تست های روانشناسی

7 سایت برتر برای تست های روانشناسی سرگرم کننده

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا میخواهید با زوایای نهفته ذهن خود آشنا شوید؟ برای آشنایی با ذهن خود میتوانید تست های روانشناسی سرگرم کننده انجام دهید. این تست ها میتوانند عمیق ترین قسمت های ناخودآگاه ذهن شما را آشکار کنند. بنابراین میتوانید در مورد خود بیشتر یاد بگیرید و همزمان سرگرم شوید.

خرید با پی پال

تست های روانشناختی که در ادامه معرفی میکنیم کاملا قانونی و علمی هستند یا بخشی از مطالعات در حال انجام هستند که از نتایج شما برای به دست آوردن داده های بیشتر استفاده می کنند. این تست ها به شما کمک می‌کنند تا در ذهن خود کاوش کنید و ناخودآگاه، شخصیت و زوایای دیگر ذهن خود را کشف کنید.

1.تست های روانشناسی در سایت: Jung Typology Test

تست The Jung Typology تیپ شخصیتی شما را با استفاده از معیار مایرز-بریگز (MBTI) نشان می دهد، این تست یک تست شخصیتی معتبر است که اولین بار در سال 1962 منتشر شد.

در این تست باید به بیش از 60 سوال با 5 گزینه از بله تا خیر پاسخ خواهید داد. سوالات در مورد موقعیت های اجتماعی، مهارت های سازمانی و احساسات است. وقتی سوالات را پاسخ دادید، تیپ شخصیتی خود را در چهار بخش با درصد دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید جزئیات بیشتری در مورد تیپ شخصیتی خود بدست آورید. The Jung Typology یکی از بهترین تست هایی است که می تواند به شما در کشف تیپ شخصیتی کمک کند.

2. Project Implicit

Project Implicit یک مطالعه انجام شده در دانشگاه هاروارد است که میتواند جهت گیری یا سوگیری ناخودآگاه شما را در مورد نژاد، جنسیت، مذهب و موارد دیگر نشان دهد. در این تست باید تصاویر و کلمات مختلف را در دسته بندی های مختلف قرار دهید.

به عنوان مثال در آزمون سن شما باید به چند سوال در مورد احساس خود نسبت به افراد جوان در مقابل افراد مسن پاسخ دهید. سپس باید کلمات خوب و بد (مانند “درد” و “عالی”) را با تصاویر افراد جوانتر و مسن تر گروه بندی کنید.

برای به دست آوردن نتایج دقیق، باید به سرعت مرتب سازی کنید. این آزمایش سوگیری ناخودآگاه شما نسبت به افراد جوان و مسن تر نشان میدهد. نتایج این آزمایش و سایر تست‌ها در Project Implicit ممکن است شما را شگفت‌زده کند.

3.تست های روانشناسی در سایت: Personalities16

آیا می خواهید بیشتر در مورد خودتان بدانید که واقعاً چه کسی هستید و علت رفتارها و کارهای خود را کشف کنید؟ Personalities 16 به شما کمک میکند. با استفاده از یک مقیاس شش درجه ای از موافق تا مخالف باید به سوالاتی درباره موضوعات مختلف از تعامل اجتماعی گرفته تا احساسات پاسخ بدهید. این تست فقط حدود 10 تا 15 دقیقه طول می کشد.

پس از پاسخ به سوالات تیپ شخصیتی شما در چهار دسته تحلیلگر، دیپلمات، نگهبان و کاوشگر نمایش داده می‌شود. با استفاده از نمودارها می توانید در مورد ذهن، انرژی، تاکتیک ها و سایر بخش های شخصیت خود اطلاعات کسب کنید. Personalities16 همچنین مقالات، نظرسنجی ها و انجمن هایی را ارائه می دهد که در صورت تمایل میتوانید به آن ها بپیوندید.

4. Truity Big Five Personality Test

Truity چندین تست را ارائه می دهد که می تواند به تعیین تیپ شخصیتی شما کمک کند. به عنوان مثال آزمون The Big Five Personality به شما امتیازاتی در مورد پنج ویژگی شخصیتی یعنی پذیرا بودن برای کسب تجربه، وظیفه شناسی، برون گرایی، سازگاری و روان رنجوری می دهد. این تست شامل سوالاتی با پنج گزینه از نادرست تا خنثی تا درست است و تنها چند دقیقه طول می کشد تا آزمون کامل شود.

وقتی به تمامی سوالات پاسخ دادید، نمرات ویژگی های خود را در نمودار میله ای و همچنین جزئیاتی در مورد معنای امتیازها مشاهده خواهید کرد. آزمون و نتایج تست به صورت رایگان در دسترس است و در صورت تمایل نتایج را برای شما ایمیل میکند. همچنین می توانید برای دریافت یک گزارش کامل در مورد نتایج تست هزینه ای پرداخت کنید، اما نسخه رایگان اطلاعات عالی را ارائه می دهد. سایت Truity تست های مختلفی دارد که میتوانید آنها را بررسی کنید، جزئیات تیپ شخصیتی را بخوانید، درباره تست ها بیشتر بیاموزید و بخش تجاری را برای آزمایش تیم خود بررسی کنید.

5.تست های روانشناسی در سایت: Psychology Today

Psychology Today تست هایی در موضوعات مختلف از شغل و سلامتی گرفته تا IQ و روابط را ارائه میدهد. این تست ها شامل سوالاتی است که باید از یک تا پنج به آن ها امتیاز دهید. بیشتر این تست ها 5 تا 20 دقیقه طول می کشد.

علاوه بر آزمون‌های متداول مانند تیپ‌های شخصیتی و شغل، Psychology Today تست‌های جالبی مانند پرخوری اجتماعی، اهمال‌کاری، تناسب اندام و ارزیابی ریسک‌پذیری دارد.

پس از پاسخ به این سوالات Psychology Today به شما امتیاز می دهد و به طور خلاصه نتایج را تفسیر می کند. برای گزارش کامل و دقیق تر باید هزینه پرداخت کنید. قیمت ها بسته به نوع تست ها متفاوت است اما معمولا بین 4 تا 10 دلار است. با این حال برخی از تست ها کاملا رایگان هستند. Psychology Today علاوه بر ارائه تست های روانشناسی، راهنماهایی در مورد علوم رفتاری منتشر کرده است و یکی از بهترین وب سایت های روانشناسی برای آموزش است.

6. TestColor

یکی دیگر از تست های شخصیت بصری که بسیار جذاب است TestColor است. این وب سایت تضمین میکند که تست های آنها از نظر علمی توسط تیمی از روانشناسان و روانکاوان واجد شرایط تایید شده است. آزمون بسیار ساده است. شما با انتخاب رنگ هایی که بیشتر دوست دارید، به ترتیب از بیشتر به کمتر شروع می کنید. بعد برعکس عمل می کنید.

نتایج آزمون خود را در یک نمودار دایره ای دریافت خواهید کرد. در پایین صفحه میتوانید ویژگی های شخصیتی خود را با جزئیات مشاهده کنید. TestColor همچنین یک تست عشق و همچنین آزمایشی برای آینده شما ارائه داده است. همچنین می توانید نگاهی به تست شخصیتی پریمیوم بیندازید که یک گزارش حرفه ای 20 صفحه ای از شخصیت شما ارائه میدهد. تست شخصیتی پریمیوم 9 دلار هزینه دارد.

7.تست های روانشناسی در سایت: A Real Me

A Real Me دارای ده ها تست و آزمون آنلاین است. بیشتر تست ها سرگرم کننده هستند و برخی از آنها به شما کمک می کند تا خود را در سطح عمیق تری بهتر درک کنید. به عنوان مثال آزمون EQ سناریوهای مختلفی را نشان می‌دهد و از شما می‌خواهد که از میان راهکارها یکی را انتخاب کنید.

تست های دیگر شامل آزمون شخصیت اناگرام، جهت گیری سیاسی و میزان تحمل برای برآورده شدن خواسته ها است. همه آزمون ها رایگان است. Real Me گزارش مفصلی از نتایج ارائه نمی دهد و فقط یک رتبه بندی ساده ارائه می دهد. اگر از این تست‌های شخصیتی خسته شدید، می‌توانید آزمون‌های مانگا و هری پاتر را بررسی کنید.

تست های روانشناسی آموزنده و سرگرم کننده

تست های روانشناسی می توانند سرگرم کننده و آموزنده باشند و بینشی در مورد ذهن، احساسات و رفتار شما ارائه دهند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نتایج تست ها به دست آورید، وب سایت های روانشناسی وجود دارند که این نتایج را با جزئیات بیشتری توضیح میدهند. انجام آزمون‌ها و تست‌های روانشناسی به شما کمک می‌کنند هدف زندگی‌تان را پیدا کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT