جاذبه های توریستی هندوستان

جاذبه های توریستی هندوستان که موجب شگفتی شما می شود

زمان مطالعه 3 دقیقه

هندوستان کشوری است که علاقه مندان به گردشگری و توریسم حتما از آن دیدن می کنند. سرزمین پهناوری که پس از چین پر جمعیت ترین کشور دنیا می باشد. فرهنگ و تاریخ هند به 3000 سال قبل از میلاد باز می گردد. زبان رسمی این کشور هندی و انگلیسی می باشد اما 22 زبان دیگر در ایالت های مختلف این کشور به رسمیت شناخته شده اند. در این مقاله به معرفی جاذبه های توریستی هندوستان می پردازیم.
اول پرداخت، اولین انتخاب در پرداخت های بین المللی، با سابقه ی 11ساله در پرداخت های بین المللی در کنار شما است.

تاج محل: اولین گزینه در جاذبه های توریستی هندوستان

تاج محل از معروف ترین جاذبه های توریستی هندوستان می باشد. این بنا در نزدیکی شهر آگرا واقع شده است. شاید جالب باشد که بدانید این بنا حاصل عشق پادشاه به همسرش می باشد. پادشاه این کشور پس از مرگ همسرش دستور داد تا این بنا ساخته شود تا یاد و خاطره ی وی فراموش نشود.
در ساخت تاج محل از 20هزار هنرمند کمک گرفته شده است. در طراحی آن از معماری ایرانی استفاده شده است و نکته ی جالب توجه این است که این بنا از هر چهار طرف متقارن می باشد. تاج محل در سال 2007 در بین عجایب هفت گانه ی دنیا قرار گرفت.

جاذبه های توریستی هندوستان - تاج محل
تاج محل

معبد ویروپاکشا

یکی از جاذبه های توریستی هندوستان که در لیست بهترین مکان های دیدنی این کشور پیدا می کنید. این معبد که در شهر هامپی واقع شده است ابتدا یک عبادتگاه کوچک بوده است. در دوران حکومت ویجایاناگارا توسعه یافته و به شکل کنونی درآمده است. با توجه به اینکه این معبد از قرن هفتم عبادتگاه هندوها بوده است یکی از مهمترین عبادتگاه های این کشور می باشد.

جاذبه های توریستی هندوستان - ویروپاکشا
ویروپاکشا

معبد راناکاپور

مبهوت کننده و غیر قابل باور واژه هایی است که بعد از دیدن این معبد به ذهنتان می رسد. معماری بی نظیر و بسیار پیچیده حتما شما را ساعت ها محو می کند. این معبد که از سنگ مرمر و در قرن 15 میلادی ساخته شده است دارای 1400 ستون می باشد. نکته ی جالب در باره ی ستون های این معبد کنده کاری های منحصر به فرد هر ستون می باشد به طوری که دو ستون مشابه در این معبد پیدا نمی کنید.

جاذبه های توریستی هندوستان - راناکاپور
راناکاپور

بیشتر بخوانید: ویزای هند را بدون مراجعه به سفارت و در چند مرحله ی ساده دریافت نمایید

قصر میسور: دومین گزینه از جاذبه های توریستی هندوستان

می توان گفت این قصر دومین جاذبه ی توریستی هندوستان می باشد. این قصر باشکوه که هر چشمی را خیره میکند محل اقامت پادشاه و خاندانش بوده است. بازدید کنند گان از این قصر باید هنگام ورود کفش های خود را بیرون بیاورند. عکس برداری از داخل قصر نیز ممنوع می باشد. بهای بلیط برای مردمان بومی 40 روپیه و برای توریست ها 200 روپیه تعیین شده است. بعد از تاج محل پر بازدید ترین جاذبه ی هند قصر میسور می باشد.

جاذبه های توریستی هندوستان -میسور
میسور

مجموعه ی اول پرداخت ضمن ارزوی سفر خوش برای شما، این مژده را میدهد که میتوانید جهت پرداخت هزینه ی ویزا و همچنین دریافت کارت اعتباری جهت سفر به هند از خدمات بی بدیل ما استفاده نمایید.
اول پرداخت، انتخاب اول در پرداخت های بین المللی، با تجربه ی 11 ساله در پرداخت های ارزی با افتخار در کنار شما است.

امتیاز 4.9/5 - از 20 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT