سایت برای یافتن مشاغل

8 سایت برای یافتن مشاغل تصحیح و ویرایش

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا می خواهید مشاغل تصحیح و ویرایش آنلاین را پیدا کنید؟ در اینجا وب سایت های برتر برای کمک به شما برای یافتن شغل مناسب برای مهارت ها و تجربه خود آورده شده است.

تصحیح و ویرایش از راه دور کارهای عالی هستند. شرکت ها، متخصصان و دانشجویان همیشه به ویرایشگران و مصححانی نیاز دارند که بتوانند محتوای نوشتاری آنها را بهبود بخشند. اگر به دنبال فرصتی در این زمینه هستید، چندین وب سایت می توانند به شما در یافتن شغل مناسب کمک کنند.

1.سایت برای یافتن مشاغل تصحیح و ویرایش: ProofeadingPal

ProofreadingPal یک سرویس تصحیح و ویرایش آنلاین برای اسناد دانشگاهی، تجاری و شخصی است. این وب سایت دارای رتبه Trust Pilot بالایی است و نظرات عالی را از مشتریان راضی نشان می دهد. کار انعطاف پذیر است و دستمزد بسته به خروجی شما متفاوت است. این سایت می گوید که ویراستاران آنها ماهیانه 300-500 دلار درآمد دارند.

متقاضیان واجد شرایط باید یکی از دو شرط را داشته باشند. اول، شما باید یک کارمند فعلی یا یک دانشجوی فارغ التحصیل یا کارشناسی ارشد در یک کالج یا دانشگاه در ایالات متحده باشید. نمرات شما نیز باید عالی باشد، با حداقل معدل 3.5. دوم، شما باید دارای مدرک تحصیلات تکمیلی با حداقل پنج سال تجربه تصحیح و ویرایش حرفه ای باشید.

اگر تجهیزات خود را با نرم افزار مورد نیاز دارید، پرسشنامه متقاضی را در وب سایت تکمیل کنید. اگر مناسب هستید، Proofreading Pal با شما تماس می گیرد تا در یک امتحان زمان بندی شده شرکت کرده و مراحل بعدی را توضیح دهد.

2. Scribbr

احتمالاً در مورد بهترین وب سایت ها برای یافتن مشاغل نویسندگی دانشگاهی شنیده اید. اما اگر می خواهید به دانش آموزان کمک کنید، ویرایش و تصحیح کار آنها بهتر است. Scribbr یک سرویس تصحیح و ویرایش آکادمیک آنلاین است که ویراستاران مستقلی را استخدام می کند که انگلیسی زبان مادری هستند.

جدیدترین رتبه‌بندی‌های Glassdoor نشان می‌دهد که سردبیران عموماً از کار با تیم Scribbr راضی هستند. پس از تبدیل شدن به یک ویرایشگر، مربیگری شخصی از تیم دریافت خواهید کرد. همچنین از طریق آکادمی Scribbr به مطالب آموزشی دسترسی خواهید داشت.

ویراستاران Scribbr یک فرآیند سختگیرانه را طی می کنند. ابتدا باید آزمون زبان را پاس کنید. دوم، با ویرایش کار یک دانش آموز واقعی در عرض 24 ساعت، برش های ویرایشی خود را نشان دهید. در صورت قبولی در آزمون، می توانید رسماً خود را ویرایشگر Scribbr بنامید!

3. Cambridge Proofreading

Cambridge Proofreading وب سایت دیگری است که به شما امکان می دهد از خانه به طور انعطاف پذیر کار کنید. یک تجارت قانونی با دفتر مرکزی در ایلینویز، Cambridge Proofreading متخصصانی را استخدام می کند که انگلیسی زبان مادری هستند و حداقل دارای مدرک لیسانس هستند. در حالی که ویراستاران از ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا هستند، آنها می توانند از هر کجای دنیا کار کنند.

این سایت همیشه در جستجوی کارشناسان موضوعی است که به مایکروسافت ورد مسلط هستند و به جزئیات توجه دارند. آنها پیشنهادهای شغلی را برای شما ایمیل می کنند، یا می توانید از لیست مشاغل باز انتخاب کنید. اگر پیشنهاد شغلی از طریق ایمیل دریافت کردید، می توانید آن را بپذیرید یا رد کنید. طبق این سایت، محدوده پرداخت بین 20 تا 30 دلار است که هر دو ماه یکبار پرداخت می شود.

اگر می خواهید درخواست دهید چندین مرحله وجود دارد که باید انجام دهید. ابتدا تست غربالگری را کامل کنید. در صورت قبولی، از شما خواسته می شود که فرم درخواست خود را با سه ویرایش نمونه کوتاه ارسال کنید. پس از آن، شما باید یک نمونه نهایی را ویرایش کنید، که از لیستی از اسناد آزمایشی بدست می آید.

4.سایت برای یافتن مشاغل تصحیح و ویرایش: Jobsforeditors

آیا مدرک زبان شناسی، ترجمه یا اقتصاد بین الملل دارید؟ سپس Jobsforeditors ممکن است یک فرصت از راه دور برای شما داشته باشد! فریلنسرها 15-20 سند 2-3 صفحه ای در هفته دریافت می کنند. با این حال، ممکن است برای فراتر رفتن از میانگین جایزه دریافت کنید.

فریلنسرها می توانند از هر جای دنیا درخواست دهند. برای بررسی، رزومه به روز شده خود را در وب سایت ارسال کنید. از آنجا از شما خواسته می شود که یک جای خالی را انتخاب کنید. بسته به علاقه خود بر روی ویرایشگر فریلنسر یا ویرایشگر مدیریت (مربی) کلیک کنید. Send را بزنید، سپس منتظر بمانید تا تیم تست آنلاین و وظیفه ویرایش را ارسال کند.

ویراستاران نیز باید یک دوره آموزشی را بگذرانند. آموزش ویراستاران فریلنسر حدود یک هفته طول می کشد، در حالی که آموزش سردبیران تا سه هفته طول می کشد. در حالی که سردبیران نیازی به داشتن تجربه مدیریتی قبلی ندارند، باید مصاحبه اسکایپ را طی کنند و برای سه مقاله نمونه کوتاه فیدبک ارائه کنند.

5. Flexjobs

Flexjobs یکی از بهترین وب سایت های شغلی برای یافتن کار از راه دور است. این به شما امکان می دهد مشاغل را بر اساس طبقه بندی، نوع شغل، برنامه، سطح شغلی، تمجیدها، عنوان و سفر فیلتر کنید. برای جستجوی نقش‌های تصحیح یا ویرایش، Editing and Proofreading را در بخش Category بررسی کنید.

برای دسترسی نامحدود، باید در یک برنامه یک هفته ای (9.95 دلار)، یک ماهه (24.95 دلار)، سه ماهه (39.95 دلار) یا یک ساله (59.95 دلار) مشترک شوید. با افزایش فریلنسینگ، باید بدانید که چگونه کلاهبرداران را در سایت های فریلنسری شناسایی کنید. Flexjobs این مورد را از لیست نگرانی های شما حذف می کند و هر شغل را برای اطمینان از قانونی بودن آن بررسی می کند. این فرآیند ارزیابی بخشی از هزینه ای است که هنگام ثبت نام برای آن پرداخت می کنید.

6.سایت برای یافتن مشاغل تصحیح و ویرایش: Scribe Media

اگر رشد شغلی و رفاه اولویت شماست، درخواست برای Scribe Media را در نظر بگیرید. شرکت انتشاراتی خود را به عنوان یکی از بهترین شرکت ها برای همکاری در آمریکا می بالد. از افتخارات آن می توان به کسب مقام پانزدهم در بهترین مکان های کاری کوچک و متوسط ​​Fortune در آمریکا (2021) و دو رتبه برتر در بهترین مکان ها برای کار در مرکز تگزاس (2021) اشاره کرد.

می توانید ثبت نام کنید تا در صورت باز شدن نقش های فریلنسری به شما اطلاع داده شود. یا می توانید برای یک موقعیت تمام وقت با بیمه مزایا، کمک برنامه ریزی مالی و مرخصی با حقوق درخواست دهید. Scribe Media که اولین شرکت از راه دور است، به شما امکان می دهد از هر نقطه ای از ایالات متحده در اکثر موقعیت ها کار کنید.

7. Freelancer

فریلنسر از طریق وب سایت خود، جویندگان کار و مشاغل را به هم متصل می کند. اگر در جستجوی کار برای ویرایش از راه دور یا تصحیح نقش ها هستید، می توانید در قسمت Writing & Content مرور کنید. از اینجا به لیستی از موقعیت های باز در دسته های مختلف هدایت خواهید شد. سپس می توانید روی ویرایش یا تصحیح کلیک کنید.

فریلنسر بر روی یک سیستم مناقصه کار می کند. وقتی روی ویرایش یا تصحیح کلیک می‌کنید، می‌توانید شرح شغل، میانگین پیشنهاد و تعداد پیشنهادات را پیش‌نمایش کنید. برای پیشنهاد یک کار، پیشنهاد خود را وارد کنید و روی پیشنهاد در این شغل کلیک کنید. اطمینان حاصل کنید که نمایه شما به روز شده است، بنابراین کارفرمایان می توانند یک دید کلی از مهارت ها و تخصص شما داشته باشند.

8.سایت برای یافتن مشاغل تصحیح و ویرایش: Bullet Proofreading

Bullet Proofreading خدمات ویرایش دانشگاهی و تصحیح را از طریق Microsoft Word، ایمیل یا تلفن ارائه می دهد. اگر یک معلم حرفه ای، محقق یا متخصص زبان انگلیسی هستید، این می تواند یک برنامه جانبی برای شما باشد. در حالت ایده آل، شما باید در یکی از رشته های زیر دانش داشته باشید:

. اقتصاد، تجارت و مالی

. روش تحقیق و بررسی ادبیات

. علوم فیزیکی و زیستی

. ریاضیات، منطق و آمار

. علوم اجتماعی و انسانی

Bullet Proofreading متقاضیان را ملزم به داشتن مدرک لیسانس از یکی از دانشگاه های برتر در ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا یا کانادا می کند. داوطلبان دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری. درجه ترجیح داده می شوند. برای بررسی، رزومه و نامه پوششی خود را از طریق وب سایت آن ارسال کنید. پس از آن، شما همچنین باید یک آزمون استخدامی را بگذرانید.

مشاغل تصحیح و ویرایش را پیدا کنید

تصحیح و ویرایش مشاغل می تواند درآمد شما را تکمیل کند یا به شما کمک کند تا زندگی تمام وقت داشته باشید. شما می توانید با داشتن شرایط مناسب و مشخصات برجسته در این زمینه موفق شوید. با بررسی وب‌سایت‌های بالا شروع کنید تا یک کنسرت از راه دور دریافت کنید.

اگر به صورت آنلاین جستجو کنید، فرصت های کار از راه دور بیشتری در دسترس است. حتی اگر مبتدی یا فارغ التحصیل هستید، می توانید به دنبال شغلی باشید که با مهارت های شما مطابقت دارد. سایت های کاریابی را به صورت آنلاین مرور کنید. شما ممکن است اولین کار خود را در یکی از آنها پیدا کنید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT