چالش برنامه نویسی

8 چالش برنامه نویسی برای به پول رسیدن یا استخدام شدن

زمان مطالعه 6 دقیقه

مسابقات برنامه نویسی آنلاین می‌توانند پیشرفت های شغلی یا جوایز نقدی را ارائه دهند. از میان این چالش های کدنویسی، یکی را انتخاب کنید.

به عنوان یک برنامه نویس کدام یک از انتخاب ها را ترجیح می دهید؟ ارسال رزومه های بی پایان در حالی که منتظر تماس نشسته‌اید، یا شرکت در یک چالش برنامه نویسی زنده برای آزمایش مهارت هایتان؟

اینجاست که برنامه نویسی از طریق مسابقات و چالش ها می‌تواند درهای بیشتری را باز کند. خبر خوب این است که شرکت های سطح بالا به این مسابقات علاقمند شده‌اند. بنابراین شروع به ردیابی این چالش های کدنویسی برای پول یا شغل کنید و همین امروز به موفقیت شغلی دست پیدا کنید.

1.چالش برنامه نویسی در HackerRank

استخدام شرکت های پیشرو: Adobe، Booking.com، Dell، LinkedIn، RedHat، Uber

چالش برنامه نویسی در HackerRank

چالش برنامه نویسی در HackerRank

HackerRank دارای 5 میلیون توسعه دهنده است که تاکنون بیش از 21 میلیون چالش کد را پشت سر گذاشته اند. این پلتفرم مهارت ها را با یک جریان ثابت از مسابقات در مورد الگوریتم ها، یادگیری ماشینی یا هوش مصنوعی ارزیابی می کند.

HackerRank دارای چهار حوزه اصلی است: Practice، Compete، Job و Leaderboard.

چالش های کد را در بخش Compete حل کنید و از طریق HackerRank برای مشاغل درخواست دهید.

فقط می خواهید لذت ببرید؟ HackerRank همچنین چالش های معمولی را با جوایز نقدی همراه با مسابقات حمایت شده توسط شرکت های فناوری بزرگ اجرا می‌کند.

2.چالش برنامه نویسی TopCoder

استخدام شرکت های پیشرو: IBM، Google، eBay، SoftBank، Nvidia

TopCoder یکی از پیشروترین پلتفرم های کدنویسی در جهان برای هر چیزی است که مربوط به طراحی بصری، توسعه کد و پروژه‌های علم داده است. جامعه TopCoder چالش هایی را از سوی برخی از برندهای پیشرو جهان پذیرفته است. این سایت مسابقات کدنویسی آنلاین و محلی را در چندین شهر برگزار می کند.

به صفحه اصلی بروید و برای مسابقه خود آماده شوید. مسابقات مختلف می‌توانند جوایز مختلفی داشته باشند. این احتمال وجود دارد که مشتریانی که برندگان را انتخاب می‌کنند، آنها را برای فرصت های شغلی انتخاب کنند.

3. HackerEarth

استخدام شرکت های پیشرو: ThoughtWorks، Amazon، Accenture، Walmart Labs، IBM، Intuit.

HackerEarth

HackerEarth

در سال ۲۰۱۸، HackerEarth میزبان اولین چالش بین‌المللی زنان بود که به موفقیت بزرگی دست یافت. این یک رویداد فقط برای زنان بود که به منظور کاهش شکاف جنسیتی در علوم رایانه بود. توسعه دهندگان زن برنامه ها و ابزارهایی را با چهار موضوع طراحی کردند: سلامت و ایمنی زنان، آزادی اقتصادی، تأثیر اجتماعی، نوآوری.

اگر امسال نیز همین رویداد برگزار شود، پس انتظار داشته باشید که ثبت نام به زودی باز شود. سال گذشته، تیم برنده جایزه ی 2500 دلار دریافت کرد.

4. Skillenza

استخدام شرکت های پیشرو: Amazon، Bosch، ThoughtWorks، Societe Generale.

Skillenza

Skillenza

Skillenza یکی دیگر از پلتفرم های رقابتی برنامه نویسی و استخدام است که از هند بیرون آمده است. در Skillenza می‌توانید بخشی از یک جامعه خاص باشید و در عین حال مهارت های خود را در مقابل بهترین ها بسنجید. شرکت ها می‌توانند صفحه خود را تشکیل دهند و برای اجرای چالش های کدنویسی خود با این انجمن ها تماس بگیرند.

به عنوان یک کدنویس، می‌توانید دستاوردهای خود را در مسابقات برجسته کنید و شرکت مناسب را برای شغل جذب کنید.

5.چالش برنامه نویسی Codewars

استخدام شرکت های پیشرو: Apple، Andela، Accenture.

چالش برنامه نویسی Codewars

چالش برنامه نویسی Codewars

برای شکستن چند «کاتا» مرتبط با شغل، از Codewars استفاده کنید. «کاتا» یک تمرین کدنویسی خاص برای تقویت مهارت های زبان یا چارچوب خاص است. “کاتا” ها توسط جامعه کاربران ایجاد می شوند. اینها را حل کنید و از طریق جامعه فارغ‌التحصیل شوید. شاید، شما چشم یک شرکت را جلب کنید.

Codewars رایگان است، اما Codewars Red یک پلتفرم اشتراک با ویژگی ها و مزایای بیشتر است (به عنوان مثال، بدون آگهی است و سرور بیشتری را برای برنامه های خود دریافت می‌کنید) برای هر کسی که به دنبال ارتقاء مهارت باشد عالی است.

Codewars بخشی از Qualified است. دومی یک پلتفرم SaaS است که شرکت ها می‌توانند از آن برای استخدام بهترین استعدادها استفاده کنند.

6.چالش برنامه نویسی Coderbyte

استخدام شرکت های پیشرو: Deloitte، PWC، HBO، LogMeIn.

چالش برنامه نویسی Coderbyte

چالش برنامه نویسی Coderbyte

آیا ایده ای برای مصاحبه شغلی برنامه نویسی دارید؟ Coderbyte چالش های کدنویسی و دوره های مدولار را برای آماده سازی در اختیار شما قرار می‌دهد. به عنوان مثال، شما می‌توانید 12 آموزش را برای مطالعه برنامه نویسی و سوالات پرتکرار که در مصاحبه های قبلی گوگل پرسیده شده اند، بخوانید. سپس تئوری را با چالش های کدنویسی که از آسان به دشوار تبدیل می‌شوند، تمرین کنید.

چالش های کدنویسی 10 زبان برنامه نویسی را پوشش می دهند. در پایان، پاسخ های خود را در برابر راه حل های رسمی و همچنین بهترین راه حل های کاربران بررسی کنید. این مقایسه به شما کمک می‌کند تا مهارت های خود را در برابر بهترین های صنعت محک بزنید.

7. CodeChef

استخدام شرکت های پیشرو: AWS، Samsung، Alibaba Cloud.

 CodeChef

CodeChef

Codechef یک پلتفرم برنامه نویسی رقابتی از هند است. اما جامعه جهانی از توسعه دهندگان را پرورش داده است که از مشکلات تمرینی و مسابقات موجود در سایت استفاده می کنند. Codechef در یک ماه سه مسابقه به نام های Long Challenge، Cook-off و Lunchtime برگزار می‌کند. چالش های طولانی ده روزه اجرا می‌شوند، این درحالی است که دو مورد دیگر کوتاه تر هستند. از CodeChef IDE استفاده کنید و از بین 35+ زبان برنامه نویسی شرکت کنید.

جوایز نقدی برای این مسابقات کدنویسی تا 700 دلار می‌رسد و ممکن است شامل موارد رایگان دیگری نیز باشد. Snackdown 2019 مسابقه جهانی برنامه نویسی چند مرحله‌ای است که می‌توانید از همین الان برای آن آماده شوید.

8.چالش برنامه نویسی CodinGame

استخدام شرکت های پیشرو: Warner Bros، EA، Nintendo، Adobe، Bank of America.

چالش برنامه نویسی CodinGame

چالش برنامه نویسی CodinGame

CodinGame می‌تواند “سرگرم کننده ترین” سایت کدنویسی (و استخدام) در این لیست باشد. به جای حل مشکلات کدنویسی، باید برای یک بازی کد بنویسید و آن را با کدنویسان دیگر بررسی کنید. آن را به عنوان یک چالش مبتنی بر بازی در نظر بگیرید. از یک IDE آنلاین شروع کنید که در آن ماموریت دریافت می‌کنید. همه بازی های کدنویسی انفرادی و چند نفره مبتنی بر نوبت هستند. در هر نوبت، برنامه شما ورودی های جدیدی دریافت می کند و باید برای خروجی صحیح کدنویسی کنید.

بدون حساب کاربری آن را امتحان کنید. بیش از 25 زبان برنامه نویسی پشتیبانی می‌شود.

چند چالش کدنویسی دیگر برای به دست آوردن پول یا شغل هشت مورد این لیست، شما را مشغول خواهند کرد. اما در اینجا چند مورد دیگر وجود دارد که شما را می‌تواند سرگرم کند.

آیا می‌دانستید که حتی می‌توانید با پیدا کردن مشکلات امنیتی در برنامه های Android، پول نقد کسب کنید؟

روحیه جنگاوری داشته باشید و شروع به کدنویسی کنید

مسابقات کدنویسی مانند بازارهای آزاد هستند. آنها را فقط به عنوان مسابقات گلادیاتوری در نظر نگیرید، بلکه به عنوان مدرسه زندگی درنظر بگیرید که می‌توانید با مشاهده مشکلات، چیزهای جدید یاد بگیرید. شرکت ها این رقابت ها را به عنوان پلتفرم های استخدام برای به دست آوردن بهترین ها و صرفه جویی در هزینه ها پذیرفته‌اند. جای تعجب نیست که شرکت های بزرگ فناوری موارد مشابه خود را دارند مانند Code Jam سالانه، Imagine Cup مایکروسافت و Facebook Hacker Cup.

در پایان، این چالش ها راه دیگری برای تمرین مهارت های کدنویسی به شما می‌دهند. در صورتی که برنده شوید، می‌توانید با پاداش نقدی، شغل یا سلول های مغزی فعال خوش باشید.

اگر در جستجوی شغل برنامه نویسی خود مشکل دارید، این نکات را بررسی کنید تا به دنبال کار خود برگردید. اگر تازه وارد کالج شده‌اید، حتماً رزومه‌ای عالی تهیه کنید. برای مراقبت از آن، تعداد زیادی برنامه CV رایگان پیدا خواهید کرد. ، به این نکات توجه کنید تا شغلی عالی داشته باشید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT