مولد متن هوش مصنوعی

5 مولد متن هوش مصنوعی برای الهام از نوشتن

زمان مطالعه 4 دقیقه

فناوری هوش مصنوعی به لطف پیشرفت های تکنولوژیکی پیشگامانه و افزایش دسترسی به داده ها به سرعت شروع به پیشرفت کرده است، و هیچ جایی وجود ندارد که این موضوع درست تر از تولید کننده های متن هوش مصنوعی باشد. مولد متن هوش مصنوعی برای الهام از نوشتن را معرفی کرده ایم.

چه وبلاگ نویسی باشید که به دنبال راه سریع‌تری برای ایجاد ایده‌های عنوان هستید، یا نویسنده‌ای که به دنبال راه بهتری برای بهبود کیفیت نوشتارتان است، تولیدکنندگان متن هوش مصنوعی می‌توانند به شما در این راه کمک کنند.

مولد متن هوش مصنوعی HIX.AI

HIX.AI بیش از 120 ابزار مختلف نوشتن هوش مصنوعی را برای انتخاب ارائه می دهد. این ابزار هوش مصنوعی بدون توجه به موقعیتی که به دنبال آن هستید، قادر به تولید متن هوش مصنوعی است.

این ابزارها به دسته‌هایی تقسیم می‌شوند تا بتوانید به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید، و یک نوار جستجو وجود دارد که می‌توانید در صورتی که چیز خاصی در ذهن دارید از آن استفاده کنید.

برای مثال، اگر می‌خواهید کار خود را بازنویسی کنید، بگویید که یک جمله یا پاراگراف را کوتاه‌تر یا مختصرتر کنید، HIX.AI یک ابزار هوش مصنوعی برای آن دارد. اگر می خواهید کار خود را تصحیح کنید تا مطمئن شوید که با بالاترین کیفیت می تواند باشد، پس یک ابزار هوش مصنوعی نیز برای آن وجود دارد.

استفاده از هر ابزاری که HIX.AI ارائه می‌کند آسان و راه‌اندازی قدرتمند است. بر اساس ابزاری که استفاده می‌کنید، گزینه‌های دیگری را دریافت خواهید کرد تا دقیقاً خروجی مورد نظر خود را انتخاب کنید. برخی از ابزارها به شما این امکان را می‌دهند که مخاطبان هدف خود را دیکته کنید، برخی دیگر به شما این امکان را می‌دهند که لحن صدایی که می‌خواهید یا صدای برند را مشخص کنید.

بعلاوه، با پشتوانه اطلاعات به روز آنلاین، ArticleGPT ارائه شده توسط HIX.AI می تواند اطلاعات مبتنی بر واقعیت و سئو دوستانه و الهام از منابع قابل اعتماد تولید کند.

مولد متن هوش مصنوعی Writesonic

اگر به دنبال یک تولیدکننده متن با هوش مصنوعی هستید که از GPT 3.5 و GPT 4 OpenAI پشتیبانی می‌کند، متنی با صدای واقعی تولید می‌کند و دارای ویژگی‌های اضافی فراوانی است، Writesonic یک گزینه عالی است.

Writesonic ابزارهای مختلف نوشتاری هوش مصنوعی زیادی را برای انتخاب ارائه می‌دهد، مانند طرح‌های مقاله‌های هوش مصنوعی، تولیدکنندگان ایده و موارد دیگر. متن تولید شده توسط هوش مصنوعی Writesonic بسیار واقعی به نظر می رسد، و شما به راحتی می توانید چندین پاسخ را به طور همزمان ایجاد کنید تا احساس کنید که چه چیزی ممکن است بهترین باشد.

علاوه بر این، ابزارهای هوش مصنوعی زیادی برای انتخاب وجود دارد. می‌توانید به راحتی در میان گزینه‌های متعدد حرکت کنید، و هنگامی که ابزار هوش مصنوعی را پیدا کردید که وظیفه‌ای را که در دست دارید انجام می‌دهد، Writesonic می‌تواند به شما کمک کند تا پاسخ‌های خود را بیشتر تنظیم کنید. برای مثال، می‌توانید از میان طیف وسیعی از زبان‌ها و پلتفرم‌ها انتخاب کنید تا به هوش مصنوعی اجازه دهید متن خود را مطابق با نیازهای شما سفارشی کند.

مولد متن هوش مصنوعی Copy.ai

Copy.ai یک تولید کننده متن هوش مصنوعی است که مدل-اگنوستیک است. این بدان معناست که تنها به یک مدل زبان بزرگ تکیه نمی کند تا به شما نتایج بدهد. Copy.ai به شما این امکان را می‌دهد که طیف وسیع‌تری از نتایج را از ورودی‌های خود دریافت کنید و اگر نگران زمان‌های خرابی احتمالی هستید، یک انتخاب عالی است.

علاوه بر این، Copy.ai یک تولید کننده متن قدرتمند هوش مصنوعی است. می توان از آن برای بازنویسی آسان پاراگراف ها، دوباره کاری جملات و موارد دیگر استفاده کرد. Copy.ai از بیان برند برای پیام‌رسانی مداوم در نسل‌های هوش مصنوعی و همچنین تعداد زیادی ابزارهای مختلف نوشتن هوش مصنوعی در ارائه پشتیبانی می‌کند.

مولد متن هوش مصنوعی Rytr

Rytr یک تولید کننده متن هوش مصنوعی است که از GPT-3 OpenAI برای کمک به شما در تولید سریع و آسان ایده های محتوا استفاده می کند.

Rytr یک صفحه ایجاد سند دارد که می توانید به راحتی بنویسید، ویرایش کنید و از ابزارهای هوش مصنوعی آن استفاده کنید. در حین نوشتن، می‌توانید کار خود را برجسته کنید تا آن را گسترش دهید، کوتاه کنید، آن را ترجمه کنید یا دستور زبان آن را بررسی کنید.

از طرف دیگر، Rytr به شما اجازه می دهد تا ایده های محتوای جدید را مستقیماً از طریق طیف وسیعی از ابزارها بر اساس موارد استفاده خود تولید کنید. این می تواند از ایجاد ایده های وبلاگ تا ایجاد موارد استفاده سفارشی شما را شامل شود.

مولد متن هوش مصنوعی ChatGPT

ChatGPT شاید شناخته شده ترین تولیدکننده متن هوش مصنوعی در حال حاضر موجود باشد. دلیل خوبی وجود دارد که ChatGPT نیز شناخته شده است. این ربات چت هوش مصنوعی برای شبیه سازی مکالمه تقریباً در هر موضوعی یک گزینه عالی است. حتی در بینگ و بسیاری از خدمات دیگر ادغام شده است.

ChatGPT همچنین می تواند برای تولید متن استفاده شود. اگر به الهام نیاز دارید یا می‌خواهید لحن را تغییر دهید، همیشه می‌توانید از ChatGPT نظرش را بپرسید.

با این حال، نسبت به تولیدکنندگان متن اختصاصی هوش مصنوعی کمتر تخصصی است، زیرا ChatGPT یک ربات چت همه منظوره است که در انجام بسیاری از کارهای مختلف مانند تولید ایده و تکرار اطلاعات عالی است.

هوشمندانه‌تر کار کنید، نه سخت‌تر

همانطور که می بینید، گزینه های زیادی در مورد تولید متن با هوش مصنوعی وجود دارد. این پنج مولد متن هوش مصنوعی هر کدام به دلایل خاص خود عالی هستند و همگی آزمایش‌های رایگان ارائه می‌دهند. چرا امروز آنها را امتحان نمی کنید؟

امتیاز 1/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT