راهنمای نوشتن متون علمی با استفاده از سایت ludwig

زمان مطالعه 3 دقیقه

نوشتن مقاله یک متن انگلیسی استاندارد برای خیلی‌ها مسیری سخت و وقت گیر است و گاهی اوقات افراد می‌دانند که چه چیزی را توضیح دهند ولی نمی‌دانند چطور می‌توانند آن را به خوبی در متن استفاده کنند. در این مقاله به راهنمای نوشتن متون علمی با استفاده از سایت ludwig می‌پردازیم که با سبکی جالب به شما در نوشتن مقاله کمک می‌کند.

سایت ludwig چیست؟

راهنمای نوشتن متون علمی ادبی سایت ludwig

این سایت بر خلاف سایت‌های تصحیح گرامر و متن (مانند سایت Grammarly)، بر پایه موتور جست و جو کار می‌کند. زمانی که شما در حال نوشتن متن یک مقاله یا وبلاگ هستید، ممکن است اعتماد به نفس کامل را نداشته باشید و یا بخواهید با شیوه‌ای بهتر بنویسید.

در این سایت شما باید متنی که در ذهن داشته‌اید را بنویسید و سرچ کنید، سپس سایت ludwig به شما لیستی از جملات مشابه را از سایت‌های معتبر علمی یا دنیا جمع‌اوری می‌کند تا شما بتوانید از آنها به عنوان نمونه متن استفاده کنید. امروزه ۱۵ میلیون کاربر از این پلتفورم استفاده می‌کنند.

راهنمای نوشتن متون علمی با استفاده از ludwig

راهنمای نوشتن متون علمی سایت ludwig

برای استفاده از سایت ludwig، مراحل زیر را می‌توانید به راحتی طی کنید:

۱) متن یا جمله مد نظر خود را در باکس جست و جوی سایت وارد کنید و روی گزینه سرچ کلیک کنید.

۲) سپس متنون مشابه را برای شما گردآوری می‌کند (با رفرنس) تا بتوانید از آن برای متن خود الگو برداری کنید.

۳) در ادامه شما می‌توانید روی گزینه Filter کلیک کنید تا انتخاب کنید از چه منابعی، اطلاعات برای شما گرداوری شود. برای استفاده در متون علمی پیشنهاد می‌شود که بقیه گزینه‌ها را غیر فعال کنید و تنها بخش Science & Research فعال باشد.

۴) اگر روی گزینه Science & Research کلیک کنید می‌توانید متوجه شوید از چه منابعی اطلاعات تامین می‌شوند. شما گزینه‌های Springer، Science ، Ploseone، Sciencedirect و Pubmed را می‌توانید انتخاب کنید.

ویژگی‌های سایت ludwig

راهنمای نوشتن متون علمی از ludwig

در هنگام استفاده از ludwig می‌توانید نوع جمع آوری داده‌ها را مدیریت کنید و برای اینکار دستورالعملی وجود دارد:

۱) پیدا کردن معنی یک کلمه: اگر به تنهایی یک کلمه سرچ شود.

۲) استفاده از مقایسه: اگر بخواهید دو کلمه یا جمله را مقایسه کنید می‌توانید از VS استفاده کنید. مثلا sincerely yours VS best regards

۳) کلمه جا مانده : شما می‌توانید بین جملاتی نمی‌دانید چه کلمه‌ای قرار دهید، از * استفاده کنید. مثلا find the * word

۴) کلمات جایگزین: شما با قرار دادن _ پشت کلمه می‌توانید جایگزین‌های مناسب را بیابید و حتی آمار میزان استفاده را به شما نشان می‌دهد. مثلا the _aim of this paper

۵) مقایسه بهترین فعل و کلمه برای جمله: در این روش با استفاده از [] و قرار دادن افعال در آن می‌توانید بهترین را بیابید. مثلا [have take] a shower

۶) کلمات ترکیبی: در این مدل، کلماتی که در کنار هم یک معنی خاص می‌دهند را با {} مشخص می‌کنید و چگونگی چیدمان کلمات را به شما نشان می‌دهد. مثلا {right order the in}

خدمات پریمیوم

خدمات پریمیوم شامل موارد زیر است:

  • سرچ به صورت نامحدود
  • دریافت گزینه‌های بیشتر نتایج
  • فیلتر پیشرفته

اگر قصد استفاده از راهنمای نوشتن متون علمی با استفاده از سایت ludwig را دارید، پیشنهاد می‌شود از خدمات پریمیوم آن استفاده کنید تا به دردسر نخورید. برای پرداخت ارزی خود می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی با ویزا کارت مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خرید با ویزا کارت

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT