بهترین منابع برای طراحی سایت

معرفی بهترین منابع برای طراحی سایت

زمان مطالعه 6 دقیقه

اگر طراح وب هستید یا طراحی های وب سایت ها را دنبال می کنید، در ادامه پنج تا از بهترین منابعی که می توانید برای الهام گرفتن از آنها استفاده کنید آورده شده است.

بهترین منابع برای طراحی سایت

تعداد وب سایت های موجود در اینترنت بیش از آن چیزی است که هر شخصی بتواند همه آنها را بررسی کند. اما اگر شما طراح وب هستید یا از طراحی وب لذت می برید، بدون شک دوست دارید که بهترین ها در این زمینه را ببینید.

خوشبختانه، راه های بهتری از اینکه صرفاً در اینترنت جستجو کنید و امیدوار باشید که به چیزی خارق‌العاده ای برخورد کنید، وجود دارد. در اینجا برخی از بهترین وب سایت ها برای الهام بخشیدن به شما در زمینه طراحی وب آورده شده است.

سایت Web Design Inspiration

بهترین منابع برای طراحی سایت

بهترین منابع برای طراحی سایت

اولین گزینه در این لیست Web Design Inspiration است، که این وب سایت دقیقاً همان چیزی است که از عنوانش انتظار می رود. این وب سایت پر از الهام برای طراحی وب است.

صفحه لندینگ (یک صفحه شاخص در وب سایت که برای هدفی مشخص یا کمپین تبلیغاتی ساخته شده است.) Web Design Inspiration دارای لیست عظیمی از ایده های مختلف طراحی وب است که می توانید از آنها الهام بگیرید. هر تصویر شما را به وب سایت متفاوتی لینک می دهد که هرکدام برای متمایز بودن در یک زمینه انتخاب شده اند. که هر کدام از اینها، وب سایت هایی هستند که مشتریان شما را تحت تأثیر قرار می دهند.

اگر روی عنوان لینکی کلیک کنید، به صفحه ای با اطلاعات اضافی درباره آن وب سایت منتقل خواهید شد. که اطلاعاتی در مورد رنگ های غالب یک وب سایت، سبک ها، قابلیت ها، CMS، زبان های برنامه نویسی مورد استفاده و موارد دیگر را به شما می دهد.

Web Design Inspiration همچنین به شما این امکان را می دهد تا توسط طیف گسترده ای از دسته بندی های مختلف آنچه جستجو می کنید را فیلتر کنید، که بسیار مفید است. می توانید از بیشتر تگ هایی که قبل تر گفته شد برای فیلتر کردن جستجوهایتان استفاده کنید، بنابراین اگر به دنبال ایده برای پیدا کردن روشی جالب برای استفاده از رنگ بندی سبز هستید، Web Design Inspiration یک گزینه عالی برای انجام این کار است.

اگر از وردپرس استفاده می کنید، می توانید یک بخش کامل که به تم ها و سایت های وردپرس اختصاص داده شده را در این وب سایت پیدا کنید که به شما کمک می کند روی وردپرس نیز کار کنید. شما می توانید در میان هر یک از این مواردی که گفته شد، به همان روشی که می توانید از هر صفحه اصلی الهام بگیرید، جستجو کنید.

سایت Best Website Gallery

بهترین منابع برای طراحی سایت

بهترین منابع برای طراحی سایت

انتخاب بعدی در این لیست Best Website Gallery است. Best Website Gallery یک منبع عالی برای کشف وب سایت های جدید و چشمگیر است.

Best Website Gallery، یک کلکسیونی از بوکمارک های بصری برای افراد خلاق است. خوشبختانه به طور کامل عمومی شده است و کاملا در دسترس است.

Best Website Gallery سایت هایی که برای افراد خلاق تأثیرگذار هستند و به آنها الهام می دهند را انتخاب می کند و به محض کشف آنها به لیست خود اضافه می کند و کاربران می توانند از یک تا ده به طراحی سایت رأی دهند.

شما می توانید جزئیات بیشتری در مورد هر سایت را به صورت کامل مشاهده کنید، و حتی اگر وب سایتی به هر دلیلی خراب شود یا تغییر کند، هر لینک تعداد قابل توجهی اسکرین شات های مختلف دارد.

سیستم فیلترینگ در این وب سایت نیز واقعاً چشمگیر است. بسیار جذاب و همچنین فوق العاده کارآمد و آسان برای استفاده است. در اینجا می توانید بر اساس رنگ وب سایت، CMS، سبک یا چارچوب جستجوهایتان را فیلتر کنید. اگر به دنبال چیز خاص و ویژه ای هستید، در این وب سایت ترکیب ویژگی ها برای ایجاد یک ترکیب جدید نیز امکان پذیر است.

سایت CSS-Tricks

بهترین منابع برای طراحی سایت

بهترین منابع برای طراحی سایت

اگر تا الان فکر می کردید که داشتن لیستی طولانی از وب سایت های مختلف تنها راه الهام گرفتن است، سخت در اشتباهید. CSS-Tricks وبلاگی است که به عناصر مختلف طراحی وب، یعنی CSS اختصاص داده شده است، که تقریباً جزء اصلی تمامی طراحی ها است.

تنها کاری که باید با CSS-Tricks انجام دهید این است که به پایین صفحه اسکرول کنید تا بتوانید مقالات مختلفی را بررسی کنید. اگر به دنبال چیز خاصی هستید، بخشی از آن نیز به مقالات محبوب این ماه اختصاص داده شده است، اما این تنها راه برای جستجو در این وبلاگ نیست.

می توانید در میان ویدیوهایی که CSS-Tricks در وب سایت خود و یوتیوب پست می کنند یا بر اساس راهنماهای مختلف موجود مرتب کرده اند، به دنبال آنچه می خواهید بگردید. حتی می توانید اطلاعات عمومی CSS-Tricks را جستجو کنید، که به توضیح هر ویژگی CSS که فکرش را بکنید کمک می کند.

ویژگی جذاب این وبلاگ، تنوع آن است. ممکن است مقاله ای پیدا کنید که در مورد مفهوم خاصی صحبت می کند که قبلاً هرگز به آن فکر هم نکرده بودید، و وقتی آن را مطالعه کردید، متوجه می شوید که دستیابی به آن بسیار آسان تر از چیزی است که تا به حال تصور می کردید.

سایت Webdesigner Depot

بهترین منابع برای طراحی سایت

بهترین منابع برای طراحی سایت

برای گزینه بعدی این لیست، ما Webdesigner Depot را انتخاب کرده ایم. اگر به دنبال نکات طراحی کلی تری هستید یا خودتان شخصاً کار زیادی با CSS ندارید، احتمالاً این وبلاگ منبع بهتری برای شما است.

Webdesigner Depot وبلاگی است که به تمام جنبه های طراحی وب مانند گردش کار، مفاهیم رابط کاربری، اخبار و موارد دیگر اختصاص داده شده است. اگر جایی وجود داشته باشد که فقط به ابزار توسعه وب مورد استفاده حرفه ای ها مربوط شود، قطعا همین وب سایت خواهد بود.

پست های مهم در بالای وب سایت قرار گرفته اند و در زیر آن، بخش اختصاص داده شده به پست های محبوب را خواهید دید.

در اینجا تنوع قابل توجهی از انواع مقالات موجود را خواهید یافت. علاوه بر این آزمون ها و نظرسنجی هایی وجود دارد که می توانند شما را سرگرم کنند، و همچنین پست های آموزنده در مورد UI و UX نیز بسیار فراوان هستند.

اگر به وب سایتی علاقه دارید، می توانید در یک خبرنامه عضو شوید تا هر زمان که مقاله ‌های جدیدی منتشر می شود، مطلع شوید و حتی می توانید به چیزهای رایگان مختلفی نیز دسترسی داشته باشید. اگر به دنبال فونت ها، آیکون ها و موارد دیگر هستید، پس این منبع عالی را از دست ندهید.

 سایت Reddit

بهترین منابع برای طراحی سایت

بهترین منابع برای طراحی سایت

اخرین گزینه لیست ما Reddit است. البته نه کل سایت Reddit ، بلکه دو تا از Subreddit هایی که فوق العاده مفید هستند. اولی، r/web_design است.

r/web_design یک subreddit عالی برای هر کسی است که به طراحی وب علاقه دارد. که دارای مفاهیم جالب، ایده های جدید و تعداد زیادی از کاربران دیگر است که طرح های جالب خود را به نمایش می گذارند.

دومی، r/webdev است، که همانطور که ممکن است حدس زده باشید تمرکز بیشتری بر روی توسعه ایجاد صفحه وب دارد. ولی با این وجود، r/webdev صرف نظر از اینکه واقعاً چقدر به دنبال توسعه هستید، منابع مفید زیادی در اختیارتان قرار می دهد.

نکته مهم در مورد Subreddit ها فقط این نیست که می توانید در آن چیزهایی را پیدا کنید که هرگز در هیچ جای دیگری در اینترنت نخواهید یافت، بلکه این است که خود شما نیز می توانید در آن نقشی داشته باشید و همکاری کنید.

اگر در مورد پروژه یا مفهومی سوالی دارید و برای اجرای آن مشکل دارید، می توانید برای کمک یا فیدبک گرفتن به Subreddit بروید. به طور کلی این یک منبع ارزشمند برای هر کسی است که به صورت فریلنس و مستقل کار می کند.

سطح طراحی وب خود را بالا ببرید

همانطور که می بینید، الهام گرفتن برای طراحی وب سایت تنها با چند کلیک انجام می شود. امیدواریم با این مقاله، آن چیزی را که لازم داشتید پیدا کرده باشید و ایده های جدیدی برای وب سایت بعدی خود داشته باشید.

اگر هم فقط این زمینه جنبه سرگرمی برای شما دارد یا اینکه امیدوارید مهارت های خود را بیشتر توسعه دهید، الهام گرفتن به تنهایی کافی نیست. شما همیشه می توانید در دنیای طراحی یا توسعه وب اطلاعات بیشتری کسب کنید و دانش می تواند قوی ترین سلاح شما باشد.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT