فروش آنلاین طرح های گرافیکی

5 سایت برای فروش آنلاین طرح های گرافیکی

زمان مطالعه 3 دقیقه

هنگامی که یک هنرمند در جستجوی یک خروجی برای تبلیغ است، وب سایت های زیادی در دسترس هستند. دیگر نیازی به هدر دادن زمان و پول گرانبها برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی از هیچ نیست. امروزه می توان به سادگی کار را آپلود کرد و به عموم فروخت.  فروش آنلاین طرح های گرافیکی را در این سایت ها انجام دهید.

فروش آنلاین طرح های گرافیکی Fiverr

Fiverr در سال 2010 برای تسهیل خرید و فروش مشاغل خرد آنلاین توسط پیمانکاران آزاد راه اندازی شد. هر سرویس از 5 دلار شروع می شود که نام سایت به این صورت است. با این حال، قیمت ها می تواند به هزاران دلار برسد. در سال 2013، Fiverr در بین 100 وب سایت محبوب ایالات متحده قرار گرفت. امروزه می توان از راحتی کار از طریق اپلیکیشن موبایل آن لذت برد.

Fiverr مزایای بی شماری را به همراه دارد. فروشندگان با کیفیت به طور مستقیم با خریداران درگیر هستند. معمولاً نمونه ها پست می شوند تا خریداران بتوانند به راحتی انواع کار ارائه شده را ارزیابی کنند. این یک راه هوشمند برای ارتباط در سطح خلاقانه و افزایش نرخ رضایت است.

فروش آنلاین طرح های گرافیکی DeviantArt

Deviant Art، یا DA، یک انجمن آنلاین است که در سال 2000 راه اندازی شد. افرادی را که برنامه های کامپیوتری را مطابق با نیازهای مشتریان “انحراف” می کنند، به هم متصل می کند. در سال 2006، کاربران توانایی ارسال طرح‌ها را تحت مجوزهای Creative Commons به دست آوردند که به آنها حق انتخاب نحوه استفاده از ارسال‌هایشان را می‌داد. برای همگام شدن با فناوری، Deviant Art یک اپلیکیشن موبایل منتشر کرد. این سایت به شکلی نمادین، لوگوی خود را تغییر داد تا دنیای هنر را بر سر خود بچرخاند و درک هنرمندان خود را بالا ببرد. این سایت دارای 65 میلیون بازدید کننده در ماه است و روزانه تقریباً 160000 اثر هنری اصلی را ارائه می دهد.

فروش آنلاین طرح های گرافیکی BigCartel

برای نزدیک به 10 سال، افراد خلاق از Big Cartel برای ایجاد فروشگاه های آنلاین منحصر به فرد برای مدیریت و فروش طرح های خود استفاده کرده اند. بنیانگذار مت ویگهام تاکید زیادی بر ساده کردن پلتفرم خود تا حد امکان و ارائه ویژگی های کلیدی لازم برای راه اندازی یک خروجی آنلاین سفارشی برای فروش داشته است. به لطف برنامه فیس بوک کارتل بزرگ، کاربر می تواند از صفحه فیس بوک خود شروع به فروش محصولات کند. بزرگترین مزیت این سایت این است که هر کسی می تواند یک فروشگاه را بدون خرج کردن یک پنی راه اندازی کند. برای انجام تحقیقات بازار، برنامه ها از 29.99 دلار در ماه شروع می شوند. این یک پلت فرم عالی برای افرادی است که به دنبال فروش چند محصول بدون درگیر شدن در ویژگی های عجیب سئو هستند.

فروش آنلاین طرح های گرافیکی Zazzle

بازار Zazzle به طراحان مستقل کمک می کند تا هنر خود را به نمایش بگذارند و کنترل قیمت هر قطعه را کنترل کنند. از آنجایی که هر کالا به سفارش ساخته می شود، بنیانگذاران ادعا می کنند که بیش از 300 میلیون محصول ارائه می دهند. در سال 2007، Zazzle به عنوان “بهترین مدل تجاری” شناخته شد. سه سال بعد، آن را «یکی از داغ‌ترین شرکت‌های سیلیکون ولی» نامیدند. به لطف Zazzle، هنرمندان می‌توانند طرح‌های خود را در رسانه‌های مختلف از جمله پیراهن، لیوان، کیف و کارت ویزیت به نمایش بگذارند.

فروش آنلاین طرح های گرافیکی 99Designs

وب سایت 99 Designs یکی از بزرگترین بازارهای طراحی گرافیک در اینترنت است. این به مشتریانی می پیوندد که به خدمات تخصصی نیاز دارند و طراحان پرشور آماده نمایش خلاقیت خود هستند. در سال 2008 رونمایی شد و به تجارتی متشکل از نزدیک به یک میلیون هنرمند تبدیل شده است. مفهوم پشت 99 Designs مبتنی بر جمع سپاری است که فرآیند به دست آوردن نمونه از گروه بزرگی از افراد است. مصرف کنندگان می توانند برای یافتن لوگو یا طراحی وب سایت عالی مسابقه برگزار کنند. این به هنرمندان تازه کار و با تجربه اجازه می دهد تا برای کار با هم رقابت کنند. به این ترتیب 99 Designs طراحی گرافیک را به یک پدیده جهانی تبدیل کرده است.

بسیاری از طراحان به دنبال فروشگاه هایی هستند که بتوانند رئیس خود باشند و مستقیماً با مشتریان کار کنند. به لطف اینترنت، فروش آنلاین طرح ها بسیار آسان شده است. وب‌سایت‌های بالا تنها چند نمونه از مکان‌هایی هستند که می‌توانید به آن‌ها بروید و شروع به پیمایش در دنیای تجارت الکترونیک کنید. با کمی پشتکار می توان به مخاطبان زیادی دست یافت و محصولات را در سطح بین المللی به بازار عرضه کرد.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT