آیا قیمت بیتکوین به 100 هزار دلار می‌رسد؟ بعد از آنکه به 25 هزار برسد؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

در این لحظه (آخر اردیبهشت ماه) تمامی بازار ارز رمز با سقوط شدید روبه‌رو شده است. قیمت بیت کوین در یک هفته از ۵۸ هزار دلار به ۳۷ هزار دلار رسید. در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که آیا این اتفاقات باعث می‌شود قیمت بیتکوین به 100 هزار دلار برسد؟

سقوط قیمت بیت کوین و اتفاقات پیش رو

بیتکوین به 100 هزار دلار قبل سقوط

خیلی‌ها انتظار نداشتند بیت کوین در سال ۲۰۲۱ به این قیمت برسد، با این حال خیلی‌ها را شگفت زده کرد. خیلی‌‌ها باور داشتند این قیمت حباب است و سقوط بیت کوین در پیش خواهد بود که بالاخره رخ داد. البته خیلی‌ها اعتقاد دارند این سقوط برای بیت کوین طبیعی است و حتی انتظار دارند که به ۲۵ هزار دلار برسند.

ماه خونی بیت کوین در پیش است: اکنون به زمانی رسیده‌ایم که اصلاحیه قیمتی بیت کوین در پیش است و سقوط شدید برای همه ارز رمز‌ها رقم خواهد خورد.

تاریخچه سقوط‌های بیت کوین که بعدا باعث رشد شد

بیتکوین به 100 هزار دلار ۲۵ هزار

تاریخچه بیت کوین نشان داده است که همیشه بیت کوین با سقوط همراه بوده‌ که به نوعی باعث تضمین سلامت این ارز رمز شده است.

در حقیقت‌ها هر بار که بیت کوین سقوط می‌کند، ترسو‌ها و افرادی که باور قلبی به ساختار ارزهای دیجیتال ندارند به سرعت ارز خود را می‌فروشند و باعث کاهش قیمتی آن می‌شوند و در نهایت آنهایی که باور قوی به بیت کوین دارند به عنوان سرمایه‌گذارن مطمن دوباره بیت کوین را احیا می‌کنند.

سقوط‌های قبلی بیت کوین به شرح زیر است:

سال ۲۰۱۱: سقوط از ۳۵ دلار به ۲ دلار

سال ۲۰۱۳: سقوط از ۲۲۰ دلار به ۶۰ دلار

سال ۲۰۱۴: سقوط از ۱۰۰۰ دلار به ۲۰۰ دلار

سال ۲۰۱۷: سقوط از ۲۰ هزار دلار به ۳۰۰۰ دلار

سال ۲۰۲۱: سقوط از ۶۴ هزار دلار به قیمت اکنون (۳۷ هزار دلار)

پیش بینی کسانی که به بیت کوین خوشبین هستند این است که بیت کوین حتی تا ۲۵ هزار دلار کاهش می‌یابد که به اعتقاد آنها نه تنها خبر بدی نیست، بلکه باعث قوی‌تر شدن جامعه دارندگان واقعی بیت کوین می‌شود و برای جهش قیمتی بیت کوین در سال‌های آینده آماده می‌کند.

قیمت بیتکوین به 100 هزار دلار می‌رسد؟

بیتکوین به 100 هزار دلار

با گذشت زمان، جمعیت بیشتری از مردم دنیا به ماهیت ارز رمزها پی می‌برند و در نتیجه هر بار بیت کوین قدرت بیشتری خواهد گرفت. نسل جدید هر سال به جامعه طرفدار ارز رمز‌ها اضافه می‌شود و جمعیت بیشتری در آینده و با شدت بیشتری این موضوعات را ترند می‌کنند.

معمولا نسل جوان علاقه زیادی برای سرمایه گذاری روی بازرهای تکنولوژی دارند. متاسفانه امروزه ارزش سهام شرکت‌های فناوری مثل اپل، فیسبوک، گوگل و .. بسیار گران قیمت است و نسل جوان پول کافی برای خرید چنین سهم‌هایی ندارند. در نتیجه اکثریت آنها به سمت ارزهای دیجیتال کشیده می‌شوند که تاثیرات قابل توجهی در افزایش قیمت بیت کوین در سالهای آینده خواهند داشت.

داده‌های آماری هالوینگ بیت کوین هم این موضوع را به خوبی نشان داده است. رسیدن قیمت بیت کوین به ۲۵ هزار دلار یعنی رسیدن به قیمتی که کسانی که به بیت کوین باور دارند و قدرت خرید زیادتر آن را نداشتند، حالا می‌توانند راحت آن را بخرند و سرمایه‌گذاری کنند. سرمایه گذارن احساسی هم مانند گذشته در سال‌های آینده و با رشد قیمت بیت کوین، به افزایش قیمت شتاب می‌دهند.

حالا که با احتمالات افزایش قیمت بیتکوین به 100 هزار دلار آشنا شدید، پیشنهاد می‌شود اگر قصد فعالیت در این حوزه را دارید، برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر از مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه فرمایید. اگر هم به دنبال کیف پول‌های سخت افزاری هستید، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT