مولد موسیقی رایگان

6 مولد موسیقی رایگان برای ساخت موسیقی و آهنگ های خود

زمان مطالعه 7 دقیقه

این مولدهای موسیقی آنلاین رایگان می توانند به شما کمک کنند با خلاقیت خود یا با کمک هوش مصنوعی آهنگ بسازید. مولد موسیقی رایگان  را بشناسید.

برای ساختن آهنگ خود نیازی به نوازنده بودن ندارید. از این مولدهای موسیقی آنلاین رایگان برای ساختن آهنگ خود، چه توسط خودتان یا با کمک هوش مصنوعی، استفاده کنید.

مولدهای موسیقی کامپیوتری در اشکال مختلفی وجود دارند. برخی به شما اجازه می دهند با هوش مصنوعی خلاقیت های شگفت انگیزی بسازید. با دیگران، شما نوازنده خواهید بود و مانند استادی کار می‌کنید که هر عنصر را تغییر می‌دهد تا آهنگی را اجرا کند که به نظر شما خوب باشد.

1.مولد موسیقی رایگان MusicGen

منبع باز و به راحتی با مرورگر قابل دسترسی است، MusicGen به هر کسی اجازه می دهد تا با استفاده از هوش مصنوعی موسیقی قانع کننده ای تولید کند. سنتز صدای خام نیاز به جهش های عظیمی در فناوری دارد و MusicGen برای تلاش هایش کار شایسته ای انجام می دهد.

به دنبال محبوبیت مولدهای تصویر هوش مصنوعی – که با وارد کردن یک توضیح متنی ساده کار می کنند – این مولد موسیقی می تواند یک آهنگ موسیقی را بر اساس آنچه می نویسید ایجاد کند. برای استفاده از آن، توضیحی را در کادر متنی تایپ کنید، چیزی مانند “گروه راک دهه 80” یا “لو-فای ضربات با پدهای سینتی سایزر آرام”. وقتی آماده شدید، دکمه Generate را فشار دهید و منتظر بمانید تا صدای شما بارگیری شود.

برای درک سریع توانایی های آن، می توانید به برخی از نمونه هایی که برای راهنمای خود در زمینه ساخت موسیقی هوش مصنوعی با MusicGen ایجاد کردیم گوش دهید.

یکی از مزایای ساخت MusicGen متن باز این است که افراد می توانند از کد برای ساخت برنامه های دیگر استفاده کنند. برای مثال می توانید از TextToSample برای تولید صدای AI در DAW خود استفاده کنید. از آن به عنوان نقطه شروع استفاده کنید یا سعی کنید با استفاده از قطعات صوتی هوش مصنوعی یک آهنگ کامل ایجاد کنید.

2. Melobytes

بیشتر تولیدکنندگان موسیقی آنلاین فقط با صداهای ساز سروکار دارند. اما نه Melobytes. این برنامه هوش مصنوعی بلندپروازانه آماده خواندن هم هست، زیرا اشعار را تجزیه و تحلیل می‌کند و آنها را به ملودی‌های منحصربه‌فرد و رویه‌ای تولید می‌کند.

در نسخه اصلی Melobytes، می‌توانید زبان اشعار را برای تجزیه و تحلیل آن در کنار تونالیته، تمپو، امضای زمان و نوع خواننده مورد نظر خود از جمله مرد، زن، دوتایی، ربات و رپر تنظیم کنید. اشعار خود را به کادر محاوره ای اضافه کنید و یک آهنگ اصلی با کلمات خود ایجاد کنید!

می‌توانید از برنامه‌ها برای یافتن اشعار یک آهنگ محبوب و ایجاد یک جلد روباتیک استفاده کنید. شما حتی می توانید از هوش مصنوعی برای ایجاد اشعار برای شما استفاده کنید! این یکی از بسیاری از کارهایی است که می توانید با ChatGPT انجام دهید.

این واقعا به شما بستگی دارد. اگر اولین نسخه ای را که برنامه ایجاد می کند دوست ندارید، روی دکمه Melobytes بارها و بارها کلیک کنید تا آنچه را که تولید می کنید دوست داشته باشید. آهنگ‌های Melobytes را می‌توان به‌عنوان یک فایل MIDI دانلود کرد و برای استفاده مجدد به دلخواه ذخیره کرد.

و اگر این موسیقی تولید شده با هوش مصنوعی را دوست دارید، Melobytes Pro را بررسی کنید. نسخه پیشرفته این برنامه نیز رایگان است، اما به شما امکان می‌دهد تقریباً تمام جنبه‌های آهنگ، از جمله طول زمان، سازها، سبک‌های موسیقی، انواع آواز و تنظیمات صوتی مانند Reverb، Echo و Distortion را سفارشی کنید.

اگر هنوز احساس تجربه‌ای دارید، Melobytes ویدیویی را نیز با آهنگ شما تولید می‌کند. خب! حالا شما مالک آن هستید. با استفاده از هوش مصنوعی با Melobytes، از تنها اشعار به یک موزیک ویدیوی کامل بروید.

3.مولد موسیقی رایگان BeepBox

BeepBox یک ابزار کوچک فوق‌العاده برای ایجاد آهنگ رایگان موسیقی خود است که می‌تواند به عنوان امتیاز پس‌زمینه یک بازی ویدیویی یا یک ویدیوی YouTube باشد. شما نیازی به دانستن موسیقی ندارید. فقط با کنترل ها بازی کنید و خلاق باشید.

این برنامه چهار کانال ساز را به شما ارائه می دهد که شامل طیف گسترده ای از گیتار، ترومپت، درام، آواز، و سایر زه ها، برنج و سازهای کوبه ای است. یک ساز را در یک کانال تنظیم کنید و سپس روی نقاط مختلف مقیاس مجازی کلیک کنید تا از آن صدا تولید شود. یک کلیک صدا را زنده نگه می دارد و یک کلیک دیگر آن را خاموش می کند. پخش را فشار دهید تا کل صدا را بشنوید.

شما می توانید سرعت، ریورب و ریتم را در هر زمان تغییر دهید. BeepBox همچنین به شما امکان می‌دهد تا نحوه و زمان پخش هر کانال را از طریق یک رابط ساده بر اساس اعداد تنظیم کنید. با آن بازی کنید تا صدایی را که دوست دارید دریافت کنید و سپس آن را به صورت فایل WAV، MP3، MID، JSON و HTML به صورت رایگان دانلود کنید و از آن به عنوان موسیقی بدون حق امتیاز برای ویدیوهای YouTube یا بازی های ویدیویی استفاده کنید.

و همه اینها فقط رابط اصلی BeepBox است. هنگامی که با این کار آشنا شدید و به آن مسلط شدید، به تنظیمات عمیق‌تر بروید، جایی که می‌توانید همه کانال‌ها را در یک نما ببینید، مقیاس‌های پیانو را اضافه کنید، از پیش‌تنظیمات ذخیره و استفاده کنید و موارد دیگر. BeepBox می‌تواند واقعاً قدرتمند باشد اگر بخواهید برای هر تازه‌کاری که می‌خواهد یک آهنگ سریع ایجاد کند یا اساسی باشد.

4. Typatone

اگر اسم شما به موسیقی تبدیل شود چه صدایی می دهد؟ تایپتون پاسخی خوش آهنگ دارد زیرا صفحه کلید شما را به یک ساز موسیقی و کلمات شما را به صورت آنلاین به یک آهنگ تبدیل می کند. ایده این است که متن را به آهنگ ها نگاشت کنید تا بتوانید با تایپ کردن آهنگ بسازید.

تایپاتون از مطالعه‌ای در مورد تعداد دفعات استفاده از حروف الفبای انگلیسی استفاده کرد و آن را به ملودیک‌ترین نت‌های یک پیانوی استاندارد ترسیم کرد. هر حرف یا کلمه ای را در برنامه تایپ کنید، صدا تولید می شود. حتی می توانید تکه های بزرگ متن را کپی-پیست کنید. بخش جالب این است که چگونه تایپاتون از هوش مصنوعی خود استفاده می کند تا نه تنها صداها را ترسیم کند، بلکه دنباله حروف را به یک آهنگ هماهنگ تبدیل کند.

می توانید نام هر کسی را به عنوان یک هشدار اعلان یا آهنگ زنگ به یک آهنگ کوچک سفارشی تبدیل کنید. کتاب مورد علاقه یک نفر را بردارید و آن را به یک آهنگ برای او تبدیل کنید. یا می توانید از تایپتون برای ساخت موسیقی در حین قدم زدن استفاده کنید. وب‌سایت سازگار با موبایل باعث می‌شود همیشه یک آلت موسیقی همراه خود داشته باشید، بنابراین وقتی آهنگی به ذهنتان می‌رسد، فقط تایپ کنید تا آن را اجرا کنید.

5.مولد موسیقی رایگان Beepster

Beepster یک مولد موسیقی کوچک بد بو با چند پیچش منظم است. برای پخش آن نیازی به تخصص موسیقی ندارید، فقط کافی است تنظیمات را بررسی کنید و ببینید چه چیزی دوست دارید.

ابتدا از ترازوها انتخاب کنید: ماژور پنتاتونیک، مینور پنتاتونیک، بلوز ماژور، بلوز مینور و معلق. چهار ردیف را خواهید دید که هر کدام یک آهنگ یا صدا هستند. با کلیک بر روی تصویر آهنگ، آنچه پخش می شود تغییر می کند.

می توانید سرعت، صدا و زیر و بم را برای هر آهنگ تنظیم کنید. و می توانید یک آهنگ را روشن یا خاموش کنید. اگر می خواهید یک انتخاب تصادفی از تمام تنظیمات در یک آهنگ واحد داشته باشید، روی فلش دایره ای آن کلیک کنید. Beepster همچنین به طور تصادفی نت‌هایی را که هر آهنگ پخش می‌کند تغییر می‌دهد و کمی تنوع در آهنگ‌هایتان به شما می‌دهد.

هیچ راهی برای دانلود آهنگ وجود ندارد، اما می توانید آن را به عنوان یک لینک با دیگران به اشتراک بگذارید. از طرف دیگر، می‌توانید از Audacity برای ضبط صدا در مک یا ویندوز استفاده کنید، این یک راه‌حل مفید است که به این معنی است که همچنان می‌توانید موسیقی‌ای را که ایجاد می‌کنید ضبط کنید.

به طور کلی، این یک برنامه مفید برای ساخت آهنگ های رایگان موسیقی برای خود یا تقویت پروژه های آنلاین است. اگر افزودن گیف های متحرک به اسلایدهای Google ارائه ها را بهبود می بخشد، پخش یک آهنگ سرگرم کننده می تواند همین کار را انجام دهد.

6. ToneMatrix

ToneMatrix ساده ترین این مولدهای موسیقی است، اما این فقط آن را جذاب تر می کند. شما در اینجا با تنظیمات زیادی دست و پنجه نرم نمی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی بلوک های موجود در ماتریس کلیک کنید تا موسیقی خود را بسازید.

هر بلوک یک آهنگ تولید می کند. ToneMatrix بلوک های فعال را به صورت متوالی پخش می کند، از چپ به راست شروع می شود. 16 ستون وجود دارد و اگر چندین بلوک را در یک ستون انتخاب کنید، تاثیر بیشتری خواهد داشت.

بازی کردن با آن بسیار جالب است و می توانید موسیقی ساده و آرام بخش Lo-Fi برای مطالعه ایجاد کنید. متأسفانه، شما نمی توانید آهنگ ها را در ToneMatrix دانلود کنید، اما می توانید آثار خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید. در غیر این صورت به راه حلی که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم مراجعه کنید.

برنامه های پولی را برای آهنگ های تولید شده توسط هوش مصنوعی بدون حق امتیاز در نظر بگیرید

استفاده و دانلود تمامی موزیک سازهای فوق رایگان است. با این حال، همیشه یک محصول جدید از تولیدکنندگان موسیقی هوش مصنوعی برای بررسی وجود دارد. اگر می‌خواهید آهنگ‌های موجود در آثارتان را برای کسب درآمد دانلود کنید و از آن‌ها استفاده کنید، مولدهایی مانند Boomy، Evoke Music یا AIVA به اشتراک پولی نیاز دارند، اما آنها بسیار ساده‌تر از تولیدکننده‌های موسیقی بالا هستند و صداهای متنوعی را ارائه می‌دهند.

اگر مایل به پرداخت مقداری پول هستید، هوش مصنوعی حرفه ای چیزی است که باید به دنبال آن باشید. در غیر این صورت، تعداد زیادی مولد موسیقی رایگان وجود دارد که می توانید برای پروژه خلاقانه خود از آنها استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت