ابزار مارکتینگ

48 بهترین ابزار مارکتینگ برای هر کسب و کار (2023)

زمان مطالعه 16 دقیقه

ابزارهای مارکتینگ پایه نامرئی یک استراتژی مارکتینگ قوی هستند. صدها، اگر نگوییم هزاران ابزار مارکتینگ آنلاین وجود دارد، و برخی از آنها گران هستند و استفاده و پیاده سازی آنها دشوار است. بهترین ابزار مارکتینگ برای هر کسب و کار را در ادامه معرفی کرده ایم.

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، هزینه این ابزارها به تنهایی ممکن است دشوار باشد و انتخاب بهترین مناسب برای تلاش های مارکتینگ شما ممکن است دشوار باشد.

اگرچه این فهرست جامعی نیست، اما مجموعه ای متفکرانه از ابزارهایی است که در صدر کلاس خود هستند، مقرون به صرفه یا رایگان هستند و می توانند در طول زمان با کسب و کار شما رشد کنند.

انواع ابزار مارکتینگ

انواع مختلفی از ابزارهای مارکتینگ که به آنها نیاز دارید در دسته های زیر قرار می گیرند:

  • Email marketing
  • Social media marketing
  • Content marketing
  • SEO
  • Direct mail
  • Lead generation
  • Lead capture and conversion
  • Live chat
  • Design and visuals
  • Project management
  • SMS marketing
  • Analytics and tracking
  • Brand marketing
  • Influencer and affiliate marketing
  • Loyalty and rewards

48 بهترین ابزار مارکتینگ برای هر کسب و کار و بودجه

ممکن است به ابزارهایی از یک یا همه این دسته ها نیاز داشته باشید – این واقعاً به اهداف شما و استراتژی کلی دیجیتال مارکتینگ شما بستگی دارد. برای ابزارهایی که گزینه رایگان ندارند، بسیاری از آنها آزمایش‌های رایگان هفت یا ۱۴ روزه را ارائه می‌کنند، که در آن می‌توانید پلتفرم مارکتینگ را قبل از اینکه متعهد شوید آزمایش کنید.

ایمیل مارکتینگ

ابزارهای ایمیل مارکتینگ به شما کمک می‌کنند تا کمپین‌های ایمیلی ایجاد کنید، پیام‌های ایمیلی یا خبرنامه ارسال کنید، فهرست‌های ایمیل مختلف را سازماندهی کنید، و نتایج را پیگیری و تجزیه و تحلیل کنید.

آنها با عمل به عنوان یک مرکز برای انواع کمپین‌های ایمیلی که ارسال می‌کنید، از جمله توالی خودکار مانند ایمیل‌های سبد خرید رها شده، نوتیفیکیشن‌های یکباره به مشتریان یا پیگیری‌ها، از استراتژی کلی ایمیل مارکتینگ شما پشتیبانی می‌کنند.

هزاران خدمات ایمیل مارکتینگ با ویژگی‌های مختلف اتوماسیون مارکتینگ ی وجود دارد، اما اینها برخی از بهترین‌ها هستند.

ابزار ویژه ایمیل مارکتینگ

1. Shopify Email

Shopify Email به شما امکان می دهد ایمیل های مارک دار را در چند دقیقه با یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن ایجاد کنید.

می توانید از الگوهای اتوماسیون از پیش ساخته شده برای ارسال ایمیل در زمان مناسب استفاده کنید و لیست خود را برای ارتباط با مشتریان مناسب تقسیم بندی کنید. ایجاد، ارسال و ردیابی کمپین ها، همه در داخل ادمین Shopify.

قیمت: شامل رایگان با هر فروشگاه Shopify.

نوع پلتفرم: هنگامی که برای فروشگاه Shopify ثبت نام می کنید، ایمیل با آن ارسال می شود.

سایر ابزارهای محبوب ایمیل مارکتینگ

Mailchimp

. قیمت: رایگان برای حداکثر 2000 مخاطب و شامل حداکثر 10000 ارسال در ماه و محدودیت روزانه 2000. برنامه های پولی از 9.99 دلار برای 500 مخاطب شروع می شود.

. نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS، برنامه Mailchimp Shopify.

Klaviyo

. قیمت: رایگان برای حداکثر 250 مخاطب و 500 ایمیل ارسال شده در مجموع. برنامه های پولی از 20 دلار در ماه برای حداکثر 500 مخاطب شروع می شود.

. نوع پلتفرم: SaaS مستقل، برنامه Klaviyo Shopify.

Automizely

. قیمت: رایگان برای حداکثر 300 مخاطب با 3000 ارسال در مجموع. برنامه های پولی از 11 دلار در ماه برای 600 مخاطب شروع می شود، با ارسال ایمیل نامحدود.

. نوع پلتفرم: برنامه Shopify خودکار.

مارکتینگ از طریق رسانه های اجتماعی

ابزارهای مارکتینگ رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند که کارهایی مانند ایجاد یک پست را انجام دهید، سپس به طور خودکار آن را به هر پلتفرمی ارسال کنید – در زمان و تاریخی که تعیین می کنید. شما به راحتی می توانید یک تقویم محتوا برای کانال های مختلف مانند فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین و پینترست ایجاد کنید.

این ابزارها فرآیندهای مدیریت دستی رسانه های اجتماعی مانند ردیابی عملکرد هر پست در یک صفحه گسترده یا رفتن به هر برنامه رسانه اجتماعی را هر روز برای بالا بردن محتوا حذف می کنند. آنها همچنین ایجاد و راه‌اندازی پست‌های اجتماعی پولی را آسان‌تر می‌کنند و خرید فید اجتماعی را برای مشتریان در وب‌سایت شما ممکن می‌سازند.

ابزار ویژه مارکتینگ رسانه های اجتماعی

5. Buffer

با استفاده از Buffer، می‌توانید محتوا را در محبوب‌ ترین کانال‌های رسانه‌های اجتماعی زمان‌بندی کرده و به اشتراک بگذارید. همچنین به شما کمک می کند کارهای تکراری را خودکار کنید، در زمان صرفه جویی کنید و اطمینان حاصل کنید که محتوای رسانه های اجتماعی شما به موقع و مرتبط است.

طیف وسیعی از تجزیه و تحلیل، معیارهای عملکرد، و ویژگی های همکاری نیز برای کمک به مدیریت کمپین های رسانه های اجتماعی گنجانده شده است.

قیمت: رایگان برای حداکثر سه کانال اجتماعی و 10 پست در صف در یک زمان. برنامه های پولی از 5 دلار در ماه برای هر کانال اجتماعی شروع می شود، با پست های نامحدود در صف.

نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS.

سایر ابزارهای محبوب مارکتینگ رسانه های اجتماعی

Hootsuite

. قیمت: هر طرحی را به مدت 30 روز رایگان امتحان کنید. برنامه های پولی از 99 دلار در ماه برای 10 اکانت اجتماعی، مدیریت محتوا و ویژگی های مدیریت و موارد دیگر شروع می شود.

. نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS.

Followerwonk

. قیمت: رایگان برای حداکثر یک پروفایل، با 50 جستجو در توییتر در روز. برنامه های پولی از 23 دلار در ماه با حداکثر سه پروفایل و جستجوهای نامحدود توییتر در روز شروع می شود.

. نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS.

Shopify Online video maker

. قیمت: رایگان، حتی اگر فروشگاه Shopify ندارید.

. نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS.

AdRoll

. قیمت گذاری: گزینه رایگان با نام تجاری AdRoll و حداکثر ارسال 5000 ایمیل. برنامه های پولی از 19 دلار در ماه شروع می شود. هزینه کل بستگی به بودجه کمپین تبلیغاتی پرداختی شما دارد، حتی با طرح رایگان.

. نوع پلتفرم: مارکتینگ پولی برای مشاغل تجارت الکترونیک: با Shopify، WooCommerce، BigCommerce، Magento، Wix و PrestaShop ادغام می شود.

Content marketing

مارکتینگ محتوا

ابزارهای مارکتینگ محتوا می توانند از هر بخش از استراتژی محتوای شما پشتیبانی کنند، چه به شما در ایجاد ویدیوهای جدید، تولید اینفوگرافیک، کمک به وبلاگ خود یا راه اندازی یک پادکست کمک کند.

آنها کارها را ساده می کنند و از طرح مارکتینگ شما حمایت می کنند، مهم نیست چقدر تجربه دارید.

ابزار مارکتینگ محتوای ویژه

11. Vimeo Create سازنده ویدیو

Vimeo Create ابزاری عالی برای مارکتینگ است که می خواهند ویدیوهای خیره کننده را به سرعت و با حداقل تلاش ایجاد کنند. هزاران آهنگ صوتی، موشن گرافیک و جلوه های دارای مجوز در دسترس هستند و ابزارهای ویرایشی مبتنی بر هوش مصنوعی، سفارشی کردن ویدیوها را آسان می کنند.

قیمت: عضویت اصلی رایگان است، اما با عضویت Plus که از 7 دلار در ماه شروع می شود، تا 5 گیگابایت در هفته (تا 250 گیگابایت در سال) فضای ذخیره سازی دریافت کنید.

نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS، برنامه Vimeo Shopify.

سایر ابزارهای محبوب مارکتینگ محتوا

Hemingway editor

. قیمت: محصول رایگان.

. نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS.

Simplecast podcast management

. قیمت گذاری: هیچ طرح رایگانی برای Simplecast وجود ندارد، اما یک آزمایش رایگان 14 روزه ارائه می دهد. یک طرح اولیه از 13.50 دلار در ماه برای دو صندلی عضو تیم شروع می شود.

. نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS.

BuzzSumo

. قیمت: طرح رایگان 10 جستجو در ماه ارائه می دهد. برنامه های پولی از 79 دلار در ماه برای جستجوهای ماهانه نامحدود شروع می شود.

. نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

ابزارهای سئو به شما کمک می‌کنند تا راه‌های بهینه‌سازی ترافیک وب‌سایت ارگانیک خود را از طریق موتورهای جستجوی آنلاین بهینه‌سازی و تحقیق کنید.

آنها به شما این امکان را می دهند که جستجوی کلمات کلیدی انجام دهید، عملکرد صفحات وب مختلف را ردیابی کنید، بک لینک ها را نظارت کنید، و به شما کمک می کنند تا بفهمید چگونه وب سایت خود را در جستجوی ارگانیک بهتر انجام دهید. سئوی تجارت الکترونیک به شما کمک می کند تا ترافیک رایگان بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید.

ابزار ویژه سئو

14. Moz

Moz مجموعه ای از ابزارها را برای تجزیه و تحلیل دید، رتبه بندی و عملکرد وب سایت شما در موتورهای جستجو ارائه می دهد. این شامل ویژگی هایی مانند تحقیق کلمات کلیدی، ممیزی وب سایت، ساخت لینک، تجزیه و تحلیل رقبا و ردیابی کلمات کلیدی است.

قیمت گذاری: ابزارهای رایگان سئو مانند Keyword Explorer، MozBar، Analysis Domain و Link Explorer. Moz Standard برای تیم های مارکتینگ که نیاز به ردیابی هفتگی رتبه بندی کلمات کلیدی، گزارش های سفارشی، تحقیقات رقابتی و موارد دیگر دارند، از 99 دلار در ماه شروع می شود.

نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS.

سایر ابزارهای محبوب سئو

Semrush

. قیمت: هیچ گزینه رایگان وجود ندارد. قیمت پرداخت شده 119.95 دلار در ماه هزینه دارد. با این طرح، تیم ها می توانند حداکثر پنج پروژه داشته باشند و روزانه تا 500 کلمه کلیدی را ردیابی کنند. طرح لایه دوم 229.95 دلار در ماه هزینه دارد و شامل حداکثر 15 پروژه و 1500 کلمه کلیدی است که روزانه ردیابی می شوند.

. نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS.

Avada SEO: Image Optimizer

. قیمت: تا 50 تصویر را با طرح رایگان بهینه کنید و برای بهینه سازی نامحدود تصویر به طرح Pro با 29 دلار در ماه ارتقا دهید.

. نوع پلتفرم: اپلیکیشن Avada Shopify.

Shopify SEO tools

ابزارهای سئوی Shopify

. قیمت: با هر فروشگاه Shopify به صورت رایگان ارائه می شود.

. نوع پلتفرم: بخشی از قسمت پشتی فروشگاه Shopify شما.

ایمیل مستقیم

کاتالوگ ها، کوپن ها و بروشورهای رویداد همه روش های مارکتینگ پستی مستقیم هستند که ممکن است برای مشتری ارسال کنید. ابزارهای مارکتینگ پست مستقیم طراحی، ارسال و ردیابی عملکرد ابتکارات پست مستقیم شما را در مقیاس ممکن می‌سازد.

ابزار ویژه ایمیل مستقیم

18. Sendoso

Sendoso یک راه حل خودکار برای ارسال نامه مستقیم است که باعث صرفه جویی در ساعات کار دستی و اطمینان از تحویل اقلام شما می شود.

قیمت گذاری: هیچ طرح رایگان و قیمتی در وب سایت Sendoso درج نشده است، اما برنامه Essential تا 1500 ارسال در سال را امکان پذیر می کند. طرح پلاس امکان ارسال تا 4000 ارسال در سال را فراهم می کند.

نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS.

سایر ابزارهای محبوب پست مستقیم

Postie

. قیمت گذاری: Postie هیچ قیمتی را در وب سایت خود لیست نمی کند. برای نسخه ی نمایشی باید با تیم فروش تماس بگیرید.

. نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS.

Lead generation

ابزارهای تولید سرنخ فرآیند منبع یابی سرنخ را خودکار می کنند و به پرورش خریداران احتمالی جدید در مشتریان کمک می کنند.

بدون این ابزارها، جذب مشتریان جدید به کسب و کار شما یک فرآیند دستی زمان‌بر خواهد بود، که مستلزم آن است که بسیاری از قطعات متحرک با هماهنگی کار کنند. ابزارهای Lead Gen با انجام آنها برای شما، حدس و گمان را از این فرآیندها خارج می کنند.

ابزار ویژه lead generation

20. HubSpot

Hubspot یک پلتفرم مارکتینگ و فروش است که برای کمک به رشد بهتر شما طراحی شده است. این مجموعه یکپارچه از ابزارها، از جمله سیستم مدیریت محتوا، CRM، تجزیه و تحلیل و بهینه سازی وب سایت را ارائه می دهد.

قیمت گذاری: HubSpot ابزارهای رایگان مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، بازاریابی، فروش و خدمات مشتری را ارائه می دهد. برنامه های واقعی Marketing Hub از 45 دلار در ماه برای 1000 مخاطب مارکتینگ شروع می شود. طرح لایه بعدی از 800 دلار در ماه برای حداکثر 2000 مخاطب مارکتینگ و ویژگی های بسیار بیشتر شروع می شود.

نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS، برنامه HubSpot Shopify.

دیگر ابزارهای محبوب lead generation

ONE marketing suite

. قیمت: برنامه رایگان.

. نوع پلتفرم: برنامه ONE Shopify.

جذب و تبدیل Lead

ممکن است برای اولین بار مشترکین ایمیل، 15 درصد تخفیف ارائه دهید، یا به افراد اجازه دهید در صفحه فرود برای به روز رسانی در راه اندازی محصول جدید ثبت نام کنند.

ابزارهای Lead capture ، مشتریان بالقوه را برای ایمیل‌هایشان ترغیب می‌کنند تا بتوانید ایمیل‌های مارکتینگ برای آنها ارسال کنید تا آنها را به مشتری تبدیل کنید. بدون ابزارهای جذب سرنخ ورودی، توانایی پرورش افرادی که به سایت شما می آیند و تبدیل نمی شوند را از دست خواهید داد.

ابزار ویژه lead capture

22. Unbounce

Unbounce یک ابزار دیجیتال مارکتینگ است که به شما در ایجاد، انتشار و بهینه سازی صفحات فرود کمک می کند. می‌توانید به سرعت کمپین‌هایی را برای جذب سرنخ‌ها و افزایش تبدیل ایجاد و مستقر کنید.

قیمت گذاری: هیچ گزینه رایگانی وجود ندارد، اما می توانید با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه شروع کنید. هزینه راه اندازی اولیه 90 دلار در ماه است و شامل حداکثر 500 تبدیل، حداکثر 20000 بازدید کننده و یک دامین است. هزینه طرح Optimize 135 دلار در ماه است و شامل حداکثر 1000 تبدیل، 30000 بازدید کننده و حداکثر پنج دامین است.

نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS.

سایر ابزارهای محبوب lead capture

Octane AI: Quiz Growth Tools

. قیمت گذاری: هیچ گزینه رایگانی وجود ندارد، اما می توانید با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه شروع کنید. پس از آن، برنامه Starter 29 دلار در ماه هزینه دارد. سطح بعدی 199 دلار در ماه هزینه دارد و شامل عملکرد آزمون پویا است.

. نوع پلتفرم: اپلیکیشن Octane Shopify.

Sales Pop up—Conversion Pro

. قیمت گذاری: نسخه رایگان شامل تا 100 دلار درآمد افزایش یافته است. طرح لایه دوم 3.99 دلار در ماه هزینه دارد و تا 1000 دلار افزایش درآمد را شامل می شود.

. نوع پلتفرم: فروش پاپ آپ Shopify برنامه.

چت زنده

چت زنده فقط برای پشتیبانی مشتری نیست. ما متوجه شدیم که 70٪ از مشتریانی که از طریق Shopify Inbox با مشاغل صحبت می کنند، در مورد تصمیم خرید سؤالاتی داشتند.

ابزارهای چت زنده مکالمات بلادرنگ را تسهیل می‌کنند، می‌توانند پاسخ‌ها را خودکار کنند، و می‌توانند به شما در ردیابی و تجزیه و تحلیل انواع پیام‌ها برای تبدیل کمک کنند. آنها نقش مهمی در پاسخ به سوالاتی دارند که مشتریان را از خرید بازمی دارد.

ابزار ویژه چت زنده

25. Shopify Inbox

Shopify Inbox یک ابزار پیام رسانی رایگان است که به شما امکان می دهد هنگام خرید با مشتریان چت کنید. می توانید مکالمات را از چت فروشگاه آنلاین، برنامه فروشگاه، اینستاگرام و مسنجر مدیریت کنید.

قیمت: رایگان با هر فروشگاه Shopify.

نوع پلتفرم: صندوق ورودی Shopify را به هر فروشگاه Shopify اضافه کنید.

دیگر ابزارهای چت زنده محبوب

Gorgias

. قیمت: گزینه رایگان وجود ندارد اما می توانید برای یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه ثبت نام کنید. برنامه های قیمتی از 60 دلار در ماه برای 350 بلیط و 25 دلار اضافی برای هر 100 بلیط اضافی شروع می شود. سطح بعدی 300 دلار در ماه برای 2000 بلیط و 23 دلار اضافی برای هر 100 بلیط اضافی هزینه دارد.

. نوع پلتفرم: با Shopify، BigCommerce، Magento ادغام می شود.

Tidio

. قیمت: گزینه رایگان شامل 100 بازدیدکننده وب سایت منحصر به فرد و پیام های نامحدود است. برنامه های پولی از 39 دلار در ماه شروع می شود، با بازدیدکنندگان منحصر به فرد نامحدود، و چت ها و ربات های چت نامحدود.

. نوع پلتفرم: برنامه Tidio Shopify، افزونه SaaS.

طراحی و جلوه های بصری

از بسته بندی شما گرفته تا کارت ویزیت شما گرفته تا عکس ها و فیلم های محصول، طراحی و جلوه های بصری وب سایت شما برای برند شما منحصر به فرد است. این ابزارهای طراحی، ایجاد یک زبان بصری روشن، متقاعد کننده و بصری برای کسب و کار شما را برای هر کسی، خواه ناخواه طراحی کند یا نه، آسان می کند.

ابزار طراحی ویژه

28. Canva

Canva یک ابزار طراحی آنلاین است که به کاربران خود اجازه می دهد تصاویری خیره کننده را به راحتی ایجاد کنند. مجموعه‌ای از قالب‌ها و طرح‌های سفارشی را ارائه می‌دهد که می‌توان آن‌ها را متناسب با هر نیازی تغییر داد.

قیمت گذاری: گزینه رایگان شامل مجموعه بزرگی از ویژگی ها است. گزینه Pro 12.99 دلار در ماه هزینه دارد و با عکس ها و قالب های برتر، ویژگی های همکاری و کیت های مارک ارائه می شود.

نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS.

سایر ابزارهای طراحی محبوب

Shopify business card maker

. قیمت گذاری: ابزار کسب و کار رایگان Shopify—بدون نیاز به فروشگاه Shopify.

. نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS.

Promo video maker

. قیمت گذاری: فیلم ها را به صورت رایگان بسازید، اما اگر می خواهید آنها را دانلود کنید، باید برای یک طرح هزینه کنید. سطح ورودی 29 دلار در ماه هزینه دارد.

. نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS، برنامه Promo Shopify.

Arka packaging and supplies

. قیمت گذاری: هیچ گزینه رایگانی وجود ندارد و قیمت گذاری بستگی به حجم بسته بندی شما و میزان حجم شما دارد.

. نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS، برنامه Arka Shopify.

ابزارهای مدیریت پروژه

ابزارهای مدیریت پروژه کلید تقویم کمپین مارکتینگ سازمان یافته و ارتباط روان بین شما و سایر اعضای تیمتان هستند.

ابزار ویژه مدیریت پروژه

32. Asana

Asana یک برنامه دسکتاپ و موبایل برای مدیریت پروژه است که برای کمک به تیم ها در مدیریت گردش کار و پروژه های خود طراحی شده است. این یک ابزار انعطاف‌ پذیر برای تیم‌های پروژه محور است، زیرا می‌توان از آن برای تعیین وظایف و پیگیری پیشرفت، ایجاد داشبوردهای سفارشی و ذخیره منابع استفاده کرد.

قیمت: محصول رایگان که برای حداکثر 15 عضو تیم کار می کند. اگر بیش از 15 عضو تیم دارید یا می خواهید ویژگی های اضافی برای گردش کار پیچیده تر داشته باشید، برنامه های پولی از 10.99 دلار در ماه شروع می شود.

نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS.

سایر ابزارهای محبوب مدیریت پروژه

Google Workspace

. قیمت: Google Workspace را به مدت 14 روز به صورت رایگان امتحان کنید. برنامه ها از 6 دلار برای هر کاربر در ماه برای 100 جلسه ویدیویی شرکت کننده و 30 گیگابایت فضای ابری برای هر کاربر شروع می شود. هزینه طرح لایه دوم برای هر کاربر در ماه 12 دلار برای 150 جلسه ویدیویی و ضبط شرکت کننده، به اضافه 2 ترابایت فضای ذخیره سازی برای هر کاربر است.

. نوع پلتفرم: SaaS مستقل.

Slack

. قیمت: محصول قوی و رایگان. به 10000 پیام، 10 ادغام برنامه و تماس صوتی و تصویری 1:1 دسترسی داشته باشید. برای تاریخچه کامل پیام، حساب‌های مهمان، ادغام نامحدود و تماس‌های ویدیویی گروهی با حداکثر 15 نفر، به یک طرح پولی با 6.67 دلار در ماه ارتقا دهید.

. نوع پلتفرم: دانلود نرم افزار SaaS مستقل.

Basecamp

. قیمت: Basecamp Personal رایگان است و شامل سه پروژه، 20 کاربر و 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. کسب و کار Basecamp را به مدت 30 روز به صورت رایگان امتحان کنید و با پروژه ها و کاربران نامحدود و 500 گیگابایت فضای ذخیره سازی به یک طرح پولی 99 دلار در ماه ارتقا دهید.

. نوع پلتفرم: دانلود نرم افزار SaaS مستقل.

SMS marketing

طبق یک مطالعه، مارکتینگ پیامکی بسیار موثر است – بسیاری از کمپین های پیامکی دارای میانگین نرخ باز شدن 98٪ هستند.

در مقایسه با ایمیل مارکتینگ، که اغلب حدود 20 درصد است، به روشی موثرتر برای دستیابی به مشتریان تبدیل شده است. ابزارهای مارکتینگ پیامکی ارسال پیام های انبوه و اندازه گیری تاثیر آنها را ممکن می سازد. بدون این ابزارها، ارسال پیامک به مشتریان در مقیاس غیرممکن خواهد بود.

ابزار ویژه مارکتینگ پیامکی

36. Postscript

پست اسکریپت به شما امکان می دهد پیام های سفارشی و خودکار را برای مشتریان در مقیاس ایجاد و ارسال کنید و تعامل را دنبال کنید. Postscript همچنین دارای ویژگی هایی مانند تقسیم بندی و تست A/B است که به شما کمک می کند کمپین های پیامکی را برای حداکثر نتایج بهینه کنید.

قیمت: رایگان برای 30 روز. سپس برای هر پیام 0.0099 دلار بپردازید.

نوع پلتفرم: برنامه Postscript Shopify.

سایر ابزارهای محبوب مارکتینگ پیامکی

SMSBump

. قیمت: نصب رایگان و 0.0149 دلار برای هر پیام کوتاه. ارتقاء 19 دلاری در ماه، مکالمات پیامکی 1:1 را برای شما به ارمغان می آورد، اما همچنان باید 0.0149 دلار به ازای هر پیامک بپردازید.

. نوع پلتفرم: اپلیکیشن SMSBump Shopify.

Attentive

. قیمت گذاری: هیچ گزینه رایگانی وجود ندارد و Attentive اطلاعات قیمت را در وب سایت خود لیست نمی کند.

. نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS.

تجزیه و تحلیل و ردیابی

برای درک بهتر نحوه عملکرد عناصر مختلف دیجیتال مارکتینگ خود، به ابزارهای تجزیه و تحلیل و ردیابی نیاز دارید. این ابزارها به شما نشان می دهند که از چه اهرم هایی می توانید برای افزایش تبدیل مشتری در صفحات وب مختلف استفاده کنید.

ابزار تجزیه و تحلیل ویژه

39. Google Analytics

گوگل آنالیتیکس ابزار قدرتمندی است که به شما کمک می کند تا مشتریان خود و نحوه تعامل آنها با وب سایت شما را بهتر درک کنید. با پیگیری و گزارش دقیق، می توانید تصمیمات آگاهانه تری در مورد بازاریابی و تجربه مشتری خود بگیرید.

قیمت گذاری: نسخه استاندارد Google Analytics رایگان است.

نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS.

سایر ابزارهای محبوب تجزیه و تحلیل

Lucky Orange

. قیمت گذاری: نسخه رایگان ابزار نقشه برداری حرارتی Lucky Orange شامل 500 بازدید از صفحه در ماه و داده ها و ضبط های نقشه حرارتی نامحدود به مدت 30 روز است. برای 25000 بازدید از صفحه در ماه، به بسته 10 دلاری در ماه ارتقا دهید.

. نوع پلتفرم: SaaS مستقل، برنامه Lucky Orange Shopify.

Heap

. قیمت: گزینه رایگان شامل یک پروژه و حداکثر 10000 جلسه در ماه است. برنامه های پولی از 3600 دلار در سال شروع می شود و حداکثر 40000 جلسه در ماه را شامل می شود.

.نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS، ادغام Shopify.

برند مارکتینگ

ابزارهای برند مارکتینگ داستان برند شما را از نام کسب و کار گرفته تا لوگوی شما بیان می کنند. اگر به طور خاص یک کسب و کار کوچک هستید، این ابزارها راه اندازی و راه اندازی سریع و آسان را بدون صرف هزینه زیادی برای استخدام متخصص یا طراح برندینگ فراهم می کنند.

Hatchful logo generator

. قیمت: تولید کننده آرم Shopify رایگان.

. نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS.

Shopify business name generator

. قیمت گذاری: تولید کننده رایگان نام تجاری Shopify.

. نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS.

اینفلوئنسر و مارکتینگ وابسته

ابزارهای اینفلوئنسر مارکتینگ به شما کمک می‌کنند اینفلوئنسرهای واجد شرایطی را پیدا کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید تا محصولات شما را برای مخاطبان خود مارکتینگ کنند.

این ابزارهای همه کاره به جای اینکه از طریق جستجوی دستی از طریق شبکه های رسانه های اجتماعی، کاندیداها را منبع یابی کنید، بستر و فرآیند آسانی را فراهم می کنند که تأثیرگذاران به شما دسترسی پیدا می کنند. ابزارهای مارکتینگ وابسته می توانند به شما کمک کنند تا برنامه های مارکتینگ وابسته خود را شروع و مدیریت کنید، در غیر این صورت فرآیندی حجیم که به صورت دستی کار دشواری است.

ابزار ویژه مارکتینگ تأثیرگذار

44. Shopify Collabs

Shopify Collabs ساده ترین راه برای یافتن سازندگانی است که محصولات شما را برای مخاطبان جدید تبلیغ کنند. میلیون‌ها سازنده را جستجو کنید و آنهایی را بیابید که با برند شما همسو هستند. محصولات و تخفیف ها را مستقیماً از فروشگاه Shopify خود ارسال کنید و پرداخت های وابسته را از طریق PayPal دنبال کنید.

قیمت: رایگان.

نوع پلتفرم: اپلیکیشن Shopify.

سایر ابزارهای محبوب اینفلوئنسر مارکتینگ

Refersion

. قیمت: 14 روز رایگان. برنامه ها از 89 دلار در ماه برای 130 تبدیل وابسته ردیابی شده در ماه شروع می شوند. برای تبدیل‌های ردیابی نامحدود به Enterprise (قیمت در صورت درخواست) ارتقا دهید.

. نوع پلت فرم: رابط وب مستقل SaaS، برنامه Refersion Shopify.

Loyalty and rewards

با برنامه های وفاداری و پاداش، مشتریان را تشویق به خریدهای تکراری کنید. ابزارهای برنامه وفاداری و پاداش، خریدها را ردیابی می‌کنند و به‌طور خودکار در زمان سررسید، پاداش تولید می‌کنند.

بسیاری از این ابزارها همچنین برنامه‌های ارجاعی را ارائه می‌کنند که مشتریان فعلی را تشویق می‌کنند تا مشتریان جدید را برای خرید ترغیب کنند.

ابزار وفاداری ویژه

46. Smile

Smile به شما امکان می دهد تا در عرض چند دقیقه یک برنامه وفاداری و پاداش تنظیم کنید، بدون نیاز به کدنویسی. به راحتی با Shopify POS و سایر برنامه های ایمیل مارکتینگ ادغام می شود. Smile همچنین پشتیبانی 7/24 را توسط تیمی از متخصصان ارائه می‌کند تا به همه چیز از سوالات فنی گرفته تا بهترین روش‌ها کمک کند.

قیمت گذاری: نسخه رایگان Smile دارای امتیاز و برنامه ارجاع است. برنامه های پولی از 49 دلار در ماه شروع می شود و شامل نام تجاری برنامه، ایمیل های پاداش و یک ادغام است.

نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS، برنامه Smile Shopify.

سایر ابزارهای محبوب loyalty

Yotpo

. قیمت گذاری: طرح وفاداری و پاداش رایگان Yotpo شامل حداکثر 100 سفارش ماهانه، جوایز قابل تنظیم و یک برنامه ارجاع است. برای ویژگی‌های اضافی مانند پنجره‌های بازشوی جوایز سفارشی و امتیاز برای بررسی محصول، به یک طرح پولی 29 دلار در ماه ارتقا دهید.

. نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS، برنامه Yotpo Shopify.

LoyaltyLion

. قیمت گذاری: برنامه رایگان LoyaltyLion شامل 800 سفارش ماهانه و ویژگی های اصلی وفاداری است. برنامه های پولی از 159 دلار در ماه شروع می شود و همچنین شامل 800 سفارش ماهانه و “ویژگی های اصلی” می شود. پرداخت 399 دلار در ماه برای حداکثر 2000 سفارش.

. نوع پلتفرم: رابط وب مستقل SaaS، برنامه LoyaltyLion Shopify.

پرسش و پاسخ ابزارهای مارکتینگ

ابزار دیجیتال مارکتینگ چیست؟

یک ابزار دیجیتال مارکتینگ به کسب و کارها کمک می کند تا با پشتیبانی از فرآیندهایی مانند تولید محتوا، تولید سرنخ و برنامه های پاداش، فروش بیشتری داشته باشند. نرم افزار مارکتینگ از نظر نوع متفاوت است: برخی وظایف را خودکار می کنند، برخی دیگر داده ها و نتایج را تجزیه و تحلیل می کنند، و برخی دیگر به شما کمک می کنند کانال های مارکتینگ را متحد کنید.

بهترین ابزار مارکتینگ چیست؟

هیچ بهترین ابزار مارکتینگ وجود ندارد. ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مناسب نیازهای خاص شما را در مراحل مختلف کسب و کار شما برآورده خواهند کرد. به عنوان مثال، در ابتدا به ابزارهای مختلفی مانند ابزار ایمیل مارکتینگ ، ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی و ابزارهای تحلیلی نیاز خواهید داشت. بعد از اینکه با این ابزارها عالی شدید، ممکن است بخواهید ابزارهای CRM یا ابزارهای تبلیغاتی را به ترکیب اضافه کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT