سایت برتر برنامه نویسی فریلنسری

48 سایت برتر برنامه نویسی فریلنسری در سال 2023

زمان مطالعه 18 دقیقه

به روز ماندن با جدیدترین سایت های برنامه نویسی فریلنسری و همچنین آزمایش چند سایت جدید می‌تواند به شما در استخدام بعدیتان کمک کند. سایت برتر برنامه نویسی فریلنسری را در ادامه معرفی کرده ایم.

تابلوهای شغلی، سایت های تطبیق و بازارهای آزاد راه های ایده آلی برای برنامه نویسان فریلنسر هستند تا پروژه بعدی خود را پیدا کنند یا شرکت ها استعداد بعدی خود را پیدا کنند.

48 سایت برتر برنامه نویسی مستقل:

1.سایت برتر برنامه نویسی فریلنسری: Toptal

Toptal یک پلتفرم فریلنسری است که برنامه نویس مناسب را با مشتریان برای نیازهای پروژه شان مطابقت می‌دهد. اما این سایت برای همه نیست: قبل از شروع کار باید یک آزمایش بدهید و توسط کارشناسان Toptal بررسی شوید.

تنها بهترین ها

پروژه های درجه یک

مشتریان قابل تشخیص

2. Gun.io

با بیش از 25000 فریلنسر به عنوان بخشی از جامعه آنها، با Gun.io همکاری خوبی خواهید داشت. Gun.io که برای جفت کردن آسان توسعه دهندگان درجه یک با شرکت های نیازمند ساخته شده است، ابزارهایی را در اختیار فریلنسرها قرار می‌دهد که برای موفقیت هر مشتری نیاز دارند.

Gun.io دارای یک جامعه در حال رشد از توسعه دهندگان بیش از 25000 نفر است. خدمات آنها مانند Toptal به گونه ای طراحی شده است که افراد خسته کننده را از استخدام خارج کند. Gun.io فریلنسرهای حرفه ای را استخدام می‌کند که در زبان های برنامه نویسی خود مهارت دارند.

ارزیابی شخصیت

ارزیابی فنی

باید منابع و سابقه شغلی را ارائه کند

3. Turing

Turing یک سایت نسبتا جدید است که به نام پیشگام مشهور علوم کامپیوتر، آلن تورینگ، نامگذاری شده است. Turing در مشاغل طولانی مدت از راه دور تخصص دارد. مشاغل آزاد و قراردادی در دسترس خواهد بود. فریلنسرها بلافاصله یک آزمون را آغاز کرده و سپس رتبه بندی خواهند شد. بر اساس عملکرد شما به عنوان یک برنامه نویس، در Turing پذیرفته یا رد خواهید شد.

استعدادیابی نخبگان

کارکنان از راه دور

4. Hired

علاقمند به همکاری با شرکت های محلی هستید؟ اگر علاقمند هستید، می‌توانید این کار را با Hired انجام دهید. Hired فریلنسرها را با کارفرمایان مرتبط می‌کند و به آنها امکان استخدام استعدادهای محلی را می‌دهد. به عنوان یک فریلنسر، یک شغل برنامه نویسی با یک شرکت محلی نزدیک پیدا می‌کنید که به شما کمک می‌کند شبکه خود را در این فرآیند گسترش دهید. Hired از پرداخت ها و پردازش مراقبت می‌کند. با فرصت هایی که در بیش از 10000 شرکت وجود دارد، شانس خوبی وجود دارد که یک فرصت شغلی مناسب در نزدیکی شما وجود داشته باشد.

فرصت های محلی یا دور

رایگان برای ثبت نام

5.سایت برتر برنامه نویسی فریلنسری: Upwork

اگر نام فریلنسینگ آنلاین شنیده اید، احتمالاً نام Upwork را نیز شنیده اید. به عنوان بزرگترین بازار فریلنسر، آنها طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می‌دهند – از طراحی گرفته تا دفترداری گرفته و مشاوره حقوقی و ترجمه. آنها مجموعه ای شگفت انگیز از خدمات دارند. با این حال، هر کسی می‌تواند ثبت نام کند و ادعا کند که متخصص است. به عنوان یک برنامه نویس مستقل با استعداد، ممکن است برای شما سخت باشد که از بین مردم متمایز شوید‌.

به راحتی پروژه ها را پیدا کنید

رقابت زیاد

سطوح مختلف مهارت

6. Epic Jobs

Epic Jobs مشاغل را از سراسر رسانه های اجتماعی با یک هشتگ ساده تهیه می‌کند. بسیاری از شرکت های برتر مانند North Face، Shopify و بسیاری آژانس ها و شرکت های دیگر در این فضا حضور دارند. علاوه بر مشاغل تمام وقت، بانکی از موقعیت های شغلی آزاد وجود دارد که برنامه نویسان آزاد قطعاً مایلند آنها را بررسی کنند.

آسان برای پیمایش

حضور شرکت های برجسته

فرصت های شغل آزاد از سراسر جهان

نیازمند ارسال رزومه

7. Freelancer.com

به عنوان یک فریلنسر، این نام گویای همه چیز است. بسیاری از مشتریان در اینجا ممکن است تازه شروع به کار کنند، اما مکانی عالی برای ایجاد تجربه و یک نمونه کار خوب است. Freelancer.com همچنین برقراری ارتباط با مشتری را ساده می‌کند: نقاط عطف و معیارهایی را در مورد زمان و نحوه انجام کار ارائه دهید. به عنوان یکی از بزرگترین بازارها، تقاضای زیادی وجود دارد، حتی اگر رقابت زیادی برای مشاغل برنامه نویسی وجود داشته باشد.

پرداخت های امن

آسان برای شروع

طیف گسترده ای از پروژه های برنامه نویسی

8. FlexJobs

در اینجا به عنوان یک برنامه نویس آزاد، می‌توانید بر اساس انواع شغل های مختلف فیلتر کنید تا بهترین کار را برای شما پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر شما فقط به شغل پاره وقت یا آزاد علاقمند هستید، به راحتی می‌توانید آن را میدا کنید. تمام مهارت های مورد نظر در ابتدا فهرست شده اند، بنابراین شما فوراً متوجه خواهید شد که به چه نوع برنامه نویسی و توسعه نرم افزاری نیاز دارند.

فرصت هایی از سراسر جهان

فیلترینگ آسان

منابعی برای کمک به شما

9. WeWorkRemotely

WeWorkRemotely یک تابلوی شغلی است که فقط از فرصت های راه دور، بیشتر در حوزه استارتاپ و فناوری تشکیل شده است. استارت‌آپ های برتر مانند Stripe، Github، HotJar، Close، و غیره موقعیت هایی را در این سایت تبلیغ کرده‌اند. جویندگان کار می‌توانند برای یافتن موقعیت هایی که به آن علاقمند هستند، بین تمام وقت، پاره وقت، یا قراردادی مرتب کنند.

مجموعه بزرگی از شرکت های نوپا

بسیاری از منابع از راه دور

پست کردن برای شرکت ها آسان است

10. 1010Working Nomads

مشابه We Work Remotely، Working Nomadsدارای طیف گسترده ای از مشاغل برای برنامه نویسان آزاد و قراردادی برای یافتن شغل است. یک هدر در صفحه اصلی لیست شده است و به دنبال آن جزئیات بیشتر با کلیک کردن وجود دارد، که به جویندگان کار اجازه می‌دهد تا به سرعت لیست های خود را اسکن کرده و شرکت ها یا مهارت هایی را که بیشتر به آنها مرتبط هستند را بیابند. هر موقعیت در Working Nomads با دسته بندی برای مرتب سازی سریع یا یافتن شغل مرتبط برچسب گذاری شده است.

شبکه قابل اعتماد دارای فرصت های برنامه نویسی آزاد و قراردادی

آسان برای جستجو و مرتب سازی

گزینه اشتراک برای هشدار

11.سایت برتر برنامه نویسی فریلنسری:  Fiverr

اگر در دنیای فریلنسینگ تازه کار هستید، Fiverr یک پلتفرم عالی برای شروع است. این پلتفرم حرفه ای از زمینه های مختلف از جمله برنامه نویسان، مترجمان، گویندگان، طراحان و غیره را در خود جای می‌دهد. این پلتفرم به شما اجازه می‌دهد تا پروژه ها و مهارت های خود را به نمایش بگذارید. حتی یک ویدیوی معرفی ضبط کنید. ثبت نام رایگان است، با این حال، شما ملزم به پرداخت 20٪ کمیسیون برای هر پرداختی هستید که دریافت می‌کنید.

مکانی عالی برای کسب تجربه

دوره های رایگان برای یادگیری مهارت های جدید

پروژه های تمام شده را برای جذب مشتری به نمایش بگذارید

12. Simply Hired

این وبسایت به شما امکان می‌دهد انواع شغل ها را پیدا کنید – از فریلنسر تا پاره وقت یا تمام وقت. یکی دیگر از ویژگی های عالی پورتال این است که می‌توانید جستجوی خود را بر اساس موقعیت مکانی، مهارت ها و تجربه در این زمینه فیلتر کنید. همچنین دارای لیستی از حقوق و ابزاری است که به شما کمک می‌کند هزینه خود را تخمین بزنید. این وبسایت یک سازنده رزومه و یک وبلاگ مدبر ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند در دنیای مشاغل آزاد حرکت کنید.

فیلتر شغلی مبتنی بر مکان

وبلاگ پرمحتوا

ابزارهایی که به شما در تصمیم گیری هزینه کمک می‌کند

13. PeoplePerHour

PeoplePerHour یک پلتفرم عالی برای فریلنسرهایی است که به برنامه نویسی یا طراحی علاقه دارند. این وبسایت از شهرت خوبی در بین مشاغل به دلیل ارائه کار با کیفیت خوب و در بین فریلنسرها برای ارائه مشاغل با درآمد خوب برخوردار است. این پلتفرم برای فریلنسرها رایگان است، با این حال، رقابت برای یافتن بهترین کنسرت ها می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. تنها نکته این است که برای یافتن بهترین کار در وبسایت باید برای طرح پرداختی آنها ثبت نام کنید.

برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان عالی است

مشاغل پردرآمد

برای دسترسی به بهترین پروژه ها، باید در طرح پولی ثبتنام کنید

14.سایت برتر برنامه نویسی فریلنسری: The Creative Group

Creative Group یا TCG به شما امکان دسترسی به کار آزاد و تمام وقت را می‌دهد. برای حرفه ای هایی که در زمینه توسعه وب، خلاقیت، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات یا روابط عمومی هستند عالی است. متخصصان نیروی انسانی TCG و فرآیند مبتنی بر هوش مصنوعی آنها بهترین تناسب را بین متقاضی و شغل پیدا می‌کنند. می‌توانید با آپلود رزومه خود یا اتصال نمایه LinkedIn خود شروع کنید تا شروع به جستجوی شغل کنید. آنها همچنین راهنمای دقیق حقوق و دستمزد را برای کمک به شما در مذاکره با پیشنهاد شغلی ارائه می‌دهند.

راهنمای دقیق حقوق و دستمزد

فرآیند مبتنی بر هوش مصنوعی برای یافتن پروژه مناسب برای متقاضق

دسترسی به کار آزاد، تمام وقت و قراردادی

15. 99Designs

اگر مهارت ایجاد طرح های کاربردی و جذاب را دارید، 99Designs یک پلتفرم عالی برای شما برای یافتن کار با کیفیت خوب است. دارای پروژه هایی است که طول و عرض کارهای مرتبط با طراحی را پوشش می‌دهد، از ایجاد لوگو گرفته تا طراحی جلد کتاب و وبسایت. این وبسایت دو مدل کار ارائه می‌دهد – یا با شخصی کار کنید یا در مسابقاتی که توسط مشتریان میزبانی می‌شود شرکت کنید. 99Designs کار شما را بررسی می‌کند و به شما امتیازی از طراحی سطح ورودی، متوسط ​​یا سطح بالا می‌دهد. هرچه سطح شما بالاتر باشد، امتیازات شما بهتر است.

پلتفرم تخصصی برای طراحان

وبلاگ پرمحتوا برای بهبود دانش خلاقانه شما

رایگان برای پیوستن

16. Nexxt

Nexxt به شما امکان می‌دهد مشاغل خود را بر اساس چهار معیار انتخاب کنید – تمرکز شغلی، تمرکز محلی، تمرکز بر تنوع و تمرکز جهانی. معیارهای تنوع برای کسانی که می‌خواهند بخشی از یک محیط فراگیرتر باشند عالی است. این دسته بندی های خاص به شما امکان می‌دهد مشاغلی را پیدا کنید که با مسیر شغلی و آرزوهای شما همسو باشد. ثبت نام رایگان است. می‌توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید، رزومه خود را ارسال کنید و شروع به درخواست شغل کنید.

به شما این امکان را می‌دهد که ویترینی برای نمونه کارهای شغلی خود ایجاد کنید

مشاغلی را پیدا کنید که با آرزوهای شغلی شما مطابقت داشته باشد

پایگاه مشتری خوب

17. Indeed

یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین سایت های کار، Indeed فهرست های شغلی را از سرتاسر وب در یک پلتفرم با کاربری آسان و قابل جستجو ترکیب می‌کند. شما لیست های شغلی (هم تمام وقت و هم به صورت آزاد) را از سراسر ایالات متحده و همچنین تعداد کمی از موقعیت های شغلی دیگر پیدا خواهید کرد. در واقع یک سایت کار عمومی است، بنابراین نتایج آن تنها به برنامه نویسی یا توسعه محدود نمی‌شود. مزیت این است که شرکت ها در هر نوع و اندازه ای به Indeed درخواست می‌کنند و طیف وسیعی از فرصت ها را در اختیار شما قرار می‌دهند.

طیف گسترده ای از فرصت ها

رایگان برای جستجو

بر اساس مکان، نوع شغل و موارد دیگر فیلتر کنید

18.سایت برتر برنامه نویسی فریلنسری: Coding Ninjas

ماموریت Coding Ninjas این بود که به توسعه دهندگان در سراسر جهان دسترسی به برخی از بهترین فرصت های شغلی را بدهد. با این حال، تبدیل شدن به بخشی از پلتفرم کمی فرآیند سختگیرانه است. شما باید یک درخواست را پر کنید، یک آزمون زبان انگلیسی بدهید، یک مصاحبه زنده قبول کنید، یک پروژه را تکمیل کنید و اگر همه چیز خوب پیش رفت، در جامعه پذیرفته می‌شوید.

بدون هزینه اضافی

لازم نیست برای پروژه ها رقابت کنید

پروژه های خود را انتخاب کنید و برنامه خود را تنظیم کنید

19. Codeable

برای پیوستن به جامعه بیش از 15000 توسعه دهنده وردپرس، باید یک فرآیند بررسی دقیق 6 مرحله ای را پشت سر بگذارید. اگر به طور مداوم کار با کیفیت بالا ارائه می‌کنید، می‌توانید مجموعه ای از مشتریان وفادار ایجاد کنید که دوست دارید با آنها کار کنید. این پلتفرم به جذب مشتری، صدور صورت حساب و پشتیبانی می‌پردازد که به شما این آزادی را می‌دهد تا بهترین کار خود را انجام دهید.

70 تا 120 دلار در ساعت – حداقل نرخ تضمین شده

مشتریان بازگشتی

پشتیبانی مشتری عالی

20. Guru

مهارت شما هر چه که باشد، شغل عالی متناسب با نیازهای شما در Guru پیدا خواهید کرد. این پلتفرم محافظت پرداخت SafePay را ارائه می‌دهد و به شما امکان می‌دهد روش پرداخت مورد نظر خود را برای آرامش مالی انتخاب کنید. پس از ثبت نام، پلتفرم فریلنسری نمایه شما را تأیید می‌کند و امتیازات بازخورد و داده های تراکنش های تمام وقت را به اشتراک می‌گذارد تا به شما کمک کند مشاغل بهتری پیدا کنید. می‌توانید مشاغل را مرور کنید، پیشنهادات خود را ارسال کنید و بلافاصله استخدام شوید. Guru همچنین WorkRoom هایی را ارائه می‌دهد که به راحتی با کارفرمایان همکاری و ارتباط برقرار می‌کنند.

رایگان برای ثبت نام

دسترسی به هزاران شغل

محافظت از پرداخت SafePay

21. Hireable

Hireable مشابه بسیاری از پورتال های شغلی فریلنسری دیگر است با یک استثنا بزرگ – این امکان را به شما می‌دهد تا با فرصت های برابر در خارج از آمریکا یا اروپا کار پیدا کنید. این پلتفرم رابط کاربری بسیار ساده ای دارد. شما نمایه خود را ایجاد می‌کنید، هشدارهای شغلی و توصیه ها را دریافت می‌کنید. شما برای شغل درخواست می‌دهید، کار پیدا می‌کنید و پیشرفت می‌کنید.

فرصت های خارج از آمریکا و اروپا

رابط کاربری ساده و تمیز

دسترسی به هزاران شغل

22. Outsourcely

Outsourcely از توسعه دهندگان و مهندسان نرم افزار از راه دور خود می‌خواهد که پروژه های بلندمدت برای مشاغل خود پیدا کنند. برون سپاری یک پلتفرم تطبیق قوی راه اندازی کرده است که در آن کارفرمایان برای دسترسی پول پرداخت می‌کنند. کارفرمایان برای دسترسی و حق ارسال پیام و تعامل با فریلنسرها با تمام مهارت ها هزینه می‌پردازند.

هدف اصلی Outsourcely ایجاد موثرترین پلتفرم برای ارتباط استعدادها با کارفرمایان است، حتی اگر آنها در سراسر جهان یا در منطقه زمانی متفاوتی زندگی کنند.

ایده آل برای کارکنان بین المللی

طیف گسترده ای از نرخ های ساعتی

چند لایه پلتفرم برای استخدام

23.سایت برتر برنامه نویسی فریلنسری: Workana

Workana یک سایت فریلنسری است که در زمینه فن آوری و مهارت های طراحی تخصص دارد. شما می‌توانید به صورت رایگان به پورتال بپیوندید، با این حال، هر بار که توسط مشتری پرداخت می‌کنید، مقادیر مختلف کمیسیون از شما دریافت می‌شود. استفاده از این پلتفرم بسیار ساده است که در آن یک نمایه دقیق ایجاد می‌کنید، مشاغل مناسب را جستجو می‌کنید و پیشنهادی را برای مشتری ارسال می‌کنید که مطابق با نیاز شما باشد. Workana معمولاً برای پروژه شما مبلغی را از مشتری می‌گیرد تا مطمئن شود که به موقع پرداخت می‌کنید.

مشتریان در هر شکل و اندازه از انواع صنایع

خدمات امانی برای اطمینان از پرداخت به موقع

چند روش برداشت پول

24. TopCoder

همانطور که از نام آن پیداست، TopCoder یک پلتفرم عالی برای کسانی است که دنیای فناوری را درک می‌کنند. پس از پیوستن، بخشی از متنوع ترین جوامع فناوری جهان با بیش از 1.5 میلیون عضو خواهید بود. از غول های جهانی گرفته تا SMB‌ ها، شرکت ها از TopCoder برای استفاده حداکثری از «اقتصاد گیگ» و یافتن مهارت های تخصصی در صورت نیاز استفاده می‌کنند.

پلتفرم عالی برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان

100% از راه دور

با مشتریان در هر شکل و اندازه کار کنید

25. Crossover

اگر به دنبال قراردادهای بلندمدت و قیمت رقابتی هستید، Crossover بستر مناسبی برای شماست. تقریباً همه مشاغل ذکر شده در سایت مستقل از مکان، مدت زمان چند ساله هستند و طبق استاندارد ایالات متحده نرخ های ساعتی رقابتی را ارائه می‌دهند. با این حال، قبل از عضویت، باید فرآیند ارزیابی دقیق Crossover را بگذرانید که شامل یک برنامه دقیق و مراحل متعدد برای اثبات مهارت ها و تخصص شما است.

با مشتریان Fortune 1000 کار کنید

پروژه های بلند مدت

فضای رقابتی

26. Gigster

Gigster شبکه ای از علاقمندان به فناوری متشکل از توسعه دهندگان، مدیران پروژه و طراحان از سراسر جهان است. با ثبت نام، بخشی از شبکه ای با بیش از 1000 حرفه ای خواهید شد. شما این آزادی را دارید که پروژه هایی را انتخاب کنید که شما را هیجان زده می‌کند و از هر کجای دنیا کار می‌کنید. مقیاس دستمزد آنها با دستمزد سیلیکون ولی صرف نظر از موقعیت مکانی شما مطابقت دارد.

ایده آل برای حرفه ای ها در فن آوری

مقیاس دستمزد سیلیکون ولی

گزینه ای برای کار در یک تیم

27. DesignCrowd

DesignCrowd یک پلتفرم مستقل برای طراحان است. این وبسایت میزبان مسابقات طراحی لوگو، آگهی ها، طراحی وب و موارد دیگر است تا فریلنسرها را با مشتریان مرتبط کند. این یک پلتفرم عالی برای یافتن مشتریان جدید، رویارویی با چالش های طراحی جدید، ساختن یک نمونه کار عالی و دریافت حقوق در این فرآیند است. به عنوان یک فریلنسر، می‌توانید برای پروژه های طراحی پیشنهاد بدهید یا مسیر رقابتی تری را انتخاب کنید و در مسابقات شرکت کنید.

ایده آل برای طراحان گرافیک

برای یک پروژه پیشنهاد دهید یا در یک مسابقه شرکت کنید

دسترسی جهانی

28.سایت برتر برنامه نویسی فریلنسری: Expert360

Expert360 یکی از پیشروترین پلتفرم های مدیریت تبلیغات در بازار است که به جامعه فریلنسرها دامن می‌زند. این پلتفرم شکاف بین فریلنسرهای با استعداد از صنایع و مشاغل مختلف را که به دنبال راه حل کار از راه دور/فریلنسر هستند، پر می‌کند. شما می‌توانید به صورت رایگان یک نمایه ایجاد کنید و به جامعه بیش از 23000 فریلنسر مورد تایید که توسط 4500 مدیر استخدام در بیش از 450 شرکت استفاده می‌شود بپیوندید.

فرآیند بررسی دقیق برای اطمینان از استعدادهای با کیفیت بالا

منابعی برای به روز نگه داشتن شما از روندها و اخبار فریلنسینگ

تطبیق زمان واقعی بین نامزد و شغل

29. Dribble

ماموریت Dribble این است که بهترین جامعه جهان را برای خلاقان به اشتراک بگذارد، رشد کنند و استخدام شوند. این پلتفرم منبع اصلی برای برخی از برندها و طراحان برتر جهان برای ارتباط با یکدیگر بوده است. Dribble به شرکت هایی مانند Apple، Airbnb، Facebook، Google، Dropbox، Slack، Shopify و غیره کمک کرده است تا افراد خلاق را برای تیم طراحی خود استخدام کنند.

فهرست شده در Inc. 5000 – یکی از سریع ترین شرکت های خصوصی در حال رشد در آمریکا

با برندهای برتر دنیا ارتباط برقرار کنید

جلساتی را برای ارتباط بهتر با طراحان دیگر ترتیب می‌دهد

30. Behance Jobs

به عنوان یک پلتفرم، Behance تعادل کاملی بین نمایش خلاقیت شما و استخدام شدن برای آن ایجاد می‌کند. این یکی از پلتفرم های پیشرو در جهان برای متخصصان خلاق در سراسر صنایع است. شما می‌توانید با ایجاد یک نمونه کار چند رسانه ای در وبسایت، کار خود را به میلیون ها شرکت، استخدام کننده و ویراستار نشان دهید. Behance در حال تغییر روشی است که متخصصان خلاق، مانند شما، حرفه خود را مدیریت می‌کنند و بهترین فرصت را برای درخشش پیدا می‌کنند.

پلتفرم جهانی برای خلاقان

کار خود را به میلیون ها استخدام کننده نشان دهید

برای برخی از بزرگترین برندهای جهان کار کنید

31. LinkedIn

لینکدین سایتی برای هر حرفه ای است. LinkedIn به شما امکان می‌دهد یک نمایه دقیق ایجاد کنید که تاریخچه کاری، تحصیلات، هر گونه گواهینامه اضافی، کار داوطلبانه و موارد دیگر را برجسته می‌کند. می‌توانید با دریافت گواهینامه هایی از افرادی که با آنها کار کرده‌اید، لایه ای از اعتبار اضافه کنید. شما می‌توانید انواع فرصت های شغلی را در این پلتفرم پیدا کنید، از جمله مشاغل آزاد، از راه دور، تمام وقت، پاره وقت، قراردادی و غیره. شما همچنین این فرصت را دارید که مستقیماً با افرادی که در حال استخدام هستند ارتباط برقرار کرده و ارتباط برقرار کنید.

پلتفرم رسانه های اجتماعی برای حرفه ای ها

با کارشناسان از سراسر جهان ارتباط برقرار کنید

آگنوستیک صنعتی

32.سایت برتر برنامه نویسی فریلنسری: Smashing Jobs

Smashing یک پورتال عالی برای یافتن مشاغل برنامه نویسی و طراحی و ارتباط با شرکت های بزرگ در سراسر جهان است. آنها از طریق مقالات و کتاب های دیجیتال خود، دانش زیادی را به اشتراک می‌گذارند و به طراحان کمک می‌کنند تا مهارت های خود را بهبود بخشند و در مورد آخرین روندهای این صنعت بیاموزند. آنها همچنین یک برنامه عضویت و رویدادهایی برای ترویج بحث فعال در جامعه دارند. شما می‌توانید پروژه بعدی خود را با مرور لیست مشاغل آنها بر اساس از راه دور، آزاد، پاره وقت یا تمام وقت بیابید.

دسترسی به مقالات و کتاب ها برای افزایش دانش

می‌تواند برای مشاغل بدون مشخصات درخواست دهد

کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی برای ارتباط بهتر با جامعه

33. Krop

Krop یک وبسایت میزبانی شغلی و نمونه کارها در صنعت برای متخصصان خلاق است. این پلتفرم به شما کمک می‌کند تا مجموعه ای درخشان بسازید که بهترین نوع پروژه ها را جذب می‌کند. شرکت هایی مانند فیسبوک، تسلا، نیویورک تایمز، اپل، HBO، توییتر و غیره به Krop می‌روند تا طراحان شایسته ای برای پروژه های خود پیدا کنند.

پلتفرم برای متخصصان خلاق

وبسایت میزبانی نمونه کارها

دسترسی به بزرگترین شرکت های جهان

34. MeFi Jobs

رابط کاربری MeFi Jobs کمی منحصر به فرد است. این وبسایت نقشه ای را با پین هایی نشان می‌دهد که مشاغل موجود در آن موقعیت جغرافیایی را نشان می‌دهد. 25 دسته شغل وجود دارد و شما می‌توانید کاری را بیابید که می‌تواند آزاد، پاره وقت، تمام وقت، کارآموزی و غیره باشد. هنگام ثبت نام، می‌توانید موقعیت جغرافیایی خود را اضافه کنید (اختیاری) و سایت به شما خواهد گفت که هر شغل چقدر به شما نزدیک است. شما همچنین می‌توانید پستی را به اشتراک بگذارید که مهارت های شما را برجسته می‌کند تا کارفرمایان برای کار با شما تماس بگیرند.

مشاغل روی نقشه برجسته می‌شوند

گزینه ای برای به اشتراک گذاشتن یک پست درخواست شغل

25 دسته شغل

35. Coroflot

Coroflot یک پورتال شغلی آزاد برای طراحان است. شرکت هایی که از این پلتفرم برای استخدام طراحان استفاده می‌کنند، از عملیات محلی گرفته تا رهبران صنایع چند ملیتی را شامل می‌شود. برخی از آنها عبارتند از مایکروسافت، نوکیا، نایک، اینتل، سونی و غیره. برای عضویت، باید یک برنامه کاربردی پر کنید و بهترین نمونه کار حرفه ای خود را برای بررسی به اشتراک بگذارید. Coroflot تنها درصد کمی از برنامه هایی را می‌پذیرد که استانداردهای پلتفرم خود را برآورده می‌کند.

پلتفرم برای طراحان و متخصصان خلاق

فرآیند بررسی کامل

دسترسی به برخی از برندهای برتر دنیا

36.سایت برتر برنامه نویسی فریلنسری: Problogger

اگر از علاقمندان به وبلاگ نویسی هستید، این سایت را دوست خواهید داشت. مشاغل Problogger یکی از بازارهای پیشرو برای مشاغل مرتبط با وبلاگ و برنامه نویسی محتوا است. درخواست برای شغل در این پلتفرم آسان است – از طریق فهرست مشاغل بروید، موردی را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد، یک فرم Google را پر کنید و اگر کارفرما نمایه شما را دوست داشته باشد، آنگاه می‌توانید برنامه را دریافت کنید.

ایده آل برای علاقمندان به وبلاگ نویسی

رزومه ساز آنلاین

تعداد زیادی شغل برای انتخاب

37. Dice

Dice یکی از پورتال های شغلی پیشرو در فناوری در ایالات متحده است که بیش از 7 میلیون پروفایل را مدیریت می‌کند. به متخصصان فناوری کمک می‌کند تا با به اشتراک گذاشتن بینش، داده ها و فرصت ها، حرفه خود را ایجاد کنند. شما می‌توانید معیارهای نوع شغل مورد نظر خود را تعیین کنید و Dice هر بار که شغلی باز شود که نیازهای شما را برآورده کند هشدار ارسال می‌کند. آنها همچنین ابزارهای داده های پیشرفته و بینش هایی را در مورد اطلاعات حقوق ارائه می‌دهند تا به شما در ارتقاء سطح شغلی خود کمک کنند.

به طور خاص برای متخصصان فناوری

گزینه ای برای به دست آوردن منطبق کاری دقیق که نیاز شما را برآورده می‌کند

ابزارهای پیشرفته و بینش حقوق و دستمزد

38. WPHIired

WPHired یکی از اولین تابلوهای کار وردپرس است که شکاف بین مشاغل کوچک و بزرگ و افراد با استعداد وردپرس را پر می‌کند. استفاده از این پلتفرم رایگان است و برای کسانی که دوست دارند با وردپرس بازی کنند عالی است. شما می‌توانید برای انواع مشاغل از جمله آزاد، تمام وقت، پاره وقت، کارآموزی و غیره درخواست دهید.

مخصوص توسعه دهندگان وردپرس

رایگان برای استفاده

می‌تواند بر اساس موقعیت، نوع و کشور شغل پیدا کند

39. LocalSolo

LocalSolo یک شبکه مدیریت شده از بیش از 27000 حرفه ای لیست A را ارائه می‌دهد که توسط مشاغل با هر شکل و اندازه ای استخدام شده اند. ایجاد یک نمایه رایگان است و آنها هیچ کمیسیونی از پروژه های شما دریافت نمی‌کنند. این برای فریلنسرها از انواع مختلف تخصص ها مانند طراحی، مهندسی، کپی رایتینگ، عکاسی و حتی تحلیلگر باز است.

رایگان با کارمزد صفر

برندسازی شخصی جذاب

مستقیماً با مشتری کار کنید

40.سایت برتر برنامه نویسی فریلنسری: OnSite

OnSite به شما کمک می‌کند تا بخشی از یک جامعه استعدادهای آزاد در سطح جهانی شوید. این پلتفرمی است که طراحان، توسعه دهندگان و کپی رایترها می‌توانند فرصت های سودآوری برای مشاغل آزاد پیدا کنند. OnSite یک پلتفرم فقط دعوت است و کمتر از 5٪ از برنامه ها را می‌پذیرد. با این حال، افراد پذیرفته شده فرصتی برای کار با برخی از مشتریان برتر مانند گوگل، بی‌بی‌سی، کالینز و غیره دارند.

پلتفرم فقط دعوت

رایگان با کارمزد صفر

مشتریان در سطح جهانی

41. Floyo

Floyo یک خبرنامه و جامعه ای با بیش از 7800 مشترک است. این یک لیست انتخاب شده برای طراحانی که به دنبال شغل هستند ارسال می‌کند. این شرکت مکان هایی مانند انجمن های Slack، LinkedIn و سایر تابلوهای شغلی را برای یافتن فرصت های عالی نظارت می‌کند و هر روز آنها را مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می‌کند. ثبت نام در خبرنامه رایگان است، با این حال، برای دسترسی به بهترین پروژه های طراحی باید هزینه اشتراک بپردازید.

خبرنامه با فهرستی برای طراحان

در صندوق ورودی خود به بهترین مشاغل طراحی در سراسر وب دسترسی داشته باشید

خدمات مبتنی بر اشتراک

42. YunoJuno

YunoJuno یکی از شبکه های خلاق مستقر در لندن است که ماموریت آن باز کردن پتانسیل واقعی فریلنسینگ است. این پلتفرم از کل چرخه عمر تعامل – از یافتن شغل آزاد عالی، ارتباط شفاف و مستقیم با کارفرما گرفته تا قرارداد، مدیریت زمان و صورت‌حساب، پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید مشاغل کوتاه مدت و بلند مدت را در پلتفرم پیدا کنید.

محبوب برای مشاغل طراحی

با برخی از بهترین شرکت ها مشاغل خلاقانه پیدا کنید

فریلنسرها در یک قرارداد توسط YunoJuno – نه استخدام کننده – حقوق می‌گیرند

43. Crowdsite

Crowdsite دو سرویس کلیدی را ارائه می‌دهد – طراحی و مسابقه طوفان فکری. این یکی از بهترین مسابقات طراحی برای امتحان کردن است، به خصوص اگر یک طراح یا توسعه دهنده معتبر هستید. کارفرما مسابقه ای را آغاز می‌کند که در آن می‌توانید طرح های شخصی خود را به اشتراک بگذارید. در صورت انتخاب، می‌توانید یک چت را شروع کنید و جزئیات را با کارفرما در میان بگذارید. علاوه بر این، شما همچنین این فرصت را دارید که برای یک پروژه خصوصی با مشتریان در Crowdsite مذاکره کنید.

مسابقه طراحی و طوفان فکری

برای طراحان با تجربه عالی است

“مسابقه تضمینی” تضمین می‌کند که حتی اگر برنده نشوید، پول دریافت می‌کنید

44.سایت برتر برنامه نویسی فریلنسری: Localancer

Localancer به شما کمک می‌کند تا بر اساس موقعیت جغرافیایی شغل پیدا کنید. این برای فریلنسرها از همه صنایع مانند طراحی گرافیک، توسعه وب، نویسنده محتوا، متخصصان بازاریابی، کارشناسان سئو و غیره باز است. این پلتفرم برای همکاری های محلی و برون سپاری بین المللی عالی است. می‌توانید گزینه ها را بر اساس مکان، مهارت، منطقه زمانی، کشورها و قیمت مرتب کنید. برای ثبت نام به عنوان فریلنسر، هزینه ثبت نام در حدود 17 یورو است.

مشاغل بر اساس موقعیت جغرافیایی

هزینه ثبت نام 17 یورو

مشاغل موجود از صنایع مختلف

45. Sologig

Sologig یک پلتفرم مستقل است که متخصصان فنی و مهندسی با تجربه را با فرصت های مرتبط به هم متصل می‌کند. با این حال، به فناوری محدود نمی‌شود. می‌توانید در سایر بخش ها مانند مراقبت های بهداشتی، خرده فروشی، مدیریت و غیره شغل پیدا کنید. می‌توانید رزومه خود را با برجسته کردن تجربه خود ارسال کنید، برای هشدارهای شغلی خودکار ثبت نام کنید و از ابزارهای مدیریت جستجوی شغل استفاده کنید. می‌توانید قراردادهای پاره وقت و تمام وقت و همچنین فرصت های مشاوره را پیدا کنید.

محبوب برای مشاغل فنی

ابزارهایی که به شما کمک می کند بهترین شغل را پیدا کنید

رایگان برای پیوستن

46.سایت برتر برنامه نویسی فریلنسری: Authentic Pros

متخصصان خلاق وب می‌توانند برخی از بهترین فرصت های تمام وقت و همچنین مشاغل آزاد را در اینجا بیابند. به عنوان یک فریلنسر در این پلتفرم، شما این فرصت را خواهید داشت که با نام های شناخته شده در صنایع بزرگی مانند نیویورک تایمز، فیسبوک، اپل، NPR، تسلا و غیره کار کنید.

رایگان برای پیوستن

یک نمایه رایگان در سایت خواهر خود، Authentic Pros ایجاد کنید

برای توسعه دهندگان وب عالی است

47. Bark

Bark از خود به عنوان آمازون خدمات یاد می‌کند. میلیون ها نفر هر روز از این پلتفرم برای یافتن فرصت های کاری عالی استفاده می‌کنند. Bark برای هر معرفی احتمالی که به شما می‌دهد، هزینه کمی می‌گیرد تا بتوانید با آنها تماس بگیرید. علاوه بر این، با Bark Pro، می‌توانید یک نمایه آنلاین بسازید که حضور وب شما را تقویت می‌کند و به تبلیغ کسب‌وکار شما کمک می‌کند.

خدمات حرفه ای

برای هر معرفی هزینه کمی دریافت می‌کند

به شما امکان می‌دهد یک حضور عالی در وب ایجاد کنید

48.سایت برتر برنامه نویسی فریلنسری: Envato Studio

Envato Studio یک جامعه جهانی متشکل از فریلنسرهای در سطح جهانی است که بیش از 3000 خدمات منحصر به فرد را ارائه می‌دهد. چه یک طراح، یک متخصص بازاریابی آنلاین، توسعه دهنده یا متخصص وردپرس باشید، چیزی برای شما وجود دارد. شما باید به عنوان یک ارائه دهنده خدمات درخواست دهید و پس از پذیرش می‌توانید قیمت و خدمات خود را تعریف کنید.

خدمات در سطح صنعت

جامعه دستچین شده از فریلنسرها

جلسات و انجمن ها برای تعامل بهتر با جامعه

برنامه نویسی فریلنسری چیست؟

برنامه نویسی فریلنسری به معنای ارائه خدمات به عنوان یک توسعه دهنده به مشتریان مختلف برای کارهای خاص است در حالی که توسط آنها استخدام نمی‌شود. اکثر فریلنسرها به طور مستقل کار می‌کنند و کارمند شرکت های بزرگ نیستند. علاوه بر این، فریلنسرها اغلب مالیات کسب و کار خود را پرداخت می‌کنند، مشتریان خود را انتخاب می‌کنند، ساعات کاری خود را تنظیم می‌کنند و فضای کاری خود را به طور کامل کنترل می‌کنند. آنها همچنین باید روابط، پروژه ها و ارتباطات متعدد را مدیریت کنند. به دلیل این مسئولیت ها، درآمد بیشتر فریلنسرها بسته به میزان کار انجام شده بسیار متفاوت است. فریلنسرها بر اساس برنامه کاری خود کار می‌کنند تا برنامه کارفرما. برخی از فریلنسرها ممکن است از خانه کار کنند در حالی که برخی دیگر از راه دور به سراسر جهان سفر می‌کنند.

برخی از متخصصان برنامه نویسی به صورت پاره وقت کار می‌کنند و در عین حال موقعیت برنامه نویسی تمام وقت خود را حفظ می‌کنند. سایر فریلنسرها از طریق فروش مهارت های کدنویسی خود درآمد کسب می‌کنند. با این حال، این بدان معنی است که آنها کنترل کاملی بر میزان زمان صرف شده برای توسعه هر پروژه ندارند.

یک برنامه نویس آزاد چه کار می‌کند؟

توسعه دهندگان نرم افزار کدهایی را برای انواع مختلف برنامه ها ایجاد می‌کنند. برای این کار از زبان های برنامه نویسی مختلفی استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، جاوا یکی از زبان های برنامه نویسی محبوب است که توسط توسعه دهندگان برنامه استفاده می‌شود.

چگونه از لیست سایت های برنامه نویسی مستقل خود استفاده کنیم؟

کشف بهترین منابع برای دانستن بیشتر در مورد برنامه نویسی آزاد کار ساده ای نیست.

سایت هایی مانند Toptal، Gun.io، یا Hired و سایر موارد موجود در این فهرست، پاسخ های باورنکردنی برای توسعه دهندگان مستقلی هستند که در زمینه فناوری کار می‌کنند.

در طرف مقابل، سایت های تجاری آزاد و عمومی مانند Upwork، People Per Hour و Freelancer وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند تا جستجوی گسترده ای برای کار برنامه نویسی آزاد با مشاغل و شرکت های مختلف داشته باشید.

اغلب، برنامه نویسان فریلنسری نیاز به انجام همان اندازه غربالگری دارند که کارمندان انجام می دهند – چه نوع مشتریان و شرکت هایی از این سایت ها استفاده می کنند؟ آیا این افراد هستند یا شرکت های بزرگ چند ملیتی؟

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT