سایت فیلم

7 سایت فیلم فان و سرگرم کننده برای طرفداران فیلم

زمان مطالعه 7 دقیقه

اگر عاشق فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی هستید، در انتظار شما هستند. این سایت‌ها سرگرمی‌های بی‌پایانی را برای طرفداران فیلم فراهم می‌کنند، از جمله به شما می‌گویند کجا فیلمبرداری شده است، چه ماشین‌ها یا محصولاتی در آن استفاده شده است، بررسی حقایق “داستان های واقعی” و حتی فهرست بندی تمام فیلم ها و نمایش های ساختگی یا ساختگی که در یک فیلم دیده می شود. سایت فیلم را در ادامه معرفی کرده ایم.

1. History vs. Hollywood (وب): فیلم «بر اساس یک داستان واقعی» چقدر واقعی است

هالیوود دوست دارد فیلم ها را با نامیدن آنها “بر اساس یک داستان واقعی” تبلیغ کند. اما اغلب، بیشتر تخیلی است تا واقعیت. تاریخ در مقابل هالیوود نگاهی به تمام فیلم‌های انگلیسی زبان می‌اندازد تا صحت تاریخی و واقعی آن‌ها را مشخص کند، به‌ویژه وقتی صحبت از فیلم‌هایی می‌شود که رویدادها یا افراد واقعی را در بر می‌گیرند.

برای اکثر فیلم‌ها، تاریخ در مقابل. هالیوود ابتدا بازیگران را با افراد واقعی درگیر مقایسه می‌کند و عکس‌های کنار هم ارائه می‌کند تا بتوانید ببینید چقدر شبیه یا متفاوت به نظر می‌رسند و همچنین تاریخ تولد برای مقایسه سنی. سپس این قطعه به نکات اصلی انحراف فیلم از واقعیت می‌پردازد، چه در شخصیت‌ها، رویدادها یا حتی صحنه‌هایی که برای جلوه‌های سینمایی دراماتیزه شده‌اند. در مجموع، شما ایده خوبی از اینکه چه چیزی درست است و چه چیزی نیست، خواهید داشت.

وب‌سایت مرور این فیلم‌ها را از طریق ژانرهای (ترسناک، گانگستری، ورزشی، جنگی، درام، جنایی، موسیقی، کمدی، و نمایش‌های تلویزیونی) آسان می‌کند. در نوار کناری، شما همچنین می توانید لیست کاملی از تمام فیلم هایی که آنها تحقیق کرده اند را بیابید. تاریخ در مقابل کانال یوتیوب هالیوود همچنین منبعی فعال برای یافتن ویدیوهای بلند و کوتاه است که به واقعیت پشت بخش‌های خاصی از فیلم‌ها می‌پردازند. این یکی از جالب ترین کانال های یوتیوب برای تجزیه و تحلیل فیلم است.

2.سایت فیلم PlayPhrase.me (Web): هر عبارت یا خطی را که در یک فیلم گفته می شود پیدا کنید

PlayPhrase می تواند اینترنت را جستجو کند تا برای هر عبارتی که تایپ می کنید، کلیپ های ویدیویی از فیلم ها را پیدا کند. عجیب است که چگونه وب سایت فقط قسمتی را که در آن خط توسط یک شخصیت گفته می شود انتخاب می کند و سپس به فیلمی کاملاً متفاوت می رود که در آن شخصیت دیگری همان عبارت را می گوید. این واقعاً یکی از بهترین وب سایت های رایگان است که شما را سرگرم می کند.

می توانید یک عبارت اصلی را در کادر محاوره ای پایین تایپ کنید یا عبارات رایج در پایگاه داده را مرور کنید. این سایت به طور مداوم ویدیوها را پخش می کند، اما شما می توانید در هر زمانی مکث کنید. اگر با شناسه Patreon وارد شوید، می‌توانید کلیپ‌های ویدیویی را نیز به عنوان موارد دلخواه ذخیره کنید. توجه داشته باشید که این یک اکانت Patreon پولی نیست.

تنظیمات PlayPhrase به شما این امکان را می‌دهد تا با چند چیز مانند زمان نمایش زیرنویس‌ها، زمان ترجمه عبارت و زمان نمایش فهرستی از رایج‌ترین عبارات را سرهم کنید. اگر بخواهید خط خاصی توسط شخصی در فیلم گفته شود، سایتی سرگرم کننده است که می توانید آن را به یک دوست لینک دهید – مانند ارسال یک واکنش GIF، اما به عنوان یک ویدیو.

3. Product Placement Blog (وب): همه محصولات تبلیغ شده در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی

یک قهرمان از اپل واچ استفاده می کند. یک فیلم عاشقانه باعث می شود این زوج در استارباکس با یکدیگر برخورد کنند. همه شخصیت های یک برنامه تلویزیونی به ساندویچ های Subway علاقه دارند. برندها از این روش‌های ظریف برای تبلیغ محصولات خود در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی استفاده می‌کنند، که به عنوان قرار دادن محصول شناخته می‌شود. آنقدر فراگیر است که احتمالاً دیگر متوجه آن نمی شوید. اما افراد حاضر در بلاگ Product Placement اینجا هستند تا به هر نمونه از این تاکتیک که در صفحه نمایش استفاده می شود اشاره کنند.

این کاتالوگ دارای بیش از 80000 نمونه از نمونه‌های قرار دادن محصول در بین فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و موزیک ویدیوها است که همه آنها به‌دقت فهرست‌بندی شده‌اند. می‌توانید به سرعت یک نام تجاری، محصول یا ویدیو را جستجو کنید و وبلاگ فهرستی از تمام مواردی را که آنها از قرار دادن محصول استفاده کرده‌اند به شما ارائه می‌دهد. در بیشتر موارد، این شامل یک اسکرین شات از فریمی است که در آن قرار دادن محصول انجام شده است و توضیح کوتاهی از نحوه انجام آن.

می‌توانید وبلاگ را بر اساس فهرست‌های حروف الفبای فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی یا انیمیشن‌ها مرور کنید. همچنین می‌توانید با برچسب‌هایی مانند نام تجاری یا دسته‌بندی محصولات مانند کفش‌های کتانی مرور کنید. ما پیشنهاد می کنیم که با جستجوی فیلم های مورد علاقه خود شروع کنید و می توانید ببینید که چگونه برندها درست زیر بینی شما بدون اینکه متوجه شوید تبلیغ می شوند.

4.سایت فیلم Where Filmed (وب): مکان ها و لینک های نقشه که در آن صحنه فیلم گرفته می شود

فیلمسازان زمان زیادی را صرف جستجو برای یافتن مکان‌ها می‌کنند تا مکان مناسبی برای فیلم‌برداری صحنه‌ها، چه در داخل خانه و چه در خارج از خانه پیدا کنند. این ترکیبی از داستان سرایی و برانگیختن واکنشی از مخاطب است که در آن تعجب می کند: “وای، این خیره کننده است، اینجا کجاست؟” Where Filmed همه پاسخ ها را دارد.

این وب‌سایت تنظیمات روی صفحه را با مکان‌های واقعی که در آن فیلم‌برداری شده است مطابقت می‌دهد. برای دریافت یک مقاله با تمام اطلاعات آن، فیلمی را جستجو کنید یا کتابخانه را مرور کنید. به طور معمول، Where Filmed تصویری از فیلم و عکسی از مکان واقعی را در کنار هم نشان می دهد. همچنین اشاره می کند که کدام صحنه است و مختصری در مورد مکان آن. گاهی اوقات، نکات بی اهمیت فیلم مربوط به مکان را نیز پیدا خواهید کرد. و البته، اگر می‌خواهید آن را در Google Maps کاوش کنید، یک پین موقعیت جغرافیایی نیز وجود دارد.

Where Filmed سعی می کند همه مکان های جالب را در یک فیلم قرار دهد، اما همیشه جامع نیست. با این اوصاف، اگر از صحنه‌ای که به دنبال آن هستید، مکانی را پیدا نکردید، به یاد داشته باشید که ممکن است واقعی نباشد: فیلمسازان امروزی می‌توانند تصاویری واقعی و شگفت‌انگیز را در استودیوها و با VFX ایجاد کنند.

5. IMCDB (وب): پایگاه داده اینترنتی فیلم خودرو برای هر وسیله نقلیه در فیلم

حرکت کنید، IMDb. پایگاه داده اینترنتی فیلم خودرو یا IMCDB، یک کتابخانه جامع از هر خودرو، دوچرخه، کامیون یا خودروی دیگری است که در هر فیلمی استفاده می شود. این مکان بهشتی برای موتورسواری‌ها و فیلم‌هایی است که فیلم‌های ماشینی یا دوچرخه‌سواری مانند فرانچایز Fast and Furious را تماشا کرده‌اند.

صفحه یک فیلم را باز کنید، تصاویری از تمام خودروهای استفاده شده در آن، همراه با ساخت و مدل را مشاهده خواهید کرد. فیلم‌برداری‌ها جمع‌سپاری می‌شوند و به آنها رأی داده می‌شود، و جامعه مشتاق اغلب شامل خودروهای غیراصلی است که از آنجا عبور کرده‌اند. اگر می‌خواهید اتومبیل‌ها را در طرح ببینید، می‌توانید فهرست را بر اساس اهمیت مرتب کنید.

البته، IMCDB را می توان به روش دیگری نیز استفاده کرد، جایی که شما مارک و مدل خودرو را جستجو می کنید تا ببینید در چه فیلم هایی استفاده شده است. شاید جالب باشد که ببینید کدام شخصیت فیلم ماشین شما را رانندگی می کند، درست است؟ IMCDB همچنین دارای یک انجمن فعال است. و اگر دوست دارید یک متخصص خودرو باشید، لیستی از ماشین‌ها و دوچرخه‌های ناشناس را مرور کنید تا آنها را برچسب بزنید.

6.سایت فیلم Nestflix (وب): فیلم ها و نمایش های تخیلی همانطور که در فیلم ها و نمایش ها دیده می شود

فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی گاهی اوقات شخصیت‌هایشان را در حال تماشای یک پخش داستانی روی صفحه نمایش خود می‌بینند. Nestflix مجموعه ای از بیش از 700 فیلم از این قبیل است که در یک رابط سرگرم کننده به سبک Netflix ارائه شده است.

از جک ساده خیالی در تندر تروپیک گرفته تا فیلم‌های جعلی مختلف در مجموعه‌ای مانند 30 راک، این سایت کار قابل توجهی در جمع‌آوری این موارد انجام می‌دهد. هر فیلم جعلی یک بازیگر، کارگردان، توضیحات، محل دیده شدنش و چند فیلمنامه دارد. Nestflix خود کلیپ ویدیویی را ندارد که احتمالاً به دلیل مشکل کپی رایت است. اما در بیشتر موارد، اگر می خواهید کلیپ را تماشا کنید، می توانید آن را در یوتیوب دریافت کنید.

7.سایت فیلم Hollywood Age Gap (وب): تفاوت سنی واقعی بین علایق عشقی در فیلم

سایت دیگری توسط خالق Nestflix، Hollywood Age Gap داده های سختی را در مورد یک موضوع اغلب مورد بحث در صنعت سینما ارائه می دهد: فاصله سنی نامتناسب بین علایق عشقی. فیلم‌های هالیوود اغلب به دلیل جفت کردن بازیگران مرد مسن‌تر با بازیگران زن جوان‌تر مورد انتقاد قرار گرفته‌اند و این سایت از طریق رابط کاربری زیبا این موضوع را بررسی می‌کند.

به طور پیش فرض، فاصله سنی را از بزرگ ترین تا کوچک ترین نشان می دهد. هر کارت دارای نام فیلم، کارگردان، سال اکران، دو بازیگر و سن آنها و تعداد سالهایی است که آنها را از هم جدا می کند. می‌توانید به سرعت یک فیلم، بازیگر یا کارگردان را برای فیلتر کردن فهرست جستجو کنید.

چیزی بیشتر از IMDb وجود دارد…

همانطور که این سایت ها ثابت می کنند، عشق اینترنت به فیلم نمی تواند توسط یک وب سایت پوشش داده شود. و این در مورد IMDb نیز صدق می کند، که منبع پیش فرض برای جستجوی جزئیات درباره یک فیلم یا سریال تلویزیونی شده است. اما حتی با این وجود، باید بدانید که چندین جایگزین رایگان عالی برای IMDb وجود دارد که مسلماً کار بهتری را انجام می دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT