0 معرفی بهترین افزونه های مدیریت تبلیغات در وردپرس

معرفی بهترین افزونه های مدیریت تبلیغات در وردپرس

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا به دنبال بهترین افزونه های مدیریت تبلیغات برای وردپرس هستید؟ بسیاری از دارندگان سایت‌های وردپرس برای کسب درآمد در وب سایت‌های خود تبلیغات می‌کنند. در این مقاله، ما بهترین افزونه‌ها و راه حل‌های مدیریت تبلیغات را برای بهینه سازی درآمد به شما معرفی خواهیم کرد.

چرا باید از افزونه های مدیریت تبلیغات در وردپرس استفاده کرد؟

بسیاری از وب سایت‌ها و وبلاگ‌ها برای کسب درآمد متکی به انجام تبلیغات هستند. به طور پیش فرض، وردپرس سازو کاری آسان برای مدیریت تبلیغات شما ندارد.

اکثر مضامین وردپرس حتی برای نمایش تبلیغات مکان مشخصی ندارند. این بدان معنی است که شما اغلب مجبور هستید برای قرار دادن آگهی در وب سایت خود، پرونده‌های تم را ویرایش کنید.

یک پلاگین مناسب مدیریت تبلیغات وردپرس، به شما امکان می‌دهد به راحتی تبلیغات را در هر نقطه از وب سایت خود قرار دهید. و به شما کمک می‌کند از مستغلات تبلیغاتی خود بیش‌ترین بهره را ببرید.

با این اوصاف، بیایید نگاهی به برخی از افزونه‌های مدیریت تبلیغات‌برتر وردپرس بیندازیم و اینکه چگونه آنها می‌توانند به شما کمک کنند درآمد خود را افزایش دهید.

۱. AdSanity

1 معرفی بهترین افزونه های مدیریت تبلیغات در وردپرس

AdSanity یک افزونه مدیریت تبلیغات وردپرس برای مبتدیان است. به شما امکان می‌دهد با استفاده از ابزارک‌ها و دکمه درج آگهی در ویرایشگر، به راحتی تبلیغات را در هر نقطه از وب سایت خود قرار دهید.

این ابزار هم از تبلیغات میزبان (بنر تبلیغاتی که مستقیماً توسط شما مدیریت می‌شوند) و هم از شبکه‌های تبلیغاتی خارجی مانند Google Adsense پشتیبانی می‌کند. همچنین با ویژگی‌های قدرتمندی مانند زمانبندی تبلیغات، گروه‌های تبلیغاتی، درج آگهی، نظارت بر تعداد بازدید‌ها، آمار را هم به شما اعلام می‌کند.

می‌توانید هر تعداد تبلیغات که می‌خواهید ایجاد کنید و به راحتی با ابزار‌های سفارشی، یا با استفاده از دکمه ویرایشگر، در پست اضافه کنید. همچنین می‌توانید ستون‌های تبلیغاتی را در پست‌های خاص داخل وردپرس وارد کنید. با این کار می‌توانید بدون ویرایش فایل‌های قالب وردپرس، عملکرد تبلیغات را بهینه کنید.

۲. AdRotate

2 معرفی بهترین افزونه های مدیریت تبلیغات در وردپرس

AdRotate یکی دیگر از افزونه های قدرتمند مدیریت تبلیغات وردپرس است که هم برای مبتدیان و هم کاربران پیشرفته مناسب است. این برنامه از تبلیغات میزبان، بنر تبلیغات چرخان و همچنین از تبلیغات شبکه‌ای پشتیبانی می‌کند.

به شما امکان می‌دهد به راحتی تبلیغات و گروه‌های تبلیغاتی ایجاد کنید و آن‌ها را با استفاده از کد کوتاه در وردپرس خود وارد کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از ابزارک‌های سفارشی تبلیغات را در ستون‌های فرعی قرار دهید. یک آمار عمومی هم از میزان بازدید شما ارائه می‌دهد، برای شرایطی که شما مستقیما تبلیغات در وبسایت خود قرار می‌دهید بسیار مفید است.

این افزونه به صورت رایگان در دسترس است و برای اکثر وبلاگ‌ها و وب سایت‌های کوچک بسیار مناسب است. اگر می‌خواهید از ویژگی‌های پیشرفته مانند برنامه ریزی، هدف گذاری جغرافیایی، مبدل Adblock، تبلیغات تلفن همراه، مدیریت دارایی و موارد دیگر استفاده کنید، به نسخه حرفه‌ای نیاز دارید که باید خریداری کنید.

۳. Insert Post Ads

3 معرفی بهترین افزونه های مدیریت تبلیغات در وردپرس

به افزونه‌ای نیاز دارید تا به شما کمک کند تبلیغات را به صورت خودکار در پست‌های خود وارد کنید؟ Insert Post Ads را بررسی کنید. به شما امکان می‌دهد تبلیغات را به صورت خودکار در پست‌های خود نمایش دهید.

می‌توانید تبلیغات مختلفی را در هر اندازه ایجاد کنید و سپس انتخاب کنید که پس از کدام پاراگراف می‌خواهید تبلیغ را نمایش دهید.

کار با آن بسیار ساده است. شما فقط باید یک کد آگهی ایجاد کنید و سپس شماره پاراگراف را وارد کنید. می‌توانید HTML سفارشی برای تبلیغات میزبانی شده خود اضافه کنید.

۴. DoubleClick By Google

4 معرفی بهترین افزونه های مدیریت تبلیغات در وردپرس

DoubleClick by Google یک پلتفرم تبلیغاتی وب است. با پشتیبانی گوگل، DoubleClick از نظر اطمینان و مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر سیستم عامل‌ها‌ برتری دارد.

همچنین به شما امکان می‌دهد تبلیغات خود را بفروشید و برای تبلیغات مشابه در Adsense یا سایر شبکه‌های تبلیغاتی مشابه رقابت کنید. DoubleClick به طور خودکار بهترین تبلیغ را برای هر بخش سایت پیدا می‌کند و در آنجا قرار می‌دهد.

DoubleClick همچنین شامل ابزار‌های عالی است که به شما امکان می‌دهد عملکرد تبلیغات را با دقت بیش‌تری نسبت به ابزار‌های دیگر اندازه گیری کنید. با وجود کارآیی بالا، شروع کار با آن کمی گیج کننده است.

۵. Ad Inserter

5 معرفی بهترین افزونه های مدیریت تبلیغات در وردپرس

Ad Inserter یک افزونه مدیریت تبلیغات وردپرس است که در نسخه‌های رایگان و پولی موجود است. نسخه رایگان آنقدر خوب است که بتواند به عنوان ابزار اصلی مدیریت تبلیغات شما استفاده شود اما در صورتی که ویژگی‌های پیشرفته‌تر را می‌خواهید، نسخه پولی را خریداری کنید.

ابن ابزار به شما امکان می‌دهد چندین بلوک تبلیغاتی ایجاد کنید و نحوه قرار دادن هر بلوک را انتخاب کنید. تعدادی گزینه برای درج آگهی شما وجود دارد. می‌توانید آن را درون محتوای پست، قبل و بعد از پست، بین دو پست اضافه کنید.

امکاناتی مانند درج خودکار تبلیغات در پست ها یا صفحات اصلی، و همچنین امکان بایگانی کردن تبلیغات، به صورت پیش فرض فعال هستند، در صورتی که به آن‌ها تمایل ندارید، می‌توانید آن را غیرفعال کنید. استفاده از آن نسبتاً آسان است و می‌تواند هم برای شبکه‌های تبلیغاتی مانند Adsense و همچنین برای تبلیغات میزبان استفاده کنید.

۶. Quick Adsense

6 معرفی بهترین افزونه های مدیریت تبلیغات در وردپرس

Quick Adsense یک افزونه رایگان مدیریت تبلیغات وردپرس است. همان طور که از نام آن پیداست، از این افزونه می‌توان برای نمایش هر نوع تبلیغاتی از جمله تبلیغات میزبان، شبکه‌های تبلیغاتی شخص ثالث از جمله Google Adsense استفاده کرد.

یک صفحه تنظیمات آسان برای ایجاد تبلیغات در اختیار شما قرار دارد، جایی که می‌توانید تبلیغات خود را مدیریت کرده، نحوه و مکان نمایش آن‌ها را انتخاب کنید. این افزونه می‌تواند تبلیغات را به صورت خودکار قبل یا بعد از پست‌ها و یا درون محتوای پست نمایش دهد.

این ابزار قابلیت‌های بسیار محدود‌تری نسبت به سایر گزینه‌های این مقاله دارد. محدودیت بزرگ دیگری که روبروی شماست این است که شما در بیش‌ترین حالت ممکن می‌توانید ۱۰ تبلیغ نمایش دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند بهترین پلاگین‌ها و ابزار‌های مدیریت تبلیغات را برای وردپرس خود پیدا کنید.

حال که با بهترین افزونه های مدیریت تبلیغات آشنا شدید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال، خرید با ویزا و نقد کردن درآمد ارزی سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT