بهترین جایگزین ها برای پی پال

6 تا از بهترین جایگزین ها برای پی پال

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگر می خواهید برای دوستان و خانواده خود پول بفرستید یا به صورت آنلاین خرید کنید، پی پال می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. 6 تا از بهترین جایگزین ها برای پی پال را بشناسید.

شارژ حساب پی پال

پی پال همچنین طیف وسیعی از راه حل های پرداخت را ارائه می دهد و به کسب و کارهای کوچک این امکان را می دهد به صورت آنلاین و حضوری از سراسر جهان پرداخت ها را دریافت کنند. با این حال بسته به تراکنش هایی که باید انجام دهید، ممکن است استفاده از دیگر سرویس های پرداخت ارزان تر باشد. در این مقاله سرویس های جایگزین پی پال را بررسی خواهیم کرد.

1.Skrill

Skrill از سال 2001 فعالیت دارد و یکی از معتبرترین رقبای پی پال است. شما می توانید یک حساب Skrill برای ارسال و دریافت پرداخت های دیجیتال و مدیریت پول خود از طریق برنامه موبایل Skrill باز کنید.

مشتریان Skrill business می‌توانند یک حساب تجاری برای پذیرش پرداخت‌های آنلاین باز کنند. شما می‌توانید Skrill را به‌عنوان درگاه پرداخت در سایت ادغام کنید، بنابراین مشتریان می‌توانند این گزینه را برای تسویه سبد خرید خود انتخاب کنند. مشتریان تجاری می توانند بیش از 40 ارز را در حساب های خود نگه دارند و دریافت کنند. اما برای تبدیل ارز هزینه هایی وجود دارد که بسته به نوع تراکنش می تواند بین 3.99٪ – 4.99٪ باشد.

Skrill میتواند جایگزین مناسبی برای پی پال باشد، ارسال و دریافت پول به سایر مشتریان Skrill سریع و رایگان است، البته تا زمانی که نیازی به تبدیل ارز نباشد.

مزایا :

  • ایجاد حساب شخصی و تجاری
  • ارسال و دریافت پرداخت های بین المللی
  • انتقال Skrill به Skrill رایگان است.

معایب :

  • نرخ تبدیل ارز برای انتقال بین المللی تا 4.99٪ است
  • هزینه عدم فعالیت 5 یورو یا معادل ارز در ماه است.

2.Wise

اگر می‌خواهید پرداخت‌های بین‌المللی آنلاین و موبایلی را با کارمزد ارزان‌تر و سریع‌تر در مقایسه با حواله‌های بانکی انجام دهید، یک حساب رایگان Wise میتواند جایگزین مناسبی برای پی پال باشد.

برای نگهداری و تبدیل بیش از 50 ارز به صورت آنلاین یا در برنامه Wise یک حساب باز کنید، با کارمزد کم و مانند افراد بومی از 30+ کشور پول دریافت و ارسال کنید. کاربران Wise می توانند پرداخت ها را به بیش از 80 کشور ارسال کنند و پول را به راحتی به حساب بانکی گیرنده واریز کنند. همچنین در صورت سفارش دبیت کارت Wise می‌توانید از آن در سراسر جهان استفاده کنید و از دستگاه خودپرداز پول برداشت کنید.

باز کردن حساب های شخصی Wise رایگان است، همچنین مشتریان تجاری می توانند به صورت رایگان حساب باز کنند و برای ارتقاء و دریافت تمام ویژگی ها باید یک بار 54 دلار بپردازند. حساب‌های تجاری دارای ویژگی‌های مفیدی مانند راه‌حل‌های پرداخت گروهی، API قدرتمند و ادغام با نرم‌افزار حسابداری مبتنی بر ابر هستند.

3.Google Pay

Google Pay یک کیف پول دیجیتال و پلتفرم پرداخت آنلاین است که توسط غول فناوری گوگل ایجاد شده است. Google Pay در تمامی گوشی های اندروید و اپل در دسترس است. اگر گوشی سامسونگ دارید، گزینه Samsung Pay را نیز به عنوان جایگزین Google Pay خواهید داشت.

شما می‌توانید با افزودن دبیت کارت یا کارت اعتباری به حساب خود برای پرداخت‌های آنلاین و موبایلی و ارسال پول به دوستان و خانواده از Google Pay استفاده کنید.

با این حال Google Pay گزینه های زیادی برای انتقال بین‌المللی به اندازه پی پال ندارد. در واقع فقط در ایالات متحده، سنگاپور یا هند قابل استفاده است.

مزایا:

  • پرداخت آنلاین و موبایلی را میتوانید به راحتی انجام دهید.
  • با کارت های اضافه شده به حساب خود میتوانید به صورت آنلاین خرید کنید.
  • استفاده از سرویس کیف پول موبایل بسیار آسان است.

معایب:

  • همه ویژگی های این سرویس در همه مناطق در دسترس نیستند.
  • پرداخت‌های همتا به همتا فقط در ایالات متحده، هند و سنگاپور در دسترس است.

4.Venmo

Venmo بیش از 83 میلیون کاربر دارد که از این سرویس برای ارسال فوری پول به دوستان، خانواده و کسب و کارها استفاده می کنند. استفاده از Venmo آسان است. همچنین می توانید یادداشت، ایموجی و موارد دیگر را اضافه کنید. این سرویس به عنوان راهی برای تقسیم صورت حساب ها و پرداخت عالی است. کسب‌ و کارها همچنین می‌توانند پرداخت‌های Venmo را به‌صورت آنلاین، در اپلیکیشن و حضوری بپذیرند. یکی از معایب اصلی این سرویس این است که نمی توانید از Venmo برای انتقال بین المللی پول استفاده کنید.

مزایا :

  • پرداخت آسان و فوری
  • پایگاه بزرگ کاربران در ایالات متحده
  • گزینه های حساب تجاری و شخصی

معایب :

  • فقط پرداخت های USD قابل انجام است و نمی توانید به خارج از کشور پول ارسال کنید.
  • برای باز کردن حساب باید ساکن USD باشید و حساب بانکی و شماره تلفن داشته باشید.

5.Payoneer

حساب‌های Payoneer برای فریلنسرها، ارائه‌دهندگان خدمات، فروشندگان و افرادی که در بازاریابی دیجیتال کار می‌کنند طراحی شده است. شما میتوانید یک حساب Payoneer برای دریافت، نگهداری، خرج کردن و تبدیل ارز باز کنید و به راحتی می توانید از پلتفرم های بازارهای بین المللی پول دریافت کنید و به تامین کنندگان و پیمانکاران خود پرداخت کنید.

ممکن است هنگام دریافت مستقیم پول از مشتریان کارمزد اعمال شود. (کارمزد 1% ACH و 3% کارمزد کارت اعتباری). با این حال اگر از حساب دریافتی محلی خود برای پرداخت از طریق حواله بانکی استفاده می کنید، بسته به ارزش پرداخت ممکن است بتوانید از هزینه ها جلوگیری کنید.

مزایا :

  • دریافت پول به صورت بین المللی
  • مستقیماً از بازارها و پلتفرم های تجارت الکترونیک پول دریافت کنید.
  • راه حل های سرمایه در گردش در دسترس است.

معایب :

  • فقط برای کسب و کارها و کارآفرینان در دسترس است و نه برای مشتریان شخصی.
  • فقط شامل ارزهای اصلی جهانی است.
  • هنگام دریافت پرداخت از مشتریان و شرکت ها کارمزد اعمال می شود.

6.Stripe

Stripe یک پلتفرم پردازش پرداخت است که نرم افزار و API های مورد استفاده میلیون ها شرکت را برای پذیرش پرداخت، ارسال پول و مدیریت کسب و کار ارائه می دهد. Stripe می تواند توسط کسب و کارهای جدید و همچنین شرکت های بزرگ استفاده شود و راه حل های زیادی را ارائه میدهد. Stripe علاوه بر پرداخت راه حل های خدمات مالی و عملیات تجاری مانند حسابداری مالیاتی و مدیریت ریسک را ارائه می دهد.

هزینه‌های Stripe شامل 0.3+ 2.9٪ USD برای پرداخت با کارت و کیف پول، 1٪ برای کارت‌های بین‌المللی، 1٪ برای تبدیل ارز است. همچنین میتوانید پکیجی شامل خدمات مورد نیازتان را برای کسب‌وکار خود به صورت سفارشی ایجاد کنید.

اگر به مجموعه ای از خدمات تجاری علاقه مند هستید و می خواهید به ویژگی های مورد نیاز خود در قالب یک پکیج دسترسی داشته باشید Stripe می تواند جایگزین خوبی برای پی پال باشد.

مزایا :

  • Stripe شرکت بزرگ و معتبر است.
  • طیف گسترده ای از راه حل ها برای نیازهای مختلف مشتری ارائه میدهد.
  • میتوانید راه حل موردنیاز خود را در قالب یک پکیج طراحی کنید.

معایب :

  • فقط شامل خدمات تجاری است.
  • پرداخت های بین المللی دارای هزینه های بالاتری هستند.

بهترین جایگزین برای پی پال کدام است؟

پی پال یک شرکت بزرگ است که مجموعه بزرگی از خدمات و محصولات برای افراد و کسب و کارها ارائه میدهد. جایگزین های زیادی برای پی پال وجود دارد. اما بهترین جایگزین قطعا به خدمات مورد نیاز شما بستگی دارد.

به عنوان مثال اگر می‌خواهید سریع و رایگان برای دوستان خود پول ارسال کنید Venmo ممکن است برای شما مناسب باشد، در حالی که حساب Wise برای افراد و کسب و کارها است و یک انتخاب عالی برای کسانی است که در سطح بین المللی فعالیت دارند.

آیا Google Pay مانند پی پال است؟

Google Pay به شما امکان می دهد پرداخت های آنلاین و موبایلی را انجام دهید و برای دوستان خود در ایالات متحده، هند و سنگاپور پول ارسال کنید. پی پال خدمات مشابهی را ارائه می دهد، اما دارای طیف گسترده تری از عملکردها از جمله خدمات اعتباری و موارد دیگر است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT