توانید مراقبت تمام روز (هشت ساعت) را برای سایر والدین در حین کار، یا حتی درست قبل و بعد از مدرسه (یک تا چهار ساعت) ارائه دهید. انتخاب باشماست.

به سایر مشاغل مراقبت روزانه در منطقه خود نگاهی بیندازید و ببینید چه چیزی را دریافت می کنند. نرخ های خود را هوشمندانه انتخاب کنید فقط برای کسب و کار بیشتر هزینه کم نکنید. در این صورت شما از تعداد زیادی از بچه ها مراقبت خواهید کرد و نمی توانید مراقبت مناسبی ارائه دهید. با یک هدف درآمدی برای یک روز شروع کنید، سپس تصمیم بگیرید که چند کودک را می توانید به طور واقع بینانه تماشا کنید. این دو عدد را تقسیم کنید تا ببینید برای هر بچه در روز چقدر باید شارژ کنید.

مشاغل خانگی برای اجتناب از

اکنون که ایده خوبی در مورد روش های مختلف کسب درآمد از خانه دارید، بیایید به برخی از مشاغلی که باید اجتناب کنید نگاهی بیندازیم.

بازارهای فریلنسری

بازارهایی مانند Fiverr و Upwork ممکن است راهی برای شروع شما باشند، اما می‌توانند به سرعت به یک رقابت قیمت تا پایین تبدیل شوند. شما مجبور به رقابت در قیمت هستید و راهی برای متمایز کردن خدمات خود یا ارائه چیزی برتر ندارید. دراز مدت، این راهی نیست. بهتر است یک وب سایت فریلنسر ایجاد کنید و کسب و کاری بسازید که متکی به اجاره فضای دیجیتال در یک بازار نباشد.

سایت های نظرسنجی آنلاین

پرداخت از سایت های نظرسنجی آنلاین بسیار کم است و شما هیچ ارزش بلندمدتی دریافت نمی کنید. شما مهارت ایجاد نمی کنید یا دارایی نمی سازید، فقط زمان را از دست می دهید. زمان معامله برای پول نقد اضافی همیشه یک چالش کوتاه مدت منطقی است، اما اگر می توانید، بهتر است بلند مدت فکر کنید.

سایت های نظرسنجی آنلاین عبارتند از:

  • Swagbucks
  • Survey Junkie
  • InboxDollars

ساخت اپلیکیشن

به بیشتر وب‌سایت‌هایی که راه‌های قانونی کسب درآمد آنلاین را تبلیغ می‌کنند، نگاه کنید و به شما می‌گویند که یک برنامه بسازید. همه سرمایه‌گذاری‌های جدید سخت هستند و اکثر آنها با شکست مواجه می‌شوند، اما برنامه‌های مصرف‌کننده بیش از حد رقابتی هستند: هر فرد به طور متوسط ​​روزانه تنها از نه برنامه در تلفن خود استفاده می‌کند که اکثر آنها توسط شرکت‌های بزرگ توسعه یافته‌اند.

گزینه بهتر؟ مجموعه مهارت‌های خود را با ساختن برنامه‌های مفید و حل‌کننده مشکل برای کسب‌وکارها از طریق بازارهای رو به رشدی مانند فروشگاه App Shopify یا Salesforce Appexchange افزایش دهید.

گیگ های جانبی

اگر می‌خواهید درآمد سریعی داشته باشید، برنامه‌های جانبی مانند Rover یا UserTesting گزینه‌های خوبی هستند. اما مشابه سایت های نظرسنجی آنلاین، شما در دراز مدت هیچ چیز ارزشمندی نمی سازید.

بهتر است در اوقات فراغت خود مهارت هایی مانند اجرای تبلیغات فیس بوک یا راه اندازی فروشگاه دراپ شیپینگ را بیاموزید، که می تواند به طور مکرر برای شما درآمد کسب کند، در مقابل یک گیگ نقدی یکباره از Craigslist.

هر چیزی که پولی برای کسب درآمد است

کسب‌وکارهای واقعی نیاز به سرمایه‌گذاری دارند، اما هر چیزی که در مدل پرداختی برای کسب درآمد عمل می‌کند باید با احتیاط کامل برخورد شود. به عنوان مثال، سایت‌هایی که به شما قول می‌دهند می‌توانید با خرج کردن پول برنده شوید، یا گروه‌های مارکتینگ چند سطحی که نه برای موجودی یا محصول، بلکه فقط برای پیوستن به آن نیاز به پول دارند.

بیشتر حقه ها کلاهبرداری های پنهان هستند: حقیقت ساده اما سخت این است که شما باید چیزی را که مردم می خواهند بفروشید.

آموزش کسب درآمد از خانه

اگر به اینترنت متصل هستید، می توانید از خانه به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. مطمئناً، فریب برگزاری گیگ ‌های نقدی سریع و آسان ممکن است ایده‌ای عالی به نظر برسد، اما فقط شما را در چرخه همستر معامله کردن زمان خود با پول نقد نگه می‌دارد – و زمان با ارزش ‌ترین دارایی ما در زندگی است.

از زمان خود عاقلانه استفاده کنید و در ایجاد کسب و کاری سرمایه گذاری کنید که سودآور باشد و حقوق بیشتری نسبت به هر سایت آزمایش کننده یا نظرسنجی به شما بدهد. 100 دلار در روز خوب به نظر می رسد، اما اگر به شما بگویم که یک تجارت آنلاین می تواند بیش از 500 دلار در روز برای شما درآمد داشته باشد، چه می شود. آیا هنوز هم پیدا کردن گیگ های جانبی در Craigslist را انتخاب می کنید؟

سوالات متداول از خانه کسب درآمد کنید

چگونه از خانه درآمد کسب کنم؟

هر کسی که به اینترنت متصل است، امروز می تواند از خانه درآمد کسب کند. می توانید یک ایده تجاری منحصر به فرد یا محصول پرطرفدار برای فروش پیدا کنید، یک فروشگاه تجارت الکترونیک با یک آزمایش رایگان راه اندازی کنید و مارکتینگ آنلاین را شروع کنید. می توانید محصولات dropshipping، محصولات دیجیتالی را بفروشید یا محصولات خود را بسازید تا به صورت آنلاین به مردم بفروشید.

چگونه می توانم 1000 دلار اضافی در ماه کسب کنم؟

. فروش محصولات سفارشی

. یک کسب و کار dropshipping ایجاد کنید

. فروش در بازارهای آنلاین

. کسب درآمد از مخاطب

. فروش محصولات دیجیتال

. یک فریلنسر شوید

چگونه می توانم بدون پول از خانه درآمد کسب کنم؟

. معلم زبان انگلیسی شوید

. موارد را در eBay یا Craigslist بفروشید

. یک دستیار مجازی شوید

. یک کسب و کار چاپ بر اساس تقاضا راه اندازی کنید

. کارهای خلاقانه خود را بفروشید

. مخاطب بسازید و از آن کسب درآمد کنید

. یک فروشگاه تجارت الکترونیک راه اندازی کنید

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT