فروش کارت های هدیه

7 وب سایت قابل اعتماد برای فروش کارت های هدیه استفاده نشده

زمان مطالعه 3 دقیقه

آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا می توانید یک کارت هدیه را پس دهید؟ همه ما عاشق دریافت هدیه هستیم، اما اگر چیزی دریافت کنید که برای شما فایده ای نداشته باشد چه؟ شاید یک کارت هدیه برای فروشگاه لوازم آرایشی داشته باشید، اما اهل آرایش نیستید. فروش کارت های هدیه را در ادامه در این سایت ها انجام دهید.

یا شاید شما یک دسته کارت هدیه از آمازون، Ebay یا زنجیره های مختلف فست فود دارید، اما طرفدار فست فود نیستید. این راهنما پلتفرم هایی را فهرست می کند که به شما کمک می کنند کارت های هدیه استفاده نشده را با قیمت مناسب بفروشید.

خوشبختانه برای ما، تعدادی پلتفرم آنلاین وجود دارد که می توانید کارت های هدیه استفاده نشده خود را بفروشید. برخی از این پلتفرم ها نرخ ارز بهتری را نسبت به سایرین ارائه می دهند. بنابراین، اگر می خواهید کارت های خود را با بهترین قیمت بفروشید، بهتر است همه آنها را بررسی کنید.

لیست 7 وب سایت برای فروش آنلاین کارت هدیه

در اینجا 7 وب سایت عالی وجود دارد که می توانید کارت های هدیه استفاده نشده خود را بفروشید و مقداری درآمد کسب کنید!

1. فروش کارت های هدیه BuySellVouchers

BuySellVouchers یک پلتفرم آنلاین است که در آن می توانید طیف وسیعی از محصولات از جمله کارت های هدیه را خریداری و بفروشید. به عنوان یک فروشنده، می توانید محصولات را به صورت آنلاین لیست کنید و منتظر بمانید تا خریدار آنچه را که به دنبال آن است پیدا کند و آن را خریداری کند. پس از بررسی و تایید کالا توسط خریدار، مبلغ پرداختی شما به شما واریز خواهد شد.

این پلتفرم پیشنهادات ویژه ای را برای افرادی که کارت های هدیه خود را به صورت عمده می فروشند ارائه می دهد. آنها همچنین دارای یک ابزار مارکتینگ کارآمد بهینه شده برای سئو هستند که به شما کمک می کند به مشتریان بیشتری دست پیدا کنید و کارت هدیه خود را با قیمت عالی بفروشید.

2. GameFlip

GameFlip یک وب سایت عالی است که در آن می توانید همه چیزهای مرتبط با بازی مانند کارت های هدیه، بازی های ویدیویی، آیتم های بازی و جوایز و غیره را خریداری و بفروشید. اگر کارت هدیه ای برای Steam، PSN، Xbox، Google Play یا هر پلتفرم بازی دیگری دارید، می توانید آن ها را در GameFlip فهرست کرده و به خریدار علاقه مند بفروشید.

GameFlip 8٪ کارمزد کمیسیون از قیمت لیست شده شما و 2٪ کارمزد دیجیتال در صورت لزوم دریافت می کند.

3. فروش کارت های هدیه CardCash

در CardCash می‌توانید کارت‌های هدیه استفاده نشده برای فروشگاه‌های بزرگ، رستوران‌ها، سرگرمی‌ها و موارد دیگر را با قیمتی عالی بخرید و بفروشید! شما دو گزینه برای فروش کارت هدیه خود دارید. یا مستقیماً آنها را بفروشید و پول را دریافت کنید یا کارت هدیه خود را با کارت هدیه دیگری که برای شما مفیدتر است معاوضه کنید.

CardCash حدود 8٪ کارمزد کمیسیون دریافت می کند.

4.ZealCards

اگر به دنبال فروش کارت هدیه خود با قیمت مناسب هستید، به دنبال ZealCards نباشید. یک کسب و کار خانوادگی که از سال 2011 عملیاتی شده است. ZealCards به شما پیشنهادات زیادی را در مورد کارت های هدیه شما ارائه می دهد. کافی است به وب سایت آنها سر بزنید و مقدار کارت هدیه خود را وارد کنید تا ببینید چقدر می توانید درآمد داشته باشید!

5. فروش کارت های هدیهBuyBackWorld

BuyBackWorld وب سایت عالی دیگری است که خریداران را به فروشندگان متصل می کند. برای فروش کارت هدیه استفاده نشده خود، کافی است خرده فروش را در وب سایت BuyBackWorld انتخاب کنید و ارزش کارت هدیه خود را مشخص کنید. اگر از قیمت راضی هستید، BuyBackWorld کارت هدیه را بدون هیچ هزینه پنهان یا هزینه اضافی از شما خریداری می کند! این که سرراست است.

6.CardYard

CardYard یکی دیگر از پلتفرم های تجارت الکترونیکی است که به شما امکان می دهد گیفت کارت های استفاده نشده خود را با خرید از شما و گرفتن پورسانت کوچک بفروشید.

می توانید به وب سایت آنها سر بزنید و با وارد کردن ارزش کارت هدیه خود، قیمت را بررسی کنید. در صورت تمایل به قیمت، می توانید کارت را برای شرکت ارسال کنید و پس از تایید، مبلغ پرداختی خود را دریافت خواهید کرد.

7. فروش کارت های هدیه GiftCash

GiftCash کارت های هدیه از بیش از 150 برند را می پذیرد. بسته به برند، می توانید تا 92 درصد از ارزش اصلی را به صورت نقدی پس بگیرید. حداقل ارزش گیفت کارت 25 دلار و حداکثر ارزش آن 2000 دلار است. علاوه بر این، این است که می توانید کارت های خود را به صورت عمده با برنامه مشتری انبوه آنها بفروشید.

فروش کارت های هدیه استفاده نشده راهی عالی برای کسب درآمد اضافی است. فقط پلتفرمی را پیدا کنید که برای شما کار می کند و بهترین معامله را ارائه می دهد. اگر قیمت خود را تعیین می کنید، به خاطر داشته باشید که برای جذب مشتریان بیشتر، 2٪ تا 15٪ از قیمت اصلی کاهش دهید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT