دانلود رایگان پلاگین های VST

7 وب سایت برای دانلود رایگان پلاگین های VST

زمان مطالعه 6 دقیقه

Virtual Studio Technology یا به اختصار VST رابطی برای ویرایش و کار بر روی صدا و موسیقی ارائه می دهد. شما میتوانید صدا را با استفاده از پلاگین های VST تقویت کنید. دانلود رایگان پلاگین های VST را در ادامه با این سایت ها انجام دهید.

نقد کردن درآمد ارزی

در واقع پلاگین های VST ابزارهایی هستند که به عنوان یک افزونه برای ایستگاه دیجیتال تولید صوت یا DAW کار می کنند. این پلاگین ها به روش های مختلفی مانند میکس صدا، افزودن سازهای مجازی، افکت های موسیقی و موارد دیگر به شما در ساخت یک قطعه موسیقی کمک میکنند.

با این حال همه VST ها رایگان نیستند. در این مقاله وب‌سایت‌های معتبری که پلاگین‌ها و ابزارهای کاملاً رایگان VST را ارائه می‌دهند را معرفی میکنیم. با ما همراه باشید.

1- دانلود رایگان پلاگین های VST در سایت: Plugins 4 Free

Plugins 4 Free

Plugins 4 Free

Plugins 4 Free افکت ها و پلاگین های زیادی را ارائه داده است. این وب سایت شامل پنج دسته اصلی از سازها یعنی درامز، اینسترومنت، سمپلرها، سینت ها و وینتیج است که هر کدام دارای زیر دسته هایی نیز می باشد.

Plugins 4 Free همچنین تعداد زیادی پلاگین افکت را ارائه داده است. افکت ها نیز دارای پنج دسته اصلی زمان، سیگنال، فرکانس، کاراکتر و مختلف است. برای یافتن افکت مورد نظر خود می توانید زیر مجموعه ها را بررسی کنید.

این سایت توضیحات کاملی از افزونه و پشتیبانی از نوع سیستم را ارائه داده است. علاوه بر این میتوانید پلاگین ها را بر اساس رتبه بندی، جدیدترین، سیستم عامل مرتب کنید. برای راهنمایی بیشتر می توانید به رتبه بندی ها و نظرات سایر کاربران مراجعه کنید.

همان طور که از نام Plugins 4 Free پیداست این سایت تمام پلاگین های VST را به صورت رایگان برای دانلود ارائه می دهد. همچنین از سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز 32 بیتی، ویندوز 64 بیتی، macOS و لینوکس پشتیبانی می کند.

2- Splice

Splice

Splice

Splice به نوازندگان کمک می کند تا برای ساخت قطعه موسیقی خود به ابزارهای مختلفی دسترسی پیدا کنند. Splice یک پلتفرم محبوب در صنعت موسیقی است و مجموعه ای از پلاگین های رایگان از جمله سازها و افکت ها را ارائه می دهد. همچنین به شما امکان می دهد داده های خود را با سرویس ابری همگام سازی کنید. Splice انواع اصلی پلاگین های ساز، از جمله باس، ماشین درامز، پیانو، سینت، سمپلر، ترتیب سنج و موارد دیگر را ارائه می دهد. همچنین می‌توانید از میان افکت پلاگین های مختلف مانند AMP، اکولایزر، Reverb، Pitch و غیره انتخاب کنید.

این سایت لیستی از موسیقی های منتشر شده را که از این افزونه استفاده کرده اند را نیز نمایش می دهد. این ویژگی به نوازندگان کمک می کند تا در استفاده از پلاگین ها ایده بگیرند. علاوه بر این می توانید از فیلترهای مختلف برای محدود کردن نتایج جستجوی خود استفاده کنید.

Splice پلاگین های رایگان و پولی را ارائه می دهد. می توانید با رفتن به بخش پلاگین ها، پلاگین های رایگان را پیدا کنید.

3- Plugin Boutique

Plugin Boutique

Plugin Boutique

Plugin Boutique یک کتابخانه بزرگ از پلاگین های VST است. این سایت این امکان را برای سازندگان فراهم کرده است که محصولات خود را به نمایش بگذارند و پلاگین های مختلفی را برای افکت ها، ابزارها و ابزارهای استودیو ارائه می دهد. در این وب سایت می توانید نوع افکت یا افزونه مورد نظر خود را انتخاب کنید یا همه افزونه ها را از منوی اصلی ببینید.

Plugin Boutique افکت های مختلفی مانند شبیه ساز امپ، bit crusher، کورس (Chorus) و غیره را ارائه می دهد. همچنین می توانید افزونه های اینسترومنت را از Plugin Boutique دانلود کنید.

Plugin Boutique دارای افزونه های رایگان و پولی است. برای دریافت یک افزونه رایگان کافی است در صفحه اصلی روی Free کلیک کنید و لیستی از انواع افزونه های موجود به صورت رایگان را مشاهده خواهید کرد.

4- دانلود رایگان پلاگین های VSTدر: Bedroom Producers Blog

Bedroom Producers Blog

Bedroom Producers Blog

Bedroom Producers Blog دسترسی به پلاگین های رایگان VST را آسان کرده است. در منوی اصلی این سایت یک بخش برای افزونه های رایگان وجود دارد و شامل پلاگین های مختلفی برای افکت ها، اینسترومنت، ابزارهای کاربردی و برنامه های میزبان است.

پلاگین های افکت شامل کورس (Chorus)، کمپرسور، اکولایزر، فیلتر، فلنجر، امپ گیتار و غیره است. همچنین پلاگین های اینسترومنت مانند درامز، سمپلر، پیانو، ارکسترال و چندین پلاگین دیگر را ارائه می دهد. علاوه بر این در این وب سایت به افزونه‌های مفید دیگری مانند step sequencer، arpeggiator و آنالایزر Spectrum دسترسی خواهید داشت.

Bedroom Producers Blog توضیحات کاملی برای هر افزونه ارائه داده است. اگر یک افزونه نسخه رایگان محدودی داشته باشد، محدودیت ها را در منوی توضیحات نشان می دهد. همه افزونه های این وب سایت برای استفاده در سیستم عامل های مختلف و DAW رایگان هستند.

5- دانلود رایگان پلاگین های VSTدر: Landr

وب سایت Landr

وب سایت Landr

وب سایت Landr دارای مجموعه ای از 248 افزونه رایگان VST برای افکت و اینسترومنت ها و سایر ابزارها است. این وب سایت شامل دسته‌بندی پلاگین‌ مانند درامز، سینت، کمپرسور، فیلتر و چندین پلاگین دیگر است. پلاگین های Landr از بهترین پلاگین های موجود در اینترنت هستند.

Landr توضیحاتی برای هر افزونه ارائه داده است و لینک های دانلود در هدر افزونه ها قرار داده شده است.

6- دانلود رایگان پلاگین های VSTدر سایت: Hip Hop Makers

Hip Hop Makers

Hip Hop Makers

Hip Hop Makers نیز وب سایت دیگری با یک کتابخانه بزرگ از پلاگین های VST است. لیستی از برترین افزونه های رایگان در دسته بندی های مختلف در این وب سایت موجود است. به راحتی میتوانید در این دسته بندی ها پلاگین مورد نظر خود را پیدا کنید.

این سایت دارای بیش از 400 افزونه برای دانلود است و هر افزونه دارای توضیحاتی است. نویسندگان همچنین توصیه های خود را برای کاربران و پشتیبانی سیستم عامل هر افزونه را ذکر کرده اند.

Hip Hop Makers تمام افزونه هایی را که به صورت رایگان موجود هستند را ارائه داده است. هدف اصلی این وب سایت این است که همه افزونه های رایگان را در یک مکان در اختیار کاربران قرار دهد. اکثر این پلاگین ها برای موسیقی هیپ هاپ مناسب هستند اما برای سبک های دیگر موسیقی نیز پلاگین هایی ارائه داده شده است.

7- دانلود رایگان پلاگین های VSTدر: Audio Plugins for Free

Audio Plugins for Free

Audio Plugins for Free

شما به راحتی میتوانید پلاگین های موردنیاز خود را به صورت رایگان در Audio Plugins for Free پیدا کنید و با استفاده از فیلترها مانند محبوبیت و تاریخ ارسال میتوانید جستجوی خود را محدود کنید. همچنین توضیحاتی در مورد هر افزونه ارائه داده شده است.

این سایت دارای کتابخانه بزرگی از پلاگین ها است و شامل بخش جداگانه ای برای بهترین افزونه ها نیز می باشد. همچنین می‌توانید افزونه‌های افکت‌های مختلف مانند ابزارهای آنالیز صدا، کمپرسورها، افکت Delay و چندین پلاگین دیگر را از این وب سایت دانلود کنید. پلاگین های مختلف اینسترومنت از جمله پیانو، سینت، ارگ، درامز، باس و پرکاشن نیز در این وب سایت برای دانلود در دسترس هستند،.

تمامی افزونه هایی که در این وب سایت موجود است به صورت رایگان در دسترس هستند. شما می توانید این افزونه ها را برای سیستم عامل خود (لینوکس، ویندوز و مک) دانلود کنید.

قطعات موسیقی خود را با پلاگین های VST رایگان بسازید

پلاگین های VST یک ابزار عالی برای افزایش بهروری و ساخت قطعات موسیقی است. اینترنت شامل وب‌سایت‌هایی زیادی است که افزونه‌های رایگانی ارائه می‌دهند، اما تعداد کمی از آنها معتبر هستند. در این مقاله لیستی از وب سایت های معتبر که پلاگین هایVST را به صورت رایگان ارائه میدهند را معرفی کردیم. با کمک این افزونه ها میتوانید قطعات موسیقی خود را بسازید.

امتیاز 3.7/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT