سایت فریلنسری پرداخت با ارز دیجیتال

6 وب سایت فریلنسری پرداخت با ارز دیجیتال

زمان مطالعه 6 دقیقه

همانطور که اقتصاد گیگ رشد می کند، ارز دیجیتال روش های پرداخت امن و بدون مرز را ارائه می دهد. در اینجا برخی از سایت های فریلنسری وجود دارد که با ارز دیجیتال پرداخت می کنند.

کریپتوکارنسی در میان چند دولت جهان مورد توجه قرار گرفته است و این روزها بسیاری از جاها آن را به عنوان یک ارز قانونی برای پردازش تراکنش های روزانه می پذیرند. زمان زیادی بود که کنسرت های آنلاین شروع به پرداخت با ارزهای دیجیتال کردند.

فناوری غیرمتمرکز بلاک چین سازماندهی، مدیریت و پرداخت به فریلنسرها را با کمک قراردادهای کاری دیجیتال آسان‌تر می‌کند. اگرچه اقتصاد گیگ هنوز به طور قابل‌توجهی به پرداخت‌های ارز دیجیتال تغییر نکرده است، چند درگاه گیگ آزاد قانونی آنلاین این پذیرش را هدایت می‌کنند.

1.سایت فریلنسری پرداخت با ارز دیجیتال: LaborX

LaborX که توسط شرکت بلاک چین Chrono.tech تأسیس شده است، یک بازار آنلاین جهانی است که هاست مشاغل آزاد، گیگ های کوتاه مدت و فرصت های شغلی دائمی است که پرداخت با ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. مشتریان و فریلنسرها که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده اند، می توانند برای اطمینان از پرداخت روان و محافظت از کار، قراردادهای قراردادهای هوشمند را امضا کنند.

شما باید با یک ایمیل ثبت نام کنید، چه به عنوان فریلنسر یا یک کارفرما. استفاده از این پلتفرم رایگان است، با کارمزد استاندارد 5% در هر گیگ برای فریلنسرها و 1% در هر گیگ برای مشتریان. گیگ ها به دسته هایی مانند Admin، Legal، Translation و غیره طبقه بندی می شوند.

عضویت ممتاز مزایای زیادی را ارائه می‌کند، اما به آسانی کشیدن یک کارت نیست. شما باید توکن های TIME را در قراردادهای هوشمند TimeWarp قفل کنید. برای این کار باید از Pools بازدید کنید، بلاک چین اصلی خود را انتخاب کنید، و غیره. ایده این است که پذیرش کریپتو را افزایش دهید، کانالی را برای فریلنسرها فراهم کنید تا به صورت آنلاین ایمن کار کنند و استفاده از Chrono.tech را افزایش دهید.

2.سایت فریلنسری پرداخت با ارز دیجیتال: Ethlance

این پورتال بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و فایل های منبع آن در سیستم فایل بین سیاره ای غیرمتمرکز سریع و ایمن (IPFS) قرار دارد. پرداخت ها در اتر انجام می شود. این بخشی از شبکه district0x است که از برنامه های غیرمتمرکز (DApps) رایگان پشتیبانی می کند.

Ethlance کمیسیونی دریافت نمی کند و برای فریلنسرها و مشتریان رایگان است. می توانید گیگ های نامحدود ارسال کنید، برای مشاغل متعدد درخواست دهید و پروفایل های متعددی را بر اساس دسته های مختلف ایجاد کنید. با این حال، هر بار که در پایگاه داده Ethlance تغییراتی ایجاد می کنید، هزینه های گاز اتریوم را می پردازید – چند سنت. با نحوه کاهش هزینه های گاز اتریوم برای صرفه جویی در چند سکه آشنا شوید.

باید افزونه MetaMask Chrome را نصب کنید، که به عنوان دروازه دسترسی به این DApp و ایجاد تغییرات در شبکه عمل می کند. همچنین برای دریافت پول باید در یکی از صرافی های ارز دیجیتال در سراسر جهان ثبت نام کنید.

3. CoinGigs

CoinGigs به‌عنوان یک پورتال فریلنسر معمولی عمل می‌کند که از کاربران می‌خواهد ثبت‌نام کنند، شغل ارسال کنند، جستجو کنند و برای گیگ‌ها درخواست دهند، و پروفایل‌های فریلنسر ایجاد کنند. همچنین برای اطمینان از انتقال امن کار و پول، حفاظت از امان را به کاربران ارائه می دهد. تنها تفاوت این است که فریلنسرها با بیت کوین یا بیت کوین کش پول می گیرند و تراکنش های پرداخت بدون مرز را ارائه می دهند.

در اصل برای کمک به کارگران ونزوئلا برای کسب درآمد آنلاین طراحی شده بود که به عنوان کارگران ونزوئلا شناخته می‌شد، در اوایل سال 2021 به روی مخاطبان سراسر جهان گشوده شد. این ساده ترین راه برای کسب درآمد آنلاین بیت کوین است و به غیر از ثبت نام در یک پورتال صرافی سکه، نیازی به دانش بلاک چین یا ارز دیجیتال ندارد.

استفاده از پورتال رایگان است و برای هر گیگ 8 درصد کمیسیون دریافت می کند. می‌توانید گیگ ها را در دسته‌های مختلفی مانند سبک زندگی، موسیقی و صدا، ویدیو و انیمیشن، و غیره، علاوه بر کارهای معمولی برنامه‌نویسی و فناوری، و نوشتن و ترجمه بیابید.

4.سایت فریلنسری پرداخت با ارز دیجیتال: Purse.io

Purse یک پورتال پس انداز خرید و تخفیف آنلاین است که با آمازون کار می کند. این یک پورتال مجلات خرید ویژه است که به شما کمک می کند با یافتن معاملات تخفیف عمیق در آمازون درآمد کسب کنید. این مجموعه جمع آوری کنندگان کارت هدیه آمازون یا دریافت کنندگان رمز ارز و خریدارانی که به دنبال صرفه جویی در خرید خود هستند را گرد هم می آورد.

شما باید با استفاده از کارت های هدیه خود در ازای مقداری بیت کوین یا بیت کوین کش، سفارشات را در آمازون خریداری کنید. مشتریان آمازون با ارزهای رمزنگاری شده برای ثبت سفارش در آمازون با قیمت تخفیف سفارشی. این سفارشات در پورتال کیف به روز می شوند. صاحبان کیف پول می‌توانند یکی از این سفارش‌ها را دریافت کرده و با کارت‌های هدیه خود آن را پرداخت کنند.

Purse این تراکنش را تا زمان تحویل سفارش پیگیری می کند و مبلغی معادل بیت کوین یا بیت کوین کش را به پرداخت کننده اعتبار می دهد. شما می توانید هم خریدار و هم کاربر انجام سفارشات آمازون باشید تا بیت کوین های آسانی به دست آورید.

5. CryptoGigs

Cryptogigs یک پورتال ساده است که همه پیشنهادات شغلی و پست های خدمات را در یک صفحه فهرست می کند. برای ارسال پیام به سایر کاربران باید در پورتال ثبت نام کنید. این شما را به هیچ ارز دیجیتال محدود نمی‌کند زیرا می‌توانید با ارزهای دیجیتال برتر مانند بیت‌کوین، اتریوم، ریپل و غیره درآمد کسب کنید.

این پلتفرم هنوز در مراحل اولیه خود است و چیزی جز ایجاد شغل یا پیشنهاد خدمات شما، انتشار آن در وب سایت و گپ زدن با مشتریان بالقوه یا مترجمان آزاد وجود ندارد. علاوه بر کنار هم قرار دادن دو طرف، از نظر محافظت از پرداخت، حل اختلاف یا تراکنش های ایمن چیز زیادی ارائه نمی دهد.

شما مسئول اطمینان از دریافت پول هستید، زیرا پرداخت‌ها در پلتفرم پردازش نمی‌شوند. به دنبال توسعه خدمات کیف پول است، اما در حال حاضر ارائه نمی دهد.

6.سایت فریلنسری پرداخت با ارز دیجیتال: Coinbase Earn

این یکی دیگر از پرتال‌های کسب درآمد ارزهای دیجیتال مستقل است که قبلا به عنوان Earn شناخته می‌شد. این به کاربران اجازه می دهد تا بر اساس منحنی یادگیری خود، سکه های کریپتو متفاوتی کسب کنند.

شما باید ویدیوها و آموزش‌هایی در مورد ارزهای دیجیتال مختلف و نحوه عملکرد آنها تماشا کنید، سپس در آزمون‌هایی شرکت کنید که دانش شما را آزمایش می‌کند. هر چه بیشتر یاد بگیرید، درآمد بیشتری خواهید داشت. کیف پول Coinbase شما با مقدار کمی از ارز دیجیتالی که در مورد آن بر اساس نمره آزمون خود آموخته اید، اعتبار دریافت می کند.

برخلاف سایر پورتال ها، تعداد محدودی فرصت برای کسب ارز دیجیتال از طریق Coinbase Earn وجود دارد. شما فقط می توانید در هر مسابقه یک بار شرکت کنید و پرداخت برای سکه های مختلف متفاوت است. برای دریافت پول باید بدانید که چگونه از Coinbase استفاده کنید و کیف پول خود را نگهداری کنید.

همه در قطار کریپتو

با گسترش اقتصاد گیگ، قراردادهای هوشمند دیجیتال راهی برای پرداخت های امن و تراکنش های بدون مرز خواهد بود. اگر هنوز متقاعد نشده اید که انگشتان پا را در سس کریپتو فرو کنید، می توانید با یادگیری بیشتر در مورد فناوری بلاک چین و نحوه عملکرد آن شروع کنید.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. ابوالفضل گفت:

    ممنون بابت مقاله مفید و کاربردی و دقیق شما

    1. نیما نوبخت گفت:

      سپاس از همراهی شما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT