فروش با Shopify

همین امروز فروش با Shopify را شروع کنید

زمان مطالعه 16 دقیقه

Shopify را به صورت رایگان امتحان کنید و تمام ابزارها و خدماتی را که برای شروع، اجرا و رشد کسب و کار خود نیاز دارید، کاوش کنید. فروش با Shopify را شروع کنید.

نحوه کسب درآمد از وبلاگ نویسی: راهنمای رایگان شما برای سال 2023

اگرچه وبلاگ نویسی در سال 2023 به طور جدی اشباع شده است، هنوز راه هایی برای تبدیل آن به یک جریان درآمد پرسود وجود دارد. وبلاگ نویسی یک ایده کسب و کار کوچک با پتانسیل کسب هزاران دلار در ماه است، خواه از طریق فروش محصول برای برند خود، کسب کمیسیون از برنامه های وابسته، یا ایجاد فضایی برای فروش تبلیغات دیجیتال.

وبلاگ نویسان چقدر می توانند درآمد کسب کنند؟

پتانسیل وبلاگ نویسی تقریبا نامحدود است. وبلاگ نویسان معتبری مانند رایان رابینسون – که وبلاگی در مورد وبلاگ نویسی دارد – می توانند بیش از 30000 دلار در ماه درآمد داشته باشند. آدام انفروی که در سال 2019 شروع به وبلاگ نویسی در مورد تجارت وبلاگ نویسی کرد، تنها دو سال بعد از وبلاگ خود 1.5 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

این فقط درآمد ماهانه نیست که وبلاگ نویسان می توانند از آن پول نقد کنند. بازارهایی مانند Flippa وبلاگ‌هایی را برای فروش فهرست می‌کنند، که بسیاری از آنها دارای برچسب‌های قیمت شش رقمی سنگین هستند. وبلاگ نویسان زمانی که پروژه خلاقیت آنها به دست می آید پول نقد می کنند.

متأسفانه، هر وبلاگ نویسی نمی تواند از طریق وب سایت خود درآمد میلیونی داشته باشد. پتانسیل درآمد وبلاگ شما به دو عامل بستگی دارد:

جایگاه شما آیا مردم مبالغ زیادی را برای محصولات در صنعت شما خرج می کنند؟ برای مثال، صنعت نرم‌افزار می‌تواند سودآور باشد، زیرا بسیاری از شرکت‌ها کمیسیون مکرر پرداخت می‌کنند. بلاگرها می توانند هر ماه، مدت ها پس از خرید مشتری، مبالغ اندکی کسب کنند. (در ادامه بیشتر در این مورد.)

استراتژی های کسب درآمد شما برخی از روش‌های کسب درآمد از وبلاگ برای وبلاگ نویسان جدیدی که می‌خواهند به ارزش‌های اصلی خود پایبند باشند، دور از ذهن است – مانند عدم پرداخت پول برای ارسال محتوایی که با آن موافق نیستید. این می تواند بر پتانسیل درآمد در کوتاه مدت تأثیر بگذارد.

نحوه کسب درآمد از وبلاگ نویسی: 11 ایده

به دنبال یک کار خلاقانه برای ایجاد درآمد اضافی هستید؟ چه در حال راه اندازی یک وبلاگ جدید باشید و چه یک وبلاگ موجود را توسعه دهید، در اینجا 11 راه برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی آورده شده است.

یک طاقچه سودآور انتخاب کنید

طاقچه یک موضوع خاص در یک موضوع گسترده است، مانند دستور العمل های گیاهی. با انتخاب یکی برای وبلاگ خود، خوانندگان با سایت شما ارتباط برقرار می کنند. آن‌ها دقیقاً می‌دانند هنگام بازدید چه چیزی به دست می‌آورند، و در هنگام جستجوی مشاوره، شانس شما برای تبدیل شدن به اولین مقصد آنها را افزایش می‌دهد.

مشفیق، بنیانگذار The Website Flip، می گوید: «قبل از کسب درآمد، اگر می خواهید متمایز شوید، همه چیز به کیفیت و تخصص بستگی دارد. «ابتدا، مشخص کنید جایگاه شما چیست و چرا باید در مورد آن بنویسید، و برای خود شخصیتی بسازید که در آن موضوع همان چیزی باشید که هستید. به محض اینکه این اتفاق بیفتد، به مرور زمان فالوور ایجاد خواهید کرد. کسب درآمد بعداً دنبال می‌شود.»

وبلاگ نویسانی را خواهید دید که در طیف گسترده ای از موقعیت ها، از نرم افزارهای تجاری گرفته تا لوازم جانبی حیوانات خانگی، کسب درآمد می کنند. اگرچه همه سوله ها خوب نیستند.

یک طاقچه وبلاگ سودآور دارای سه معیار است:

این چیزی است که شما در آن مهارت دارید و/یا به آن علاقه دارید. وبلاگ ها برای ایجاد مخاطب و کسب درآمد به محتوای بسیار باکیفیت زیادی نیاز دارند. نه تنها وبلاگ نویسی در مورد چیزی که واقعاً به آن علاقه دارید لذت بخش تر خواهد بود، بلکه احتمال تولید پول را افزایش خواهید داد. ماندن در سرگرمی که از آن لذت می بریم آسان تر است.

رقابت کم وجود دارد وبلاگ‌ها، مارک‌ها یا انجمن‌های محبوب در جایگاه شما نشان می‌دهد که دیگران در آن کسب درآمد می‌کنند. به طور مشابه، برای ارزیابی دشواری رتبه بندی کلمات کلیدی، جستجوی گوگل را انجام دهید. اگر برندهای معروف (با بودجه بازاریابی حتی بیشتر) بر صفحه اول نتایج جستجو تسلط داشته باشند، هدایت ترافیک ارگانیک دشوارتر خواهد بود.

پتانسیل درآمدزایی واضحی وجود دارد. به فرصت های کسب درآمد برای هر جایگاه در لیست کوتاه خود نگاه کنید. آیا شرکت‌های موجود در آن جایگاه برای تبلیغ محصولات خود در وبلاگ‌های دیگر هزینه می‌کنند؟ آیا برنامه های وابسته زیادی وجود دارد که محصولات را در آن صنعت می فروشند؟ هر دو نشانه های گویای یک جایگاه وبلاگی سودآور هستند.

یک لیست ایمیل بسازید

برای کسب درآمد از وبلاگ خود، به خوانندگان وفاداری نیاز دارید که برای توصیه های شما ارزش قائل باشند.

یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار، ایجاد یک لیست ایمیل برای وبلاگ خود است. وقتی شخصی برای شنیدن مطالب وبلاگ شما انتخاب می‌شود، به شما اجازه داده می‌شود که در مکانی مقدس‌تر از همه مکان‌ها به خوانندگان دسترسی پیدا کنید: صندوق ورودی آنها.

بازاریابی ایمیلی برای من سودآورترین کانال فروش است. بریتانی برگر، موسس Work Brighter، می‌گوید: من حتی دیگر واقعاً سعی نمی‌کنم مستقیماً از کانال‌های دیگر بفروشم، در عوض افراد را از رسانه‌های اجتماعی، همکاری‌ها و سئو به فهرست ایمیل‌هایم هدایت می‌کنم.

بازدیدکنندگان وبلاگ را تشویق کنید تا با استفاده از یک جعبه بازشو در لیست پستی شما ثبت نام کنند. هدف این است که هرکسی را که برای اولین بار بازدید می کند، با استفاده از انگیزه هایی مانند:

  • چک لیست های رایگان
  • فهرست منابع یا محصولات توصیه شده
  • محتوای وبلاگ بسته بندی شده در یک PDF (مانند دستور العمل های قابل چاپ)

پس از ثبت نام، به تقویت این رابطه با محتوای آموزشی یا سرگرم کننده ادامه دهید. شما مخاطبانی ایجاد خواهید کرد که آماده خرید محصولات از روی توصیه های شما هستند.

آن را از لیلی اوگباجا بگیرید، که در ابتدا وبلاگ خود را FindingBalance راه‌اندازی کرد. مامان «چون می‌خواستم با پسرم در خانه بمانم، کاری را انجام دهم که دوست دارم و همچنان پول در بیاورم».

لیلی دو هفته طول کشید تا از وبلاگش درآمد کسب کند: «من از ایمیل برای تبلیغ محصولاتم و محصولات وابسته مرتبط با tripwires و گروه های فیس بوک استفاده کردم. شما آهنرباهای سرب را به سایت خود اضافه می کنید تا افراد پس از خواندن مقاله شما ثبت نام کنند. به‌جای یک صفحه موفقیت‌آمیز، یک پیشنهاد یک‌باره را به اشتراک می‌گذارید – یک محصول ارزان قیمت با نرخ فوق‌العاده تخفیف، در مورد من 7 دلار.»

علیرغم اینکه وبلاگ کمتر از 1000 بازدید ماهانه از صفحه داشت، لیلی می‌گوید که ماه اول خود را با درآمد بیش از 100 دلار به پایان رساند که به زودی به چند هزار رسید.

همچنین می توانید لیست ایمیل خود را برای دسترسی به محتوای انحصاری شارژ کنید. بسیاری از وبلاگ نویسان از طریق هزینه های اشتراک ماهانه کسب درآمد می کنند که به مشترکان امکان دسترسی به محتوای اضافی را می دهد. می‌توانید از پلتفرمی مانند Substack برای انتشار مستقیم برای مخاطبان خود استفاده کنید و از طریق اشتراک پول دریافت کنید.

نظرات محصول حمایت شده را بنویسید

همه کسب و کارها به دنبال اثبات اجتماعی هستند تا به مشتریان خود نشان دهند که محصولاتشان ارزش خرید دارند. یکی از راه‌های جمع‌آوری آن‌ها، پرداخت پول به وبلاگ‌نویسان برای انتشار نظرات است.

با مارک های مورد علاقه خود تماس بگیرید و بپرسید که آیا آنها مایل به حمایت مالی از یک بررسی در وبلاگ شما هستند یا خیر. اگر از محصول خارج از هدف بررسی استفاده می کنید، این تاکتیک اساساً هیچ هزینه ای ندارد. شما به سادگی برای به اشتراک گذاشتن نظر خود در مورد محصولی که قبلاً مالک آن هستید، پول دریافت می کنید.

با این حال، این استراتژی کسب درآمد کمی مبهم می شود. کمیسیون تجارت فدرال (FTC) اخیراً Fashion Nova را به دلیل سرکوب نقدهای منفی 4.2 میلیون دلار جریمه کرد، حتی اگر – ظاهراً – یک سرویس شخص ثالث از آنها درخواست کرده است.

FTC مجموعه کاملی از دستورالعمل ها را دارد که مربوط به بازرگانان تجارت الکترونیک و در نهایت وبلاگ نویسانی است که برای نوشتن نظرات حمایت شده پول می پردازند.

از فرود وبلاگ خود در آب داغ با موارد زیر خودداری کنید:

افشای اینکه آیا انگیزه ای برای نوشتن نظر دارید یا خیر. برای مثال، اگر برای انتشار یک نقد به شما پول می‌دهند، سلب مسئولیت زیر را در مقدمه مقاله خود درج کنید: «برای نوشتن این بررسی به من پول پرداخت شده است و ممکن است در صورت خرید این محصول، کمیسیون دریافت کنم.»

راستگو بودن. خوب و بد را به اشتراک بگذارید تا به خوانندگان کمک کنید تا تصمیمی آگاهانه در مورد اینکه آیا باید موردی را که در حال بررسی آن هستید خریداری کنند یا نه. دلیلی وجود دارد که نفوذ زدایی به یک روند تبدیل شده است.

فروش مکان های تبلیغاتی

شرکت ها مایلند برای تبلیغات در وب سایت های خود به وبلاگ نویسان پول بپردازند. در ازای دریافت هزینه، فضای بلااستفاده را به آنها قرض دهید.

دو مسیر برای ایجاد این جریان درآمد برای وبلاگ شما وجود دارد:

با شرکت ها به صورت جداگانه مذاکره کنید. شرکت هایی را در جایگاه خود پیدا کنید و از آنها بپرسید که آیا علاقه مند به تبلیغات در سایت شما هستند یا خیر. این رویکرد زمان‌برتر است و به مهارت‌های قوی در مذاکره نیاز دارید، اما اگر به خوبی انجام شود، می‌تواند بیشترین مقدار پول را به همراه داشته باشد.

از شبکه تبلیغاتی استفاده کنید. رویکرد دست‌آلود را ترجیح می‌دهید؟ پلتفرم‌هایی مانند Google AdSense، Mediavine، و Raptive (که قبلا AdThrive نامیده می‌شد) ادعای فضایی در وبلاگ شما دارند و صورت‌حساب تبلیغ‌کنندگان را مدیریت می‌کنند. به سادگی کد را در سایت خود جاسازی کنید و برای نمایش تبلیغات پولی دریافت کنید.

برای امیلی بروکس، وبلاگ نویس امیلی می، تبلیغات نمایشی سودآورترین کانال فروش است. او می گوید: «حدود 60 درصد از درآمد وبلاگ من از تبلیغات نمایشی است. “تبلیغات به طور مداوم هر ماه برای من درآمد ایجاد می کند، حتی زمانی که هیچ محتوای جدیدی منتشر نکرده ام.”

برای اینکه تبلیغات به یک جریان درآمد قابل توجه برای وبلاگ شما تبدیل شود، افزایش ترافیک وب سایت باید در اولویت باشد.

شبکه‌های تبلیغاتی مانند Google AdSense به ازای هر 1000 نمایش (CPM) پرداخت می‌کنند و میانگین CPM برای تبلیغات نمایشی حدود 1.25 دلار کاهش می‌یابد. هرچه افراد بیشتری در معرض تبلیغات وبلاگ شما قرار گیرند، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

برخی از پلتفرم ها از وبلاگ نویسان می خواهند قبل از درخواست برای پیوستن به شبکه، حداقل شرایط مشاهده صفحه را برآورده کنند. این یک سرمایه گذاری است که در دراز مدت سود سهام را به همراه خواهد داشت. مونیکا لنت، موسس وبلاگ Not a Nomad، بیشترین سهم درآمد را از طریق این نوع تبلیغات وبلاگی ایجاد می کند.

Afoma Umesi وبلاگ کتاب خود را با عنوان Reading Grade در کنار آن اداره می کند. او می گوید: «من هیچ تجربه ای نداشتم و قبل از تصمیم جدی برای کسب درآمد از سایت، وبلاگ نویسی را به عنوان یک سرگرمی شروع کردم.

من به چیزی غیرفعال نیاز داشتم، بنابراین تبلیغات و پیوندهای وابسته را انتخاب کردم. من در حال حاضر نمی‌خواهم محصولات یا خدمات دیجیتال بسازم یا بفروشم و طرفدار زیادی از پست‌های حمایت‌شده نیستم، بنابراین تبلیغات کاملاً مناسب بودند. تنها چیزی که نیاز دارم ترافیک است.»

Reading Middle Grade بین 800 تا 1000 دلار در ماه درآمد دارد که سه چهارم آن از این نوع تبلیغات است. آفوما می گوید: «از استفاده از تبلیغات نترسید و خجالت نکشید. آنها برای برخی از کاربران ناخوشایند هستند، اما اگر ارزش ارائه دهید و از آنها به طور معقول استفاده کنید، اکثر کاربران به سختی متوجه تبلیغات می شوند.”

به یک برنامه بازاریابی وابسته بپیوندید

بازاریابی وابسته فرآیندی است که در آن محصولات را به مخاطبان وبلاگ خود توصیه می کنید. هنگامی که آنها محصول را با استفاده از پیوند سفارشی شما خریداری می کنند، کمیسیون دریافت خواهید کرد.

این یک فرصت عالی برای درآمدزایی برای وبلاگ نویسان است، زیرا محتوایی که به اشتراک می گذارید قبلاً بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد. وبلاگ خود را به مرکزی برای محتوای آموزشی تبدیل کنید و فاکتورهای شناخت، پسندیدن و اعتماد مورد نیاز برای فروش را ایجاد خواهید کرد.

زیبایی بازاریابی وابسته در این است که شما نیازی به ایجاد محصولات خود ندارید. به یک تجارت الکترونیک موجود وصل شوید و به یک فروشنده مجازی برای آنها تبدیل شوید. نیازی به نگرانی در مورد تولید مواد بازاریابی، حمل و نقل محصولات یا برخورد با خدمات مشتری نیست.

برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی با استفاده از این روش، به یک شبکه بازاریابی وابسته مانند ShareASale یا ClickBank بپیوندید. برنامه های موجود در صنعت خود را مرور کنید، برای پیوستن به آنها درخواست دهید، پیوندهای سفارشی ایجاد کنید، و درآمد شرکت های وابسته را از طریق داشبورد پیگیری کنید.

همچنین می‌توانید برنامه‌های وابسته با بلیت بالا را از بازرگانانی که محصولات گران‌قیمت می‌فروشند، مانند لوازم الکترونیکی، جواهرات، یا نرم‌افزار جستجو کنید. وقتی وبلاگ نویسان آن موارد را به خوانندگان توصیه می کنند، چک های قابل توجهی دریافت می کنند. به عنوان مثال، شرکت‌های وابسته Shopify در دو پرداخت اول هر طرح اشتراک، 100٪ کمیسیون دریافت می‌کنند.

ارائه خدمات

یک محصول جانبی طبیعی ایجاد مخاطب به این معنی است که افراد بیشتری نام شما را با موضوعات وبلاگی که در مورد آنها می نویسید مرتبط می کنند. این یک راه عالی برای ایجاد اقتدار است – چیزی که مردم هنگام استخدام افراد برای تکمیل یک سرویس به دنبال آن هستند.

مشفیق، بنیانگذار The Website Flip، می گوید: «اگر شما مانند من در فضای B2B هستید، مشاوره یک درآمدزای بزرگ است. «اگر تخصص دارید و مردم واقعاً محتوای شما را می خوانند، چه نوع مشاوره ای می توانید برای آنها انجام دهید؟ این یک راه با درآمد بالا و تعهد کم برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی است.”

در حالی که راه اندازی یک کسب و کار مبتنی بر خدمات زمان بر است، اما می تواند راهی سریع برای کسب درآمد آنلاین باشد. با استفاده از محتوای وبلاگ خود به عنوان راهی برای نشان دادن تخصص خود، نرخ ساعتی بالاتری را درخواست کنید و مشتریانی با درآمد بالا پیدا کنید.

نمونه هایی از خدماتی که می توانید در کنار وبلاگ خود بفروشید عبارتند از:

  • خدمات مشاوره
  • طراحی گرافیک
  • نویسندگی آزاد
  • کمک مجازی
  • کلاس ها یا کارگاه ها

با برنامه‌هایی مانند Acuity و Calendly در زمان‌بندی قرارها و پرداخت‌ها صرفه‌جویی کنید. خدمات خود را از طریق وبلاگ تبلیغ کنید – چه یک صفحه فرود مستقل یا یک تبلیغ نمایش داده شده در نوار کناری شما – و شروع به رزرو مشتریان جدید کنید.

فروش محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتال راهی مقیاس پذیرتر برای کسب درآمد از طریق فروش چیزهایی در کنار وبلاگ شما هستند. برخلاف مشاغل مبتنی بر خدمات، شما زمان را با پول مبادله نمی کنید. و برخلاف فروش محصولات فیزیکی، هیچ هزینه حمل و نقل یا ساخت وجود ندارد.

شما می توانید یک بار محصولات دیجیتالی ایجاد کنید و تعداد نامحدودی از آنها را از طریق وبلاگ خود بفروشید – از این رو عبارت “یک بار بساز، دو بار بفروش”.

دیلان هولیهان، بنیانگذار Swift Salary، می‌گوید: «تصمیم گرفتم که محصولات قابل چاپ و به زودی دیگر محصولات دیجیتالی را اضافه کنم تا درآمدم را متنوع کنم و کنترل بیشتری در دستان خودم بگذارم. «تاکنون، من به خوانندگان اجازه دادم تصمیم بگیرند که چقدر می‌خواهند برای چاپ‌های من بپردازند، به همین دلیل است که اعداد درآمد دیوانه‌کننده نبوده است. با این حال، من بیش از 800 بار دانلود کرده ام، بنابراین به این موضوع بسیار افتخار می کنم.

با استفاده از نظرسنجی از خوانندگان با این سوال که “چه مشکلی را که وبلاگ در حال حاضر برای شما حل نکرده است، به کمک نیاز دارید؟” پاسخ‌ها می‌توانند ایده‌هایی را که می‌توانید بسته‌بندی کنید و به‌صورت زیر بفروشید، آشکار کند:

  • کتاب های الکترونیکی
  • قابل چاپ
  • کتاب های کار
  • دوره های آنلاین

Benjamin Houy نزدیک به 10 سال است که وبلاگ French Together را به صورت تمام وقت اداره می کند. بخشی از استراتژی کسب درآمد وبلاگ شامل محصولات دیجیتالی می شود – به ویژه دوره زبان فرانسه که 90 درصد از درآمد وبلاگ را تامین می کند.

بنجامین می‌گوید: «تبلیغات و پیوندهای وابسته می‌توانند استراتژی‌های کسب درآمد عالی باشند، بسته به جایگاه، اما ایجاد یک محصول آسان‌تر و سودآورتر از آن چیزی است که اکثر وبلاگ‌نویسان فکر می‌کنند. «لازم نیست محصول شما بهترین محصولی باشد که تا به حال عرضه می‌کنید، فقط باید چیزی باشد که مخاطبان شما واقعاً مفید خواهند بود و از پرداخت هزینه برای آن خوشحال خواهند شد.»

او می‌گوید: «فروش محصول خودتان شگفت‌انگیز است زیرا می‌توانید آن را بر اساس بازخورد مردم بهبود دهید و لازم نیست نگران توقف برنامه‌های وابسته یا استفاده بیشتر و بیشتر افراد از مسدودکننده‌های تبلیغات باشید».

فروش محصولات فیزیکی

آیا وبلاگ شما پیروان فرقه دارد؟ خوانندگان وفادار یک وبلاگ به سرعت به طرفداران خشن تبدیل می شوند و مشتاق حمایت از اینفلوئنسر مورد علاقه خود هستند. با فروش محصولات فیزیکی به آنها کمک کنید این کار را انجام دهند – در حالی که برای وبلاگ خود درآمد ایجاد می کنند.

مدل چاپ بر اساس تقاضا برای مشاغل کوچک وبلاگ نویسی به خوبی کار می کند زیرا شما فقط زمانی هزینه های تولید را پرداخت می کنید که خواننده محصولی را خریداری کند. هنگام تولید انبوه محصولات، موجودی اضافی، هزینه های ذخیره سازی یا هزینه های اولیه بالا وجود ندارد.

از سرویسی مانند Printful یا Printify برای ایجاد کالاهای سفارشی استفاده کنید، مانند:

  • لیوان
  • تی شرت
  • استیکرها
  • پوسترها
  • کیف های حمل و نقل
  • کیف های گوشی

به دنبال الهام هستید؟ اولین 100 هزار دلار او با ارسال پیامی که خواننده هدفش از آن پشتیبانی می کند، کالا را می فروشد. عباراتی را که وبلاگ به آن‌ها معروف است، مانند «پدرسالاری» و «فمینیست مالی» را روی کیف‌ها و تی‌شرت‌های مارک دار مشاهده خواهید کرد.

چیزی دستی تر را ترجیح می دهید؟ اولین فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید و با مخاطبان وبلاگ خود به عنوان پایگاه مشتری اولیه خود رفتار کنید.

یکی از بدنام ترین برندهای زیبایی جهان به لطف وبلاگ موسس آن زنده شد. امیلی وایس نکات زیبایی را در وبلاگ خود به نام Into The Gloss به اشتراک گذاشت و مخاطبانی از طرفداران وفادار ایجاد کرد. او بعداً یک خط مراقبت از پوست ایجاد کرد که در خدمت خوانندگان وبلاگ بود. این نقطه شروع Glossier بود – یک برند زیبایی که اکنون بیش از 1 میلیارد دلار ارزش دارد.

ریچارد بلتون کارآفرین دیگری است که این رویکرد را در پیش گرفته است. او تقریباً هشت سال است که در وبلاگ خود، Kaito Ridge، درباره شربت افرا وبلاگ می نویسد و از این سایت به عنوان راهی برای کسب درآمد از طریق کمیسیون وابسته به آمازون استفاده می کند.

با این حال، ریچارد اخیراً با راه‌اندازی اولین فروشگاه Shopify خود، استراتژی کسب درآمد از وبلاگ خود را تغییر داد – و پتانسیل درآمد سایت را تحت کنترل گرفت. او می‌گوید: «من در حال هدایت مقالات، پست‌های وبلاگ و پست‌های اطلاعاتی خود هستم تا به فروشگاه Shopify خود پیوند بزنم و وابستگی خود را به آمازون کاهش دهم.

یک انجمن عضویت ایجاد کنید

درگیرترین خوانندگان خود یک تجربه VIP را ارائه دهید – تجربه ای که در ازای آن باید هزینه کمی بپردازند. این نوع جامعه بخش مهمی از ارتباط اجتماعی است – چیزی که در جهانی که به طور فزاینده‌ای در حال آنلاین شدن است، مهم است. نه تنها جوامع نشان داده اند که سلامت روان را بهبود می بخشند، بلکه 52 درصد خریداران بیشتر روی مارک ها (یا وبلاگ ها) با ارزش های مشترک خرج می کنند.

این را از مایکل کینان بگیرید، که یک انجمن عضویت را در کنار وبلاگ Peak Freelance اداره می‌کند: «اگر می‌خواهید یک جریان درآمد ثابت برای تلاش‌های وبلاگ‌نویسی خود داشته باشید، یک برنامه عضویت ایجاد کنید. می‌توانید محتوای انحصاری مانند کتاب‌های راهنما و دوره‌ها، پیشنهادات ویژه ارائه دهید—حتی یک کانال Slack مانند کانالی که برای اعضای Peak Freelance ارائه می‌دهیم.

«هزینه عضویت خود را به صورت ماهانه یا سالانه تنظیم کنید. برای کسانی که سالانه پرداخت می کنند تخفیف کوچکی در نظر بگیرید. این به شما یک تزریق نقدی خوب می دهد که می توانید از آن برای توسعه محتوا و محصولات جدید برای اعضا استفاده کنید.”

از ویدیوهای یوتیوب کسب درآمد کنید

آیا برای کسب درآمد از وبلاگ خود به یک برنامه وابسته پیوسته اید؟ با تنوع بخشیدن به محتوایی که ایجاد می کنید، دسترسی خود را – و متعاقباً، جریان های درآمدی خود را افزایش دهید. بیایید به روش های مختلف کسب درآمد در یوتیوب به عنوان گسترش محتوای وبلاگ خود بپردازیم.

بازاریابی ویدئویی را به لیست خود اضافه کنید تا کمیسیون وابسته را به حداکثر برسانید. حدود 88 درصد از مردم پس از تماشای یک ویدیوی مارک دار متقاعد شده اند که چیزی بخرند. آن را آموزش، مرور یا حمل و نقل خود قرار دهید تا زمانی که بیننده پشت توصیه شما را خریداری کند، پاداش دریافت خواهید کرد.

دلارهایی را که از طریق وبلاگ خود به دست می آورید، با در نظر گرفتن هر قسمت از محتوا مانند پایه یک فیلمنامه ویدیویی افزایش دهید. صحبت خود را در مورد همان موضوع ضبط کنید، سپس ویدیو را ویرایش کنید و آن را در YouTube آپلود کنید.

برای مثال، وبلاگ نویسان پشت A Beautiful Mess، ویدئویی در یوتیوب منتشر کردند که نحوه ایجاد قفسه های داخلی را نشان می دهد. توضیحات ویدیو افراد را به سمت نوشتن وبلاگ هدایت می کند که حاوی پیوندهای وابسته به محصولات استفاده شده در آموزش است.

این استراتژی به چند دلیل کار می کند. اول اینکه همه از خواندن محتوای آنلاین لذت نمی برند. برخی از افراد ترجیح می دهند ویدیو تماشا کنند. شما به طور بالقوه هزاران نفر را تنها با تولید متن نوشتاری بیگانه می کنید.

در مرحله دوم، گوگل و یوتیوب دو موتور جستجوی محبوب در جهان هستند. اشتراک‌گذاری محتوا در هر دو پلتفرم، احتمال یافتن آن توسط خواننده هدف شما را افزایش می‌دهد و بنابراین، محصولاتی را که شما وابسته به آن هستید خریداری می‌کند.

برای برخی پرس و جوها، الگوریتم گوگل ویدیوهای یوتیوب را در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) می کشد. اولین چیزی که در SERP برای مثال “چگونه سگ خود را در خانه نظافت کنیم” می بینید، یک ویدیوی YouTube در مورد این موضوع است.

بهترین قسمت؟ یک کانال فعال YouTube فرصت های درآمدی شما را افزایش می دهد.

این پلتفرم دارای مجموعه ای از ویژگی های کسب درآمد از جمله برنامه YouTube Partner است که برای ولاگرهایی با بیش از 1000 مشترک و 4000 ساعت تماشا در دسترس است. پس از ثبت نام، YouTube تبلیغات را قبل از بارگیری ویدیوی شما نمایش می دهد. هر بار که بیننده ای آن را تماشا می کند، پولی دریافت خواهید کرد – راهی خوب برای تکمیل درآمد وبلاگ شما.

پادکست تولید کنید و اسپانسر بگیرید

وقتی صحبت از فرمت های جایگزین شد، پادکست ها بیش از هر زمان دیگری محبوب هستند. بیش از 60٪ از مصرف کنندگان ایالات متحده به یک پادکست گوش داده اند – در مقایسه با 33٪ در سال 2015.

اما قسمت‌ها فقط در رفت‌وآمدهای صبح وقت را پر نمی‌کنند. مطالعات نشان می دهد که 70 درصد از شنوندگان پس از شنیدن در مورد محصولات آن از طریق حمایت های مالی پادکست، از وب سایت یک برند دیدن می کنند. 67٪ دیگر باعث ایجاد مکالمه با یک دوست در مورد مورد مورد نظر می شود. هر دو نکته آنها را به پیشنهادهای جذابی برای برندهایی تبدیل می کند که به دنبال گسترش دامنه خود هستند.

با تولید پادکست خود، توجه مخاطبان خود را جلب کنید. صحبت کردن در مورد موضوعی را ضبط کنید و هر قسمت را در یک پلتفرم پخش مانند اپل پادکست یا Spotify پخش کنید.

با فرصت‌های حمایت مالی، به برندهای موجود در جایگاه خود برسید. فضای تبلیغاتی را بفروشید و به شرکت ها در ازای دریافت هزینه اسپانسر، میانبری برای دستیابی به مخاطبان هدف خود بدهید.

این ماشین حساب درآمد پادکست یک وبلاگ نویس را با موارد زیر نشان می دهد:

  • 10000 دانلود قسمت
  • هر ماه چهار قسمت جدید
  • دو آگهی (یکی قبل از پخش)
  • … می تواند بیش از 16000 دلار در سال به درآمد اضافه کند.

نقطه ضعف رویکرد پادکست این است که می تواند پرهزینه باشد – هم از نظر زمان و هم از نظر هزینه. ایجاد رابطه با مخاطب جدید به زمان نیاز دارد. همچنین برای تولید پادکست به تجهیزاتی مانند میکروفون با کیفیت بالا و نرم افزار ویرایش نیاز دارید.

اما آن را درست انجام دهید و این پتانسیل وجود دارد که یک جریان درآمد سودآور دیگر را به تجارت وبلاگ نویسی خود اضافه کنید.

چقدر طول می کشد تا از وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید؟

در حالی که از نظر فنی می توانید بلافاصله از وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید، معمولاً کمی زمان می برد.

برخی با طرز فکر کارآفرینی اولین 100 دلار آنلاین خود را در عرض چند ماه به دست می آورند – مانند بریتنی برگر، موسس Work Brighter که تقریباً بلافاصله شروع به کسب درآمد کرد. برگر یک دانلود دیجیتالی ساده 20 دلاری ایجاد کرد که در خبرنامه هفتگی و صفحه ثبت نام خبرنامه خود تبلیغ کرد. او می‌گوید: «با شروع این کار در اوایل عمر وبلاگ، توانستم بخش عظیمی از مخاطبان را جذب کنم.

“من فکر می کنم منتظر ماندن برای عرضه چیزی تا زمانی که مخاطبان بیشتری داشته باشید، می تواند فشار بیشتری را برای شما ایجاد کند، بنابراین خوشحالم که وقتی مخاطبانم کوچک بودند، یک محصول کوچک را آزمایش کردم.”

مشفق سرکار همچنین در سال 2008 وبلاگ نویسی را در کنار شغل تمام وقت خود آغاز کرد. اگرچه مشفق هیچ تجربه قبلی در بازاریابی نداشت، او می گوید: “من شغلم را در آوریل 2021 ترک کردم تا بر روی The Website Flip تمرکز کنم زیرا به طور قابل توجهی در حال رشد بود و من در مورد رشد این وب سایت و وبلاگ نویسی اشتیاق بیشتری داشت.”

اکنون، این وبلاگ علیرغم اینکه تنها چند سال از عمرش می گذرد، درآمد قابل توجهی به دست می آورد: «من در اوج شیوع بیماری همه گیر در آوریل 2020 راه اندازی شدم. بسیاری از مردم من را به نام می شناختند، اما نه اینکه من یک وبلاگ نویس فعال یا کسی بودم که این موضوع را پوشش می دادم. صنعت. من نسبتاً سریع شروع به کسب درآمد کردم – ظرف یک یا دو ماه.

وبلاگ نویسی معمولاً یک چالش جانبی است که افراد با این امید انجام می دهند که روزی بتوانند مشاغل روزانه خود را رها کنند. با این حال مدت زمانی که برای ایجاد درآمد قابل توجه نیاز است از وبلاگ نویسی به وبلاگ نویس دیگر متفاوت است.

وبلاگ خود را به یک پولساز تبدیل کنید

ایجاد یک کسب و کار وبلاگ نویسی یک فرآیند خطی نیست. بهترین تولید کننده درآمد به جایگاه شما، رابطه با مخاطبان و فرمت های محتوایی که تولید می کنید بستگی دارد. ابتدا روی ایجاد محتوای عالی و خوانندگان وفادار تمرکز کنید و سپس این تاکتیک‌های کسب درآمد را آزمایش کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT