معرفی 11 ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای تیم های بازاریابی در سال 2021

معرفی 11 ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای تیم های بازاریابی در سال 2021

زمان مطالعه 9 دقیقه

داشتن یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند، مخاطبان شما را افزایش دهد و در کل باعث رشد کسب و کار شما شود. در ادامه نگاهی به برخی از بهترین ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی در بازار خواهیم انداخت.

به نظر می‌رسد که بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی یک کار کاملاً آسان است. ساده است، درست است؟ برای به اشتراک گذاشتن یک مقاله در وبلاگ، ویدیو و پیوندهای پادکست خود در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی، یک فرد آشنا با فناوری و شبکه‌های اجتماعی را استخدام کنید، هشتگ‌های ترند اضافه کنید و در نهایت مخاطب وارد صفحه شما می‌شود!

در واقع کمی پیچیده‌تر از آن است که فکر می‌کنید. موانع ورود به بازار برای تبلیغ یک کسب و کار در شبکه‌های اجتماعی به معنای واقعی کلمه صفر است. متأسفانه این “قابلیت رایگان برای همه” منجر به شلوغی زیادی در پلتفرم‌های مدیریت شبکه‌های اجتماعی می‌شود. به همین دلیل برای داشتن بازاریابی موفق در شبکه‌‌های اجتماعی ضروری است که موارد زیر را به درستی اجرا کنید.

  • محتوای عالی ایجاد کنید.
  • برای کمپین های بازاریابی برنامه ریزی کنید.
  • زمانبندی پست‌های شبکه‌های اجتماعی را تحت کنترل داشته باشید.
  • با خودکار کردن فعالیت‌های شبکه اجتماعی، بازده را افزایش دهید.
  • میزان تأثیر کمپین‌های خود در شبکه‌های اجتماعی را بسنجید و آنالیز کنید.

معرفی 11 ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای تیم های بازاریابی در سال 2021

ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی با استفاده از قدرت اینترنت به رشد تجارت شما کمک می‌کنند. آماده‌اید بدانید کدام ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی باعث رونق بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی شما می‌شود؟

بیایید شروع کنیم.

Meet Edgar

1 معرفی 11 ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای تیم های بازاریابی در سال 2021

با Edgar از مزایای شبکه‌های اجتماعی بیش‌تر بهره مند شوید!

آیا صرف وقت و تلاش زیاد برای ایجاد محتوای عالی و کمپین‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی فقط برای اینکه توسط تعداد انگشت شماری از مردم دیده شود، ناامید کننده نیست؟ بیشتر محتوایی که تولید می‌کنیم در میان انواع به روزرسانی‌های جدید گم می‌شود و هرگز دیده نمی‌شود! الگوریتم‌های پیشرفته این پلتفرم‌ها آنچه را که مردم در فید (Feed) خود می‌بینند را آنالیز می‌کنند و محتوایی را بیش‌تر نشان می‌دهد که کاربران زمان بیش‌تری را برای دیدن آن صرف کرده‌اند.

پس مهم است که محتوای شما انگیجمنت ریت زیادی داشته باشد تا الگوریتم‌ها بدانند مردم محتوایی که شما تولید می‌کنید را دوست دارند!

Edgar با ارسال مجدد محتوای قدیمی شما به صورت “خودکار” این مشکل را برطرف می‌کند. در واقع پست‌های قدیمی را که ممکن است مردم برای اولین بار آن را از دست داده باشند را دوباره به اشتراک می‌گذارد. با استفاده از Edgar، شما یک کتابخانه طبقه بندی شده از محتوا با یک برنامه زمانی ایجاد می کنید که برای Edgar مشخص چه موقع کدام پست را بگذارد. وقتی Edgar به پایان محتوای مشخص شده رسید، به طور خودکار شروع به اشتراک گذاری مجدد بهترین محتوای قدیمی شما می‌کند. به این ترتیب فالوورهای شبکه‌های اجتماعی شما هرگز لحظه تکراری و خسته کننده‌ای را تجربه نمی‌کنند!

ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی Buffer

2 معرفی 11 ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای تیم های بازاریابی در سال 2021

در زمان مدیریت شبکه‌های اجتماعی کسب و کار خود صرفه جویی کنید. اگر استراتژی‌های بازاریابی شما بر پایه شبکه‌های اجتماعی است، به احتمال زیاد نام بافر را شنیده‌اید!

Buffer با ایجاد بیش از ۲۳۰ میلیون پست در سال ۲۰۱۹، ابزاری شناخته شده برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی است که به شما امکان می‌دهد به راحتی چندین پروفایل شبکه‌های اجتماعی را از یک داشبورد مدیریت کنید. بافر ابزاری مفید برای بازاریابان است و در موارد زیر میتواند کمک کند:

  • برنامه ریزی پست‌ها
  • ردیابی عملکرد محتوا
  • مدیریت چندین حساب شبکه‌های اجتماعی در یک جا

این برنامه به شما امکان می‌دهد با یک کلیک محتوا مورد نظر را به تمام پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی خود ارسال کنید. Buffer با استفاده از ابزار آنالیز هوشمند، مشخص می‌کند کدام محتوا بهترین عملکرد را دارد و به شما کمک می‌کند استراتژی خود را متناسب با آن تنظیم کنید. افزونه مرورگر Buffer که باWordPress ، Chrome و RSS ادغام می‌شود‌، یک ابزار مفید است که به شما امکان می‌دهد محتوا را در لحظه ذخیره کرده و برای ارسال آن برنامه ریزی کند.

io

3 معرفی 11 ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای تیم های بازاریابی در سال 2021

elink.io ابزاری شگفت انگیز برای گزینش محتوا و بازاریابی محتوا است که به بازاریابان و تولیدکنندگان محتوا کمک می‌کند تا تنها با افزودن پیوندهای وب، خبرنامه‌های الکترونیکی، صفحات و محتوای وب را منتشر کنند و در عرض چند ثانیه مجموعه‌ای از پیوندهای وب (مقالات، ویدئوها و…) را به محتوای بصری تبدیل کنید.

برخی از ویژگی‌های عالی این ابزار شامل:

  • مجموعه پیوندهای وب را به خبرنامه‌های ایمیل تبدیل کرده و به MailChimp ،Gmail و همه ارائه دهندگان ایمیل شخص ثالث که کد HTML را مجاز می‌کنند (از جمله Campaign Monitor ،MadMimi ،Active Campaign و…) ارسال کنید.
  • همچنین کاربران می‌توانند عملکرد محتوا و میزان تعامل را در محتوای ایجاد شده و به اشتراک گذاشته شده را ردیابی کنند.
  • elink 19 چیدمان پاسخگو و از پیش ساخته شده زیبا را ارائه می‌دهد، بنابراین هرگز نگران طراحی نخواهید بود و فقط باید روی جمع آوری محتوای عالی تمرکز کنید.

elink مانند یک Pinterest حرفه‌ای است! این ابزار هوشمند باعث صرفه جویی در وقت می‌شود و روش‌های ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا را به طور کارآمدی تغییر می‌دهد!

ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی Mention

4 معرفی 11 ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای تیم های بازاریابی در سال 2021

Mention ابزاری برای تجزیه و تحلیل شبکه‌های اجتماعی است که به شما کمک می‌کند فعالیت‌ها را بصورت آنلاین کنترل کنید. شما می‌توانید به صورت آنلاین بر موارد زیر نظارت کنید:

  • برند خود
  • رقبا
  • کمپین
  • مشتریان

Mention به شما امکان می‌دهد بیش از یک میلیارد منبع آنلاین از جمله پست‌های شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، انجمن‌ها و غیره را رصد کنید. به راحتی می‌توانید صحبت‌های مردم در مورد برند تجاری خود را در زمان واقعی مشاهده کنید. این کنترل و نظارت باعث عملکرد و واکنش سریع می‌شود. در واقع هدف گذاری و نظارت بر کلمات کلیدی یا رقبا را در بازار هدف خود آسان کرده و استراتژی‌ها را بر این اساس تنظیم می‌کند. به طور کلی Mention به برندها کمک می‌کند تا:

  • مشتری جذب کنند.
  • آگاهی از برند را ایجاد کنند.
  • به بهبود شهرت برند به صورت آنلاین کمک می‌کند.

Buzzsumo

5 معرفی 11 ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای تیم های بازاریابی در سال 2021

اینفلوئنسرهای کلیدی را برای تبلیغ محتوای خود پیدا کنید.

محتوا نقش اصلی را در تعیین ارزش برند شما به صورت آنلاین دارد. اگر بتوانید ارزش افزوده (Value added) و در عین حال محتوای جذاب ایجاد کنید، محتوای شما وایرال می‌شود و کسب و کار شما در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد.

با Buzzsumo می‌توانید متوجه شوید مردم چه چیزی را جستجو و روی چه چیزی کلیک می‌کنند‌. Buzzsumo ابزار برتر آنالیز شبکه‌های اجتماعی برای تحقیق محتوا است؛ زیرا بینش عمیقی در مورد عملکرد بهترین کلید واژه یا محتوای آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر در تهیه ایده‌های خوب محتوایی برای وبلاگ یا وب سایت خود دچار مشکل هستید و می‌خواهید بدانید چرا رقبای شما سطح تعامل بسیار خوبی نسبت به شما دارند، Buzzsumo یک ابزار مناسب برای شما است.

بازاریاب‌ها می‌توانند برای موارد زیر از Buzzsumo استفاده کنند:

  • پیدا کردن محتوایی که در پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی بیش‌تر به اشتراک گذاشته شده‌اند، بیش‌ترین لایک را دارند و توییت شده است. ( با توجه به مکان و زمان)
  • پیدا کردن اینفلوئنسرها.
  • دریافت اعلان بر اساس کلمات کلیدی، نام تجاری و نویسندگان.
  • ردیابی رقبا.

با استفاده از Buzzsumo برنامه ریزی و ایجاد محتوای جذاب برای بازار هدف بسیار آسان‌تر می‌شود.

ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی Bit.ai

6 معرفی 11 ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای تیم های بازاریابی در سال 2021

نسل جدید همکاری و مدیریت اسناد برای تیم‌ها و مشتریان.

Bit ابزاری برای همکاری در عصر جدید است که به تیم‌های بازاریابی، فروش، پشتیبانی از مشتری و فناوری کمک می‌کند تا به طور موثرتری با یکدیگر کار کنند. بازاریابان شبکه‌های اجتماعی از طریق این پلتفرم همکاری اسناد Bit می‌توانند به منظور همکاری درمورد انواع دارایی‌های دیجیتال و پست‌های شبکه‌های اجتماعی از یک بستر مجازی رایگان استفاده کنند. برای مثال:

  • ایده‌های کمپین شبکه‌های اجتماعی (ادغام با Google Sheets و غیره)
  • طراحی‌های شبکه‌های اجتماعی (ادغام با Canva و غیره)
  • طرح‌های پیشنهاد بازاریابی (ادغام با Google Slides و غیره)
  • کمپین‌های اینفلوئنسرها (ادغام با Facebook ، Pinterest ، Twitter ، Instagram و غیره)
  • راهنما آموزش تعاملی

Bit یک راه کار هوشمند برای تیم‌های شبکه‌های اجتماعی به منظور ایجاد همکاری در فعالیت‌های داخلی و بازاریابی خارجی است.

تیم‌های بازاریابی، فروش و خدمات مشتری تمایل دارند قابلیت همکاری در فعالیت‌های دیجیتالی را داشته باشند و در ارتباطات داخلی و خارجی در وقتشان صرفه جویی کند! ابزار هوشمند Bit با قابلیت صرفه جویی در وقت، روش برقراری ارتباطات را تغییر می‌دهد.

دیگر پروژه‌های کاری خود را در دریایی از ایمیل ها و کانال‌های گفتگو گم نکنید. Bit مکانی است که همه با آن می‌توانند کار خود را پیش ببرند!

Quuu

7 معرفی 11 ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای تیم های بازاریابی در سال 2021

گزینش محتوا را خودکار کنید.

Quuu یک ابزار چندمنظوره برای همه نیازهای گزینش و اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی است. ویژگی که این ابزار را متفاوت می‌کند این است که تمام پیشنهادهای محتوایی که توسط Quuu ارائه می‌شود توسط یک متخصص گزینش می‌شود. این دخالت انسان در فرآیند گزینش به این معنی است که هیچ الگوریتمی در کار نیست! این محتوای انتخاب شده از کیفیت و مرتبط بودن محتوای موجود در کتابخانه محتوای Quuu اطمینان حاصل می‌کند.

فقط کافی است موضوعات مورد علاقه خود، تعداد دفعات و زمانی را که می‌خواهید Quuu محتوا را به اشتراک بگذارد و پایان کار را انتخاب کنید! همچنین این گزینه را دارید که به طور دستی هر محتوایی را که Quuu تصمیم می‌گیرد از طرف شما به اشتراک بگذارد را تأیید کنید.

ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی IFTTT

8 معرفی 11 ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای تیم های بازاریابی در سال 2021

ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی به شما کمک می‌کنند برای انجام کارها یک برنامه و زمانبندی ایجاد کنید و کلیه مراحل را تا پایان انجام دهید و چیزی از قلم نندازید! IFTTT مخفف “if this, then that” است. این سرویس به شما این امکان را می‌دهد که بین نرم افزار‌ها و حتی ابزار‌های هوشمند خود ارتباط برقرار کنید. این پلتفرم در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و هر ساله درحال ارائه آپدیت و پیشرفت است. به عنوان مثال می‌توانید تنظیم کنید در هر بار که یک پست وبلاگ جدید منتشر می‌کنید، یک توییت نیز ارسال شود.

به جز برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی، شما می‌توانید دستگاه‌های هوشمند خود مانند Alexa ،Google Home، لامپ‌های هوشمند و غیره را نیز متصل کنید. IFTTT یک برنامه عالی برای مدیریت گردش کار و خودکار کردن کارها برای صرفه جویی در وقت و تلاش است!

Infogram

9 معرفی 11 ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای تیم های بازاریابی در سال 2021

در عرض چند دقیقه اینفوگرافیک‌ها و گزارش‌های جذاب ایجاد کنید.

۴۲٪ از بازاریابان گزارش دادند که اینفوگرافیک‌ها و سایر محتوای گرافیکی جذاب‌ترین نوع محتوای بصری هستند که اینگیجمنت ریت بیش‌تری دارند. اگر به دنبال ایجاد محتوای جذاب رسانه‌های اجتماعی هستید، با اینفوگرافیک‌ها می‌توانید این کار را انجام دهید. Infogrames یک روش آسان، تعاملی و سرگرم کننده برای طراحی اینفوگرافی است. می‌توانید اینفوگرافیک‌های خیره کننده‌ای ایجاد کنید که از نظر بصری بسیار جذاب باشند.

اگر در شغل خود از صفحات گسترده (spreadsheet) استفاده می‌کنید و با داده‌های زیادی سروکار دارید، Infogrames یک انتخاب خوب برای شما است. شما می‌توانید با وارد کردن داده‌ها یا فایل‌های csv نمودار و گراف طراحی کنید تا داده‌ها را به بهترین نحو مرتب و مدیریت کنید.

نقشه ساز Infogram به همه افراد این امکان را می‌دهد در عرض چند دقیقه نقشه‌های تعاملی بسازند. این ابزار توسط سازمان‌های بزرگی مانند LinkedIn ،Intercom ،Fast Company و غیره مورد استفاده قرار گرفته است.

ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی Hootsuite

10 معرفی 11 ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای تیم های بازاریابی در سال 2021

همه شبکه‌های اجتماعی خود را در یک مکان مدیریت کنید.

اگر طرفدار Buffer نیستید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به Hootsuite بیندازید. یکی دیگر از ابزارهای محبوب مدیریت شبکه‌های اجتماعی Hootsuite به شما این امکان را می‌دهد که ۳۵ پلتفرم شبکه اجتماعی از جمله توییتر، فیس بوک، لینکدین و حتی گوگل پلاس را در یک داشبورد مدیریت کنید.

با HootSuite می توانید به طور خودکار کارهای زیر را انجام دهید:

  • برنامه ریزی برای محتوای شبکه‌های اجتماعی
  • ایجاد کمپین‌های جذاب
  • مدیریت تیم
  • تعامل با مشتری

تجزیه و تحلیل با استفاده از HootSuite به شما کمک می‌کند برای بهبود استراتژی شبکه‌های اجتماعی خود تصمیمات هوشمندانه و بر اساس داده‌های موجود بگیرید. HootSuite با بیش از ۱۰ میلیون کاربر در سراسر جهان به طور گسترده‌ای محبوب و مورد اعتماد است.

Tweak Your Biz Title Generator

11 معرفی 11 ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای تیم های بازاریابی در سال 2021

عناوین عالی برای مقالات و پست‌های وبلاگ ایجاد کنید.

محتوای شما ممکن است بهترین مطالب را داشته باشد، اما اگر عناوین شما به اندازه کافی گیرا نباشد، به حداکثر پتانسیل و کارایی خود نمی‌رسد. Tweak Biz Biz Generator همانطور که در عنوانش ذکر شده، یک تولید کننده عنوان است که می‌توانید از آن برای پست‌های وبلاگ، مقالات، کتاب‌های الکترونیکی و موارد دیگر استفاده کنید.

فقط کافی است موضوعی که در مورد آن می‌نویسید را وارد کنید، می‌تواند یک اسم باشد و یا یک فعل، سپس مشخص کنید نتایج خود که بر چه اساسی می‌خواهید دریافت کنید (title case, sentence case or all caps) و ارسال را فشار دهید. لیست بزرگی از ایده‌های اصلی برای انتخاب به شما ارائه می‌شود. نتایج به صورت زیر دسته بندی می‌شوند:

  • Lists (لیست)
  • Questions (سوال)
  • How To’s (چگونه)
  • Best (بهترین)
  • Celebrities (افراد مشهور)
  • Business (کسب وکار)
  • Love (عشق)
  • Secrets (رازها)
  • and much more ( و دسته‌های زیاد دیگر)

نتیجه

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند کمی طاقت فرسا باشد. در نتیجه برای معروف شدن یک برند تجاری در یک فضای شلوغ، به کار، مهارت و صبر زیادی نیاز دارد. با توجه به محتوای بسیار خوب موجود، کسب و کارها مجبورند برای جلب توجه مصرف کننده به رقابت بپردازند. با این وجود در اختیار داشتن ابزارهای مناسب مدیریت شبکه‌های اجتماعی می تواند به طور قابل توجهی این زحمت و تلاش زیاد را کاهش دهد و در وقت شما نیز صرفه جویی کند!

حال که با 11 ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای تیم های بازاریابی در سال 2021 آشنا شدید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال و خرید با ویزا کارت سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT