بازاریابی اینفلوئنسر

۱۱تا از بهترین آژانس بازاریابی اینفلوئنسر

زمان مطالعه 18 دقیقه

انتخاب برتر ما برای اکثر افراد آژانس اینفلوئنسر مارکتینگ (IMA) است زیرا شبکه اینفلوئنسر عظیم، تجربه در ده‌ها صنعت و سابقه اثبات شده آن. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید! بازاریابی اینفلوئنسر را با این آزانس ها انجام دهید.

بهترین آژانس های بازاریابی تأثیرگذار در ظاهر یکسان به نظر می رسند. تفاوت ها زمانی به وجود می آیند که شما واقعاً شروع به حفاری کنید. انتخاب یکی از آنها می‌تواند واقعاً دردسرساز باشد، بنابراین ما با تحقیق در مورد 43 آژانس جهانی و بوتیک اینفلوئنسر مارکتینگ و کاهش لیست به 11 شرکت برتر، کار تحقیقی را برای شما انجام دادیم. کیفیت شبکه اینفلوئنسر آنها

اما ما همچنین با ارزیابی قابلیت‌های گزارش‌دهی پس از کمپین تبلیغاتی، شیوه‌های حفاظت از شهرت و پایبندی به مقررات قانونی در صنایع مختلف، آن را فراتر بردیم.

بهترین آژانس های بازاریابی اینفلوئنسر: انتخاب های برتر ما

آیا یک شرکت بازاریابی اینفلوئنسر برای شما مناسب است؟

اگر برای ارتباط با اینفلوئنسرها، نظارت بر فعالیت‌های آن‌ها، رسیدگی به پرداخت‌ها یا مدیریت برنامه‌های محتوای آن‌ها به کمک نیاز دارید، در جای مناسبی هستید.

فرض کنید به چیزی بیش از این نیاز دارید، مانند مدیریت رسانه های اجتماعی، برندسازی، تولید محتوای طولانی مدت، تصاویر، انتشارات مطبوعاتی یا خدمات دیگر. در این صورت، ممکن است بهتر باشد نوع متفاوتی از آژانس را انتخاب کنید که شامل مشارکت بازاریابی تأثیرگذار در کنار سایر خدمات آنها باشد.

آژانس های بازاریابی رسانه های اجتماعی حساب های رسانه های اجتماعی شما را مدیریت می کنند

آژانس های بازاریابی محتوا، محتوای طولانی شما را مدیریت می کنند، مانند پست های وبلاگ و ویدیوها

آژانس های روابط عمومی می توانند به شما کمک کنند تا در نشریات و بخش های تلویزیونی برجسته شوید

اگر می خواهید چندین فعالیت بازاریابی را برون سپاری کنید، آژانس های بازاریابی دیجیتال بهترین هستند

آژانس های برندینگ می توانند به تعریف مخاطب و یافتن صدای شما کمک کنند

در زیر، مروری بر انتخاب‌های برتر ما، نحوه محدود کردن فهرست خود و مواردی که هنگام انتخاب آژانس برای همکاری باید در نظر بگیرید، خواهید دید.

آژانس اینفلوئنسر مارکتینگ – بزرگترین شبکه اینفلوئنسر

از سال 2010، آژانس اینفلوئنسر مارکتینگ (IMA) شبکه گسترده ای از بیش از 19 میلیون اینفلوئنسر را در پلتفرم ها و جایگاه های مختلف رسانه های اجتماعی ایجاد کرده است.

تعداد قابل توجهی از اینفلوئنسرها به یک مخاطب بالقوه تبدیل می شود و به شما این امکان را می دهد که دید و تعامل خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. دلیل دیگری که ما IMA را دوست داریم این است که آنها به دقت برند شما را با تأثیرگذارانی که با اهداف شما هماهنگ هستند مطابقت می دهند.

این هدف گیری دقیق کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که کمپین های بازاریابی تأثیرگذار شما با افراد مناسب طنین انداز می شود.

علاوه بر این، شبکه اینفلوئنسر گسترده به شما (و IMA) سازگاری لازم برای همگام شدن با بازارهای پویا را می دهد. با هم، می‌توانید قالب‌ها، جایگاه‌ها و پلتفرم‌های مختلف را کاوش کنید تا ببینید چه چیزی بهترین کار را دارد.

برای آسان کردن زندگی شما، IMA وظایف وقت گیر استخدام، بررسی و مدیریت اینفلوئنسرها را انجام می دهد. از جمله رسیدگی به ارتباطات.

با پشتیبانی و خدمات عملی آنها، می توانید بر روی کسب و کار خود تمرکز کنید و در عین حال از مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ بهره مند شوید.

آژانس اینفلوئنسر مارکتینگ با دسترسی جهانی بی‌نظیر و مدیریت کمپین مبتنی بر داده، شریکی عالی برای تقریباً هر برندی است که به دنبال گسترش دامنه دسترسی خود است.

IZEA – بهترین برای صنایع بسیار تحت نظارت

IZEA با بیش از 15 سال تجربه، 3.9 میلیون همکاری و نیمی از Fortune 50 به عنوان مشتری، تخصص زیادی در کمک به شرکت‌ها در کار با قوانین پیچیده صنایع تحت نظارت مانند بیمه، امور مالی، داروسازی و الکل دارد.

آنها شبکه ای متشکل از 15 میلیون اینفلوئنسر در پلتفرم های اینستاگرام گرفته تا توییچ دارند، از جمله سازندگانی که تفاوت های ظریف صنایع تحت نظارت را درک می کنند.

اینفلوئنسرهای IZEA در برقراری ارتباط واقعی با مخاطبان و در عین حال پیروی از دستورالعمل‌ها، از جمله دستورالعمل‌هایی که بسیار خاص برای صنعت شما هستند، متخصص هستند. تجربه آنها در انجام این کار شفافیت و افشای اطلاعات را تضمین می کند، نه تنها از خود بلکه از شما نیز محافظت می کند.

کار آنها با Absolut و Mastercard دلیلی بر این است که آنها یک یا دو چیز در مورد مقررات ناوبری می دانند.

اگر نگران کاهش خلاقیت هستید، IZEA دارای تأثیرگذاران خلاق و خلاقی است که علیرغم قوانین سفت و سخت پیشرفت می کنند. هر روز، آن‌ها به کسب‌وکارهایی مانند شما کمک می‌کنند تا در وب قوانین صنعت حرکت کنند تا مانند حرفه‌ای‌ها از بازاریابی تأثیرگذار استفاده کنند.

IZEA خدماتی از استراتژی اینفلوئنسر و همسریابی تا بهینه سازی رسانه های پولی برای نتایج بهتر ارائه می دهد. به‌عنوان یک آژانس بازاریابی تأثیرگذار با خدمات کامل، می‌توانید در حالی که آنها از طرف شما کمپین‌هایی را اجرا می‌کنند، روی چیزهای دیگری تمرکز کنید.

با بیش از یک دهه تجربه، IZEA یک رهبر تثبیت شده و شریک ضروری برای موفقیت تأثیرگذار در صنایع سخت است.

Obvious.ly – بهترین اینفلوئنسر مارکتینگ برای اپلیکیشن های موبایل

Obvious.ly که در سال 2014 تأسیس شد، با بیش از 67000 اینفلوئنسر برای ایجاد 2.5 میلیارد برداشت از طریق بیش از 225000 قطعه محتوا همکاری کرده است. جدا از اعداد چشمگیر، لیست مشتریان آنها شامل Bumble، Lyft، Google و Square است.

به مدرک بیشتری نیاز دارید؟ آنها بیش از 700 اینفلوئنسر را منبع و مدیریت کردند و 19.4 میلیون برداشت در رسانه های اجتماعی برای Lyft ایجاد کردند که منجر به بازگشت استثنایی 143٪ سرمایه اولیه آنها شد.

چه بخواهید بدون صرف هزینه بیشتر، کاربران را جذب کنید، حفظ و تعامل کاربران را افزایش دهید، یا نحوه تغییر زندگی برنامه‌تان را با دیگران در میان بگذارید، هیچ شبکه تأثیرگذار بهتری وجود ندارد.

با کار با اینفلوئنسرهایی که عمیقاً کاربران هدف و جایگاه بازار شما را درک می کنند، می توانند به طور واقعی نشان دهند که چگونه برنامه شما نیازها و ترجیحات خاص را برطرف می کند.

Obvious.ly از طریق خدماتی مانند استراتژی عمیق، مدیریت اینفلوئنسر، ایجاد محتوا، و تقویت پولی گزارش، صدور مجوز موسیقی، و خدمات طراحی خلاقانه، رویکردی جامع را اتخاذ می‌کند که با نتایج واقعی برابری می‌کند. آنها از پلتفرم های اینفلوئنسر مانند TikTok، YouTube، Instagram، Facebook، Twitch، Pinterest و Twitter برای دستیابی به بهترین بازده استفاده می کنند. در حالی که آنها می توانند روی هر پلتفرمی تمرکز کنند، آنها در هدف قرار دادن بهترین ها برای شما تخصص دارند.

در حالی که کمپین‌های شما اجرا می‌شوند، فناوری اختصاصی آن‌ها بینش‌های کمپین در زمان واقعی و توصیه‌های بهینه‌سازی را برای به حداکثر رساندن برداشت‌ها، لایک‌ها، نظرات، تعامل و ارزش رسانه‌ای کسب‌شده ارائه می‌دهد.

با کار با Obvious.ly، برنامه جدید شما می‌تواند برنده‌های آگاهی قابل توجهی کسب کند، ویروسی شود، در فروشگاه‌های اپلیکیشن سر به فلک بکشد و در نهایت به اهداف بلندپروازانه تجاری دست یابد. به‌عنوان یک آژانس پرخدمت و با خدمات کامل، در دستان خوبی خواهید بود.

Open Influence- بهترین برای کمپین های خودرو

Open Influence که در سال 2013 تأسیس شد، از یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی و شبکه ای متشکل از بیش از 150000 خالق برای توسعه کمپین های بسیار جذاب استفاده می کند که حداکثر بازگشت سرمایه را ارائه می دهد.

الگوریتم‌های Open Influence از یادگیری ماشینی استفاده می‌کنند تا برندها را با اینفلوئنسرها تطبیق دهند به روشی که هیچ انسانی نمی‌تواند: در مقیاس و با حداکثر کارایی.

با وجود وسایل نقلیه جدید که هر روز به بازار عرضه می شوند و سایر شرکت های خودروسازی دائماً جدیدترین محصولات خود را تبلیغ می کنند، جلب توجه مشتریان بالقوه به زمان نیاز دارد. زمانی که ندارید

Open Influence با این کار مقابله می کند و شرکای تأثیرگذار را با سرعت سرسام آوری شناسایی می کند.

آنها سابقه اثبات شده ای در کمک به برندهای خودرویی دارند تا نشان دهند که وسایل نقلیه آنها چگونه اولویت ها را تغییر می دهند تا بتوانند از رقبای خود جلوتر بمانند.

آنها حتی با مشتریان کار می کنند تا با ایجاد کمپین هایی که نقاط فروش منحصر به فرد را برجسته می کنند، نگرانی های مربوط به اثرات زیست محیطی یا مسائل مربوط به قابلیت اطمینان را برطرف کنند. با یک تیم خدمات کامل که از ابتدا تا انتها بر هر جزئیات نظارت می‌کند، Open Influence تضمین می‌کند که هر کمپین به مقررات صنعت نیز پایبند است.

با فهرست مشتریانی که شامل مرسدس بنز، بی ام و، فورد و تویوتا می شود، نادیده گرفتن تخصص آنها در این صنعت دشوار است.

Clever- بهترین برای کالاهای بسته بندی شده مصرفی

Clever یک آژانس بازاریابی تأثیرگذار با صدها مشتری خوشحال در تقریباً به همان اندازه صنایع است. با این حال، سبد گسترده آنها در فضای کالاهای بسته بندی مصرفی چیزی است که ما نمی توانیم نادیده بگیریم.

فهرست مشتریان آن‌ها از Campbell’s، Capri Sun و Coffee Mate گرفته تا Dunkin’ Donuts و DiGiorno چشمگیر نیست.

علیرغم مجموعه عظیم و نتایج چشمگیر آنها، آنها یک تیم نسبتا کوچک کمتر از 50 نفر هستند. با این حال، اجازه ندهید اندازه آنها شما را گول بزند – آنها فضای اینفلوئنسر را در داخل و خارج می شناسند زیرا از قبل این کار را انجام می دادند. و اینفلوئنسر مارکتینگ تنها کاری است که آن‌ها انجام می‌دهند، بنابراین می‌دانید که در آن مهارت دارند.

آن نام های بزرگ اگر نبودند به آنها پول نمی دادند.

بخش بزرگی از اینکه چرا کمپین های آنها تا این حد موفق هستند، خود اینفلوئنسرها هستند. باهوش یک بررسی شغلی باورنکردنی برای صحت، تعامل و دنبال‌کردن اختصاصی انجام می‌دهد.

اینفلوئنسرهایی که با آنها کار می کنند – عمدتاً نانو و میکرو – ارتباط شخصی با فالوورهای خود دارند. وقتی مردم اینفلوئنسرهایی را می بینند که افراد واقعی هستند و واقعاً دوست دارند از یک محصول استفاده کنند، می خواهند آن را نیز امتحان کنند.

درست مانند دریافت توصیه از یک دوست.

Clever سال‌هاست که بر فضا تسلط دارد و به راحتی می‌توان فهمید که چرا بسیاری از برندهای بزرگ به آنها بازمی‌گردند.

The Influence Agency – بهترین برای خدمات کامل بازاریابی دیجیتال

آژانس نفوذ یک نیروگاه است که یک فروشگاه بازاریابی دیجیتال یک مرحله ای، از جمله خدمات بازاریابی تأثیرگذار، برای برندهایی که به دنبال تسلط در فضای دیجیتال هستند، ارائه می دهد.

رویکرد بازاریابی یکپارچه آنها یک تجربه برند ثابت در سراسر کانال ها را فراهم می کند. همکاری با یک آژانس واحد می تواند ارتباطات را ساده کند، در زمان صرفه جویی کند و پیام های شما را در هر نقطه تماس مشتری یکسان کند.

و با دسترسی به بیش از 100000 اینفلوئنسر اجتماعی و تولیدکننده محتوا در هر حوزه، آژانس نفوذ می‌تواند کمپین‌های تأثیرگذار بسیار هدفمند و تأثیرگذار ایجاد کند.

فراتر از اینفلوئنسرها، آژانس طیف کاملی از خدمات بازاریابی دیجیتال را برای ایجاد استراتژی های منسجم زیر یک سقف ارائه می دهد. از بهینه سازی موتورهای جستجو و تبلیغات پرداخت به ازای کلیک گرفته تا مدیریت رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی، همه این کارها را انجام می دهند.

به علاوه، آنها شرکای تأیید شده Google، Meta و Shopify هستند.

آژانس نفوذ با مشتریان در صنایع مختلفی مانند تناسب اندام، خودروسازی، موسیقی، زیبایی و حشیش کار می کند. مشتریانی مانند Dole، Lowes، Bud Light و GMC از تخصص آژانس برای ایجاد آگاهی از برند، جذب مخاطبان جدید و افزایش فروش استفاده کرده‌اند.

به طور کلی، آژانس نفوذ ارائه می دهد:

راه حل های یکپارچه

تسلط بر اینفلوئنسر مارکتینگ

مجموعه کاملی از خدمات دیجیتال مارکتینگ

داده ها و تحلیل های ارزشمند

سابقه اثبات شده موفقیت با برندهای پیشرو

به عبارت دیگر، کل بسته برای کسب و کارهایی که علاقه مند به بازاریابی بیش از اینفلوئنسر هستند.

Group Outloud – بهترین برای ورزش‌ها و بازی‌ها

گروه Outloud که در سال 2008 تأسیس شد، با بیش از 17000 تأثیرگذار کار می کند. آنها از طریق 31000 حمایت مالی برند در سراسر پلتفرم‌ها، از جمله YouTube، Twitch و Instagram، 9 میلیارد بازدید ایجاد کرده‌اند.

با چنین آماری و تجربه بی‌نظیر در بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیکی، آن‌ها تخصص منحصربه‌فردی دارند که برای مشارکت در بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیکی مناسب است.

در بهترین حالت، به خاطر سرعت سرسام آور ظهور بازی‌ها، پلتفرم‌ها و فناوری‌های جدید بدنام است. خبر خوب این است که گروه Outloud انگشت خود را بر روی نبض آخرین روندها گذاشته است و آنها را قادر می سازد تا استراتژی های بازاریابی را تطبیق دهند و کمپین های شما را تازه نگه دارند.

به عنوان یک صنعت منحصربه‌فرد، با چالش‌های منحصربه‌فردی مانند «کوری آگهی» روبرو هستید – تمایل گیمرها به تنظیم تبلیغات به دلیل قرار گرفتن در معرض بیش از حد.

برای گروه Outloud، این مشکلی نیست – آنها بیش از یک دهه است که به کسب و کارهایی مانند شما کمک می کنند تا تبلیغات نابینا و دیگر ناامیدی های منحصر به فرد را نشان دهند.

آنها همچنین به برندها کمک می کنند تا با چالش های بازاریابی در پلتفرم های مختلف که هر کدام قوانین و مخاطبان خاص خود را دارند، مقابله کنند. آنچه در Twitch کار می کند ممکن است در YouTube شکست بخورد. با این حال، گروه Outloud می داند که چگونه محتوا را برای حداکثر تأثیرگذاری در هر کانال تنظیم کند. بعلاوه، آنها توانایی بی نظیری برای دستیابی به جوامع خاص بازی دارند و کمپین های بیش از حد هدفمند را فعال می کنند.

چه بخواهید طرفداران بازی های FPS، MOBA یا یکپارچهسازی با سیستمعامل را درگیر کنید، گروه Outloud با شناسایی اینفلوئنسرهای مناسب، مهم نیست که چقدر جا دارد، آشنا است.

آنها همچنین در ایجاد تعادل ظریف بین سرگرمی و اطلاعات حرفه ای هستند. آنها نیاز به محتوای سرگرم کننده، سرگرم کننده و همچنین محتوایی که محصولات و خدمات شما را تبلیغ می کند را درک می کنند. بیش از آن، آنها اطمینان حاصل می کنند که تأثیرگذاران آنها نسبت مناسب را رعایت می کنند.

Verde – بهترین برای مارک های فضای باز

برای بیش از 20 سال، Verde به شرکت‌های خارج از منزل با هر اندازه کمک می‌کند تا به طور واقعی اخبار محصولات خود را منتشر کنند. آنها با برندهایی مانند Gore-Tex، Outdoor Research، GoPro و Keen کار کرده اند و خود را به عنوان یک نیروی کوچک اما قدرتمند ثابت کرده اند.

چیزی که آنها را منحصربه‌فرد می‌کند این است که می‌دانند افرادی که عاشق فضای باز هستند به چیزی غیر از قرار دادن محصولات سخت یا پست‌های رسانه‌های اجتماعی کاملاً ژست علاقه‌مند هستند.

علاقه مندان به فضای باز می خواهند وسایلی را در عمل ببینند که توسط افراد واقعی در فضاهای بیرونی واقعی استفاده می شود. آنها این را می دانند زیرا خودشان علاقه مندان به فضای باز هستند. آنها درک می کنند که مخاطب شما چه می خواهد، زیرا آنها مخاطب شما هستند.

ورد شبکه گسترده ای از اینفلوئنسرها دارد، از ورزشکاران حرفه ای با میلیون ها دنبال کننده گرفته تا میکرو اینفلوئنسرهایی که عاشق بیرون رفتن هستند. کار با اینفلوئنسرهایی که نمی‌توانند منتظر بمانند تا محصولات شما را بیرون بیاورند و آزمایش کنند، به این معنی است که نتیجه چیزی جز جادو نیست.

بازار صنعت فضای باز می تواند دشوار باشد زیرا تا حد زیادی به فصل بستگی دارد. Verde با برنامه‌ریزی کمپین‌های استراتژیک به شما کمک می‌کند تا در این فراز و نشیب‌ها پیمایش کنید که در زمانی که افراد فعال‌تر هستند و برندها بیشترین سود را دارند، بیشترین سروصدا را ایجاد می‌کنند.

چه راه‌اندازی خط جدیدی از تجهیزات اسکی در زمستان و چه به نمایش گذاشتن مجموعه‌ای از لوازم ضروری کمپینگ در تابستان، Verde’s زمان‌بندی را کاهش داده است.

آنها همچنین درک می کنند که دنیای بیرون چقدر متنوع است. آنها تقریباً در هر فضای باز با برندها کار کرده اند – از کوله پشتی گرفته تا کایاک سواری گرفته تا سفرهای ماجراجویی و فراتر از آن. Verde اینفلوئنسرهایی را که در این زمینه‌ها متخصص هستند، شناسایی می‌کند و کمپین‌های بازاریابی بسیار متمرکز را قادر می‌سازد که علاقه‌مندان به فضای باز را هدف قرار دهند.

و از آنجایی که بسیاری از شرکت‌های خارج از منزل تلاش می‌کنند از دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم محافظت کنند، Verde اینفلوئنسرها را با همان ارزش‌ها انتخاب می‌کند.

با توجه به صنعت فضای باز، ورد در یک لیگ خاص خود قرار دارد. آنها با شبکه گسترده ای از اینفلوئنسرهای خاص، مهارت در برنامه ریزی کمپین های فصلی و تعهد به داستان سرایی معتبر، به جذاب ترین برندهای فضای باز کمک می کنند تا در مقابل افراد مناسب قرار بگیرند.

Travel Mindset – بهترین برای سفر، مقاصد، و مهمان نوازی

Travel Mindset یک آژانس بوتیکی است که در سال 2013 تأسیس شد. از آن زمان، آنها با هزاران تأثیرگذار سفر کار کرده اند تا صدها میلیون برداشت از رسانه های اجتماعی برای مقصدها و مارک های مسافرتی در سراسر جهان ایجاد کنند.

علیرغم تیم کوچک آن که کمتر از 10 کارمند دارد، آنها بسیار بالاتر از وزن خود مشت می زنند.

آنها با بازیگران اصلی مانند Airbnb، Visit California، و Virgin Atlantic و همچنین هیئت‌های گردشگری به نمایندگی از San Antonio، Maine و Virginia Beach همکاری کرده‌اند.

یکی از ابرقدرت‌های Travel Mindset شناسایی تأثیرگذارانی است که در به اشتراک گذاشتن تجربیات مثبت و برجسته کردن مواردی که مقاصد، هتل‌ها و خطوط هوایی را به اقامتگاه‌های عالی تبدیل می‌کنند، تخصص دارند.

Travel Mindset با همکاری با شبکه فوق‌العاده هدفمند تأثیرگذاران خود، حتی به مشتریان کمک می‌کند تا در پیشنهادات خود اعتماد ایجاد کنند – که به ویژه با بهبود صنعت سفر از تأثیرات COVID-19 بسیار مهم است.

ذهنیت سفر نیز عالی است و به مشتریان کمک می کند تا بخش های خاصی از مسافران را هدف قرار دهند.

مسافران ماجراجویی اولویت‌های متفاوتی نسبت به جت‌ست‌ترهای لوکس دارند، که دوباره با خانواده‌هایی که برای تعطیلات ساحلی برنامه‌ریزی می‌کنند متفاوت است.

Mindset سفر می داند که چگونه تأثیرگذاران را با مخاطبان متناسب با هر جایگاهی، مهم نیست که چقدر کوچک، پیدا کند.

این آژانس همچنین در کار با اینفلوئنسرها برای به نمایش گذاشتن تجربیات منحصر به فرد، تبلیغ معاملات لحظه آخری یا مسافرت در فصول سال، و هدایت رزروها در زمانی که تقاضا پایین است، برتر است.

با یک شبکه تأثیرگذار بسیار هدفمند و رویکرد مبتنی بر داده، Travel Mindset بدون توجه به چالش‌هایی که با آن روبرو هستید، نتایج بسیار بزرگی را ارائه می‌دهد. اگرچه کوچک است، اما این تیم قدرتمند بر هنر اینفلوئنسر مارکتینگ برای سفر، مقاصد و مهمان نوازی تسلط یافته است.

Ykone – بهترین برای برندهای مد لوکس

Ykone مظهر یک آژانس بازاریابی تأثیرگذار برای مارک‌های مد لوکس است که می‌خواهند تمایل خود را افزایش دهند و در عین حال جلوتر از روندهای در حال تغییر سریع باشند.

با بیش از یک دهه تجربه و دفاتر در سراسر جهان، این آژانس سطح بالا انگشت خود را بر روی نبض دنیای مد نگه می دارد.

اگرچه مد بالا یک بازی بین‌المللی است، اما Ykone می‌داند که بازاریابی مؤثر برندهای لوکس به تفاوت‌های ظریف و فرهنگی مربوط می‌شود. آنها تأثیرگذارانی را شناسایی می کنند که تصویر برند شما را به گونه ای تجسم می دهند که با مخاطبان مختلف کار می کند.

نه تنها این، بلکه این تأثیرگذاران داستان سرایی هستند که با پیروان در سراسر جهان ارتباط عاطفی برقرار می کنند.

اگر می‌خواهید به کانال‌ها یا بازارهای جدید گسترش پیدا کنید، Ykone یک نقطه ورود از طریق تأثیرگذاران با حضور ثابت فراهم می‌کند.

به‌علاوه، آن‌ها به‌طور مداوم آنچه را که روند است ارزیابی می‌کنند و از تأثیرگذاران برای آزمایش آب‌ها استفاده می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند تا با بینش‌های موجود در مورد اولویت‌های مخاطب، مناطق جدیدی را جستجو کنید.

باربری، گوچی، دیور و دیگر نمادهای مد به Ykone اعتماد دارند تا اعتبار خود را حفظ کنند. به عنوان مثال، Ykone کمپینی را برای آرمانی اجرا کرد که در مدت کوتاهی 17.7 میلیون بازدید ایجاد کرد – نوعی قرار گرفتن در معرض دید قرار گرفتن یک برند لوکس و در عین حال افزایش تمایل جامعه.

Ykone از استراتژی و آموزش گرفته تا انتخاب تأثیرگذار و گزارش کمپین، پشتیبانی کامل از خدمات را ارائه می دهد. پلتفرم انحصاری Capaygn آنها به شما دیدی چشمگیر از مشارکت و عملکرد اینفلوئنسرها می دهد.

در صنعتی که انحصار همه چیز است، می توانید به Ykone تکیه کنید تا وضعیت آرزوی خود را حفظ کنید و در عین حال توجه به برند خود را افزایش دهید. Ykone با انتخاب اینفلوئنسرها به دقت پارچه یا برش تضمین می‌کند که به مخاطبانی دست پیدا می‌کنید که به مهارت و کیفیت اهمیت می‌دهند.

Marketing OTS – بهترین برای بازاریابی تأثیرگذار B2B

OTS Marketing با بیش از 1000 تأثیرگذار در صنایع از فناوری گرفته تا امور مالی همکاری کرده است تا به شرکت‌های B2B کمک کند تا بر چرخه‌های فروش طولانی و پیچیده خود غلبه کنند و خود را به عنوان رهبران فکری قرار دهند.

چشم انداز بازاریابی تأثیرگذار B2B منحصر به فرد است – رهبران کسب و کار و تصمیم گیرندگان می خواهند انواع مختلفی از محتوا را نسبت به مصرف کنندگان روزمره ببینند.

خبر خوب این است که OTS این را درک می کند و سابقه اثبات شده ای در پر کردن این شکاف دارد.

پس از کار با OTS، Salesforce شاهد افزایش دسترسی اجتماعی ارگانیک خود به میزان 60 درصد و بیش از 200000 تعامل در LinkedIn، یک پلت فرم بازاریابی بسیار پیچیده بود.

دستیابی به بازارهای خاص دشوار است، اما برای OTS نیست. آنها در شناسایی اینفلوئنسرهایی که پیچیدگی های مخاطبان B2B درون و بیرون را درک می کنند، مهارت دارند.

آنها همچنین می دانند که چگونه تمرکز خود را از منطق به ایجاد ارتباطات عاطفی با مشتریان خود تغییر دهند. حتی در B2B، ارتباطات عاطفی فوق العاده قدرتمند هستند. اینفلوئنسرهای OTS با جمع کردن شبکه خود با اینفلوئنسرهایی که در به اشتراک گذاری داستان های شخصی ماهر هستند و ارزش های شما را به نمایش می گذارند، شما را در این مسیر انسانی می کنند.

بعلاوه، آنها تجربه کار با برندها در زمینه تولید، کشاورزی، مالی و فراتر از آن را دارند.

چه به کشاورزان، توسعه دهندگان نرم افزار، مدیران اجرایی، بازاریابان، کارآفرینان یا بانکداران بفروشید، آنها شما را تحت پوشش قرار می دهند.

با تخصص خاص، زرادخانه ای از اینفلوئنسرهای متخصص و سابقه موفقیت، OTS Marketing یکی از معدود آژانس هایی است که واقعاً بازاریابی تأثیرگذار B2B را دریافت می کند.

چگونه ما برترین آژانس های اینفلوئنسر دیجیتال را تعیین کردیم

ما با 43 آژانس بازاریابی تأثیرگذار شروع کردیم، از جمله: August United، Billion Dollar Boy، Carusele، Clever، Collectively Inc.، Fohr، Fullscreen Media، HireInfluence، Influencer Marketing Agency، Influencer Matchmaker، Influence Nation، Influencer Intelligence، Intellifluence، Iris، IZEA , Kairos Media, Klear, Komodo, Linqia, Mediakix, NeoReach, Obvious.ly, Open Influence, OTS Marketing, Socially Powerful, Socialyte, Scrunch, Starpower, Summerjax, Takumi, TheAmplify, The Influence Agency, The Outloud Group, The Shelf, استاندارد اجتماعی، طرز فکر سفر، دینامیک قبیله، بالارفتن، Verde، ملت ویروسی، Whalar، YellowHEAD، Ykone.

سپس با استفاده از معیارهای زیر آنها را به 11 برتر کاهش دادیم.

تجربه طاقچه اثبات شده

آژانس‌ها باید بازیگران کلیدی، تأثیرگذاران، روندها و کانال‌های بازاریابی را که برای صنعت شما مؤثرتر هستند، درک کنند.

به عنوان مثال، یک آژانس با تجربه در صنعت زیبایی باید بداند که کدام تأثیرگذاران و هشتگ های YouTube بیشترین تعامل را با طرفداران آرایش دارند. چنین تجربه ای به آنها امکان می دهد تا شراکت ها و استراتژی های مناسب را برای بهینه سازی کمپین های شما شناسایی کنند.

به همین دلیل، ما بر آژانس هایی با تخصص در زمینه های خاص تمرکز کردیم.

بینش مخاطبان موجود

مؤثرترین کمپین های تأثیرگذار مبتنی بر داده ها هستند، نه بر اساس حدس و گمان یا شهود. آژانس هایی با بینش در مورد مخاطبان شبکه خود و انواع محتوایی که برای آن مخاطبان بهترین عملکرد را دارند، می توانند استراتژی های مشارکت بسیار مناسبی را ایجاد کنند.

به عنوان مثال، یک آژانس ممکن است تجزیه و تحلیل کند که کدام پست‌ها، هشتگ‌ها و CTAها بهترین تعامل را با فالوورهای اینستاگرام اینفلوئنسر ایجاد می‌کنند.

سپس آنها می توانند با اینفلوئنسر کار کنند تا تعداد بیشتری از این عناصر را در محتوای ایجاد شده برای کمپین شما بگنجانند.

آژانس ممکن است فرصت‌هایی برای دستیابی به بخش‌های مخاطب ارزشمندی پیدا کند که یک تأثیرگذار هنوز باید از آنها استفاده کند، که منجر به ایجاد محتوا و استراتژی‌های پیام‌رسان جدید متناسب با آن گروه‌ها می‌شود.

آژانس‌هایی که درک عمیقی از فالوورهای تأثیرگذار و محتوایی که به آن‌ها پاسخ می‌دهند، می‌توانند این ارتباطات را ایجاد کنند و تأثیر واقعی را برای کمپین‌های شما ایجاد کنند.

تحقیقات و بینش مخاطبان موجود، آژانس‌های متوسط را از آن‌هایی که در بازاریابی تأثیرگذار برتر هستند جدا می‌کند.

شبکه اینفلوئنسر آنها

ایجاد روابط با اینفلوئنسرها در یک جایگاه خاص به زمان نیاز دارد. ما روی آژانس‌هایی تمرکز کردیم که قبلاً این ارتباطات را دارند تا بتوانند اینفلوئنسرها را در سریع‌ترین زمان ممکن فعال کنند.

آژانس‌ها اندازه شبکه‌های اینفلوئنسر خود را تبلیغ می‌کنند، اما مهم‌تر از همه این است که چقدر این تأثیرگذاران با محصولات شما هماهنگ هستند. یک آژانس ممکن است 10000 اینفلوئنسر در شبکه خود داشته باشد. اما اگر فقط 20 عدد مناسب برای کمپین شما باشد، اندازه آن مهم نیست.

کیفیت بر کمیت.

گزارش پس از کمپین انتخاباتی

برای یک آژانس کافی نیست که کمپین اینفلوئنسر را اجرا کند – آنها باید گزارش های دقیقی را در مورد معیارهای کلیدی مانند دسترسی، تأثیرگذاری، تعامل و تبدیل ارائه دهند.

گزارش های کمپین باید بینش عملی برای بهینه سازی ابتکارات آتی ارائه دهد.

گزارش‌های قوی شامل معیارهای کمی (برداشت‌ها، دسترسی و کلیک‌ها) و بازخورد کیفی در مورد انواع محتوا و پیام‌هایی است که با مخاطبان مختلف طنین انداز می‌شوند.

بهترین آژانس‌ها تجزیه و تحلیل می‌کنند که چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی نه، تا بتوانند کمپین‌های آینده را حول شاخص‌های عملکرد کلیدی گذشته بهینه کنند.

آژانس هایی که برای ارائه تجزیه و تحلیل و توصیه ها از اعداد سطحی فراتر می روند، درک مناسبی از اجرا و بهینه سازی کمپین های تأثیرگذار نشان می دهند.

حفاظت از شهرت

اینفلوئنسر مارکتینگ نیازمند اعتماد بین برند، آژانس و تأثیرگذاران آن است.

اقدامات پیشگیرانه مانند بررسی اینفلوئنسر، سیاست های افشا و نظارت برای حفظ این اعتماد بسیار ارزشمند است. اما آژانس ها نیز باید توانایی مدیریت بحران را داشته باشند.

کمپین های اینفلوئنسر خطراتی را به همراه دارند و مسائلی مانند محتوای توهین آمیز، کلاهبرداری، اشتباهات قانونی یا مشکلات دیگر همیشه ممکن است. سیاست‌های پیشگیرانه و طرح‌های واکنش سریع و استراتژیک به بحران، اعتماد به مشارکت برند و آژانس را القا می‌کنند و تضمین می‌کنند که پاداش‌های بالقوه کمپین‌های تأثیرگذار بر خطرات آن بیشتر است.

آژانس هایی که تعهد خود را به شفافیت، انطباق قانونی و مدیریت شهرت نشان می دهند، اطمینان می دهند که اعتماد شما به خوبی برقرار است.

توانایی محافظت از شهرت یک برند و مدیریت ماهرانه بحران ها، بهترین آژانس ها را به بهترین شکل تبدیل می کند.

الزامات قانونی

قوانینی در مورد بازاریابی تأثیرگذار، افشاگری و تبلیغات بومی وجود دارد که همه افرادی که محتوای آنلاین را منتشر می کنند باید از آن پیروی کنند.

کمپین های ناسازگار می تواند منجر به مشکلات قانونی برای آژانس ها شود و به اعتبار شما آسیب برساند.

به این ترتیب، آژانس‌ها باید دستورالعمل‌های FTC را برای کمپین‌های اینفلوئنسر به‌خوبی بدانند و از اینفلوئنسرها بخواهند که جزئیات مشارکت را به اندازه کافی افشا کنند. با این حال، انطباق فقط در مورد علامت زدن یک جعبه نیست – به آموزش مداوم در مورد آخرین مقررات و نظارت بر کمپین های آینده نیاز دارد.

چگونه یک شرکت بازاریابی اینفلوئنسر مناسب برای خود انتخاب کنید

روش دقیق ما تضمین می کند که همه آژانس های موجود در لیست ما شرکای مورد اعتماد شما هستند. با این حال، برخی چیزها به موقعیت شما بستگی دارد. از ملاحظات زیر برای کمک به شما در ایجاد فهرست کوتاهی از آژانس هایی که متناسب با کسب و کار و اهداف شما هستند، استفاده کنید.

پتانسیل مشارکت بلندمدت: موفق ترین کمپین های اینفلوئنسر به جای ابتکارات یکباره، مشارکت های مداوم هستند. با این حال، کاملاً به آنچه شما به دنبال آن هستید بستگی دارد. اگر به دنبال یک توافق بلندمدت هستید، آژانس‌هایی را که علاقه‌مند به ایجاد روابط با برندهایی هستند که با آنها شریک هستند، در اولویت قرار دهید. آژانس هایی که در طول زمان برای کسب بینش در مورد نام تجاری شما وقت می گذارند، استراتژی های مشارکت موثرتر و نتایج بهتری ایجاد می کنند. بر اساس داده های گذشته، آنها همچنین برای تطبیق کمپین های شما در طول زمان مجهزتر هستند.

هدف‌گیری جغرافیایی: می‌خواهید مکان‌ها یا زبان‌های خاصی را با کمپین‌های تأثیرگذار خود هدف‌گیری کنید؟ به دنبال آژانس‌های با تجربه در انجام این کار بگردید – آنها باید بینشی در مورد کار با اینفلوئنسرها و توسعه محتوایی داشته باشند که با مخاطبان محلی طنین‌انداز شود و فرهنگ آن مناطق را در نظر داشته باشند. آنها همچنین باید از فناوری و قابلیت‌های نظارتی برخوردار باشند تا اطمینان حاصل شود که کمپین‌های هدفمند جغرافیایی به حداکثر دسترسی در مکان‌های مورد نظر شما می‌رسند. برای کمپین‌های چند زبانه، آژانسی که انتخاب می‌کنید باید با تأثیرگذارانی که به زبان‌های مهم شما مسلط هستند همکاری کند تا محتوا را برای هر منطقه ترجمه کند.

همسویی با ارزش های برند: برای موفقیت بلندمدت، کمپین های تاثیرگذار باید با تصویر و ارزش های شما همسو باشند. به دنبال آژانس هایی باشید که مایلند درک عمیقی از ارزش های شما ایجاد کنند. کسانی که وقت می‌گذارند بهتر می‌توانند به تأثیرگذاران خود کمک کنند تا محتوایی را ایجاد کنند که مطابق با شخصیت، پیام‌ها و اولویت‌های برند شما باشد. هم ترازی تضمین می کند که کمپین های تأثیرگذار هویت برند را به جای به خطر انداختن بازدیدها یا ترافیک، تقویت می کنند.

پلتفرم هایی که آنها در آنها تخصص دارند: آژانسی را انتخاب کنید که با کانال های اجتماعی برای مخاطبان و اهداف شما بسیار مهم است. برای مثال، اگر می‌خواهید از مخاطبان Gen-Z استفاده کنید، تخصص با TikTok و Snapchat ضروری است. با این حال، این پلتفرم ها برای مخاطبان B2B بی ربط هستند. آژانس‌های متخصص در پلت‌فرم‌های کلیدی شما، بینش ارزشمندی در مورد انواع محتوا و تأثیرگذارانی که در آن کانال‌ها بهترین عملکرد را دارند، خواهند داشت. آنها همچنین در صدر روندهای پلتفرم باقی می مانند و الگوریتم برای بهینه سازی کمپین های شما تغییر می کند.

آیا می خواهید کمپین های بازاریابی اینفلوئنسر خود را اجرا کنید؟

پلتفرم های مدیریت اینفلوئنسر مورد علاقه ما را بررسی کنید.

سپس، راهنماهای ما را در مورد نحوه عملکرد اینفلوئنسر مارکتینگ، نحوه استفاده از اینفلوئنسرهای خرد و نحوه بازاریابی کسب و کار کوچک خود در رسانه های اجتماعی بررسی کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT