ابزار رایگان طراحی گرافیکی

7 ابزار رایگان طراحی گرافیکی که بدون آنها نمی توانید زندگی کنید

زمان مطالعه 6 دقیقه

از آنجا که طراحی گرافیکی روز به روز محبوب تر می شود، در ادامه هفت تا از بهترین ابزار طراحی گرافیکی رایگان را معرفی می کنیم تا برای انجام کارهایتان به شما کمک کند.

امروزه، بیش از دو دهه پس از انتشار اولین وب سایت، طراحی گرافیکی خوب به جزء غیر قابل جایگزین استراتژی های بازاریابی تبدیل شده است.

به همین ترتیب، تعداد طراحان گرافیک نیز و همچنین ابزارهایی که باید از آنها استفاده کنند در حال افزایش است.

بنابراین، در اینجا می خواهیم نگاهی به برترین ابزارهای رایگان طراحی گرافیکی برای کمک به طراحان گرافیک در انجام کارهایشان، بیندازیم.

1. Behance

Behance

Behance

هر پروژه طراحی گرافیکی خوب نیاز به خلاقیت و ایده خوب دارد. Behance که بزرگترین شبکه خلاقیت در جهان است، پلتفرمی عالی است که به شما کمک می کند تا ایده های شگفت انگیزی در ساخت پوستر و لوگو، برندسازی، پکیجینگ موسیقی برای ورود به بازار و موارد دیگر پیدا کنید.

در Behance، می توانید بهترین پروژه ها و متخصصان با اعتبار صنعت را کشف کنید، کار خود را به نمایش بگذارید، و از جامعه فیدبک بگیرید تا با انتقادات سازنده و ایده ها رشد کنید.

چیزی که Behance را به یک پلتفرم عالی برای یافتن ایده های خلاقانه تبدیل می کند، این است که تعدادی از بهترین طراحان گرافیک جهان را در کنار خود دارد.

بنابراین، جایی بهتر از پلتفرم طراحی آنلاین Adobe وجود ندارد که به شما در کشف سبک های مختلف طراحی کمک کند.

همچنین می توانید با استفاده از Behance یک پورتفولیوهای طراحی گرافیکی بی عیب و نقص ایجاد کنید. اگر در مورد اینکه از کجا شروع کنید گیج شده اید، می توانید به پورتفولیوهای عالی طراحی و بررسی ها و نظرات مربوط به آنها نگاهی بیندازید تا الهامات مورد نیاز و ایده های درخشان را بیابید.

2.ابزار رایگان طراحی گرافیکی: Vexels

Vexels

Vexels

از تصاویر وکتور رایگان و گرافیکی گرفته تا تصاویر و کالاها، Vexels بهترین مکان حاضر و آماده در زمینه طراحی است و برای اکثر افراد با نیازهای مختلفشان مناسب است.

در این پلتفرم، می توانید پس زمینه های متنوع، قالب های لوگوی فوق العاده، آیکون های مد روز و ترند، و گرافیک های آماده بسیار جذابی را برای هر یک از پروژه های شخصی یا تجاری خود پیدا کنید.

علاوه بر این، اگر چیزی که به دنبالش هستید را پیدا نکردید، می توانید یک درخواست طراحی به تیم Vexels بدهید و آنها آن را برای شما خواهند ساخت.

Vexels یک وبلاگ خارق العاده دارد که اگر مبتدی هستید یا اینکه مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد گرافیک، لوگوها، طراحی وب و طراحی کالا هستید، می تواند چیزهای زیادی به شما آموزش دهد.

می توانید بر اساس موضوعات، دسته بندی ها، مجموعه ها و سبک ها در این پلتفرم به دنبال آنچه می خواهید، بگردید.

علاوه بر این، اگر به دنبال اطلاعات بیشتر هستید، می توانید هنرمندان و پروژه های برجسته آنها را بررسی کنید. البته چیزهای بیشتری هم در مورد این پلتفرم وجود دارد.

Vexels دارای سه ابزار مفید به نام های Mock-up Generator، T-Shirt Maker و Logo Maker است که می توانند در زمان ددلاین ها بسیار مفید باشند.

3.ابزار رایگان طراحی گرافیکی: Coolors

Coolors

Coolors

تصمیم گیری در مورد یک ترکیب رنگ خوب دشوارتر از آن چیزی است که اکثر مردم تصور می کنند. هر موقع که در تصمیم گیری در مورد پالت رنگ مناسب گیر کردید، می توانید از Coolors برای ایجاد ترکیب رنگ های عالی استفاده کنید. همچنین می توانید با استفاده از این پلتفرم، پالت های رنگی زیبایی را کشف کنید و الهام بگیرید.

Coolors به شما این امکان را می دهد تا پالت رنگ خود را از یک عکس انتخاب کنید، یا پالت رنگ خود را با استفاده از ترکیبات متفاوتی ایجاد کنید یا حتی اطلاعات رنگ مفیدی در مورد ترکیب ها، تبدیل ها، شبیه سازی کور رنگی و موارد دیگر دریافت کنید.

علاوه بر این، Coolors ادعا می کند که یک تولید کننده رنگ بندی فوق العاده سریع است و به شما کمک می کند تا کنتراست ها را بررسی کنید یا طیف ها را انتخاب کنید. می توانید از اپلیکیشن اپل آن، از برنامه افزودنی کروم آن و یا از برنامه افزودنی Adobe آن استفاده کنید.

یا از همه بهتر این است که به وب سایت آن بروید تا از همه ویژگی های آن استفاده کنید و لذت ببرید. استفاده از Coolors سریع و آسان است، که همین موضوع آن را به یک ابزار عالی و مناسب در صنعت تبدیل می کند.

4. Screen Siz.es

Screen Siz.es

Screen Siz.es

Screen Siz.es یک پایگاه داده مفید از اندازه های صفحه نمایش، اندازه های میدان دید، و تراکم پیکسل ها برای همه نمایشگرها و دستگاه های تلفن همراه محبوب است که به شما این امکان را می دهد تا اندازه صفحه نمایش عالی و مناسبی را برای هر دستگاهی که وجود دارد پیدا کنید.

هر زمان که روی طراحی اپلیکیشنی کار می کنید و از اندازه دستگاه خود مطمئن نیستید، می توانید این پایگاه داده جامع را جستجو کنید.

از آنجا که Screen Siz.es به خاطر رابط کاربری واضح و شفاف و فهرست جامع آن شناخته شده است، مطمئناً اطلاعات مورد نیاز خود را در آن پیدا خواهید کرد.

می توانید بر اساس دستگاه، سیستم عامل یا محبوبیت در این پلتفرم جستجو کنید و اندازه، عرض و ارتفاع تبلت، مانیتور یا گوشی هوشمند مورد نظر خود را به دست آورید.

5.ابزار رایگان طراحی گرافیکی: GraphicBurger

GraphicBurger

GraphicBurger

GraphicBurger که یکی از ارائه دهندگان پیشرو در زمینه طراحی است، یک منبع عالی طراحی گرافیکی است که دسترسی رایگان به کیت های رابط کاربری، آیکون ها، ماکت ها، پس زمینه های طراحی، افکت های متنی و موارد دیگر را فراهم می کند.

با این حال، بهترین مزیت GraphicBurger این است که همه این منابع را می توان برای پروژه های شخصی و همچنین تجاری استفاده کرد.

در این پلتفرم مجموعه ای از ماکت های زیبای PSD وجود دارد که به شما کمک می کند تا کار خود را به روشی فوق العاده منحصر به فرد به نمایش بگذارید.

همچنین می توانید به دنبال طراحی های آماده در میان دسته بندی های مختلف مثل بیشترین لایک شده ها، بیشترین محبوبیت ها، برجسته ترین ها و منحصر به فردترین ها بگردید. تمامی آنها با دقت برای هر پیکسل ساخته شده است.

6. Freebiesbug

Freebiesbug

Freebiesbug

Freebiesbug که به عنوان یک وبلاگ عالی برای طراحان و توسعه دهندگان در سراسر جهان شناخته شده است، منابع طراحی با کیفیت بسیار بالا برای مبتدیان و حرفه ای ها دارد.

از فایل های PSD گرفته تا قالب های وب سایت HTML و ماکت ها، همه منابع طراحی این پلتفرم رایگان هستند و برای بهترین بودن در این زمینه انتخاب شده اند. از آنجایی که فرمت فایل ها دائما تغییر می کند و بهبود می یابد، منابع موجود در این سایت هم به طور مداوم به روز می شوند.

علاوه بر فایل های PSD رایگان، می توانید کیت های رابط کاربری، نرم افزار تصویرگری رایگان، کیت های رابط کاربری HTML، منابع هوش مصنوعی، و فونت‌ های رایگان را در اختیار داشته باشید. در Freebiesbug پیدا کردن آنچه به دنبال آن هستید بسیار آسان است زیرا دارای یک رابط کاربری بسیار ساده و بدون پیچیدگی است. علاوه بر این، این وب سایت راهنمای رنگی دارد تا به شما کمک کند هر چیزی که می خواهید را سریعتر پیدا کنید.

7.ابزار رایگان طراحی گرافیکی: Humaaans

Humaaans

Humaaans

اگر به دنبال این هستید که تصاویر انسان ها در زمینه های مختلف را خودتان طراحی کنید، Humaaans یک کتابخانه رایگان دارد که به شما این امکان را می دهد تا تصاویر افراد را با هم ترکیب کنید. علاوه بر این، می توانید لباس ها، رنگ ها، مدل موها و حتی موقعیت های آنها را همانطور که خودتان در نظر دارید، طراحی کنید.

این منبع برای مواقعی که می خواهید حس انسان بودن را به ترکیب بندی های خود اضافه کنید بسیار مفید است. شما می توانید کاراکتر های خود را بر اساس ژست، ترکیب بندی یا صحنه انتخاب کنید.

Humaaans مجموعه های شگفت انگیزی دارد تا بتوانید با استفاده از دسته بندی های مختلف به دنبال کاراکترهای مورد نیاز خود بگردید.

بهترین بخش این پلتفرم این است که شما مجبور نیستید هیچ یک از شخصیت های خود را از ابتدا بسازید، زیرا Humaaans دارای الگوهای بسیار زیادی است که می توانید برای استفاده شخصی یا تجاری از آنها استفاده کنید.

با این منابع طراحی گرافیک رایگان می توانید پروژه های فوق العاده ای بسازید

گرافیست بودن مستلزم مواجهه با چالش های بسیار زیادی است. با این حال، استفاده از منابع طراحی گرافیکی رایگان می تواند بسیاری از دردسرهای شما را کاهش دهد.

این منابع طراحی گرافیک با کیفیت بالا، دارای داده های بسیار کاربردی هستند که می توانند به تسهیل فرآیند طراحی شما کمک کنند و حتی اگر تجربه قبلی نداشته باشید، شما را به یک طراح گرافیک تبدیل کنند.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !