اکولایزر برای اندروید

7 برنامه اکولایزر برای اندروید جهت تقویت صدای شما

زمان مطالعه 5 دقیقه

با رشد گسترده سرویس هایی مانند Spotify و محبوبیت روزافزون پادکست ها، بسیاری از ما از تلفن های هوشمند خود به عنوان راه اصلی لذت بردن از صدا استفاده می‌کنیم. 7 اکولایزر برای اندروید را در ادامه معرفی کرده ایم.

گرچه استفاده از صدای موبایل همچنان در حال رشد است، اما سیستم عامل اندروید تا حدودی برای ادامه دادن به مشکل دست و پنجه نرم کرده است.

برخی از گوشی های اندرویدی مدرن یک اکولایزر اولیه را در تنظیمات صدا ارائه می‌کنند، اما بسیاری از مدل ها هنوز یک روش سیستمی برای افزایش کیفیت صدا در تلفن شما ندارند. اگر تلفن شما راه حلی ندارد یا به ویژگی های پیشرفته ای نیاز دارید که توسط اکولایزر داخلی ارائه نشده است، پس به یک راه حل شخص ثالث نیاز دارید.

در این مقاله به برخی از بهترین برنامه های اکولایزر برای اندروید نگاه کنیم که صدای گوشی شما را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

1.اکولایزر برای اندروید Equalizer & Bass Booster

Equalizer & Bass Booster یک اکولایزر پنج بانده ارائه می‌دهد که می‌توانید از منوی نوار کناری آن را به ده باند افزایش دهید. می‌توانید از بین 22 پیش تنظیم موجود انتخاب کنید یا لغزنده های باند را به صورت دستی برای ایجاد یک تنظیمات سفارشی تنظیم کنید. حتی به شما امکان می‌دهد آن تنظیم را به عنوان یک پیش تنظیم برای استفاده در آینده ذخیره کنید.

علاوه بر اکولایزر، یک تقویت کننده باس نیز دریافت می‌کنید که می‌تواند ضربه اضافی به صدا اضافه کند. در کنار آن گزینه تنظیم مجازی ساز وجود دارد که جلوه صدای فراگیر را اضافه می‌کند. می‌توانید هر دوی این افکت ها را به راحتی با شماره گیر ها تنظیم کنید یا با یک سوئیچ آن را روی ۵۰ درصد تنظیم کنید.

در نهایت، می‌توانید صدای گوشی خود را تا 200 درصد افزایش دهید. با این حال، این ویژگی باید با احتیاط مورد استفاده قرار گیرد، زیرا تقویت بیش از حد می‌تواند به طور بالقوه به تلفن یا گوش شما آسیب برساند.

اگر در همه این موارد تازه کار هستید یا می‌خواهید بیشتر بدانید، یک مکان خوب برای شروع این است که درباره انواع اکولایزرها و زمان استفاده از هر یک و نحوه استفاده از اکولایزرها بدانید.

2. Equalizer by MWM

Equalizer by MWM یک برنامه سه کاره است: پخش کننده MP3، اکولایزر موسیقی و تقویت کننده باس. اکولایزر دارای هفت باند است و ده ایستگاه از پیش تعیین شده برای انتخاب به همراه توانایی ایجاد و ذخیره تنظیمات از پیش تعیین شده سفارشی وجود دارد.

این فقط با صوت (آهنگ یا پادکست) ذخیره شده در دستگاه شما کار می‌کند – با Spotify یا سایر برنامه های پخش جریانی سازگار نیست. با این حال، اجازه ندهید که شما را ناامید کند – اگر این روش اصلی شما برای گوش دادن به موسیقی یا پادکست باشد، کل بسته ای که دریافت می‌کنید برای پخش فایل های صوتی ذخیره شده محلی عالی است. اگر کاربر Spotify هستید، نکات ما را برای بهتر کردن صدای Spotify بررسی کنید.

پخش کننده MP3 به راحتی قابل پیمایش است. به طور خودکار هر صدایی را که در دستگاه خود ذخیره کرده اید پیدا می‌کند، از crossfading (حداکثر 20 ثانیه) پشتیبانی می‌کند و دارای یک بصری ساز و یک تایمر خواب است.

حتی راهی برای به اشتراک گذاری آهنگ ها با سایر کاربران در همان شبکه وجود دارد. تا زمانی که آنها برنامه را روی دستگاه خود نصب کرده باشند، می‌توانید یک کد به آنها بدهید و آنها می‌توانند کل مجموعه شما را از راه دور پخش کنند.

3.اکولایزر برای اندروید Flat Equalizer

اگر طرح بندی برنامه های ساده و در عین حال خوش نظر همان چیزی است که می‌خواهید، پس Flat Equalizer احتمالا بهترین برنامه اکولایزر برای شما است. این برنامه کنترل های مختلف ترکیب را روی یک صفحه فشرده می‌کند، و بدون پیمایش در دسته ها یا مرور برگه ها، همه چیزهایی که از یک اکولایزر نیاز دارید در صفحه اصلی برای شما وجود دارد.

با این حال، زیبایی و سادگی تنها مزیت این برنامه نیست – این برنامه مملو از ویژگی است که در واقع تفاوت زیادی در کیفیت صدا ایجاد می‌کند. نوار لغزنده اکولایزر، بر خلاف دو برنامه اول، به هم متصل هستند و در هنگام تنظیم یک شکل موج ایجاد می‌کنند.

دارای یک اکولایزر ده باندی در بالا است که می‌توانید آن را به پنج باند کاهش دهید و به دنبال آن کنترل های جداگانه برای تقویت کننده باس، تنظیم بلندی صدا و مجازی ساز وجود دارد. در پایین، یک نوار لغزنده برای افزایش صدا دارید. البته این همه خدمات آن نیست – اگر به تنظیمات آن بروید، می‌توانید مواردی مانند تعادل صدا را به چپ یا راست، مدت زمان فریم، جلوه های ریورب و موارد دیگر تنظیم کنید.

بهترین بخش این است که می‌توانید از پیش تنظیماتی ایجاد کنید که تمام تنظیمات شما را ذخیره کند. این شامل تنظیمات اکولایزر، تقویت کننده باس، بلندی صدا، مجازی ساز و تقویت کننده صدا است. این گزینه منحصر به فرد و مجموعه ویژگی های همه کاره، Flat Equalizer را به یکی از بهترین برنامه های اکولایزر اندروید تبدیل کرده است.

4.اکولایزر برای اندروید SpotEQ31

SpotEQ31 با ارائه باندهای ۷، 11، 15، 21 و 31، باندهای اکولایزر را به سطح بعدی می‌برد. علاوه بر این، می‌توانید باندها را برای کانال های چپ و راست جدا کنید و فضای میکس زیادی برای بازی در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر یک یا دو چیز در مورد تنظیم آن باندها بدانید، به راحتی می‌تواند بهترین اکولایزر اندروید شما باشد.

درست در زیر اکولایزر در همان صفحه، لغزنده های ساده ای برای کنترل پیش افزایش، تعادل و حجم خروجی وجود دارد. با این حال، تمرکز اصلی این برنامه اکولایزر پیشرفته آن است که می‌توانید آن را به صورت دستی تنظیم کنید یا از بین تعداد محدودی از پیش تنظیم های موجود انتخاب کنید.

در صورت تمایل، می‌توانید افکت هایی مانند ریورب، تقویت باس، صدای سه بعدی و عملکردهای بیشتر را از طریق خریدهای درون برنامه دریافت کنید.

5. Music Volume EQ

Music Volume EQ یکی از محبوب ترین برنامه های اکولایزر اندروید است که بیش از 50 میلیون دانلود دارد. از نظر قابلیت ها، این اپلیکیشن دارای مجموعه ای از ویژگی های ساده است، از جمله اکولایزر پنج باند، تقویت کننده باس و مجازی‌ساز. همچنین می‌توانید صدای سیستم را از داخل برنامه کنترل کنید.

هنگامی که Music Volume EQ را باز می‌کنید، یک دسیبل متر رنگی و یک نوار لغزنده بزرگ برای کنترل صدا نمایش داده می‌شود. برای رسیدن به اکولایزر باید روی دکمه EQ ضربه بزنید.

در گوشه سمت راست بالا، نماد بلندگو را مشاهده می‌کنید که به شما امکان می‌دهد بلندی صدا را افزایش دهید. به راحتی میتوان این ویژگی را به طور کلی از دست داد. در مجموع، اگر نمی‌خواهید با گزینه های زیاد غرق شوید، این برنامه یک گزینه قوی است.

6.اکولایزر برای اندروید Equalizer by iJoysoft

Equalizer by iJoysoft از نظر امکانات مشابه Equalizer & Bass Booster است. اگرچه رابط کاربری این دو برنامه کاملاً متفاوت است.

در تب اول، یک اکولایزر ده باند دریافت می‌کنید که میتوان آن را از تنظیمات به پنج باند کاهش داد. 22 پیش تنظیم برای اکولایزر در دسترس است که یکی از نکات برجسته این برنامه است. در زیر آن، تقویت کننده باس معمولی و مجازی ساز را دارید.

در تب دوم، کنترل های صدا وجود دارد که می‌توانید بلندی صدا را تا 200 درصد افزایش دهید. می‌توانید این کار را از طریق شماره گیری یا با ضربه زدن روی دکمه های درصد انجام دهید.

7.اکولایزر برای اندروید Equalizer by Easyelife

این اکولایزر عملکرد خوبی دارد، اما شباهت عجیبی به اکولایزر iJoysoft دارد. گزینه ها و چیدمان تقریباً در هر دو این برنامه ها یکسان است. با این حال، از پیش تنظیم های بیشتری برخوردار است. اگر به طور دقیق بخواهید، ۲۸ پیش تنظیم بیشتر دارد.

همان دو تب وجود دارد و گزینه های موجود در منوی نوار کناری نیز مشابه هستند. اما در طول آزمایش ما، این برنامه را از نظر ذخیره تنظیمات سفارشی آسان تر یافتیم. همچنین، گزینه ای برای تغییر سبک اکولایزر که مختص این برنامه است، دریافت می‌کنید. منوی تم آنقدر شهودی نیست، زیرا فقط رنگ تم را نشان می‌دهد و نه پیش‌نمایش.

تجربه موسیقی خود را به سطح بعدی ببرید

با هر یک از این برنامه های اکولایزر اندروید، می توانید صدای گوشی خود را تقویت کنید. همه آنها مجموعه ای مشابه و در عین حال منحصر به فرد از ابزارها را برای تنظیم جنبه های خاص صدای خود در اختیار شما قرار می دهند. اینکه کدام برنامه را در نهایت تصمیم به دانلود می‌گیرید به آنچه برای شما مهم است بستگی دارد: سهولت استفاده، گرافیک، چندین باند یا ویژگی‌های اضافی.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت